O Bodien wat sneu. Zo niet eerlijk. Sterkte. Welkom maatje En kittyke. Kwaaltjes... Mijn borsten zijn mega gevoelig en volgens mij ook al groter. Vorige keer vrijwel geen last van gehad. Vandaag ook mega moe. Dochter is ziekjes dus werd drie keer wakker. Hoest ook nog eens. Ik had vandaag een mondeling examen voor een opleiding van mijn werk. Gelukkig wel gehaald. VL werkt over Tot een uur of acht. Ik denk dat ik er samen met mijn dochter vroeg inkruip vanavond. Gaaaap. Morgen weer normaal werken.
Hey meiden ik kan van de lijst af....ik heb vandaag een echo gehad omdat ik bloed verloor en er was niks te vinden in mijn baarmoeder. Het gaat opzich wel weer maar heb wel ff lopen janken. Omdat ik het wel kwijt kan lucht het ook wel op.
@Bodien, ik heb het in een ander topic ook al gezegd maar heel veel sterkte meid. Weet je de uitslag van je bloed al? Ik vanavond moeders voor moeders op bezoek gehad. Super leuke wikkeldoek van fleece gekregen en mag 10 weken gaan plassen voor MvM. En toch wel weer fijn om een duidelijke test te zien!
@bodien, sterkte! @bv en peuter ging hier prima! Heb bijna 9mnd gegeven en openbaar heb ik maling aan hihi @mvm ik twijfel nog steeds...
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - mavane, 29 jaar, 2e kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - flower1983, 31 jaar, 1e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, 27jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - belony, 37 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje 16. 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje 20. - Croissant, ?jaar, 1e kindje 21. 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, ?jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje Aantal:37 Vlindertjes: -Jane1981 -Miekje87 -Bodien Afspraken: 16 april: - Kymmie: eerste echo met 6.1 week bij gynaecoloog ivm eerdere miskramen 20 april: - xMeliisz: pretecho 7 weken - Roosz: 1e echo bij gynnaecoloog 21 april: - Chanan: Echo bij gynaecoloog - mavane: intake en 1e echo verloskundige - blossom85: intake verloskundige 24 april: - Scarlett1985: eerste echo - Haakmuts1988: Verloskundige 28 april: - xMeliisz: intake verloskundige - liefjem: eerste echo - Maatje83: eerste echo 29 april: - Sill123: Eerste echo - Mammierdam: vroege echo - liefjem: intake verloskundige 30 april: - Koekje2015: eerste echo 1 mei: - Women1985: 1e echo - ilona88: 1e echo verloskundige 6 mei: - Women1985: intake verloskundige - mamma van J: intake verloskundige 7 mei: - Meisje1234: 1e echo 8 mei: - kzh : 1e echo gyn - fidel2010: eerste echo verloskundige 12 mei: - Dale Cooper: 1e echo 13 mei: - Mammierdam: intake verloskundige - ilona88: intake verloskundige - mamma van J: eerste echo 15 mei: - Sill123: Intake vk
Hoe snel hebben jullie een afspraak bij mvm, ik bedoel tussen hoeveel dagen tussen de aanmelding en wordt je teruggebelt?
De eerste 10 pagina's doorgelezen, de rest doe ik morgen als ik weer opsta Leuke, actieve groep! Ik wil me graag aansluiten Leuk om ook bekenden tegen te komen al Ik heb vorige week dinsdag op 10dpo positief getest en vandaag knalt ie eruit Ik ben uitgerekend op 19 december, (late eisprong). Ik ben bijna 30, (op 29 april jarig) en het is ons eerste kindje. In november 2014 gestopt met de ring en na een vorige, vervelende, pijnlijke en op hol geslagen cyclus deze ronde pats boem zwanger zo blij
Dan zal ik wel even bellen morgen, donderdag namiddag aangemeld, nog niks gehoord, welliswaar op de huistelefoon maar toch
Dag! Ff voor de tabel, ik ben 33. Verder had ik zondag op mn test een lichte streep binnen 3 minuten op kruidvat early. Nu vandaaG, 3 dagen later test ik met k2v5 na 5 minuten een tuurstreepje die daarna een gewoon licht streepje word. pfff ben wel confused nu.. hoopte op n vette streep. Moet op mn werk deze dagen een enorme beslissing maken die er van afhangt of ik zwanger ben of niet. Maak ik me terecht zorgen? Voel geen krampen, wel steekjes en borsten en misselijk. Heb in januari n vroege miskraam gehad.
Je hebt met verschillende testen getest. Test over twee dagen weer met kruidvat en je zal zien dat dit duidelijker is. Denk dat je onterecht zorgen maakt.
@bodien: o nee! Wat erg sterkte in deze moeilijke tijd! @fidel: ik kreeg dezelfde avond al een mail. Ze is de dag erop al langs geweest. Zal denk ik wel per regio verschillen. @croissant: idd nog een paar daagjes wachten en een nieuwe test doen. Als die streep dan duidelijker is, dan zal het wel goed zitten. Kwaaltjes hoeven niet perse, ken mensen die echt nergens last van hebben gehad de hele zwangerschap