Ik heb daar ook over zitten denken. Wil de jongste eerste tijd gaan dragen, alleen draagt mijn man niet met een doek. Misschien dan voor hem nog een drager aanschaffen. Duowagen gaat het denk niet worden. Denk eerder een zitje voor op de kinderwagen. Had mijn buuf het vandaag over. Gelukkig wel een eigen auto dus kan wel altijd overal komen. Dochter zal dan 2 jaar en 4 maanden zijn dus die zal dan nig geen grote stukken lopen denk ik.
L is 2 en een beetje, kan al best behoorlijk lopen! Hier draagt man met een ssc of een meitai, hij vind het heerlijk. En dragers en meitais heb je in hele stoere versies!
Ja ik ken ze idd, weet dat hij het dragen wel heel fijn vind maar het knopen kan hij niet. Mijn dochter loopt nu iig nog geen lange stukken. Ze kan best wel een stukje lopen, maar niet genoeg voor bv de supermarkt hier. Maar dan zujn we wel alweer wat maanden verxer.
Dit is heerlijk en wil ik met de kleinste gaan. Zeker waard eens in te verdiepen. Khz hoe ga jij dat doen in de winter? Heb je een draagjas? Heb mijn dichter niet van begin af aan gedragen.
L is van maart, heb in het begin onder mijn zw.schaps jas gedragen. En de winter erop een draagcover gebruikt.. Vind een draagjas te duur en niet mooi En met droog weer draag ik gewoon over mijn jas, lekker warm pakje aan bijvoorbeeld.
Die van mij schelen op 2wk na 24mnd heb alleen een duo buggy gekocht maar amper gebruikt. Oudste ging op de loopfiets mee naar de supermarkt of zette haar in de wagenvak erbij. Heb een hele grote bak gaat prima. Vond een duo zonde van m'n geld, zijn zo duur! Heb haar ook wel in de draagzak gehad na 6mnd maar vind het te veel gedoe met boodschappen doen enzo. ZE gaan nu beide (1,5-3,5) lopend mee naar de supermarkt krijg ze met geen mogelijkheid in een buggy.
Onze kinderen schelen nog net geen 2 jaar en de oudste is een beetje trager dan gemiddeld. Hij zette zijn eerste stapje met 19 maanden, 2 maanden voordat zijn zusje geboren werd. Wij hebben wel een duo wagen aangeschaft. En toen hij eenmaal een beetje kon wandelen kon onze dochter een beetje zitten en deden wij lopend onze boodschappen Op de babyplek de boodschappen en onze dochter op de peuter plek. Ik ben nooit zo van het dragen geweest, ik was blij dat ze er eindelijk uit waren en ze niet meer hoefde te dragen
Leuke foto mavane! Wij gaan voor ons eerste kindje, dus nog geen ervaring met dragen... Wel willen wij heel graag een draagdoek. Of zo' n soort zitje waar de baby in kan. Van dat laatste is mijn vriend vooral fan Verder hier gisteren al de hele avond misselijk geweest en ontzettend moe, dus ik lag vroeg op bed kijken wat vandaag ons brengt. Iig een spannende dag want we gaan het babynieuws aan de broer van mijn vriend vertellen en zijn vriendin
Wij zouden dit weekend t de ouders vertellen, maar de jongste is ziek gaat niet door ��
Beterschap met je jongste mamma van J! Hier weten onze ouders het al, vond het met de MA erg fijn dat sommige mensen er al van af wisten dat ik zwanger was, en ik dus niet het hele verhaal hoefde te vertellen. Daarom hebben we het ook dit keer aan onze naasten verteld, de mensen die we sowieso nodig hebben wat er ook gebeurd. Over dat dragen, dat wil ik ook gaan doen. Moet me er alleen nog in verdiepen wat fijn is.
Ik kan hele berichten vol typen over dragen haha, ben best fan L had flinke reflux, en zonder draagdoek hadden ze me echt op kunnen vegen! Zeker de moeite waard om eens over te gaan lezen Ik heb een blog waar ik Al wat keren over (ergonomisch) dragen geschreven heb, alleen wil nog even anoniem blijven totdat iedereen in onze omgeving het weet. Maar, ik wil mijn (op het moment verwaarloosde) blogadres wel via prive geven. Mama van J, beterschap voor je kleintje!
Dat hebben wij idd ook robijn, zsm vertellen. Hebben zelf niet mee gemaakt dat t mis ging, m'n beide sz wel beide bbm en aantal mk's. Zo m'n man denkt lekker saucijzen broodjes, ga zowat van die lucht over m'n nek. Kleine meid ligt bij me, koorts moe alleen maar slapen. Zo zielig als ze ziekjes zijn.
Pff, ik probeerde net ff een beetje in de tuin te werken. Werd en misselijk en duizelig van... Dan maar onkruid hoor..
Ik probeer ook elke keer wat in de tuin te werken... Steeds trillerig als ik een tijdje bezig ben, dus maar veel pauzes tussendoor nemen!
Gelukkig heeft mijn vriend heel de tuin netjes gemaakt. Vandaag een nieuwe loungeset gekocht dus kan heerlijk onder de parasol relaxen 😊
Dag allen! Hier wordt veel geschreven! Gezellig Alle meiden die een pril leventje hebben verloren, veel sterkte! Ik zit bij n kledingruil. Best gek om te bedenken dat t geen zin heeft om bepaalde dingen mee te nemen. Ik kan t nieuws niet voor me houden. Blab t overal uit... wordt ook emo, wat man en ik af en toe hilarisch vinden. Heb per ongeluk een fles sojasaus door de keuken gegooid... Het leek net n crime scene Heb vandaag een soort van ongi gevoel en voel verder niet zoveel. Wel misselijk met vlaagjes. Mn borsten veranderen wel al wat. Vind t erg spannend en de angst weer n miskraam te krijgen overheerst de blijdschap helaas wel. Ik ga maandag de vk bellen en denk dat iik morgen weer n k2v5 doe.
Vandaag voor het eerst mezelf lamlendig gevoeld. Kots misselijk en flink last van mn darmen. Gelukkig nu weer een beetje. Wij willen het met moederdag gaan vertellen aan de ouders (als k het tot die tijd voor me kan houden). Eerst maar eens een goede echo as vrijdag.
Pfff vandaag hier ook echt een off-day met veel overgeven en moe. Gelukkig weekend, dat scheelt. We hebben het mijn ouders en broer / zus al verteld. De kinderen nog niet verteld. We hebben al wat miskramen gehad en pas als het wat meer zeker is dat er echt een baby gaat komen, zullen we het ze vertellen (ze zijn 4 en 8). Ze zullen het geweldig vinden