Hier komen en gaan de kwaaltjes ook. Erg vervelend. Maar vandaag voor het eerst bijna moeten kotsen. Kon het net wegpuffen haha. Vriendlief had de grootste lol. Ik eigenlijk ook wel. Toch weer een bevestiging. Mijn eerste echo is ook in zicht, aankomende vrijdagmiddag. Daarna willen we het mijn ouders en zus&zwager gaan vertellen.
Hier ook klachten die komen en gaan. Gisteren nog hondsberoerd met voortdurend overgeven en vandaag voel ik me weer 100% de oude en totaal niets aan de hand. Bij mijn andere zwangerschappen was ik 24/7 beroerd, dus ik herken dit ook niet. Ik ga er toch maar gewoon van uit dat het goed zit. En anders is het pech: dan wordt het afgestoten omdat het niet goed is. Heb ik ook al vaker meegemaakt, meerdere miskramen gehad rond de 7 weken. Je kunt er niets tegen doen. Afwachten maar. Ik ga er vandaag van genieten dat ik me zo goed voel Morgen echo en dan weet ik eindelijk hoe ver we zijn! Ik denk een week of 7 of 7,5.
Tja, zo makkelijk denk ik er dan weer niet over, juist door de miskramen. Tuurlijk is er dan een reden voor, maar dat maakt het verdriet niet minder. Meer dan afwachten kunnen we idd niet, maar hier praten over de gevoelens en deze delen is al heel fijn
Dag allemaal. Ik denk dat t misgaat hier. Was vandaag al erg warm en onrustig en ook wat ongi kramp. Wel licht. Net ben ik begonnen met bloeden helder, met wat dikke vlokjes. Niet goed. Verdrietig.
Oh croissant. Wat ontzettend naar. Ik hoop dat het niet doorzet en dat het bloeden stopt. Heel veel sterkte. Ik heb ook last van wisselende kwaaltjes en net als mavane denk ik er daardoor juist niet zo makkelijk over. Veel te bang dat het weer fout gaat. Dat verdriet is zo zwaar dat ik hoop dat ik dat nooit meer hoef mee te maken.
Hoi dames! Wat een boel spannende verhalen hier. Ik mag me aansluiten. Vorige week de eerste (twijfelachtige) positieve test in handen. En vandaag een knaller! In januari '15 een mk gehad met +- 10 wkn, het vruchtje was na 6 wkn gestopt met groeien. Door rare bloedingen afgelopen maand heb ik as maandag een afspraak bij de huisarts. Waarschijnlijk even bloedprikken om te zien of alles in orde is, en natuurlijk een bevestiging te krijgen. Daarna ga ik de verloskundigenpraktijk weer bellen. Naar eigen berekening ben ik 18 december uitgerekend! We hopen op een plakker deze keer! @Croissant; dat hoeft niet altijd te zeggen dat het mis gaat! Bij twijfel kun je altijd de VK bellen, die kan je meer vertellen en dan weet je ook waar je aan toe bent. Dat geeft veel rust!
Croissant zo gezegd vk even bellen, het hoeft niet altijd wat te zeggen Zo ben weer present, gister de verjaardag van dl gevierd, morgen jarig 3 jaar. Gister een angstig moment buikpijn omdat ik veel te druk was met taart hapjes drinken etc iedereen voorzien, lichaam gaf exht aan ho stop. Waren gelukkig geen krampen maar echt hele verneinige steken, klamme zweet brak me uit, zitten en niks doen en trok weg gelukkig. De rest van de avond nergens laat van gehad gelukkig
Nee mijn berichtje "klonk" misschien te gemakkelijk. Natuurlijk is het vreselijk als het mis gaat, maar ik heb mij tot nu toe nog getroost met de gedachte dat dan het vruchtje niet goed was Sterkte allemaal met de onzekerheid!
Hoi meiden sorry voor de lange afwezigheid. Even reageren op croissant. Met 5 weken kun je d vk bellen. Zij zullen echter zeggen w.s. dat het afwachten is. Met 5 weken kun je namelijk nog niet echt iets zien op de echo, hartje klopt dan toch nog niet zichtbaar dus hoe ontzettend rot ook.... het is afwachten of het doorzet of dat het stopt. Na 6 weken (tussen 6 en 7) gaat meestal het hartje kloppen en dan heeft een echo meer zin. Ik duim iig voor je
Croissant, wat ontzettend naar. Hopelijk zet de bloeding niet door en blijkt er niks aan de hand te zijn. De vk kan je altijd bellen, of ze je kunnen helpen is de vraag. Ze hebben in ieder geval hier meer ervaring mee. Sterkte!
De kwaaltjes kunnen komen en gaan. Het hoeft helemaal niets te betekenen. Gisteren was het bij mij ook minder dan vandaag. Hopelijk snel een mooie echo zodat je iets gerustgesteld bent 💋
Probeer er niet te veel aan te denken. Kwaaltjes komen en gaan en dat je nergens last van hebt zeg nog niks. Andersom geldt overigens hetzelfde. Kwaaltjes zeggen ook niks. Hopelijk krijg je snel geruststelling bij de echo. Als je je zorgen blijft maken kan je altijd de vk bellen. Zij kunnen je vast wel gerust stellen.
Vk gebeld, aardige vrouw! Nu druppelt t alleen maar. Voel wel wat buikpijn, maar geen kramp. Ben nog wel warm en misselijk. Even afwachten dus. Als t niet doorzet kan ik over n week de vk bellen en met 7 week n echo. Maar ze verde. dat ik geen valse hoop moest hebben. Morgen zien we verder...
Ik weet dat kwaaltjes konen en gaan. En heb nog wel kwaaltjes maar ging om het gevoel wat ik had in mijn buik/bm. Dibsdag echo, dat is het enige wat uitsluitsel zal geven. Geruster word ik denk ik toch niet de miskraam heeft zijn sporen achter gelaten. Bij mijn dochter kreeg ik vanaf 4 weken echo s. Dus dit is even tanden bijten
Hallo dames, Ik wil binnenkort ook mee gaan schrijven. Net als Rietje ben ik ook 4 weken en 2 dagen. Ik ben alleen nog wat voorzichtig met meeschrijven na 3 miskramen. Ik heb wel hele duidelijke testen en wat zere borsten mssr dat komt waarschijnlijk door de utrogestan die ik gebruik. En verder nog helemaal niks en dat maakt me onzeker. Zoals ik bij sommige van jullie al las, een geschiedenis van miskramen laat je niet in je koude kleren zitten.. Je bent zo onzeker als de neten. Ik heb er gelukkig wel een goed gevoel over dus hopelijk klopt die!
Hoi meiden, Ik heb de berichten vanaf het begin af aan meegelezen. Ook ik heb een miskraam achter de rug en ben geheel onverwacht (door de anticonceptie heen) zwanger geworden. Ik ben nu volgens de vk 6 weken en 1 dag. Zelf denk ik dat ik al wat verder ben vanwege de klachten die ik heb. Ik ben als het goed is 12 december uitgerekend en heb op 4 mei m'n eerste echo bij t echocentrum. Tot nu toe gaat alles prima maar ik ben erg op m'n hoeden. Ik mag soms blij zijn van mezelf maar ik wil niet te vroeg juichen. De reden dat ik toch maar meeschrijf is omdat sommige verhalen mij zo bekend voor komen. Het is mijn eerste kindje en ik ben nog best wel jong dus vind het zo spannend. Liefs
@crossiant : he, dat is schrikken! Hopelijk is het niks, en heb je over een paar weken gewoon een mooie echo. Sterkte en een dikke knuffel! @ devilduckie, welkom! @ fidel : alvast gefeliciteerd! Ook voor jou even schrikken, gelukkig dat het weer wegtrok toen je rust nam. @ shally : zwaaaai! Hopelijk vind je snel het vertrouwen, krijg je een mooie echo, en durf je het aan hier mee te schrijven! @ xsda : welkom! En gefeliciteerd.. Ook voor jou even spannend dus.. Hoe jong ben je? @ kwaaltjes : bepaald eten valt niet goed, vooral zoetigheid niet. Dat ken ik niet van de vorige zw.schap, toen was ik juist op zoet (ben & jerries cookiedough! )