Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    xmeliisz en roosz vandaag een echo, succes!

2. Mich1987

Mich1987 Lid

9 apr 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen. Dankjulliewel voor de reacties, tips en adviezen. Ik zie het nog even aan. Nu al geen steken meer gehad sinds gistermorgen. Ik merk wel, nu dat ik ouder ben, me sneller zorgen maak om alles wat ik in mijn buik voel.

3. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de echo's vandaag!
    Hopelijk met een mooi resultaat ❤️

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Steekt hier ook wel eens wat links en dan weer rechts hoor, en kan me dat van de eerste keer ook niet herinderen

5. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    Spannende tijden zijn het toch maar he! Nog niets gezien of gevoeld van je beeb, enkel een zwangerschapstest die zegt dat je zwanger bent. Enige wat je kunt doen, is wachten tot aan de echo en duimen dat alles goed zit! Vooral voor sommigen van jullie die al ervaring hebben met miskramen of nu bloedverlies hebben oid, lijkt het me extra spannend! Pff, leef echt met jullie mee! Hopelijk dat het (dit keer) plakkerds zijn! En hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken (hoe egoistisch dat natuurlijk ook klinkt, respect voor jullie iig!).

En idd per dag kunnen de klachten verschillen :). Bij mij zijn ze wel constant; super last van vermoeidheid en licht misselijk gevoel een deel van de dag. Wel weer anders dan de vorige keer, toen was ik niet zo vermoeid (dacht ik, maar met al een uk die rondloopt ben je natuurlijk al een stuk vermoeider :p)

Voor in het lijstje: 1 mei eerste echo

6. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    @echomeiden; succes, het is en blijft spannend!

Voor het eerst de "plasflessen" van mvm omgeruild, heb weer lekker "verse" flessen.

Ga nu ff wat in het huisje doen, ik ga proberen de ramen te zemen (kan dat nooit streeploos, wat ik ook doe zucht....)

7. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar mammierdam. Ik wil ook weer een poging wagen. Die kleine handjes staan echt overal

8. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @croissant, neeeeee ik hoop dat t mee valt!

Leeftijd maakt niet veel uit ik was 23 bij de oudste heb n bak ellende van vreemde over me heen gekregen onverantwoord blabla. Hallo ik heb een huis, en man, en we zijn er klaar voor punt!

Zo ff met een smoes m'n kids morgen langer bij so laten kijken of we t dan kunnen zeggen.

@all new girls, welkom!

9. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh vandaag echo's, meiden succes en plezier!!!

10. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Vanmorgen erachter gekomen dat we in vewachting zijn van
    ons 2 wondertje. Een klein beetje onverwachts maar oh zo welkom.
    We hebben al een dochter die in augustus 3 word.

Ik zou het erg leuk vinden om met jullie mee te schrijven en te lezen.

groetjes Nathalie

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd nath86!!

Schoonmoeder (die nog niks weet) keek vanmorgen iets te vaak naar mijn buik, die wat opgezet is door mijn darmen.. Voelde me helemaal ongemakkelijk! Toch maar even wat wijdere shirts gaan zoeken.
    Ik hoop toch echt nog een week of 3 a 4 stil te kunnen houden.

De moeheid begint te komen, gelukkig slaapt L nog flink op de middag. Kan ik mooi even meedutten.
    Dn misselijkheid, nu nog misselijk van mijn boterham om half 12.
    Maar ach, dat helpt prima tegen het snacken en snoepen :p

13. Laurie1

Laurie1 Lid

8 jan 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nieuwe dames; welkom en gefeliciteerd !!!

Hier vandaag de poets gehad, gisteravond het hele huis weer zwangerschapsvrij moeten maken (zwangerschapsboek, folders MvM, in verwachting kaartje van m'n ouders, flessen en kratten van MvM) hahaha. Wat een gedonder, na de echo van volgende week dinsdag ga ik het haar maar vertellen 😄

14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.046
    113
    Vrouw
    Welkom, nieuwe meiden!

Hier een minder dagje. Ontzettend beroerd, moe, misselijk en last van mijn darmen. Na een dag werken de teamvergadering van vanavond maar afgezegd.. Even rustig aan doen.

Ik zag hier een tijdje terug foto's voorbij komen van buiken die al wat begonnen te bollen.. mijn buik begint nu ook al wat uit te zetten. Zijn natuurlijk gewoon darmen nog, maar er gebeurd iets!

15. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hoi dames.

Vanmiddag heb ik positief getest. Binnen 30 sec stond er een knalstreep.

Helemaal happy natuurlijk. Ik hoop dan ook met jullie mee te kletsen.
    Volgende week heb ik een echo :-D.

16. Krapje

Krapje Nieuw lid

6 mrt 2015
    2
    0
    0
    Hallo Dames !!!

Alvast hartelijke gefeliciteerd!!!

Ik heet Nicolette en ik woon ergens in het mooie Brabant ;)
    Ik ben 31 jaar oude.

Vorige week heb ik 4 zwangerschapstesten (!!!) gedaan en ze waren alle vier positief! Wij konden het gewoon niet geloven, vandaar die 4 testen ! :)

We zijn zo ongelooflijk gelukkig en blij en ons kleintje is zo ongelooflijk welkom! Het geluk is niet in woorden uit te drukken!

We zijn nu 5 weken, dus echt heel erg pril nog.. maaaaarrrrr ik ben zwanger!!

Ik wil heel graag blij zijn, maar ik durf het gewoon weg nog niet. We hebben het een paar mensen verteld en die feliciteren mij dan, maar ik durf er gewoon nog niet van te genieten.
    Alle pijntjes die ik voel, schrik ik gelijk. En telkens naar de wc gaan is ook heel spannend... stel je voor dat je toch opeens veel bloed verliest.. pfffff wie herkend dit?

Maar we proberen positief te zien, en we kunnen niks meer doen dan gezond leven en af te wachten.
    7 mei, eerste echo!

Dus ik ben Nicolette, tot nu toe is de uitgerekende datum 19 december en het word ons eerste kindje !

Genietse allemaal van jullie zwangerschappen!
    xxxx

17. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nicolette. Je verhaal klinkt zo bekend, maar weet het al. Ik zit ook in het december topic op brabbels. Leuk dat ik je hier ook tegen kom! Ik wens je een fijne zwangerschap!

18. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Andere nieuwe dames uiteraard ook gefeliciteerd!

19. Krapje

Krapje Nieuw lid

6 mrt 2015
    2
    0
    0
    hoi Mavane!!! Jij ook gefeliciteerd! Spannend he !

hahaha! Ik wete nog niet zo goed hoe al die forums werken.

Is dit jou tweede kindje?
    x

20. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje stomme vraag misschien, waarom krijgen sommige van jullie zo vroeg n echo?? Is zijn die vroege echo's allemaal medisch?

Deel Deze Pagina