Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje 2. 3. 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Jane1981, 33 jaar, 4e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje 9. 10. 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal:12
Gefeliciteerd en welkom!! Wat fijn dat je nu besloten heb om met je nieuwe partner voor een kindje te gaan, moet erg fijn zijn neem ik aan na een alleenstaande moeder. Ik hoop voor iedereen dat het een plakkertje is!!
Hallo, iedereen. Ik meld mij ook aan Ben 24 jaar en het wordt ons tweede kindje. Als het goed is ben ik 8 december uitgerekend. Woon in Friesland. Ben ruim 7 jaar samen met mijn man, en afgelopen oktober getrouwd We hebben al een dochtertje van 9 maand
Zo! Flink wat meiden bijgekomen! Welkom Zit op de iPad, dus kan niet per persoon terug reageren! Dus ff algemeen.. Qua klachten valt het nog mee. Moe en sneller rugpijn. Ook heel de dag een licht katerig/misselijk gevoel. Niet storend, maar wel duidelijk aanwezig. Al met al valt het dus nog reuze mee. Vandaag ga ik denk ik de verloskundige eens bellen. Stond eig pas vanaf 6 weken op de site, maar kan niet meer wachten! Hebben we iig alvast een datum
Hallo allemaal ik mag me hier ook aanmelden denk ik. Zwanger van de tweede als het goed is ongeveer uitgerekend op 6 december. Heb nog een kleintje van 8 maanden thuis dus is heel snel achter elkaar.. Wij zijn natuurlijk wel hartstikke blij! Ben 25 jaar oud en woon samen met mijn man in Amsterdam
@liefjem: gefeliciteerd! Idd al wel weer snel, maar ach, zitten ze wel lekker dicht bij elkaar . Bij ons zit er ddl 2 jaar en 3 maanden tussen. Dus de oudste kan al wat meer zelfstandig doen . Net trouwens de VK gebeld 1 mei de eerste echo. Ze doen m daar standaard inwendig. Spannend, maar wel super veel zin! is hij bij jullie ook standaard inwendig? Bij onze vorige VK was hij uitwendig, maar als er niks te zien zou zijn da deden ze m inwendig. Maar bij mij was het met 8 weken al kei duidelijk uitwendig te zien.
dankjewel nathalie jij ook gefeliciteerd Bij mijn vorige zwangerschap heb ik alleen uitwendige echo's gehad. De eerste was geloof ik bij 9 weken. Ik heb nu de verloskundige nog niet gebeld, ga dat denk ik over 2 weekjes doen ofzo Spannend he die eerste echo! ik kan ook niet wachten hihi
Hallo allemaal, gefeliciteerd allemaal! Ik had gisteren een positieve test in handen, kon het niet geloven! Heb er meteen nog een paar gedaan en vandaag weer. Maar het staat er toch echt! Als het klopt en goed gaat, ben ik 10 december uitgerekend. Dit is ons eerste kindje! Kan niet wachten om de vk te bellen! Bel na de pasen
Iedereen die er nog bijgekomen is, gefeliciteerd! Wisten jullie trouwens dat als je de kruitvat 2 voor vijf euro cassettes met blanke nagellak lakt, de streepjes zichtbaar blijven? Wel leuk om te kunnen bewaren! We hebben ons bedacht over het vertellen, veel te lang tot 19 april haha. Gaan maandagochtend paasontbijt doen met m'n zus en vader, dan naar m'n moeder en in de avond gourmetten bij de familie van m'n vriend, dan dus tegen iedereen vertellen! Heel spannend Even wat "reclame" maken trouwens, ben sinds gisteren begonnen met urine verzamelen voor moeders voor moeders.. Ze vroeg of ik iedereen die ik kende die ook zwanger is wilde vragen ook mee te doen. Is heel belangrijk om aan hormonen te komen voor vrouwen die problemen hebben met zwanger raken, en het kan maar tot week 16. Je krijgt er niks voor, behalve een heel goed gevoel! (En een schattig wikkeldekentje en een zwanger magazine)
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje 2. 3. 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Jane1981, 33 jaar, 4e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. 10. - Sill123, ?jaar, 1e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal:15
Hoi dames, allereerst natuurlijk gefeliciteerd allemaal. Ik heb gisteravond en vanochtend een test gedaan en beide positief. Sinds eind januari gestopt en nu bij tweede ronde zwanger, dus beetje onwerkelijk nog. Hopen daf alles goed blijft gaan. Dit wordt ons eerste kindje, als het goed is op 10 december. Ik ben 26 jaar..
Gefeliciteerd voor de nieuwe mensen die hier komen kijken! Ilona ik heb hetzelfde als jij! Het was voor ons ook de tweede ronde gelijk raak en dan hoe leuk het ook is, is het nog zo onwerkelijk.. Elke dag waarop ik niet ongesteld wordt denk ik ik ben echt zwanger haha! Ik hoop dat het voor iedereen goed gaat uitpakken!! Hoe gaat het met iedereen lichamelijk en mentaal haha! Ik merk dat vanwege de moeheid en weeïg gevoel ik mentaal af en toe beetje lastig vind, heb nergens zin in ben snel sjaggie etc. Het kost me veel moeite om dingen te doen en onder mensen te zijn. Verder echt dikke buik, vanwege darmen had ik gelezen maar als ik strak shirtje aan heb zien mensen het gelijk omdat ik van mezelf dun ben. Dus ff losse shirts dragen totdat we het bekend gaan maken. Volgende week ouders vertellen heb al meerdere nachtmerries gehad hoe het mis kan lopen haha! Verder m'n borsten zijn pijnlijk... Dus ook al besef ik het nog niet ben wel echt zwanger!! Ik ben zo benieuwd naar jullie ervaringen! Let me know!
Gefeliciteerd Ilona, welkom! Kvinne, heb hetzelfde als jij, normaal echt 0,0 buik en nu zet het allemaal een beetje op, darmen inderdaad.. Zit gewoon niet echt fijn met een te strakke broek aan. Ben wel wat afgevallen, heeft er misschien meer mee te maken dat ik nu wat beter op let met wat ik eet, kan normaal alles eten maar doe nu toch m'n best het gezond te houden. Verder behalve hele pijnlijke borsten, m'n huid en af en toe wat kramp in m'n onderbuik (waar ik steeds wel een beetje bang van word) nergens last van gelukkig!
Dames mag ik me voorzichtig aanmelden, misschien wat snel, maar t kan altijd mis gaan Gistermiddag positieve test van action, blijft normaal spierwit. Uitgerekende datum schat ik op 15 dec cyclus wisselt nog wel eens dus tis ongeveer. Ik ben 30 jaar woon in prov. Groningen, woon 5 jaar samen met vl (30 jaar) hebben 9,5 een relatie. Hebben samen een dochter van over 2 wkn 3 jaar. Stonden op t pubt voor de tweede keer de mmm in te gaan( onderzoeken was de eerste keer zwanger na hsg) , maar blijkbaar wordt dit ons bespaard nu hopen op een plakkert Kwaaltjes in tegenstelling tot bij dl nu echt geen kwaaltjes, bij dl waren de eerste kwaaltjes er al vanaf 8dpo, wat een verschil
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje 2. 3. 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Jane1981, 33 jaar, 4e kindje - Bodien, 27 jaar, 2e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. 10. - Sill123, ?jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje 11. - lionne, ?jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 12. 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal:16
Wat spannend en nog spontaan ook, hoop op een plakker voor jullie en alvast voorzichtig gefeliciteerd. En natuurlijk welkom!!
Van harte gefeliciteerd en welkom bij de decemberclub!! Ik hoop ook voor jou dat het goed blijft gaan, ook ik ben zwanger geworden in ronde 2 had zelf nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn.