Hallo allemaal! Mag ik nog aansluiten? Ik wil iedereen feliciteren met de zwangerschap! Mijn naam is Romy en ik ben 25 jaar. Mijn partner en ik zijn nu een jaar onder behandeling in het LUMC (herhaalde miskramenpolikliniek). Vandaag ben ik 6 weken zwanger. 7 april had ik de eerste positieve test in mijn handen (3 dagen voor NOD). Sindsdien ben ik gestart met Utrogestan (2 x daags 200 mg.). 14 april hadden we onze eerste echo. Het zag er allemaal goed uit (ook al was er nog niet veel te zien). 22 april hebben we onze tweede echo gehad (5 weken + 5 dagen). Het was allemaal gegroeid, maar we hebben helaas nog geen kloppend hartje gezien. 28 april mogen we weer, dan ben ik 6 weken + 4 dagen en ik hoop zo dat we dan een kloppend hartje zien. Vanwege mijn geschiedenis heb ik iedere week een echo tot aan 12 weken. Ook moet ik de medicatie tot 12 weken gebruiken. Ik vind het allemaal zo spannend en ben soms zo in paniek. Ik hoop dat we allemaal gezonde kindjes op de wereld gaan zetten!
Oh ik vergeet er helemaal bij te vertellen dat ik volgens mijn eigen berekening 18 december ben uitgerekend. Het is ons eerste kindje. Ik heb de foto's van de echo's aan mijn album toegevoegd.
Wat een mooie test! De teststrip bij mij was ook iets lichter, maar dat was volgens haar normal. Probeer je er niet te druk om te maken.
Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Hopelijk blijft deze wel plakken. Dat mag wel naar meerdere miskramen. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden met elke week een echo. Hopelijk zie je dinsdag een mooi kloppend hartje.
Test strepen zijn niet altijd lichter maar gezien je termijn is het een prachtige test.Ik had ook zo een test en was pprecies 6 weken. Bij elise was ik verder en had toen wel een net zo donkere streep
Wauw mooie echo's gezien. Is t al 13 mei? Ik wil ook haha. Dinsdag komt mvm voor intake. Zegt ze gesprek duurt ongeveer 40 min. T is de 3e x wat mij betreft is t een test, en dan is t wel klaar. Zag ook een 2-ling zwangerschap, gefeliciteerd! (zou er toch niet aan moeten denken eigenlijk...) Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom!! Vandaag mijn ouders vertellen ben best zenuwachtig. Gister op moeders verjaardag zei een vriendin van m'n moeder nee zij neemt vast voorlopig niet nog 1 bij. Eerst ff genieten dat t goed gaat met de jongste. wist gewoon niet wat ik moest zeggen.... Zus zij al moet je me niet wat zeggen?? Omdat ik taart afsloeg (eet ik nooit en zeker geen slagroom taart bah bah) Ben benieuwd wat m'n ouders gaan zeggen, zij hebben zelf ook een verassing 3e gehad alleen kwam m'n moeder er bij 24wk pas achter (m'n broertje was toen net een maand of 8)
Ik mag ook op t lijstje voor 30 december eigen berekening nog geen afspraak voor de eerste echo.. ik ben 29 en eerste kindje. Super spannend hadden het zo snel niet verwacht maar zo welkom
Vanavond de afspraak staan met MvM dus ik ben benieuwd. Heb vanmorgen alvast wat urine opgevangen en in de koelkast gezet omdat ik op BHV cursus ben vandaag. Toch wel spannend. Wie weet heeft hij nu wel ineens negatief aan ofzo..
Mooie test hoor, Kzh. Duidelijke streep! Spannend Scarlett, hopelijk was alles goed. Gefeliciteerd Romylief, ik ervaar het ook als spannend weer zwanger te zijn na een miskraam. Denk dat de onzekerheid na herhaalde miskramen helemaal toe neemt. Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap! Gefeliciteerd Tanna! 40 min is wel erg lang mamma van J.. bij mij duurde het toen een kwartiertje ofzo! Blijft spannend he Ritoy, maar er komt vast een hele mooie streep op je test. Zo, ik ga me maar eens klaar maken om te gaan werken. Moet tot 11 uur vandaag, en daarna lekker lang weekend!
Jaaaa! De echo was goed! We zagen het hartje direct kloppen. Ons wondertje van 1cm hihi! De vk zei dat alles er erg goed uit zag. Wat was dat hartje mooi! Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, en morgen mijn zus en zwager.
Scarlett : wat fijn!! Gefeliciteerd!! Alle nieuwen : welkom en gefeliciteerd . Romylief : spannend hoor! Ik hoop dat je de 28e een mooi kloppend hartje ziet. En ik zag ook al een tweelingzwangerschap voorbij komen, gefeliciteerd, leuk! Mamma van J : spannend hoor jouw ouders vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren. Hihi ik zie het al voor me, zit je daar met een mond vol tanden ja wat moet je dan zeggen. Ritoy : nee joh hij gaat vast geen negatief aangeven. Succes!! Hier zenuwachtig voor de echo van morgen pff. Vandaag nog niet veel tijd gehad om er aan te denken, ik heb vandaag geholpen op het sportveld bij de koningsspelen van m'n dochter. Was erg leuk maar wel ontzettend vermoeiend haha.
Dames die nu rond de 5 weken zijn..hebben jullie al veel symptomen? Ik ben vandaag 5 weken maar op zere borsten na en soms wat moe nergens last van. Ik word echt gek van mezelf en die onzekerheid.
Shally ik ben nu 5 weken en ik heb werkelijk waar alles. Buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten, veel afscheiding, hoofdpijn en vaak moe. Maar ik heb zo lang in de medische molen gezeten dat ik overal al snel op reageer omdat mijn lichaam niet anders gewend is.. mijn buik is ook heel erg opgezwollen van al die injecties. Ik lijk wel 5 maanden ipv 5 weken
Mooie echo, Scarlett, gefeliciteerd! Ik ben weer terug in het land. Gisteren uit de thalys meteen door naar een feestje in Hoofddorp, georganiseerd door de nieuwe baan van mijn man waar hij in juni start. Daarna in een overvolle trein terug naar huis, ik was gesloopt toen ik thuis kwam We hebben wel echt super dagen gehad en ook zo lekker warm daar, heerlijk Sinds woensdag is het misselijk kwaaltje begonnen en zeker vandaag is het bijna de hele dag door kokhalzen... maar ach, het is voor het goede doel denk ik dan maar Inmiddels begonnen voor mvm en ook een laatste mvm test gedaan die ik had gekregen voor ik zou starten, dikke knaller dus jeej
ShallY : hier ook nog maar weinig kwaaltjes hoor, soms wat misselijk, gevoelige borsten en verstopte darmen, en verder niet veel. Lafarina : welkom terug in Nederland . Kan ik me voorstellen dat je na de treinrit helemaal gesloopt was pff. Fijn he zo'n knaller van MvM.
Scarlett, prachtige echo! Veel plezier met het vertellen. Shally, nu ik gestopt beh. met de utro heb ik ook nog weinig kwaaltjes over. Ik ben alleen moe en m'n darmen rommelen af en toe. Dit wordt met de dag minder, dus ik denk echt dat het door de utro kwam. M'n buik is wel wat opgezwollen, maar doordat ik nog wat over had van m'n vorige zwangerschap valt het niet echt op haha