blegh.... De laatste tijd komt mijn maagzuur tot in mijn keel. Heel smerig! aar kopen jullie je positiekleding? Ben op internet aan het zoeken geweest, in winkels is hier vrij weinig te krijgen. Maar wat een prijzen zeg. Wil er graag leuk bij blijven lopen maar vind het zonde er veel goed voor neer te moeten leggen. H&M heeft iets goedkopers, maar mijn maat weer steeds niet
Ik heb ook steeds last dat de h & m mijn maat niet heeft dus ik had steeds de meest afgrijselijke broeken. Nu ga ik naar de prenatal, deze hebben een hele afdeling met positie kleding
Hier door proef ik mijn maaginhoud denk ik weer. ... kan me goed voorstellen dat mijn maag wat ik de knel zit. Valt ook niet te verbergen
Hoi hoi, Wauw ik kan het niet mee bijhouden hoor Positiekleding kocht ik bij miss etam, er zit een outlet bij ons in de buurt, dus daar wordt ik heel gelukkig van. Verder levert mijn werkgever positie broeken, daar ben ik dus ook heel blij mee. Ik ga denk ik ook marktplaats afspeuren voor broeken. Toen ik zwanger was van onze dochter, heb ik gewoon de shirts van de primark gewoon kunnen dragen. Ik hoop dat deze keer ook te kunnen doen.
Eh nee dat is inderdaad niet meer te verstoppen haha. Maar eh ligt dat nu aan mij of sta je wel een beetje met een holle rug? Maakt mij niet uit hoor . Hier ook maagzuur, einde van de middag begint het al blergh. Positiekleding heb ik nog een stapel, maar eerst maar eens kijken of het zich allemaal door zet. Dan pas ga ik inventariseren of ik nog wat kan gebruiken of niet en zo ja, dan kijk ik wel waar ik het ga halen. Vorige keer hele leuke zo goed als nieuwe dingen voor weinig van mp gehaald.
Sorry maar die rug kan niet rechter. Denk dat iedereen een holling in zijn rug heeft. Het zijn ook alleen maar darmen en mn maag is opgezet maarja toch duidelijk dar het een zwangerschap is
Wow mamvane, ben je niet al verder dan je denkt? Zon buik had ik pas veel later bij de meisjes. Hier al best wel een behoorlijke buik, zie je snel als je heel slank bent. Positiekleding kopen DRAMA als je mt xs (xxs) hebt allemaal schreeuwend duur h&m weinig keus, prental veel te groot, miss etam nog groter. Kan alleen de dure merken noppies, love2wait en zulke merken kopen. Hoop dat ik veel van de meiden nog pas, en dat het een lange zomer word... Mn ouders reageerden heel leuk gelukkig!
En denk ook doordat je een kwartslag draait om de foto te maken. Heb er ook alleen maar last van want mijn maaginhoud kont steeds omhoog
De mevrouw van MvM is net geweest en de test was helemaal goed. Ookal ben ik pas 5 weken zwanger! Gelukkig maar. Dus ik mag direct beginnen
Bij mijn dochter had ik dit ook niet. Weet niet waarom nu wel. Maar ben echt pas 8 weken en 3 dagen. Dinsdag echo gehad. Ik denk dat ik misschien hele slappe buikspieren heb en dat de hormonen heel erg op mijn darmen slaan.
Hier vooral na het eten ook opgezette darmen. Ben nu 6 a 6,5 week. Door mijn keizersnede heb ik een soort afdakje, waardoor het nu al op gaat vallen
Dan zul jij er net zo bij gaan lopen Mijn buik was ook niet plat, zat nog iets van de vorige zwangerschap. Dat zal idd ook meehelpen aan de opgezette buik
Heel de dag zenuwachtig geweest maar gelukkig een goede echo . Ik zou nu ong 5,5 a 6 weken zwanger zijn en er was zelfs al een licht kloppend hartje te zien . 6 mei mogen we weer voor een echo enn 12 mei hebben we de intake
Sorry Mavane ik bedoelde het niet slecht! Het viel me alleen op dat is alles. Je mag trots zijn op je buik hoor . Haakmuts gefeliciteerd!! Fijn een goede echo. Hier in de zenuwen voor morgen pff.
Gefeliciteerd voor de mooie echos, en mvm testen En nieuwe dames geloof ik welkom gefeliciteerd We hebben van schoonouders een eerste kadootje Voor dl een shirtje stoer dus, ik wordt grote zus!!
Mag ik mij hier bij aansluiten ik ben zwanger van de 2de een moeilijke start maar heb er redelijk vertrouwen in gekregen heb 1echo gehad en de 2de staat gepland op 19 mei