Wat wordt er lekker actief gekletst! En wat een mooie echo's! Ben nu al jaloers . Ik ga volgende week de Vk bellen en dan hoor ik ook wanneer ik langs kan komen. M'n buikje begint al aardig uit te zetten, een teken dat alles lekker groeit en dat is wel een geruststelling! Gister een koningsspelen/verjaardag gehad en dan merk ik weer hoe snel ik m'n energie kwijt ben.. Even lekker bijkomen vandaag!
Wauw al die buiken, bij mij is nog helemaal niets te zien. Hoef nog geen knopen losser te maken of wat dan ook. Maagzuur komt hier ook regelmatig opzetten, vooral als ik zoet heb gegeten of gedronken. Woensdag de echo, gelukkig vliegt de tijd!'
Mijn buik is wel regelmatig enorm opgezet. Vooral 's avonds na het eten. Pff, lijk dan wel ik weet niet hoeveel maanden zwanger haha. De volgende ochtend is het wel weer weggetrokken. 'Gelukkig' heb ik niet zo'n strakke buik van mezelf, dus het valt nog niet direct op. Maar gaat met een weekje of 2/3 wel moeilijk worden denk ik. Lang leve baggy t-shirts en tuniekjes haha
Hier net voor de eerste keer overgegeven. Pf mijn eigen schuld had namelijk niks ontbeten en werd me ineens super misselijk. Wauw dit had ik bij mijn vorige zwangerschap nooit.
Min ontbijt is een banaan of soms 1 broodje jam en pas tussen de middag kan ik iets fatsoenlijks eten, maar drinken ik heb momenteel weinig keuze, thee wordt ik kotsberoerd van melk net zo...
Overgeven is geen pretje inderdaad. Ik ben wel veel misselijk gelukkig nog niet overgegeven eet wel heel de dag kleine beetjes helpt hier het beste tegen misselijkheid
Gelukkig hier geen misselijkheid bij de meiden ook niet gehad. Heb juist onwijs honger en zin in tomaat, komkommer en mayo! Word wel misselijk van bepaalde geurtjes. Zo naar een verjaardag wijd shirt en vest check �� Wat denken jullie? Wij vinden een bepaalde meisjes naam erg leuk maar de dochter van de nicht van mijn man heet ook zo. Mag dat of mag dat niet? We zien ze niet tot nauwelijks...we dachten er uit te zijn maar die naam klinkt wat lekkerder bij de namen van onze meiden (ga er vanuit dat we nog een meid krijgen)
Persoonlijk zou ik het zelf niet doen, wij hebben eens in het jaar een familiedag met alle oom's/tante's en daarvan weer de kinderen en kleinkinderen aan me moeders kants, waarvan ook 1 van die kinderen een naam heeft die ik eventueel bij een meisje heel erg graag zou willen gebruiken, maar toch houdt het me tegen doordat het wel in de familie zit en ook al zien we ze dan maar 1 keer in het jaar, haha. maarja de 1 zal er wel moeite mee hebben en de ander niet.. Ieder weer zo z'n mening Het is in iedergeval wel een lastige keuze voor jullie ja! Ook doordat je al mindere keuze hebt omdat je al twee meiden hebt waarbij de namen ook lekker bij elkaar moeten klinken ja! Succes met jullie keuze!
Mama van j ik zou er ook niet voor kiezen. Wij letten daar best wel op want wij hebben er ook bewuat voor gekozen niet te vernoemen. Mijn vriend begon vorige week over namen ik wil daar pas over 1 maand over nadenken eerst de 12weken voorbij zijn
Ik zal mezelf nog even voorstellen Ben 27 jaar ben 12 jaar samen met mijn vriend we zijn net tijdelijk uit elkaar geweest maar we pakken de draad weer op was de bedoeling langzaam... Heb een kanjer van een zoon die as maandag 3 wordt. Uitgerekend op 11 december
Mijn meiden zijn wel vernoemd oudste naar m'n moeder en schoonmoeder jongste naar mijn oma en oma van m'n man. Als dit een meid is krijgt t mijn eerste doopnaam en m'n zus der eerste doopnaam. Dit omdat ik geen contact meer heb met m'n nog levende oma en de levende oma van m'n man t absoluut niet wil. We hebben al 4jr geen familie weekend meer, hebben ook 0% contact met neven/nichten (zijn er veel sm komt uit gezin van 11 met allemaal 3kids of meer en die kinderen hebben gemiddeld 2 kinderen zou niet eens van iedereen de naam weten)
Ik zou die naam doen hoor. Ik zou niet de naam doen van kinderen van (schoon)zus of broer, maar kinderen van neven en nichten die ik amper zie, ja hoor kan best.
Ik heb vanmiddag heerlijk geslapen. nu wat eten tegen de misselijkheid en dan same met dochter aan de thee. weten jullie kids al dat jullie zwanger zijn? wij hebben het niet gezegd, maar dochter kwam net baby/mijn buik aaieN.
Nee heb t de oudste nog niet gezegd ze vraagt al vaak of t bijna oktober is, dan is ze jarig. T duurt nog zolang voordat de baby komt voor haar vertel t pas over een tijdje. ZE zei laatst wel ik wil nog wel een zusje mag dat mama? De helft van de mama's op de psz is zwanger of pas bevallen.
Nee we hebben de kinderen (8 en 4) nog niet verteld. De kans dat het nog misgaat, is me nu nog te groot, we wachten nog een paar weken. Ze zullen het wel geweldig vinden! :-D Ben zo benieuwd naar hun reactie.
Mijn dochter is 21 maanden. Die begrijpt dat nog niet. Wel een boek gekocht om haar voor te kunnen bereiden en we spelen met haar pop