Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Deze was vorige week zal kijken of ik van het weekend nog een foto kan nemen
    Bekende zien het wel.
    Wat zouden jullie doen bij vragen die verwacht ik nu voor de 3maamden al wel.
    Ik wil niet liegen tegen mensen maar ook wachten tot de 3maanden grens

Bijgevoegde bestanden:

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.046
    113
    Vrouw
    #962 Robijn89, 30 apr 2015
    Laatst bewerkt: 30 apr 2015
    Fijn dat het hartje klopte, Romylief!

Miss Geul, als je het nog niet wil zeggen zou ik denk ik gewoon een vaag antwoord geven.. beetje er omheen praten zeg maar.Wij willen als de echo goed is wel langzaamaan wat meer mensen op de hoogte stellen.

Dit is mijn buikje.

Bijgevoegde bestanden:

3. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu zoiets van lkkr boeiend vragen mensen er om zal ik ja zeggen. Wil alleen m'n werkgever niets laten weten tot 1juni m'n contract loopt af geen zin om een 3e x zwanger op straat te staan...

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Wij willen wachten ivm stroef begin 3x bloedverlies 5de ziekte op mijn werk gehad 1ste maand en totaal niet gepland mijn vriend en ik zijn eigen net uit elkaar geweest en net 3maanden weer samen na dat het in december even uit was. Ik woon hier door ook nog bij mijn ouders.
    Dus al met al best een heftig jaar gehad.

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Mijn werk weet het wel ivm 5de kinderziekte en ivm bloedingen en duizelingen toen en nu nog steeds.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Doe he rustig aan meid, miss geul 😘

Ohh als sommige denken huh, die reageren wel op elkaar, miss geul en ik hebben al eerder samen in een zwangerschapstopic geschreven, onze kids zijn van april 2012, dus vandaar😄

7. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavangend86, dat is toch wel even schrikken (kaarsje)
    Fijn verder al die mooie echo's!!

Ik heb nog steeds geen buikje, maar na het eten gaat mijn broek wel wat strak zitten. Vind het ook niet zo heel erg dat ik nog geen buikje heb, ben een buikslaper. Bij mijn dochter tot bijna op t einde vol gehouden..

Ga wel last van m'n stuitje krijgen. Vind het erg vroeg in de zwangerschap, dus hoop niet op erger...

8. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een buik. Wel minder nu want volgens mij hebben mijn darmen een plekje gevonden. Maar dus al veel vragen gehad. Had met 8 weken goede echo. Toen besloten er niet meer om te liegen

9. IH5

IH5 Niet meer actief

Ik heb nog geen dikkere buik.
    Maar bij mijn oudsten zag je het ook pas heel laat bol worden, ik draag blijkbaar naar binnen.

Vandaag gelukkig onverwacht een vrije dag!
    Kan het wel gebruiken want moet voortdurend overgeven.

10. Woman1985

Woman1985 Lid

7 apr 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net m'n eerste echo gehad! Mooi hartje gezien en gehoord!
    Ben waarschijnlijk wel iets minder ver dan gedacht; 8,3 weken. Maar was niet goed te beoordelen omdat m'n darmen er erg voor lagen. Over 2, 3 weken terug voor een nieuwe echo en betere beoordeling!

11. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Gefeliciteerd met alle mooie echo's en kloppende hartjes :)
    Mooi he! Ik kijk zo uit naar mijn volgende echo. Nog ruim anderhalve week. Als die dan goed is, durf ik pas echt te genieten. Ben dan 10 weken, en dan willen we het ook gaan vertellen aan vrienden en familie.

Ik heb ook al een aardige buik, maar dat zijn echt m'n darmen.
    Heb al een elastiekje door m'n knoopsgat ipv m'n knoop dicht.

Ben toch nog wel vaak onzeker hoor, bah. Niks aan!

12. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    Over een uurtje heb ik ook mijn echo! De gezonde spanning begint al te komen :)

Wij gaan wel een combinatietest doen. Ook al is het maar een kansberekening en is de kans echt klein dat we een kindje met een dergelijke afwijking zullen krijgen (niet in de familie plus nog relatief jong26). Wij weten zeker dat we geen kindje met zo'n afwijking zouden willen en we hopen het op deze manier te kunnen 'ontwijken'. Overigens respect voor ouders die dit wel doen! :)

Jongen/meisje: voorkeur heeft een meisje, omdat we daar al alle spulletjes/kleertjes voor hebben. Maar een jongen natuurlijk ook welkom, leuk voor papa ;)

13. elmokoekie

4 apr 2012
    67
    0
    0
    heb al buikje van mezelf hihi dus valt daardoor wat minder op. al zet mijn buik wel wat op hoor :)

14. elmokoekie

4 apr 2012
    67
    0
    0
    vandaag gebeld. Intake bij erasmus medisch centrum (EMC) staat gepland. Ivm medicatie moet ik daar de 20 weken echo (GUO) uitgebreid laten doen.
    intake EMC 19 mei
    2e afspraak zkh en echo 20 mei
    GUO (20 weken echo) zal dan 17 juli of na de vakantie 3 aug. in EMC zijn.

Wordt al weer druk zo met alle afspraken en het bloed prikken regelmatig tussendoor ;)

15. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jaa ik kan niet wachten tot de eerste echo... 18 mei dus nog 2 weken wachten . Dan hopen op een kloppend hartje. In de tussentijd voel ik me prima nog. Alleen wordt ik in de nachten vaak wakker van misselijkheid en overdag nergens last van.. Ja inderdaad darmen en moe maar verder top! Hope dat de 2 weken snel gaan!!

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik kom vanavond als Norah slaapt even bijkletsen! Wil alleen even gauw zeggen dat we vandaag het hartje hebben gezien bij de gyn. Alleen dachten we dat ik bijna 9 weken was maar ik ben ongeveer 7 weken. Maar gelukkig zag alles er goed uit. Over drie weken weer Terug, ik moet nu beginnen met calcium en over drie weken met bloedverdunners. Hoop zo dat het goed gaat!

17. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Wat een goed nieuws overal, groeiende buikjes en mooie echo's! In de lijst staat dat ik m op 6 mei heb maar dat heeft een weekje op moeten schuiven.. Vriendlief heeft zijn flexdag verzet.. Voordeel is wel dat er dan meer zichtbaar is :D nu eerst lekker genieten van de meivakantie (die morgen goed begint met een vrijgezellenfeest! Mag de vrijgezel mijn drank erbij hebben :p)

18. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Voorkeur: Zo lang als ik het me kan herinneren heb ik alleenmaar zoons gewild. Maar na dit lange en zware traject ben ik al dankbaar dat er uberhaubt een kindje komt. De namen staan toch wel klaar of het nu een jongetje of een meisje wordt.

Eten: echt belachelijk hoor. Kipnuggets (alleen die van mora of lidl eigen merk) en knakworstjes haha

Mijn buik is echt al gegroeid en ik ben pas 6 weken.Van de week zal ik er wel een foto van maken. Ik draag al positie broeken omdat ik mijn gewone broeken niet meer passen. Mijn borsten passen ook niet meer in mijn bh's dus ik heb echt het gevoel dat ik een compleet nieuwe garderobe nodig heb..

19. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalie, hoe is het gegaan?

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een angelsound, en mijn vingers jeukten zo om m eens te gebruiken. Heb mezelf niet kunnen bedwingen en heel even geprobeerd of ik het kon vinden. Ik was weer zo onzeker, heb ineens geen pijnlijke tepels meer. Maar ik heb dus voor het eerst het hartje kunnen horen heel eventjes en ga m nu voorlopig niet weer gebruiken. Maar de geruststelling heeft me heel erg goed gedaan. nog 1,5 week tot de echo

Deel Deze Pagina