Hallo allemaal, Ik heb geprobeerd om bij te lezen, maar wat wordt er lekker veel gekletst. Ik heb gisteren mijn vierde echo gehad en wij zijn vooruit gezet. Alles zag er goed uit en onze uk is nu 8 weken en 1 dag. We hebben ook het hartje horen kloppen, zo bijzonder! Dinsdag mogen we weer Skypen! Ik probeer er nu wel echt meer van te genieten. Wij slaan de prenatale screening over (na lang overleg). Ik voel me verder goed. Ik ben alleen moe en ik heb vreselijke dromen.
Gefeliciteerd Romylief!! Mooi plaatje van een mooie uk! Geniet ervan. En nou de dagen gaan helemaal niet snel voor mij! Haha, werk in het onderwijs dus heb nog 1,5 week vakantie. Laat mij maar werken, gaat de tijd veel sneller! Volgende week komen ze idd op vrijdag ophalen. Dat was mij ook gezegd... Bel er morgen wel even achteraan, anders staat het hier 'oud' te worden..
Ik moet nu 3 dagen werken maar had liever vrij geweest, dan gaan de dagen voor mij toch harder. Dinsdag de termijn echo en ik tel heel hard af. Maar zat ook te denken dat er daarna voorlopig geen echo meer komt. Misschien moet ik toch wat meer geduld gaan kweken want anders duurt het wachten daarna helemaal lang
Dank je wel IH5, je hebt me al een beetje gerustgesteld... Hoop zo dat alles goed blijft gaan met m'n frummeltje...
Fijn dat alles goed is Romylief! Pfoe... ik voel me toch opgeblazen vandaag, darmbuik I gues. Ik heb het gevoel helemaal strak te staan aan alle kanten en mijn buik lijkt wel drie keer zo dik, alsof ik allang voorbij de drie maanden ben ofzo.... Handig... heb morgen een bruiloft in een jurkje waarin je dat toch wel gaat zien, dus hopen dat het allemaal vocht is die ik er vannacht en morgenvroeg ga uit plassen Hebben jullie hier ook wel last van en hoe vaak en wanneer gebeurt dat bij jullie? Mijn borsten zijn ook echt twee maten gegroeid, niet normaal meer, kan gewoon alleen maar leggings aan en moet een nieuwe jas kopen, die kan niet meer dicht rondom mijn borsten. Zucht.... Hoe gaat het met jullie kleding, pas je overal nog in? Ik ben nog geen 8 weken.... (misschien 9...). Sorry hoor wil niet klagen af en toe moet je gewoon even spuien
Ken het gevoel!!! Nog niet zo ver maar broeken kan ik niet meer aan! Zowel mijn winter als zomer jas krijg ik niet meer dicht.. niks wil en zit lekker!!! Borsten 2 maten gegroeid en ben maar begonnen aan positie bh's.. zittenveel lekkerder!
Heb vandaag voor het eerst positiebroek aan pas 2 van mijn spijkerbroeken niwt meer bh's alleen nog voeding (2 cupmaten groter dan mijn orgineel) of meegroei Je ziet jet zie mensen kijken maar ze durven het niet te vragen zo grappig.
Voor de danes met groeiende borsten, echt even langs de winkel en meegroeibhs aanschaffen, scheelt heel wat
Moeten ze niet te groot zijn dan alleen prenatal. Heb van mezelf 95e nou nergens te krijgen zelfs prenatal niet aangepaste maat 85g nu gehaald
Nou ik groei nog niks hoor. Borsten niet, buik niet helemaal niks... 😃 Na bijna 2 weken vrij vanmiddag weer werken, ik hen er dus echt helemaal geen zin in. Morgen ook werken en daarna weer bijna een volle week vrij. Woensdag de termijn echo en de intake 😄
Goedemorgen meiden, Vanmorgen mijn 2e echo gehad en helaas voor de 3e keer slecht nieuws. Ik mag meteen blijven en word vanmiddag gecuretteerd. Ik meld mij hier dus af. Iedereen een goede zwangerschap en gezonde baby's toegewenst.
Belony wat verschrikkelijk sterkte meid om dit te verwerken lichamelijknen mentaal. Mammierdam ik herken wat je zegt ober het werk ik ben ook 2 weken bijna vrij geweest en moet dinsdag weer meteen 12 kinderen zie er zo tegen op. Als ik te veel doe wordt ik misselijk en echt niet lekker houd nu thuis meer rust zit vamdaag als rust moment frozen te kijken met mijn zoon van 3.
Oh Belony, wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie. Verdikkie, had het je zo gegund. Heel veel sterkte...
Hier een goede echo gehad, mooi hartje gehoord en gezien! Termijn klopte redelijk, blijft gewoon op de 19e staan voorlopig. @ belony, veel sterkte!
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - mavane, 29 jaar, 2e kindje - isha, ?jaar, ?kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Willabe, 31 jaar, 1e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, 27jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 11. - lionne, 34 jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje - miss geul, 27 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - XSDA, 20 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - EFLORENCIA, 25 jaar, 2e kindje 16. 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje - Mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - lafarina, 30 jaar, 1e kindje - Laurie1, 29 jaar, 1e kindje - Robijn89, 25 jaar, 1e kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje - Krapje, 31 jaar, 1e kindje 20. 21. - MissyC, 22 jaar, 2e kindje 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. 24. 25. - Rietje84, 30 jaar, 2e kindje - shadowcat76, 39 jaar, 2e kindje 26. - Ritoy, ?jaar, 1e kindje 27. - Loessje1987, 28 jaar, 1e kindje 28. 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje 30. - Devilschase, 29 jaar, 2e kindje - Tann, 29 jaar, 1e kindje - Beach, 31 jaar, 1e kindje 31. - jansiepansie, 31 jaar, 3e kindje - Babs78, 37 jaar, 3e kindje - Veenbaas, 23 jaar, 1e kindje Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, 28jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - IH5, ?jaar, 3e kindje - ShallY, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje Aantal:62 Vlindertjes: - Jane1981 - Miekje87 - Bodien - Flower1983 - Croissant - Belony Afspraken: 6 mei: - Women1985: intake verloskundige - mamma van J: intake verloskundige - Haakmuts1988: tweede echo 7 mei: - Meisje1234: eerste echo - Rietje84: eerste echo gyn - Krapje: eerste echo - ShallY: eerste echo 8 mei: - kzh : eerste echo gyn - fidel2010: eerste echo verloskundige - Belony: 2e echo gyn 9 mei: - Loessje1987: MvM 11 mei: - Robijn89: Intake verloskundige en eerste echo - shadowcat76: gyn 12 mei: - Dale Cooper: eerste echo - mavane: termijnecho - Haakmuts1988: intake - Loessje1987: intake vk 13 mei: - mammierdam: intake verloskundige - ilona88: intake verloskundige - mamma van J: eerste echo - Chanan: tweede echo - Ritoy: eerste echo ziekenhuis - Devilduckie: intake+eerste echo verloskundige - Scarlett1985: termijnecho 10 wkn, intake 15 mei: - Sill123: Intake vk 18 mei: - Veenbaas: eerste echo - Tann: eerste echo - lafarina: eerste echo 19 mei: - miss geul: tweede echo - Elmokoekie: intake EMC 20 mei: - Elmokoekie: 2e afspraak zkh en echo 21 mei: - Mich1987: intake verloskundige 22 mei: - kzh : intake vk zkh 28 mei: - Ritoy: tweede echo verloskundige 12 juni: - kzh : echo gyn 20 juni: - Mavane: geslachtsecho
He belony, wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Sterkte! Kzh, fijn! Bah wat naar zo in dit bericht. Sorry dat ik dit zo moet zeggen, maar dit zijn echt 2 contrasten... Pfff ga zo eens kijken of ik nog bitterballen in de vriezer heb, volgens mij niet meer en zitten ze in de oren van mijn kinderen lol... Miss Geul, ik houd ook beter mijn rust thuis. Vooral veel tillen, sjouwen trekken, sjorren, bukken enz. op mijn werk. Of kassa... Beide weet ik nu al dat ik onwijs pijn heb. Sta de laatste paar dagen ook echt met pijn op. Kan wel normaal bewegen, maar naar mate de dag vordert, gaat het steeds meer zeer doen.
Hier worden de kratjes op vrijdag gehaald. Had via internet aangegeven dat ik maar 1 kratje wil ben helft van de week nooit thuis. Vorige keren altijd goed gegaan maar ik moet nu 2 kratjes nemen vi d t een beetje onzinnig voor de 2-3 flessen die ik vul. Krijg claustrofobie in m'n mini toilet met 2 kratjes. @belony he wat naar meis, veel sterkte! @kzh fijn een goede echo! Wij gaan een weekend weg heerlijk als ik Wifi heb zal ik nog ff spieken van t weekend!
Dames, ik meld me ook af.. daarnet helderrood bloedverlies gehad en de vk maar gelijk gebeld. Miskraam 4 is een feit.. . Haal me maar van de lijst svp. Morgenochtend terug bellen en dan krijg ik een echo om te zien hoe het er mee staat. Iedereen veel geluk en hopelijk een gezonde baby.
Oh shadowcat, nee he! Sterkte!! Ik heb wel 2 kratjes. Ik begreep voor elke dag een schone fles en 1 extra, ongeacht ze helemaal vol zijn. Ze worden op maandag bij mij omgeruild. De flessen staan bij mij in de achtertuin. Op een plekje waar ik nooit zo'n heb