@ beach: ja ik ben dan bijna 8 weken en ze wil het eerst uitwendig proberen met een volle blaas en mocht het niet lukken dan inwendig. Oow zo spannend! Je weet iig vast dat er een hartje klopt super tof meis geniet ervan!!
Ooooh help, ik weet allang niet meer op wie ik moet antwoorden, sorry hoor Vandaag een extra dagje gewerkt, zelf met m'n stomme kop aangeboden, terwijl juist vandaag zulk lekker weer was Ik ga aan mn lichaam voelen dat er iets aan het groeien/werken is. Ik voel m'n baarmoeder, zeg maar. Kan het niet zo goed uitleggen. Eindelijk zijn dan ook mijn borsten aan het groeien, niet zo hard, maar zo groot zijn ze niet, maar nu gaan ze eindelijk wat meer opvallen. Ik krijg al een heus decolleté ☺️☺️
Zo hier terug van vermoeiend weekend weg. Morgen dagje heerlijk alleen thuis zonder kindjes. Heb in t hotel heel wat lekkers moeten missen aardbeien prosecco voor moederdag, carpacio, asperges met gerookte zalm. Hopelijk aan t kerst diner haha! (hoop ik woensdag weet ik eindelijk hoe ver we zijn!) Combinatie test: Nee al komen er wel down kindjes voor in de fam ver weg (door zwanger en vroege overgang) testen we niet heb er eerlijk gezegd ook het geld niet voor over een kans berekening. Geslacht willen we ook niet weten laten wel met n wk of 16-18 pret echo maken met de kindjes er bij. (hier maken ze ook geen pretechos voor de 1ste termijn echo) Lig nu al voor pampus in m'n bed is toch erg haha!
Wij hebben over 2 weken de vk laten weten of we voor de Combinatietest gaan. Van mij hoeft het niet, mijn vriend twijfelt nog. Vandaag ook contact gehad met MvM, door de MA durfde ik niet zo goed aan te melden vòòr de echo. Maandag komen ze voor een intake.
@Tann: Ohhh zou leuk zijn als je toch al wat ziet uitwendig! Met 8 weken is het toch alweer een stukje groter allemaal. Zo leuk, ik duim voor je dat je een hele mooie echo krijgt!
Hoi dames veel gelezen goede echo's gezien wat een vreugde. Hier 19 mei ben best zenuwachtig maar wel veel zin in. Ook een heerlijk weekend weg geweest morgen 1dag werken en daan weer tot maandag vrij heerlijk.... Mijn grote angst zwembad gehad ging goed geen bloedingen wel minder gek gedaan.
leuk meiden! Al die goede echo's en kloppende hartjes. Toch fijn om die bevestiging te hebben . Ik heb vanmiddag (rond half 3) mijn tweede echo alweer. Super veel zin in . Dit is dan de termijnecho. @Tann: hier hebben ze ook meteen inwendig gedaan. Stelde echt niets voor en gaf een mooi beeld. Ze gaf aan dat ze meteen inwendig deden hier, zodat ze niet mensen 'teleurstelde' als het uitwendig niet meteen lukte. Overigens bij de vorige zwangerschap, toen bij een andere vk, was het wel direct uitwendig. @Mammierdam: dat merk ik nu inderdaad ook steeds beter, dat werkend lichaam/baarmoeder. Vooral de vemoeidheid en de nu al zo grote borsten, maar ook zo nu en dan al bandenpijn bij teveel inspanning. @Missgeul: fijn dat je zo weinig hoeft te werken! Kan je een beetje van het goede weer genieten! Snap dat je zin hebt in je echo, altijd leuk om je uk te zien .
@ Mavane: en?? mooie echo gehad? Hebben jullie ook las van HONGERRR! Ik heb sinds het weekend constant hongergevoel en dan moet ik eten anders heb ik het idee dat ik flauwval! Nu baal ik daar gruwelijk van want ben vorig jaar netjes afgevallen en had een mooi gewicht van 64 kg. Ik wil echt niet meer aankomen dan nodig maar ik moet gewoon eten. Probeer vanalles.. komkommer maar dan na 10 min weer honger, bruine boterham, tomaatjes, yoghurt. het helpt allemaal wel maar voor een half uurtje. Dan weer misselijk van de honger. Avondeten lukt niet meer dan heb ik gruwelijk maagzuur erna. Iemand tips??
Herkenbaar! Nu wordt het beter maar de afgelopen weken moest ik voortdurend eten en toch de hele tijd misselijk. Wat een ramp Ik nam kwark of geroosterd brood met iets hartige erop. Bananen. Zulke dingen. Heb echt twee keer zoveel gegeten als normaal de afgelopen weken maar door het overgeven toch geen gram aangekomen.
hier ook best een hongergevoel inderdaad! Maar probeer er niet te snel aan toe te geven, maar wordt er dan verschrikkelijk misselijk van. Meer drinken helpt bij mij wel redelijk goed. Mijn echo is ook al bijna! Over anderhalf uur! 'Gelukkig' zit ik nog een uurtje in de auto vanaf mijn werk naar de vk, dus hoef zo niet meer net te doen alsof ik geconcentreerd aan het werk ben . Ik laat jullie straks weten hoe het is gegaan! Eens kijken of de termijn nu wel overeenkomt met wat ikzelf berekend had (afgelopen keer week het 2 dagen af (later), maar dat mocht ze nog niet officieel noteren)
Veel succes zo, Nathalie. Jij ook vandaag, Mavene! Wij hebben besloten de combinatietest niet te doen. Dit kindje is sowieso welkom, dus we zien geen meerwaarde om de test dan te laten doen. Hier hetzelfde, ben zelfs afgevallen.
Lieve meiden! we hebben weer een echo achter de rug. Super leuk weer . Termijn is gesteld op 10 weken en 3 dagen, dus ik moet even mijn banner aanpassen.. en op de lijst uiteindelijk ook (wie doet dat?). Mijn uitgerekende datum staat nu op 5 december. Een sinterklaaskindje dus Verder was alles helemaal goed. Twee armen en twee benen, mooie navelstreng en een stevig kloppend hartje. Verder was ukkie super aan het bewegen. Armen en benen gingen alle kanten op. Ik ben dus weer helemaal gelukkig.
foto komt nog korreliger dan hij al was er te staan, bleh.. Nou ja, het is te zien dat het een ukkie is. Hoofdje rechts en de beentjes de lucht in
Aaah super mooi!! Wat fijn zeg dat het allemaal weer goed is... ik tel ze af hoor de dagen... nog 6 Veel plezier dadelijk mavene! Pff ik doe voor me werk nog een avondcursus dus tot half 10 vanavond onder de pannen. Wel lange dag vanmorgen om 8 uur begonnen met werken. Veel te snaaien bij me haha. Gelukkig spuug ik (nog) niet.. maar ja dan komt het er wel aan... maaaaar.... alles voor het goede doel als dat kleine prupke maar een kloppend hartje heeft volgende week hihi
Wat een mooi echo Nathalie1988! Gefeliciteerd!!! We lopen mooi gelijk op zo. Jij 5 dec, ik 6 dec😉 Hongergevoel herken ik ook heel erg... Hele dag door een beetje en dan beetje misselijk als ik niets eet, maar niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkig...