partner mee Nee vorige keer echt lang niet altijd, hij is welgeteld 5x meegeweest schat ik, de eerste, 10 wkn 20 wkn en combi pretecho 3/4d met groei echo en 40 wkn dat ik misschien gestript zal worden Hij kon gewoon niet vaker mee ivm werk, hij maakt lange dagen en moeilijk in te plannen.. Nu is hij de 1e keer ook meegeweest en mits hij straks nog in de nachtdienst zit kan hij weer mee, anders vraag ik schoonmoeder en schoonzusje mee als ze kan, iig gaat dl ook mee, spannend nog 15 dgn wachten Kraamzorg zal gaan bellen
@ romylief : mooie echo! Bijde eerste had ik ook heel veel echos in het begin vanaf 5.5, vond dat heel bijzonder! Nu om de 2/3 weken, maar dat is prima @ partner : de eerste echo hebben we samen gedaan. De rest ga ik alleen doen, of het moet zo uitkomen dat hij vrij is, (m.u.v de 20 weken echo en pretecho's natuurlijk) Net bloeduitslagen gekregen, mijn schildklierwaardes waren wel iets aan t veranderen, benieuwd wat de internist daarvan zegt volgende week. En glucose was ietsjes verhoogd dus moet volgende week even nuchter prikken. Was bij L precies zo, en uiteindelijk was het prima dus maak me er niet druk om. Voor het eerst dat mijn lichaam aangeeft dat het genoeg is. Vanmorgen naar de stad gelopen en daarna boodschappen gaan doen en ben nu aan t trillen als een rietje. Maar even met de beentjes omhoog en rustig aan doen dus.
Mooie echos! Nathalie, ik ben bij mijn dochter met 39 weken ingeleid. Hoop dat het nu helemaal natuurlijk kan en dan zou het idd net zo goed december kunnen zijn. De datum zegt niet zo heel veel maar voor je gevoel leuk als je wat verder bent dan je dacht, al zijn het maar 2 dagen
Mn man gaat alleen mee met de echo's die doen we in het avond spreekuur dan hoeft hij er geen vrij voor te nemen. Naar de vk gaan m'n meisjes mee Nog 4,5u voor de echo!! Vind t veel spannender dan de vorige 2 keren..
Hoi meiden! De echo was helemaal goed! Kindje was heel bewegelijk echt geweldig om te zien. Ben iets teruggezet. Volgens meting zit ik nu op 9+3. Omdat ze pas een termijnbepaling kunnen doen bij 10+ mag ik volgende week weer terugkomen voor een echo! Wat vervelend nou De vk gaf aan dat de kans dat er nu nog iets mis zou gaan, heel klein is. We zijn helemaal in de wolken. Kleine spartelkont!
Vanmorgen een hele mooie 9.1 weken echo gehad. Kleintje is 2,4 cm en het hartje klopte erg goed. Helemaal happy!! Zo leuk dat het ook flink aan het bewegen was 😍. We hebben de beelden op usb meegekregen. Over twee weken mogen we weer een keer kijken.
Wat een mooie echo's komen er weer voorbij! Ik moest vanmorgen voor m'n bloeddrukcontrole komen en heb toen als verrassing weer een echo gehad! Heeft onder controle van de gynaecoloog staan toch zo z'n voordelen 😉 Ons kleintje was druk aan het bewegen met armpjes en beentjes. Op de echo was ook het neusje en kaaklijn te zien; zo bijzonder! Het kindje was vandaag 3,8 cm!
Oowww wat gaaf al die mooie echo's! Wordt er jaloers van haha... gelukkig nu lekker thuis en de aankomende 4 dagen vrij... maandag dan eindelijk om 6 uur de echo!! zal een lange werkdag worden haha. Mijn vriend gaat zo vaak mogelijk mee. Onze VK heeft ook avondspreekuur dus wel handig. Alleen kan me voorstellen dat op het eind het wegen en meten niet zo boeiend meer is Wij gaan lekker morgen naar zeeland en lekker varen met mijn schoonouders. Kan wel even wat rust gebruiken. Qua werk... ik werk 34 uur als praktijkondersteuner in een huisartsenpraktijk. is wel goed te doen, maar begin nu wel te merken dat ik erg moe ben in de avond. En na de lunch een giga dip steeds. Ja die cursus stond voor mijn zwangerschap al gepland maar zijn 7 bijeenkomsten dus valt mee gelukkig. Als de kleine er is wil ik 3 dagen blijven werken (2,5 dag op de praktijk en halve dag thuis) Mensen nog leuke plannen het weekend?
Wat een mooie echo's dames ! Ik mag over 5 dagen dan ben ik volgens mij 7.4 ik ben benieuwd wat ik allemaal te zien krijg. En als me partner vrij heeft of kan krijgen gaat die mee maar dat gaat niet vaak voorkomen ben ik bang..
Hoi hoi Vanmorgen de echo gehad!! Alles goed, ben nu officieel 7 dec uitgerekend!! Vanaf 36 weken wordt ik door het ziekenhuis over genomen, dit ivm medische indicatie, die ik heb gekregen bij de geboorte van mijn dochter!
Echo was goed. Ben 9 wkn en twee dagen zwanger. So happy. Vrijdag maar een verloskundige bellen. Hoef niet meer terug naar de gynaecoloog.
Mooie echo's dames! Kan zelf ook niet wachten (nog een dikke week)! Hier gaat nu alles goed naar mijn idee. Geen bloedingen meer gehad. Wel steeds vaker misselijk en zin in heel vettig eten en de rest, lijk ik niet meer te lusten. Fijn.... Ik heb vandaar gebeld met de zorgverzekeraar over de dekking voor kraamzorg en bevallingen. Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en hier hebben wij in de omgeving geen verloskundigepraktijk die thuisbevallingen begeleid. Dus hier ben je min of meer verplicht om in het ziekenhuis te bevallen. Toch moet je dan een eigen bijdrage leveren. Erg frustrerend, want bij thuisbevallingen is wel alles volledig vergoed. Kan me er enorm druk om maken. Wel 120 euro per maand betalen en 365 euro eigen risico, maar een service van niks!
Voor op de lijst: 22 mei intake vk en termijnecho. Vandaag de vk even gesproken omdat ik zo verschrikkelijk moe ben. Ik moet rustiger aan doen. Deze week en over 2 weken heb ik 5 werkdagen achter elkaar. Met teamleider geregeld dat ik as zaterdag en vrijdag ovef 2 weken vrij ben. (ze wilde me niet ziek melden...) en ik ga even niet de zorg in, maar blijf op de huiskamer. Daar werk ik normaal en daar iS het rustiger. En dan waar het kan nog wel wat opdrachten voor school doen. En meer pauze nemen. En dan over 3 weken vakantie 😀
Uitgerekende datum lijst december 2015 29 november - mavane, 29 jaar, 2e kindje 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - isha, ?jaar, ?kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. 4. - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Willabe, 31 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje 10. - Sill123, 27jaar, 1e kindje - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, 34 jaar, 2e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje - miss geul, 27 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - XSDA, 20 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - EFLORENCIA, 25 jaar, 2e kindje 16. - Robijn89, 25 jaar, 1e kindje 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. - Mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - lafarina, 30 jaar, 1e kindje - Laurie1, 29 jaar, 1e kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje - Krapje, 31 jaar, 1e kindje 20. 21. - MissyC, 22 jaar, 2e kindje - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. 24. 25. - Rietje84, 30 jaar, 2e kindje 26. - Ritoy, ?jaar, 1e kindje 27. - Loessje1987, 28 jaar, 1e kindje 28. 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje 30. - Devilschase, 29 jaar, 2e kindje - Tann, 29 jaar, 1e kindje - Beach, 31 jaar, 1e kindje 31. - jansiepansie, 31 jaar, 3e kindje - Babs78, 37 jaar, 3e kindje - Veenbaas, 23 jaar, 1e kindje Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, 28jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - IH5, ?jaar, 3e kindje - ShallY, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje Aantal:60 Vlindertjes: - Jane1981 - Miekje87 - Bodien - Flower1983 - Croissant - Belony - Shadowcat Afspraken: 13 mei: - mammierdam: intake verloskundige - ilona88: intake verloskundige - mamma van J: eerste echo - Chanan: tweede echo - Ritoy: eerste echo ziekenhuis - Devilduckie: intake+eerste echo verloskundige - Scarlett1985: termijnecho 10 wkn, intake 15 mei: - Sill123: Intake vk 18 mei: - Veenbaas: eerste echo - Tann: eerste echo - lafarina: eerste echo 19 mei: - miss geul: tweede echo - Elmokoekie: intake EMC 20 mei: - Elmokoekie: 2e afspraak zkh en echo - Scarlett1985: termijnecho 21 mei: - Mich1987: intake verloskundige+termijnecho 22 mei: - kzh: intake vk zkh - Lionne: Intake en termijnecho 24 mei: - Haakmuts: controle 26 mei: - Robijn: tweede echo verloskundige 27 mei: - Devilduckie: termijnecho 28 mei: - Ritoy: tweede echo verloskundige 1 juni: - Haakmuts: termijnecho 12 juni: - kzh : echo gyn 20 juni: - Mavane: geslachtsecho 8 juli: - kzh : geslachtsecho
Hoi dames! Wat een boel mooie plaatjes weer! Super zeg! Wij hebben ook goed nieuws! Vandaag een super mooi ukkie gezien met kloppend hartje! Was wel even spannend, ze kon meteen op de buik de echo doen en alles mooi zien! Helemaal in de wolken! Ben 4 dagen terug gezet. Over twee weekjes de termijnecho. @partner: die gaat gewoon mee! Hij wil geen afspraak missen en plannen dan ook alles op onze vrije dag. Vind het erg fijn dat hij mee gaat en zo is hij meteen op de hoogte van alle testjes en kan hij zelf ook vragen stellen. Er waren nogal wat echo's vandaag, hoe is het bij de rest gegaan? Hopelijk heeft iedereen goed nieuws!
Hoi dames! Ik heb 2 juni mijn termijn echo met 10+3... Wel vroeg maar dan hoef ik tenminste niet meer zo lang te wachten
Wij vandaag ook mooie echo gehad. Had verwacht rond de 9-10wk te zijn maar ben ong 8,3 30mei terug voor termijn echo. Voor nu op 20dec gezet maar mag niet officieel in de papieren omdat ukje kleiner is dan 20mm maar 19,zoveel. Mooi kloppend hartje gezien ben helemaal in love! Zon klein ukje had ik nog niet eerder van ons gezien wel 9 en 11 wk maar geen 8. Wat een verschil zeg kan amper t hoofd van de romp onderscheiden hihi. @all echo's vandaag gefeli!!!