Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Hoi allemaal. Ook ik ben zwanger en ik ben 15 december uitgerekend. Ik heb al een dochter. Ze wordt 21 april 1 jaar oud. Die dag ga ik ook mijn echo krijgen.
    Mijn dochter is middels clomid en pregnyl "verwekt ". Ik had namelijk pcos. Had idd... Want na de bevalling en nu bijna een jaar later gingen er voor nummer twee. Gynaecoloog had al gekeken en gaf aan dat het er goed uitzag. Ik mocht de maand erop terugkomen om mijn bloed te laten nakijken. ... maar ja dat hoeft niet meer.
    Nadat ik dat bericht had gedaan naar de assistente heeft ze me gelijk ingepland voor een echo bij de verloskundige die ik bij mijn dochter had. Helaas mag ik niet bij haar blijven omdat ik nu een normale zwangerschap heb. Ben wel heel benieuwd en ook wel een beetje angstig.
    Mijn allereerste zwangerschap (voor mijn dochter) was nl. Een missed abortion . Eerste echo was goed tweede echo bij 10 wkn bleek het hartje niet meer te kloppen. Hoop dat nooit meer mee te maken.
    Deze zwangerschap heb ik trouwens wel meer last van gevoelige borsten.
    Over mijn bevalling schrijf ik een andere keer wel. Anders wordt dit wel een heel lang verhaal. 😆

2. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    O ja ik ben 32 jaar.

3. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    @chanan,

Allereerst van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel raak mocht zijn en zonder medische hulp!
    Nou idd heftig wat jullie hebben meegemaakt zeg!
    Duimen dat jullie die ellende nu bespaart blijft en er een gezonde baby in je buik blijft groeien!

4. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Bedankt Meisje1234. Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd. 😀

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Chanan, gefeliciteerd en welkom..

Hier inmiddels een echo gehad en bloed onderzoek aangezien ik bruin en rood verlies gelukkig wel zonder pijn.
    Ik begin te vermoeden dat ik een paar dagen korter ben, nu 5 weken ipv 5+3.
    HCG was 1300 eergisteren en dat was keurig voor rond de 5 weken.
    Vorige week woensdag gaf cb nog 1-2 aan, donderdag 2-3 gisteren nog 2-3 en vanochtend 3+.
    Vanmiddag wederom bloed prikken en echo..

Ben zo blij dat ze mij dit keer weer zo goed monitoren..

6. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond laat t m'n man verteld, hij geloofde t natuurlijk niet. Dus vanmorgen vroeg nog een test gedaan samen, hij is erg geschrokken maar we maken er t beste van!

@alle nieuwe meiden welkom, duimen voor plakkerds!

7. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    O Jane wat spannend voor jou. Gelukkig zijn de uitslagen goed.

Mamma van J kan me voorstellen dat je man er even aan moet wennen. Wel ontzettend leuk zo spontaan.

8. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Wauw even wen paar dagen niet gekeken en al zoveel nieuwe moeders erbij!! Gefeliciteerd! Wij hebben het onze ouders via Skype verteld over of ze begin december op bezoek willen komen om hun nieuwe kleinkind op te zoeken 😉 ze waren heeeel verrast en heeeel blij!!

Als ik jullie berichtjes lees over dat jullie een eerste termijnecho krijgen wordt ik wel een klein beetje jaloers hoor; want ik woon in het buitenland en krijg m'n eerste en enige echo pas tussen de 17-19 weken 😳 dat vind ik alles behalve fijn, jullie begrijpen vast wel waarom!
    Maar ja niet elk land is zo luxe als Nederland dus jullie moeten er dan maar extra van genieten 😊!

De moeders die misselijk zijn, vanaf welke week zijn jullie misselijk geworden? Ik namelijk al in week 2 a 3!! En m'n buik is echt al opgezet, ik weet dat t m'n darmen zijn maar zou er dan een kans bestaan op een tweeling of is dat een rare gedachte 😜

9. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaat er bij elke moeder wel ff de gedachte door t hoofd van zullen t er 2 zijn?? Bij de (nu) jongste had ik vroeg getest een week ofzo geen knal test maar wel een duidelijke lijn. Toen bleek ik bij de echo die rond de 10wk was gepland al bijna 13wk zwanger te zijn volgens de metingen. ZE zeiden bij de ibtake al met veel hgc ben je of langer zwanger of het zijn er 2. Bleek gelukkig t eerste te zijn. Wat jammer dat je zo laat pas je eerste echo krijgt! Hier is standaard 10-20-30wk en heb beide keren met 36wk extra groeiecho gehad en liggingsecho.

10. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik denk soms ook aan een tweeling. Zeker als ik de testen uit 2013 en nu vergelijk.... plus volgens de gynaecoloog hade ik per eierstok een ei die dominant was. ..:$

Bijgevoegde bestanden:

11. Woman1985

Woman1985 Lid

7 apr 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gedachten aan een tweeling is bij mij gelukkig nog niet opgekomen😉 Lijkt me vrij heftig om een tweeling te krijgen. Hoe kan je weten (voor de echo) of je een tweeling krijgt dan?
    Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld of de echo een weekje naar voren kon. Deze staat nu gepland op 1 mei! Dus iets minder lang wachten...

12. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @woman, niet haha.

Hier was de vk vandaag niet te bereiken maandag weer een kans dan hebben ze telefonisch spreekuur

13. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum lijst december 2015

1.
    - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje
    - carannay, ?jaar, ? kindje
    - mavane, 29 jaar, 2e kindje

2.
    - blossom85, 30 jaar, 2e kindje

3.
    - Women1985, 29 jaar, 1e kindje

4.
    - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje
    - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje
    - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje

5.

6.
    - Elin32, ?jaar, 3e kindje
    - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje

7.
    - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje
    - Jane1981, 33 jaar, 4e kindje
    - Bodien, 27 jaar, 2e kindje

8.
    - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje
    - twingia, 24 jaar, 2e kindje
    - Miekje87, 27 jaar, 1e kindje

9.

10.
    - Sill123, ?jaar, 1e kindje
    - ilona88, 26 jaar, 1e kindje
    - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje

11.
    - lionne, ?jaar, 2e kindje
    - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje

12.
    - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje

13.

14.

15.
    - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje
    - Chanan, 32 jaar, 2e kindje

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Datum nog niet bekend:
    - Mamma van J, ?jaar, 3e kindje

Aantal:25

14. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xmelliisz ben 27jr. Datum is nog ff onbekend tot ik bij de vk ben geweest..
    Ik ben zo bang dat t toch mis is of vals positief al zal dat apart zijn met 2 merken tests. Afwachten is killing! Moet nog ff een cb digital halen kijken wat die zegt qua indicatie.

15. ilona88

ilona88 Lid

3 apr 2015
    9
    0
    0
    Gezellige drukte hier dames!

@ woman1985: fijn dat je nu 1 mei terecht kan.. zelfde datum al mij en nathalie1988.

@ nathalie1988: ik mag al om 09.30 uur.. ben echt benieuwd en hoop zo dat alles goed gaat.. de intake heb ik wel pas de 13e mei.

@kvinne: ik was ook al een paar keer s ochtends misselink bij week 2 a 3. Dacht toen dat zal wel niet met zwangerschap te maken hebben, tis nig zo vroeg. Maar nu ik er op terugkijk denk ik wel dat ik het toen al kon merken. Afgelopen ochtenden is de misselijkheid niet meer zo erg, wel heel erg duizelig.

zie in het schematje dat mijn 'medestanders' op 10 december ook voor hun eerste kindje gaan. Succes dames!

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Pffff, zijn jullie ook zo moeoeoeoeoe!! Ik heb er wel vaker last van, dus ik dacht dat ik het verschil niet zou merken, maar dit is een heel ander soort moe!! En ik weet af en toe zeker dat mijn borsten eraf gaan vallen:D Ik klaag een hoop, maar eigenlijk ben ik heel blij met de kwaaltjes! Geeft me het gevoel dat alles wel goed zit;) Hoop dat het ook echt zo is!

Wordt al lekker druk hier! Welkom dames!

En over misselijk, dat ben ik voor mijn menstruatie steeds geweest, gewoon wishful thinking denk ik:D Maar deze keer bleef het hangen! Begon dus al een week voor nod of zo. Niet overgeven, ja, soms in mijn mond een beetje:p Het komt bij vlagen, maar wel bijna constant last van brandend maagzuur.

En ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders! Volgende week donderdag komt de mvm dame langs!

Is het al 12 mei?

17. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Oe leuk! Net spontaan in een namen brainstorm met mijn vriend gerold:D Veeeeel te vroeg, maar het gebeurde gewoon. Ik had een maand geleden ineens een naam voor een meisje in mijn hoofd die ik er maar niet uit krijg en wat blijkt, vriendlief vindt 'm ook geweldig! Joehoe!!! Jongensnaam hebben we nu ook een optie. Hebben jullie al stiekem namen in je hoofd?

18. Sill123

Sill123 Lid

1 apr 2015
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik mag 29 april voor de eerste echo. Intake pas 15 mei :(

Heb voornamelijk last van mijn tepels en maagzuur. Verder valt nog reuze mee. Wel moe, maar ben ik wel vaker dus weet niet goed of het van de zwangerschap is.

@Dale Cooper, wij hebben ook al paar leuke namen! 😊

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Namen

Wij zijn al klaar voor zowel jongen als meisje, jongen wordt vernoemd meisje niet

Misselijk
    Viel vandaag mee had andere prioriteiten dl kreeg de neusamandelen eruit, maar vanavond 3 broodjes hamburger en bhel heb t gevoel dat t nog in me keel blijft hangen

MvM
    Vandaag aangemeld dus zal vast een deze dagen worden
    Hebben jullie al verder nagedacht over dingen, bv, fv, zh of thuis geboorte, loop wat op de zaken vooruit maar ben benieuwd
    Vitamines
    Wat nenen jullie voor vitamines, ik tarwekiemolie en foliumzuur tot t op is en dan over op zwangerschapsvitamines

Voeding
    Wordt zeker weten bv, vorige keer 2 jaar bijna fulltime gekolft
    Bevalling
    Zh heb een medische indicatie, niet zozeer met de bevalling maar erna, dl heeft enstige geelzucht gehad door bloedgroep antagonisme, met 36 uur oud een bloedtransfusie gehad. Dus uit voorzorg dat ik met een geel kind naar huis ga, blijven we 24 uur ter observatie

20. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ik wil borstvoeding geven! En ik weet nog niet of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Wil best thuis, maar ik weet niet of het kan! We hebben een kleine slaapkamer en je kan niet om het bed heen lopen! Alleen de zijkant is vrij... Ik weet niet of dat het een probleem is, maar het lijkt me van wel!

Verder slik ik foliumzuur, vitamine d en visolie. Dat laatste vooral in de hoop dat het mezelf een beetje helder houdt:D

En Fidel, fijn dat jullie er al uit zijn! Hoef je daar niet meer over na te denken:)

Deel Deze Pagina