Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik lees alles mee, maar heb weinig te melden :p
    Vrijdag weer een echo, en intake bij de vk in het ziekenhuis.

Iedereen met mooie echo's, gefeliciteerd!

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Hier mijn 3fotos in 1 keer van mijn trots

Bijgevoegde bestanden:

3. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Mooie echo!!

Vandaag te horen gekregen dat voor 90% mijn contract niet verlengt wordt. Hij verloopt als ik nog met verlof ben. Mijn werkgever gaat niet "akkoord" met mijn "oplossingen". Ik moet 5 dagen, liever 6, inzetbaar zijn. Terwijl ik een contract van 16 uurtjes heb. Nu verwacht mijn werkgever dat ik de kleine straks 5 dagen in de week naar de opvang breng. Qua kosten is dat met mijn kleine contractje niet eens op te brengen...

Ach ik krijg nog wel binnenkort een gesprek en ik zal ook wel mijn best blijven doen 😃, tenminste gewoon mijn taken doen natuurlijk...

We zien wel

4. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Mooie plaatjes! Gefeliciteerd!

5. Woman1985

Woman1985 Lid

7 apr 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo miss Geul! Wat een mooi compleet klein mensje is het nu ineens he? Heel bijzonder!

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Ja vond de echo ook heel bijzonder
    Mammierdam wat balen van je contract snel verder zoeken naar ander werk.

7. Beach

Beach Lid

23 apr 2015
    49
    0
    0
    Wauw mooie echo's meiden!

Tann, wauw je hebt een week later dan ik de echo gehad en is al veel groter dan het bij mij was!! Wij liepen precies gelijk. Leuk om te zien hoe veel verschil een week al kan maken. En alles is goed met je kleintje!! :))

Missgeul wauww mooie foto's!

Balen zeg, mammierdam van je contract! Wil hij nu dat je die 16 uur verspreid over 5 dagen gaat werken?

8. Beach

Beach Lid

23 apr 2015
    49
    0
    0
    Ps: ik heb 5 juni ook termijnecho Tann! Spannend en heel veel zin in!

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Super Miss Geul! En al op de 'magische 12 weken' grens! :D

Wat vervelend Mammierdam, maar zo te lezen sta je er in met een goede instelling!

Heb gelukkig al een week of twee niet meer overgegeven, maar die misselijkheid blijft. Bah bah!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Miss geul : mooie echos!

Mammierdam : ja, dat is lekker fair wat ie van je eist zeg, sjonge.. Hopelijk vind je snel iets nieuws!

11. IH5

IH5 Niet meer actief

Mooie echo's miss geul
    Balen mammierdam van je contract.... Jee wat een slechte deal 16 uren over 5-6 dagen! Dat kan toch nooit. Hopen dat je na je verlof gauw weer iets anders hebt.

Ik las over de onzekerheid maar die heb ik niet zo: ben alweer dagen aan het overgeven.... Blllggg
    Ook op mijn werk de hele tijd tussendoor.
    Zo lastig en vermoeiend.
    Ik lig al weken voorr 20 uur in bed in 's avonds en nog ben ik kapot. Maar ja allemaal voor het goede doel

Vandaag ben ik trouwens ook 12 weken! Joehoe!
    Vandaag vertellen op mijn werk.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Miss geul
    Helemaal top!!!!
    Mamamierdam echt ongelovelijk wat een.... Hij kan dan toxh beter nog een met een 0uren conract aannemen en jouw gewoon vaste dagen inplannen...

13. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Onze echo was goed. Een mooi kloppend hartje! Ik ben op 8 week en 3 dagen gezet. 9 juni heb ik de termijnecho!
    Het wordt dus spannend of het bij ons een december of januari kindje wordt!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mijn vriendinnetje we zijn samen zwanger, zij had vanmorgen termijnecho, alles is super en ze is 5 dec uitgerekend, helemaal happy voor der!! Nog 8 dgn wachten op mijn volgende echo!!

15. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Fidel wat leuk samen zwanger zijn.

Missyc wat fijn ook bij jou alles goed.

Ik ben vandaag heerlijk bij mijn oma op bezoek.
    Lekker kletsrn echo laten zien en lekker eten.
    Top idee van mijn zoon vanmorgen.

16. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Net mijn termijnecho gehad! Alles was goed. Ben op 10+3 gezet, uitgerekend op 13 december. Kindje was 3,8 cm en ontzettend druk!
    Zwaaien, trappelen en wiebelen. Was echt prachtig!

17. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    aah, weer een lieve uk te zien :D blijft prachtig! :D

Leuk Fidel, dat je samen met je vriendin zwanger bent. Kun je lekker samen over alles wat betreft de zwangerschap en kindjes praten, leuk! En zeker omdat jullie rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Samen zwangerschapsverlof en daarna met zn tweetjes van de ukken genieten :D.. Ik wil ook een vriendin die tegelijkertijd zwanger is :p!

18. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Beach: ja grappig joh lopen inderdaad gelijk op en tegelijk de termijnecho! Leuk joh... nog 2 weken.

@ MissyC: Fijn meis een goed echo!! Wat een opluchting he. Geniet ervan!

@ Mamierdam: Balen joh van je contract!! Hopen op snel iets nieuws en leukers :)

Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor combinatietest. 22 juni staat ie ben dan 13 weken (ging nog net aangezien we op vakantie zijn ervoor en het kan tot 13.2 weken... hopen dat het nog lukt dan.

19. IH5

IH5 Niet meer actief

Vandaag verteld op mijn werk: heel leuke reacties! :) Dus helemaal blij.

Morgen werk ik op een andere locatie en ga ik het daar zeggen.

En ik vond het een mooi compliment dat één collega, die er pas net werkt, vroeg: "Is het je eerste kindje?"

Hij viel zowat van zijn stoel toen ik zei: Nee de 3e! En de oudste is al 8 :D

En oja, ik voel de baby dus serieus bewegen. Geen twijfel.
    Heel licht, maar ik herken het 100% van de vorige keren.

20. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fidel en Scarlett, leuk he, echo's.
    Fidel, wat leuk dat je samen zwanger bent. Heerlijk alles met je vriendin te kunnen delen.
    Ih5, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik ben ook echt overtuigd dat ik het kindje voel bewegen. Ik herken het ook zo goed. Borreltjes in m'n buik.
    Ach die uren... Ze eisen niet echt dat ik echt verdeeld over 5 dagen werk, maar ik moet er wel 5 beschikbaar zijn. Dat zijn onregelmatige werktijden. Ik kan bv best 4 dagen van 7-10 ingepland worden bijvoorbeeld... Of 2 dagen van 7-10 en 2 dagen van 15-18... Enz enz enz. Helaas is het bedrijf waar ik 8 jaar werkte vorig jaar door de financiën gesloten (hadden ze een super mooi woord voor, maar dat ben ik natuurlijk vergeten) daar werkte ik ook flexibele werktijden, maar die waren goed te combineren en werkte ik meestal dubbel zo veel uren. Daar deden ze bv ook niet moeilijk toen ik in eerste instantie aangaf dat ik tot 4 weken voor de uitgerekende datum wilde werken, maar toen ik aangaf dat ik toch eerder met verlof wilde, geen probleem was. En dit bedrijf doet gewoon echt lastig. Ik moet ook naar de interne arboarts, die dan gaat bepalen wat ik wel en niet kan en mag doen... Zal ook vast niet in mijn straatje passen, maar wel in het straatje van het bedrijf...

Zo net even 2 verschrikkelijke kleuters in bed gelegd... Dus zit ook lekker even bij te komen

Deel Deze Pagina