Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Yaro met wol! Betaalbaar en fijn! (Al heb ik er zelf niet mee geporbeerd omdat ik mega allergisch ben haha)

Ik ben ook al weer op doekenjacht :p

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier echo gehad en intake bij de vk in het ziekenhuis.
    Echo was helemaal goed, 19 december blijft gewoon staan.
    Alleen blijkt mijn schildklier antistoffen te maken dus dat is even een domper, aangezien ik ervan uit ging dat het goed was.
    Internist is het schijnbaar vergeten te melden... -.-

Toch wel raar om allerlei dingen omtrent de bevalling door te spreken, ben eigenlijk niet eens zo heel erg bezig met het zwanger zijn nog.
    Maargoed, nu deze echo ook goed was ga ik dat maar eens proberen te doen, lekker zwanger zijn en genieten :)

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kzh, is dat 100% wol of een blend? Iig dus een doek met wol. Heb er ooit eens 1 bij een draagconsult geprobeerd en vobd die toen heerlijk. Maar weet niet meer welke doek dat was. Maar daar kan ik wel achter komen

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Een blend :)
    Dat zal dan geen yaro zijn, die zijn vrij nieuw.
    Little frog heeft doeken met marino wol, die zijn ook betaalbaar.
    Moet je wel van streepjes houden :p

5. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij was het een didymos die ik geprobeerd heb. Ik ga eens kijken bij little frog en yaro. Ken die doeken wel. mijn lolipop heeft ook strepen alleen veel smaller dan lf. Iets zonder strepen zou ik ook mooi vinden.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    chanan,, hoe was de echo?!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Echte draagdames hier dus leuk!!!

Ik wil er ook nog 1 of 2 bij, of een emeibaby en doek minimaal 6 maar weet nog niet welke.. Der zijn zoveel mooie
    Ik heb de draagpraatdoek mt 5, ik kan er eigenlijk geen afstand van doen dus tegen die tijd maar consult wat allemaal de opties met een 5 kan

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Ik wil ook gaan dragen. Heb er al het e.a overgelezen, o.a op de blog van Kzh :).

Ik vind het wel lastig wat iets voor mij zal zijn.. Kwestie van uitproberen denk ik!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Echt aan te raden is een draagconsult of inloopdag bij draagconsulente, en anders eerst huren, het kan aardig oplopen als je niet de juiste match is, al verkoopt t wel snel weer, is toch jammer een miskoop

En op fb is er een groep draagpraat, experts moeders draagconsulentes en gewoon fotos delen advies vragen, idiaal!!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Robijn : waar kom je vandaan? Als je in de buurt woont mag je ook best eens iets bij mij uitproberen.

Ik heb nog 2 dragers (wrapconversion mei-tais, mijn favoriet), maar beiden pas later te gebruiken. Maar L zit er nog wel eens in, dus ik hou ze gewoon. En een ringsling (natibaby monsters poppy, dus mocht het een jongetje worden dan gaat die te koop/ruil)
    Oh en een zelfgemaakte drager, met knoopband bij de heup en buckles bij de schouderbanden.

En heb voor de baby een ringsling van een LennyLamb red stars met bamboe (heerlijk zacht!) en een maat 7 girasol bonfire.
    Maar daar zal vast nog iets bij komen :p

Sorry, ben echt een draagaddict haha

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Ik had bij babybij gezien dat je voor zes euro twee weken een draagdoek kan lenen.. En als je daar uiteindelijk besteld, wordt het bedrag van zes euro er vanaf gehouden. Dus ik denk dat ik dat tegen die tijd ga doen! :)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mavene heb je net de vraag opnieuw gesteld op draagpraat?

13. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had de vraag gisteren en vanmiddag gesteld maar geen reactie. Er word daar gigantisch veel geplaatst. Maar weet nu wel dat ik voor een mix met wol ga. Weet alleen niet welje doeken dat hebben. Op dragenenzo kun je op bijv wol selecteren maar hoop sites hebben dat niet. En dragenenzo heeft weinig met wol. Iig veel doeken met strepen

14. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh kzh, snap dat het ren domper is. De rest is wel goed?

Ik ben absoluut geen drager, heb daar ook totaal geen behoefte aan 😳 ik draag al 9 maanden lang 😊

15. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Facebook felicitaties. Ik wacht zelf altijd tot de kersverse ouder het er op geplaatst heeft! En ik geloof dat bij de andere 2 het ook nooit gebeurd is.

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heb je ook op draagdoekenmarkt gekeken trouwens? Tweedehands is vaak net zo fijn, en zie er veel met wol voorbij komen op het moment.
    Ik ben niet zo thuis in wollen doekjes, prikken zo! Maar als ik zoek naar een blend blader ik gewoon door alles heen, en bij de naam van de doek staat vaak ook materiaal (wool/silk/linen/hemp etc)

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja!
    Oh, nee, moet trouwens met week 26 glucose test doen. Die was iets te hoog. Maar dat had ik bij L ook, en daar bleek alles goed dus daar maak ik me niet druk om.

En, ieder zn'n ding toch ;) ik vind het heerlijk!

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    glucosetest
    Ik kom er iig voor de standaard onderuit bmi net boven de 30😳
    vl heeft zelf suikerziekte type 1,

De test is zo'n momentopname, en zo vies drankje en twee uur zitten niksen, zo onvergelijkbaar met hoe het lichaam normaal werkt
    En omdat wi het materiaal hebben is een dagcurve van 5 tot 7 x prikken ook prima, blij dat vk daar mee akkoord ging

19. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik het geslacht weet ga ik op ddm kijken, ben er wel lid van. Het liefst heb ik toch een nieuwe doek. Beb m zelf zo zacht gemaakt. Ik twihfel toch. Vriendin had ook vraag op dp geolaatst en kreeg wel wat reacties. Maar daarin kwam eigenlijk naar voren dat katoen net zo goed was en zelfs praktischer ivm wassen. Heb niet zo veel moois gezien nog met wol en voor een leuke prijs.

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb jouw bericht over suiker gemist kzh, nu werken, lees vanavond even terug

Deel Deze Pagina