Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Met zo'n kleintje maakt het materiaal niet uit qua draagkracht. Maar wol reguleert wel beter de temperatuur. Maar wassen is meer gedoe inderdaad.

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik heb het ook geprobeers om eronder uit te komen haha maar ze trapte er niet in. Bij L was het gewoon een keer 3 maal daags prikken. En alles bleek gewoon goed.

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Vanmorgen de beste beslissing van de week genomen... Heb een positiebroek aangetrokken. Ik krijg weer lucht!!
    Dikk buik komt alleen nog maar door darmen, maar heeeeeerlijk die broek!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou misschien komt het juist bij ons ook doordat we er zelf al dagelijks mee te maken hebben, we kennen de kwaken die bij te hoge suiker horen.
    In principe van suikerziekte weet je zelf meer san de vk 😄

Bij gezonde personen zijn ze meestal strenger, omdat ze niet oersee weten van de hoed en de rand ( ohh ik probeer niet bedweterig over te komen hoor, haha

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Facebook felicitatie zou ik ook niet waarderen en zal er wat van zeggen dat ik degene ben die het erop zet en niemand anders, tot mijn spijt is het bij mijn zoon wel gebeurd door schoonfamilie die trots vertelde dat ze opa en oma waren geworden van victor (ook al schrijf je viktor).

Die suikerproef pfff verschrikkelijk.

Dragen zou het graag doen maar even kijken of ik het nu wel red met mijn rug, mijn zoon deed veel pijn met dragen.

Hier gaat het redelijk merk dat laatste week te veel was, kom moeilijk overeind ben moe van de kleinste dingen zoals reizen met de metro of bus wat ik altijd gewend ben geweest. Huishouden loopt hierdoor moeizaam.
    Morgen even naar de kinderboerderij en maandag of speeltuin en anders bij ons of vreindin binnen die 5 minuten verder woont.
    Oja en sinds deze week steken in mijn heup die naar mijn been uitstralen dat herken ik niet dus even in de gaten houden

6. Beach

Beach Lid

23 apr 2015
    49
    0
    0
    Haha Scarlett ik heb er ook al een paar liggen.. Zodat ik indd niet nog op zoek hoef als het te laat is :p Mijn buik is nu al een opgeblazen ballon :p

7. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Jeeeh! 11 weken dansje!

8. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg het eerste trimester gedag en hallo tegen het tweede :)

9. Woman1985

Woman1985 Lid

7 apr 2015
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mavane!😉 Ik zeg ook hallo tweede trimester!

10. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Fijn voor de meiden die het eerste trimester door zijn :D
    Ik mag nog twee weken ;) maar het begint wel veel meer te leven nu hier. We hebben het de mensen die dichtbij ons staan gisteren verteld, en ik heb een klein uitpulkend, beginnend mini buikje die ik niet meer in kan houden :p Dan die goede echo van vorige week, onze uk zat te wapperen met de armen, ik was meteen in love hihi ;) Donderdag a.s. weer een echo, zo in in :D

Tevens donderdag laatste werkdag, dan ben ik heerlijk tot di 16 juni vrij HOERA :D

Jullie allemaal vrij nu met Pinksteren, of zijn er ook werkenden onder ons?

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Hier ook bijna vaarwel 1ste trimester gelukkig ben zo moe en geirriteerd dat het niet leuk meer is.

Hier lekker vrij net naar kinderboerderij en speeltuin geweest.
    Mijn vl werkt jammer genoeg vandaaf en morgen wel eigen baas en topdrukte.

Ik heb mezelf verwend van de week met een positiejurk en een zwangerschap ketting en nog een buikband helemaal happy mee.

12. IH5

IH5 Niet meer actief

Haha miss geul ik herken het. Ben ook moe en geirriteerd en er wandelden hier 6 (!!) kinderen van de buren door mijn huis terwijl mijn jongste probeerde te slapen....heb ze er allemaal in 1x uitgezet :D RUST!

Verder moet ik nog steeds veel overgeven en daar word ik intussen echt zooooo zat van. Mijn keel doet pijn van alle zuur :(
    Nou ja, hopen dat het gauw allemaal wat beter gaat.
    Mijn ervaring is dat de middelste maanden het beste zijn ;)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heb vooral vandaag een hormonendag 😤😤😡😡😤😤
    Gaat gewoon niet zoals ik t wil, en zit daardoir met mezelf in de knoop..
    Daarbij sfeer was vanmorgen ook rond t vriespunt, ondertussen vl de gele middag met dl de hort op ( opa en omas langs, mede punt van ergenis) en nog een aantal dingen.. Naja dat de dag maar snel voorbij is..en t gauw donderdag is (echo)

14. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het weejebd gewerkt en mag morgen ook

15. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik doe vandaag een 9 weken dansje :p
    Van de week mn eerste hormonale huilbui gehad! Ik wist niet wat me overkwam, en mn vriend ook niet hahaha :D
    Vandaag een goeie dag gelukkig! Vanmorgen gewerkt en morgenochtend weer.
    Dan ben ik 6 dagen vrij, heerlijk! 1 juni begin ik met een nieuwe baan :D spannend!
    Verder ben ik aan het aftellen voor onze eerste echo... Volgende week dinsdag mogen we... Vind het echt heeeel spannend!

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Werkse mavane.

Ik heb hier de kraamzorg aangevraagd en een brief gekregen dat ik met 7 maanden gebeld wordt voor de intake ga proberen weer dezelfde als bij mijn zoon te hebben die beviel me goed.

Mijn vriend moest gister aan het lachen dat ik niet de enige was met hormoonbuien

17. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Goeiemiddag dames,

Wat fijn dat er al een hoop zijn die in net 2e trimester zitten. Super!

Ik baal momenteel heel erg. Ik ben al bijna 3 maanden neusverkouden. Het schijnt een zwangerschapskwaal te zijn. Ik heb deze kwaal bij de zwangerschap van mijn dochter ook gehad. Omdat je dus niets mag gebruiken qua neusspray etc hoopt al dat slijm zich op in mijn keel, waardoor ik weer moet overgeven. Moedeloos wordt ik er van :(.

Verder is het huishouden een enorme chaos omdat ik er gewoon geen puf meer voor heb. Gelukkig doet vriendlief nu vrij veel.

Ik ga een dagje in de tuin zitten. Geniet van jullie 2e pinksterdag!

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Dit weekend lekker naar zee geweest, nu weer bijgelezen.
    Fijn dat er al wat dames in het tweede trimester zitten, weer een mijlpaal bereikt!

Morgen hebben wij de termijnecho en als alles dan goed is, mag iedereen weten dat we in verwachting zijn. Spannend! :)

19. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

hier ook bijna in het 2e trimester!

Vandaag voor €70,00!!! een maxi cosi mura op de kop getikt! Ik moet hem wel schoonmaken... Maar voor dit bedrag kon mijn man echt geen nee zeggen. Hij is helemaal compleet! Het is een rode, dus daar kan heel goed een knul of een meid in! Ikke is blij!!!

Het huishouden is bij mij ook een chaos hoor. Vooral omdat wij een niet al te grote woning hebben dus het oogt al snel rommelig. Ach, ooit komt dat ook wel weer goed.

Vanmiddag met de kinderen op schoenenjacht geweest. Wat een drama is dat zeg... Ik kon nergens voor de oudste leuke schoenen vinden, maar de schoenen die hij nu heeft zaten bijna gaten in, dus hij moest echt nieuwe schoenen hebben. Ach ik heb wat gevonden en het ziet er binnen no-time toch niet meer uit...

20. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    zo, een paar daagjes afwezig geweest. Erg druk geweest met vanalles en nog wat en daarbij ook nog steeds erg moe :(.

update: donderdag hebben wij de combinatietest gehad. Nekplooi was al heel netjes, 1,4 mm waarbij meer dan 3,5 mm een verhoogde kans met zich mee zou brengen. Dus nu nog even wachten op de rest. Komende vrijdag nog een echo (pret kan niet op), want een van de vk moest oefenen LD.

facebook: idd raar om eerder dan dat de ouders het erop hebben gezet, al een reactie te plaatsen. Zelf wacht ik iig totdat de ouders zelf wat hebben neergezet!

dragen: vorige keer niet gedaan. Misschien deze keer wel. Lijkt me toch wel handig als je er al een hebt rondlopen en toch vanalles doen moet.

positiekleding: heeerlijk!!

Vraagje trouwens.. De vk gaf aan dat ik dit keer ook in het ziekenhuis moet bevallen omdat ik de vorige keer veel bloed heb verloren. Betekent dit nu dat ik een medische noodzaak heb? Als er vrijdag bij de echo plaats is voor vragen, vraag ik het iig even na.. Maar vroeg het me ineens af :p

Deel Deze Pagina