Wij hebben het onze kids verteld bij 9 weken ofzo. Of 10 weken. Ze vinden het geweldig en mijn jongste zegt het zelf ook weer door aan anderen haha! Dus alleen vertellen als ze een geheimpje kan bewaren (als je dat wil).
Ik denk een week of 7 maar dl is net 3, weet zij veel wat baby in de buik of grote zus worden is Ben vooral benieuwd morgen hoe ze reageert bij de vk
Fb groep goed id . Afgelopen weken niet actief geweest maar man ik kon de hele avond slapen. Uit mn werk eten douchen en hangen in bed om vervolgens rond 8 uur in slaap te vallen. Gelukkig ga ik me met de dag beter voelen en zal weer wat actiever worden.
Fidel viktor snapt het wel. Bij iedere baby: mama baby, ook baby in mama buik hihi Haakmuts ik herken dat moe zijn, ik wil.niet toegeven aan moe zijn dus blijf normale tijd zitten (ja ik ben zeer eigenwijs) Wij verteld bij week of 8 omdat mijn zoon best wijs is en had ons horen praten. Maar ook omdat mijn zoon best fysiek is ook met stoeien en dat lukt mij niet meer altijd.
Het viel me een tijdje geleden al op. Maar klopt het dat je zoontje zijn naam verkeerd staat geschreven in je handtekening?
Zoo ik ben ook weer even bijgelezen haha.. Moeheid hier ook hoor heel erg.. pff ene dag erger dan de ander. Op mijn werk verteld en echt superrr blij voor ons! Erg fijn. Heb een super baas dus was er ook niet bang voor maar was erg leuke reactie. Volgende week vrijdag termijnecho en erna lekker 2 weken op vakantie naar Italië. .. heerlijk kan niet wachten!! Vandaag de eerste positiebroek gekocht dan kan ik die meenemen op vakantie want knopen gaan nu ook los. Gelukkig komt de zomer eraan met leggings en jurkjes haha
Ik wil ook graag mee kletsen op facebook, ik zal je even een pb sturen, Kzh. Over bevallen: Ik wil in het zkh bevallen, gewoon in een bed
Foei miss geul hoe kan je dat nu doen 😜 Ik pb je al we morgen thuis zijn hoe en wat we dat in de andere groep vertellen
Pfffff, ik kom net onder de douche weg. Maar de rijst met kip kerrie was geen goed idee . Bah, wat is dat vies overgeven zeg.. Daarna kreeg ik opruimwoede., dus ook maar meteen de badkamer gepoetst haha. Wel weer een voordeel.
Missyc nu al opruimwoede hihi dat heb ik nou helemaal niet. Fidel typen op de tel is echt drama soms. Hier nu al 2 dagen een strak getrokken gevoel rond mijn navel alsof mijn huid strak staat zo vervelend gevoel.
Wauw Mitch een 2ling! Felicitaties op fb, nee heb t ook tegen m'n broers/zussen etc gezegd niets op fb zetten voor wij t doen. Bel of app ook niemand anders na de geboorte dan naaste fam. Vriendinnen heb ik niet meer en man lief heeft niet zo de drang om z'n vrienden te bellen. We zijn hier begonnen met ons poppenhuisje om te gooien oudste hoogslaper ons bed in de woonkamer roomdivider er tussen. Mn so hebben t al tegen de hele fam gezegd zijn t gesprek van de fam hoe doe je dat flatje 2 slaapkamers per ongeluk zwanger van de 3e. Ben er een beetje boos over eigenlijk. Was pas 8wk zwanger toen ze t aan iedereen vertelde heb t zelf nog niet eens tegen andere gezegd. Na zaterdag pas als we de termijn echo gehad hebben
Oh een fb graag! Fijn dat zie ik wat vaker. Heb 4jr contact gehad met de okt 11 mama's das nu over. Zit nog wel in fb groep van sept 13 mama's is toch wel erg leuk! Bij wie moet ik me melden daarvoor?
Bij mij! even je email adres (waarmee je je facebook geregistreerd hebt) of de naam waarmee ik je kan vinden zodat ik je een vriendschapsverzoek kan sturen, en kan toevoegen aan de groep
Voorlopig houd ik het nog ff bij ZP. Zit wel al in eee FB groep met April 2014 mama's, maar wil voor nu nog ff anoniem blijven. maar misschien bedenk ik me nog
@mamavanJ: voor alles een oplossing! Dus ook in jullie poppenhuisje wordt het vast knus en gezellig met zijn 5'en! Wel naar dat je so alles al hebben door verteld aan de familie... @strakke gevoel: ervaar ik hier ook, met name 's avonds (lekker excuus om de pyjamabroek aan te doen!) @opruimwoede: met vlagen. Dan is de keuken aan de beurt, andere keer de badkamer.. Na een ruimte heb ik vaak wel weer gehad
Dat strakke gevoel komt mij (nog) niet bekend voor... Verloskundige raadde dinsdag aan om de kraamzorg al aan te vragen, dus dat vandaag gedaan! Morgen of maandag even bellen om een geslachtsbepalende echo in te plannen, zo rond een week of 15/16 .
Mama van j wat vervelend van je so om alles al te vertellen herken hetbjammer genoeg wel. Ieder kindje krijgt vanzelf zijn plekje. Dat strakke gevoel zo vervelend jammer genoeg heel de dag door.
Mijn buik staat ook al een paar weken super bol. Heeft nog weinig met baby te maken, echt alleen maar darmen. Ook nog geen kilo aangekomen. Facebook; nu nog even niet. Houd het liever nog even anoniem. Misschien later! Mijn huis is een puinzooi! Ik ben zo moe, en naast fulltime werken heb ik echt geen energie om het huis goed schoon te maken. Ik heb me ook al aangemeld bij de kraamzorg. Binnenkort ook afspraak maken voor geslachtsbepalende echo met een week of 16.
Ik zit bij de fb groep, maar kom hier ook nog gewoon, hoor sommigen zullen dan wel dubbele berichtjes lezen Vandaag vk geweest voor de termijn echo. Ik ben iets verder dan ik dacht, namelijk 11+1 en uitgerekend op 16 dec i.p.v. 19 dec. Dat mag iemand volgende keer in het schema veranderen voor me ^_^ Nieuwe afspraak staat op maandag 15 juni voor een controle, geen echo. A.s. dinsdag naar een andere locatie voor de combinatietest. Wat betreft de echo: GEWELDIG! Onze kleine is in zo'n korte tijd zo super gegroeid! Heftig aan het spartelen met armen en benen hihi. Alles ziet er goed uit voor nu en we zijn nog meer verzot geworden op ons kleintje Ik heb net al mijn uren ingeleverd en tablet en telefoon uit gezet voor werk, ik heb officieel vakantie JEEJ Morgen shoppen en het weekend socializen. Na zondag mag het grote nieuws ook echt voor jan en alleman de wereld in en dan volgende week donderdag lekker vliegen naar Mexico, woohoo!!