Ik doe de 14 weken dans Ik heb ook veel bandenpijn, en herken het zo ook niet van bij elise. Ik maak me soms ook zorgen, maar we moeten vertroywen houden. Bij voelt het zelfs soms nog als menstruatie pijn
Ik doe vandaag een 13 weken dansje! Bandenpijn heb ik ook wel veel last van, maar dat hoort er allemaal bij, als je t leest op internet, dus ga me er ook maar geen zorgen om maken😉
Ik schrijf mee in het andere december topic maar zou hier ook graag mee willen kletsen. Ik ben 24 jaar, zwanger van ons 3e kindje en uitgerekend op 8 december. 23 juni hebben wij een pretecho en hopelijk zien we dan of we een jongen of meisje verwachten♡
Yes 14 weken! Wel lig ik wakker... Dat is minder maar ja. Vandaag is onze oudste jarig, acht jaar alweer! Zo leuk.
Gefeliciteerd IH5! wow.. ik zit ook alweer over de 13 weken. Wat gaat het toch snel voorbij zeg. Merken andere mama's die al kindje(s) hebben dit ook? Verder weinig te melden.. Nog steeds super moe. En voel dat ik gisteren te veel heb gedaan, een hoop gesjouwd. Dus nogal last van mijn rug vandaag.. bleh Is het al weekend?
Welkom Nathalie! Gefeliciteerd met je dochter IH5 Vandaag 10 weken en gaat wel prima opzich... Nog 4 dagen werken en dan lekker 2 weken naar Italie.. kan niet wachten haha. Vrijdag nog de termijnecho voor de vakantie... superrr spannend. Leuk nieuws gehad het weekend, mijn vriendinnetje (die in februari een miskraam heeft gehad) is ook weer zwanger we schelen maar 2 weken dus wel super leuk! Ik heb de uitnodiging gehad voor FB dus me aangemeld maar blijf hier ook lekker kijken hoor.
Hallo lieve meiden, Ik ben heel wat weekjes afwezig geweest, heb helaas ook niet alles terug kunnen lezen..sorry daarvoor.. Ben al een aantal weken misselijk geweest en afgelopen woensdag was het zo erg dat ik de hele dag alles eruit gooide wat ik ook maar naar binnen werkte (voornamelijk droge crackers) maar zelfs water kwam er net zo hard weer uit. Dus toch maar een huisarts gebeld en kreeg toen gelijk emesafene voorgeschreven. Wat een super spul!! Heb na donderdag geen last meer van overgeven en misselijkheid gehad! Ik ben blij☺️😉 Hoop dat bij iedereen nog steeds alles goed gaat ondanks de kwaaltjes?!! En ik zie al wel dat er een meisje op komst is.. Hartstikke leuk!! Wij zijn met de 2e echo (termijnecho) een dag opgeschoven. Uitgerekende datum staat nu op 14 December vastgesteld. 24 Juni hebben wij de geslachtsbepalingsecho! En 25 Juni heb ik weer controle bij de vk! Liefs
Wij hebben het ook nu via fb onze zwangerschap aangekondigd en dit werd heel leuk ontvangen.. Als ik straks ook bij de groep zou mogen worden toegevoegd dan zal ik die foto laten zien van de manier hoe wij dat gedaan hebben☺️ Zijn er al meerdere meiden die het nu op fb aankondigen en op welke manier?! Vind altijd leuk om te zien al die verschillende aankondigingen 😄
Wij hebben het ook al op Facebook gezet. Ik had een collage gemaakt met links een foto van ons twee, rechtsboven een echofoto en rechtonder een plaatje met de tekst 'We made a wish and you came true'. Super leuke reacties op gehad!
Wij willen het op vaderdag op facebook zetten. Ben dan 15wkn. Hoe weten we nog niet, maar zal wel iets moois met een foto worden. Dames, ik hoor graag jullie mening wat betreft een angelsounds. Internet staat vol met voors en tegens. Dus ik twijfel .. Ik zou hem niet vaak gebruiken denk ik, maar juist nu zo in het begin. Weinig controles/echo's en gaat nog heel lang duren voor ik het kindje ga voelen. Lijkt me zo mooi om dat hartje dan eens te horen..
Ik heb er 1 en bij elise ook gebruikt. Gebruik mniet veel. Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt. Het stelt mij iig wel erg gerust als ik het hartje gehoord heb
Ik hoor wel eens van een Angelsound, dat meiden die m hebben er verslaafd aan raken elke dag te luisteren . Volgens mij wordt je er alleen maar onzeker van? Ken je niet iemand die dat heeft? En dat je kan lenen? Mijn vk heeft ook wekelijks doptone inloopspreekuur, zodat je even kan luisteren. Misschien doen ze dat bij jullie ook wel.. Wat fb betreft, we moeten nog een leuke foto maken.. Zal dat ergens in de komende 2 weken doen.. Vandaag m'n werk ingelicht, en nadat ik van de week te horen kreeg dat mijn fietsvriendin even ver is, kreeg ik te horen dat er een collega is die ook precies even ver is! Hoe bizar, zo hoor je niks en zo zijn er twee in je directe omgeving zwanger 😃.
wij hebben het al op facebook bekend gemaakt. We hebben ons dochtertje op de foto gezet met een bordje met 'I'm being promoted to big sister. December 2015' En nog een echo erbij .
Angel sound ik denk wel er binnenkort een aan te schaffen, om samen met dl 1a 2 x pw samen te luisteren
Heey! Wij nog niks op Facebook, we gaan vrijdag op vakantie 2 weken en als ik terug kom ben ik 13 weken en hebben we nog een echo en erna wel op Facebook denk ik hihi. Onze vrienden en familie weten het al wel hoor. Ik heb een angelsound en vind het super leuk! Hoorde bij ruim 9 weken al het hartje helemaal onderin tegen mijn schaambeen. Nu werk ik veel met doppler op mijn werk dus ik weet wel een beetje waar ik naar moest zoeken. Ik heb totaal geen behoefte elke dag te luisteren, maar inderdaad 1 a 2 keer per week tussen de controles door is wel erg leuk hoor... erg bijzonder. Werkt ook erg goed! Vond het goed duidelijk.