Oow ben er trouwens achter dat mijn misselijke gevoel in het eind van de ochtend komt door de vitaminepreparaten. Ik gebruik de Davitamin Mama met visolie. Even 2 dagen niet gebruikt en voelde me ineens beter. Nu gister en vandaag wel weer en het weeige en misselijke gevoel weer terug rond 11 uur. Ga morgen eens proberen hem bij het avond eten te slikken en denk dat ik toch voor een andere ga als deze op zijn. Las er op internet meer van die verhalen over.
Ik kan het idd ook altijd wel vibden en vanaf 9+4 voor het eerst gehoord. Je hoort het kindje ook bewegen en schoppen. En verder ben je er zelf bij of je het iedere dag pakt of soms. Ik heb geen drang om iedere dag te luisteren. Bij elise had ik er 1 met twee koptelefoons, het is superleuk voor de partner om ook te horen
apart dat misselijkheid dan kan liggen aan de vitaminepilletjes. Net trouwens op het werk verteld dat ik zwanger ben. Met cupcakes/koekjes/negerzoenen met muisjes erop, zodat iedereen het ook in één keer weet. Goede reacties ontvangen leuk!
Dag dames! Even mijn uitgerekende datum 1 dag opgeschoven Net de termijnecho gehad en ben nu 10+1. De kleine was heel druk aan het bewegen en het hartje klopt goed! Wij zijn helemaal verliefd <3 heb in het topic 'onderzoeken en echo's' een onderwerp geopend met 2 foto's voor de nieuwsgierigen onder ons hihi Ik ben enorm trots!!! Lijst met bevallingsdata 29 november - mavane, 29 jaar, 2e kindje 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - isha, ?jaar, ?kindje - miss geul, 27 jaar, 2de kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. 4. - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Willabe, 31 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 10. - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, 34 jaar, 2e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - XSDA, 20 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - EFLORENCIA, 25 jaar, 2e kindje 16. - Robijn89, 25 jaar, 1e kindje 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. - Mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - lafarina, 30 jaar, 1e kindje - Laurie1, 29 jaar, 1e kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje - Krapje, 31 jaar, 1e kindje 20. - mamavanj, 27jr, 3e kindje 21. - MissyC, 22 jaar, 2e kindje 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. - Rietje84, 30 jaar, 2e kindje 26. - Ritoy, ?jaar, 1e kindje 27. 28. - Loessje1987, 28 jaar, 1e kindje 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje 30. - Devilschase, 29 jaar, 2e kindje - Tann, 29 jaar, 1e kindje - Beach, 31 jaar, 1e kindje 31. - Babs78, 37 jaar, 3e kindje - Veenbaas, 23 jaar, 1e kindje - ennasus, 30 jaar, 1e kindje Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, 28jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - IH5, ?jaar, 3e kindje - ShallY, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje Vlindertjes: - Jane1981 - Miekje87 - Bodien - Flower1983 - Croissant - Belony - Shadowcat - Sill123 - jansiepansie Afspraken: 28 mei: - Ritoy: tweede echo verloskundige 1 juni: - Haakmuts: termijnecho 2 juni: - Loessje1987: termijnecho 10 juni: -mammierdam: controle verloskundige 12 juni: - kzh : echo gyn 17 juni: - elmokoekie echo / controle gyn 20 juni: - Mavane: geslachtsecho 24 juni: - miss geul controle verloskundige 30 juni: - Devilduckie: controle vk (15wkn) 7 juli: - Loessje1987: controle vk (15+1) 8 juli: - kzh : geslachtsecho 17 juli: - elmokoekie: GUO 20 weken EMC
Aanvulling: Ik ben op 16 dec uitgerekend en heb 15 juni een controle afspraak bij de vk zonder echo. Vandaag de combinatie test gedaan. Super lang kunnen kijken naar onze uk. Van alles gezien, zoals ruggengraat en hersenen ook. Schedel is goed dichtgegroeid, hartje gehoord voor het eerst klopt prima, hartje gezien ook, beentjes, armpjes, knietjes, teentjes, alles van dichtbij bekeken. Tevens prachtige echo foto's waar duidelijk nu neusje en mondje op zichtbaar zijn.. ZO BIJZONDER! Nekplooi is helemaal in orde, nu nog wel de bloedtest afwachten, maar hij verwachtte niet dat er nog iets geks uit zou komen dus JEEJ.
Vorige week voor de tweede keer een echo gehad en de baby beweegd goed. Hij was wel koppig en wilde niet goed gaan liggen dus donderdag weer terug om te kijken of hij er dan wel goed voor ligt.
straks (over een uur) combinatietest-echo). Om de een of andere reden ben ik toch wel behoorlijk zenuwachtig. Gek eigenlijk.
Combinatietest was prima. Nekplooi is 1,7 morgen uitslag van de bloedtest. Op basis van nub denkt ze een meisje
Wauw jij krijgt snel uitslag! Ik hoor het ongeveer over een week, maar omdat nekplooi prima was met 1,3 moet het bloed wel heel erg afwijken om nog tot een negatieve uitslag te komen. Ik kan dus best met een gerust gevoel op vakantie gaan Hierbij nog even de foto van de echo va vandaag, met duidelijke neus en lippen dit keer Hier een foto van alle drie de echo's op rij tot nu toe:
Mooie echo's!! Hier nog steeds niet de baby gevoelt. De vorige zwangerschap met 12 wk. Wie wil mij op de lijst zetten?
Gaaf Lafarina, om de foto's zo naast elkaar te leggen en te zien hoe je kindje in die paar weken al zo gegroeid is! Voor alle goede nekplooimetingen: van harte! Altijd fijn om daar goed bericht over te krijgen! Bijzonder ook dat sommigen al wat voelen! Moet zelf helaas nog even wachten ben ik bang. Heb ook geen ervaring dus weet niet waar ik op moet letten! Komt vanzelf
Hoi dames, Ook ik schuif gezellig aan Ben 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje 24 december uitgerekend
Ik doe een 10 weken dansje!! Vrijdag de termijnecho! Ben zo benieuwd hoe het met ons kleine schatje is! Mooie echo's meiden!! ))