Jaaa beach spannend!! Hoe was het bij jou?? Ik mag om 12 uur haha ben gewoon zenuwachtig.mijn vriendinnetje had een paar maanden geleden bij de termijnecho ook geen goed nieuws moet er dus wel steeds aan denken. Spannend!
Alles is goed met ons kleintje! 😍 Zo verliefd! Hij/zij was lekker aan het bewegen met de beentjes en armpjes! Ik ben iets terug gezet, naar 2 januari. Maar ik blijf gewoon gezellig in het decembertopic plakken hoor! Zit heerlijk op mijn roze wolk ❤️
Ik had nog wat van vorige zwangerschap 3 broeken 2 lange truitjes en 2 korte. Heb daarna nog 6 broeken gehad van nicht van vl. Nu 1 jurk gekocht en verder haal ik niets
Veel sterkte, Veenbaas. Mooie echo, Beach. Ik heb 1 positiezomerjurkje gekocht en verder verwacht ik veel van mijn eigen zomerjurkjes ook nog wel aan te kunnen. Heb verder 2 broeken, een rokje en twee shirts gekocht. Van een vriendin heb ik een hele tas positiekleren gekregen, dus ik verwacht verder niks meer nodig te hebben. Misschien nog wat basics en ik denk onderbroeken.
Ik heb een heerlijke spijkerbroek van mamalicious gekocht, zit echt veel lekkerder dan die van h&m, iets duurder maar dat heb ik er dan wel voor over. Ik ga hem waarschijnlijk helemaal afdragen dus hij moet wel lekker zitten! Verder heb ik nog twee lange broeken en een kort leren broekje, is ook leuk met een panty. En 1 shirtje. Voor de rest wacht ik qua shirts gewoon af, waarschijnlijk heb ik genoeg dingen waar ik nog wel in pas hoop ik. Vooral wijdere shirtjes.. Maar merk dat ik wel de neiging heb om helemaal los te gaan op positiekleding haha.. 17 juli de geslachtsbepalingsecho, daarna eindelijk shoppen voor de baby, betere besteding dan positiekleding ;p
Jaaa helemaal verlieft op ons muppeke!! Lekker aan het op en neer bouncen haha. Hartje gehoord en het ziet er top uit!! Pijn in me lies/buik is echt bandenpijn dus no worry's 1 dag geschoven we zijn 29 december officieel uitgerekend!! Wat een opluchting! Aaah mooie echo ook beach!! Fijne vakantie!! Ik ga straks ook lekker naar Italië!
Ahhhh super leuk Tann! Mooie echo! Heerlijk gevoel he om het zo lekker druk te zien bewegen! Ik ben ook zooo in love 😍 Veel plezier in Italie!
Mijn broek is doorgesleten, de ander gaat eraan achteraan, dus ik moet echt van de week shopen, de blauwe enveloppe was binne dus, van de week vast ook de centjes
dames ik wil best de lijst bijhouden, want kwam tot ontdekking dat T zooitje was, de laatste 10 pagina's zowieso Als er iets wijzigt geef dit dan door vetgedrukt of in kleur Lijst met bevallingsdata 29 november - mavane, 29 jaar, 2e kindje 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - isha, ?jaar, ?kindje - miss geul, 27 jaar, 2de kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. 4. - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Willabe, 31 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 8. - NathalieD, 24 jaar, 3e kindje - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 10. - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, 34 jaar, 2e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - XSDA, 20 jaar, 1e kindje 13. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje 14. 15. - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - EFLORENCIA, 25 jaar, 2e kindje 16. - Robijn89, 25 jaar, 1e kindje - Lafarina, 30 jaar, 1e kindje 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. - Mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - Laurie1, 29 jaar, 1e kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje - Krapje, 31 jaar, 1e kindje - Elise 1990, 25 jaar, 3e kindje 20. - mamavanj, 27jr, 3e kindje 21. - MissyC, 22 jaar, 2e kindje 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje 24. - Sweetprincess, 24 jaar, 1e kindje - Ummk, 23 jaar, 1e kindje 25. - Rietje84, 30 jaar, 2e kindje 26. - Ritoy, ?jaar, 1e kindje - MissyC, ? Jaar, 1e kindje 27. 28. - Loessje1987, 28 jaar, 1e kindje 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje 30. - Devilschase, 29 jaar, 2e kindje - Tann, 29 jaar, 1e kindje 31. - Babs78, 37 jaar, 3e kindje - ennasus, 30 jaar, 1e kindje Januari 2. - Beach, 31 jaar, 1e kindje Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, 28jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - IH5, ?jaar, 3e kindje - ShallY, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje Vlindertjes: - Veenbaas - Jane1981 - Miekje87 - Bodien - Flower1983 - Croissant - Belony - Shadowcat - Sill123 - jansiepansie Afspraken: 9 juni: - Robijn89: controle verloskundige - MissyC: Termijnecho 10 juni: -mammierdam: controle verloskundige 11 juni: - Sweetprincess screeningsecho 12 juni: - kzh : echo gyn 15 juni: - Lafarina controle vk 17 juni: - elmokoekie echo / controle gyn 20 juni: - Mavane: geslachtsecho 23 juni: - NathalieD: pretecho geslachtsbepaling 24 juni: - miss geul controle verloskundige -Robijn89: geslachtsbepalende echo 30 juni: - Devilduckie: controle vk (15wkn) 7 juli: - Loessje1987: controle vk (15+1) 8 juli: - kzh : geslachtsecho 16 juli: - NathalieD: 20 weken echo 17 juli: - elmokoekie: GUO 20 weken EMC
Wat een leuke echo's dames!! Ik ben naar de baby dump geweest even oriënteren op alles. Ik ben er een aantal uur geweest met de moeders en alles getest en gekeken. En ik ben er aardig over uit met alles grote meubels En qua prijzen viel het ook reuze mee. Morgen nog ff met mn vriend die moet ik er ook wel bij betrekken maar vind toch alles best (zolang ik blij ben is hij ook blij ) En dan gaan we alles bestellen. Want je moest rekening houden met 2-3 maanden levertijd. Dus dan zijn we mooi op tijd! Ook met de wagen heb ik door de winkel gelopen best wel een gek idee dat ik daarmee ga lopen met ons kleintje erin! Soms nog zo onwerkelijk.
Goed bezig fidel Sweetprincess heerlijk he, wij gaan ook regelmatig al even neuzen bij de babydump etc.. Ik denk dat er bij ons nog wel wat discussie gaat komen over de babykamer 😜 was mijn vriend maar zo makkelijk
Oh trouwens echt een tip voor de dames met een klein autootje: de mutsy evo. Die past zelfs in mijn 107. Vriendin had m ook en heel enthousiast over, dus wij hebben nu een hele mooie nette via marktplaats op de kop kunnen tikken.. Die is iig vast in de pocket!
Is zeker een aanrader! Wij hebben deze met veeeeel plezier gebruikt bij lot, en hij kan nog prima een ronde mee. Compact, stuurt ontzettend makkelijk, geen lekke banden of groeven waar rotzooi in blijft zitten, verstellen van de stang is fijn omdat de afstand tot de wagen niet veranderd (lange mensen lopen dus geen hakve meter achter de kinderwagen) enzovoorts haha. Goede aankoop dus!
Mooie echo Beach en Tann!! Fijn zeg om je kleintje zo te zien trappelen! Nog een tip betreft de lijst: oude afspraken ook even weghalen, anders wordt de lijst zo lang! En in je bericht in kleur een nieuwe/gewijzigde datum doorgeven is erg slim!! Heb ook wel eens lopen zoeken tussen alle berichten of ik niet wat vergeten was! @positiekleding: heb ik nog niksnadanoppes van. Ondanks de groei passen mijn spijkerbroeken nog en shirtjes rekken nog wel mee. Wel al nieuwe bh's aangeschaft . @kinderkamer: we moeten eerst de zolder isoleren zodat de kamer leeg gemaakt kan worden. Nog wel wat werk aan de winkel dus . Vl wil zelf een kast met ingebouwde commode maken.. Ben benieuwd wat ie bedenkt.. Hoeven we alleen het bedje aan te schaffen (en andere benodigdheden, maar dat komt in de zomervakantie wel! Hebben we alle tijd om rustig rond te kijken).
Ik ben boos! Van de week via marktplaats een Angelsound gekocht. Had hem eigenlijk gisteren al verwacht, maar vooruit. Vanwege werk kon ze hem niet eerder naar het postkantoor brengen. Ze zou hem gisterochtend naar het postkantoor brengen, dus dan had ie er vandaag moeten zijn... Weer niets!! Grrr!! Had me er zo op verheugd om vanavond op zoek te gaan naar de hartslag van m'n kindje
Wat een prachtige echo's dames!! Balen scarlett, kan me voorstellen dat je boos bent! Heb je inmiddels al contact gehad net de verkoopster? Hopen dat je snel het hartje kan beluisteren van je kleine! Door de mooie echo foto's wilde ik toch de mijne ook nog even plaatsen Van 2 juni, 10+1.
@ beach jaaaa ik heb ook het hele huis mogen inrichten gelukkig vond ie wat ik uitzocht ook mooi En ik overleg gewoon wel alles met hem wat ik wil kopen en dan zegt ie meissie als jij dat mooi vindt moet je het kopen! (ik helemaal blij dan ) Beter zo dan dat hij zich met elk klein dingetje zou bemoeien. En het kamertje heeft ie al helemaal gewit toen ik iets van 5 weken was. Wachten nu is dan op wat het gaat worden want met een meisje wil ik 2 muurtjes wel roze. De andere 2 blijven dan gewoon wit. En bij een jongen die 2 dan in het groen. We hopen eigenlijk op een meisje want dan hoeven de niet verder te denken over een naam hahaha. Al voor we bezig waren met zwanger worden waren we al uit over de echt naam echt heel bizar. Verder heb ik de 2e voor haar bedacht en mn vriend de 3e. En voor een jongen zijn we nog steeds inspiratie loos en weten we alleen een 2e naam.
Haha heerlijk zo'n vriend sweetprincess! Wij kunnen zelfs discussies hebben over waar we iets neerzetten, haha Meisjesnamen zijn echt makkelijker he? Voor een meisje hebben we zo veel leuke namen dat we niet eens kunnen kiezen Mooie echo loessje, je kunt hem/haar echt goed zien, zo schattig!!