Hier ook een makkelijke man die alles goed vind Eigenlijk kies ik alles uit en hij vind het allemaal mooi. Qua namen hebben we wel de meisjesnaam maar de jongensnaam nog niet definitief.
Veenbaas, dat is heftig. Heel veel sterkte! ! Mooie echos dames! Wij zijn op vakantie. Vandaag weer een poosje mogen genieten van getrappel in mijn buik. Gelukkig maar want vinf het nog steeds onzeker op sommige momenten. 18 juni controle bij vk en 20juni de geslachtsecho. Dan ga ik me richten op naam en kamer.
Hoi dames, Lange tijd niks geschreven, of beter gezegd, nog geen enkele keer. Maar ik zat niet zo lekker in mijn vel. Heel bang en onzeker en wilde me even voor alles afsluiten. Na de mooie termijnecho vorige week donderdag had ik voor volgendenwee zaterdag nog een echo gepland bij een echo bureau. Dan ben ik de 12 weken voorbij en kan ik hopelijk hierna gaan genieten. Van de week voelde ik me zo naar en kon niet gerust gesteld worden dus heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt voor gisteren, bij hetzelfde echo bureau als waar ik volgende week heen zou gaan. De beeb doet het goed en die mevrouw die de echo deed heeft me gerust weten te stellen. En moet zeggen, tot nu toe gaat het aardig. Of ik de echo volgende week nog ga doen weet ik nog niet, tot vrijdag kan ik annuleren. We waren gisteren zo blij dat we naar een baby winkel zijn geweest en zijn gaan rond neuzen. We zijn al uit over de kinderwagen en we hebben een eerste setje kleding voor de baby gekocht. Vanaf nu ga ik jullie bijhouden en meeschrijven!
Hallo dames! Een leuke groep om me te melden! Ik ben 8 december uitgerekend van onze eerste friemel! Ontzettend spannend allemaal, maar wat is die kleine welkom zeg!! Iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap!!
Weer een hoop mooie echo's! Wij hebben 17 juni de geslachtsecho. Welkom nieuwe meiden! Leuk dat jullie je hier aanmelden.. Natuurlijk de leukste groep positiekleding: na Tess er nog niet uitgeweest (qua broeken iig), dus die blijf ik lekker doordragen. Wel nog wat shirtjes/jasje etc. via marktplaats geshopt en wat spul van de vorige zwangerschap weer tevoorschijn gehaald. Dus we kunnen de komende tijd vooruit! H&M vind ik juist heerlijk zitten! shoppen voor kleine: ik heb eigenlijk nog niets geshopt. Wil de geslachtsecho afwachten. Dan kan ik qua kleertjes eventueel losgaan. We hebben natuurlijk nog alles van Tess. Daarnaast wil ik het ledikantje tweedehands kopen (wel nieuw matras, maar kopen een gelijke aan de vorige) en de commode willen we van de ikea (hemnes kast) namen: juist de jongensnamen gaan mij deze keer makkelijker af (zou het een voorbode zijn?). Heb al wel twee lijstjes gemaakt. Manlief moet er nog aan beginnen. Als we dan het geslacht weten, dan kiezen we uit de lijstjes één naam uit
Nee! Grr! Ik kreeg gisteren een mailtje van haar. Ze was ziek, en kon niet naar het postkantoor. Ze heeft beloofd hem vandaag op te sturen, dan heb ik hem morgen als het goed is... nou ik moet het eerst maar eens zien!
Wij hebben het dit weekend mijn ouders, schoonouders en vrienden verteld dat we weer zwanger waren. Wij dachten dat het een enorme verassing zou zijn. Maar blijkbaar had meer dan de helft al een vermoeden haha. Gisteren werd ik aangesproken door de buuf. Dus haar ook maar vertelt dat ik zwanger was. Ik ben nogal slank en mijn buikje is al behoorlijk aan het groeien. Dus ik kan het ook niet meer verbergen. Ik ben op van de zenuwen. Morgen hebben we de termijnecho. Je gaat je dan toch afvragen of alles nog wel goed zit haha. Verder ziet vriendlief (als zijn ex komt opdagen) na 2 1/2 jaar zijn dochter eindelijk weer. Dus een hele spannende week voor ons momenteel.
Succes met de ontmoeting MissyC! Inderdaad spannend als het al zo lang geleden is! En morgen komt alles goed, je zult zien dat de kleine al een stuk gegroeid is. En Scarlett: die vrouw had zeker geen man in huis om even wat voor haar te posten! Blegh kun je idd boos om worden! Laat dan even duidelijk weten wanneer het op de post gaat... Hopelijk komt de postbode morgen met wat leuks!
dames ik zal FIDEL2010 de lijst bijhouden Als er iets wijzigt geef dit dan door vetgedrukt of in kleur Lijst met bevallingsdata 29 november - mavane, 29 jaar, 2e kindje 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje - isha, ?jaar, ?kindje - miss geul, 27 jaar, 2de kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 3. 4. - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - Kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje - Liefjem, 25 jaar, 2e kindje - Women1985, 29 jaar, 1e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - Willabe, 31 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 8. - NathalieD, 24 jaar, 3e kindje - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje - Totosdawn,? Jaar, 1e kindje 9. - Kymmie, 32 jaar, 1e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 10. - ilona88, 26 jaar, 1e kindje - Dale Cooper, 30 jaar, 1e kindje 11. - lionne, 34 jaar, 2e kindje - Roosz, 31 jaar, 2e kindje 12. - Meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - Scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje - XSDA, 20 jaar, 1e kindje 13. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje 14. 15. - Chanan, 32 jaar, 2e kindje - Sarina19, 33 jaar, 1e kindje - Koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - EFLORENCIA, 25 jaar, 2e kindje 16. - Robijn89, 25 jaar, 1e kindje - Lafarina, 30 jaar, 1e kindje 17. - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje 18. - Mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - Laurie1, 29 jaar, 1e kindje - Maatje83, 32 jaar, 1e kindje - Krapje, 31 jaar, 1e kindje - Elise 1990, 25 jaar, 3e kindje 20. - mamavanj, 27jr, 3e kindje 21. - MissyC, 22 jaar, 2e kindje 22. - Mich1987, ?jaar, 3e kindje 23. - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje 24. - Sweetprincess, 24 jaar, 1e kindje - Ummk, 23 jaar, 1e kindje 25. - Rietje84, 30 jaar, 2e kindje 26. - Ritoy, ?jaar, 1e kindje - MissyC, ? Jaar, 1e kindje 27. 28. - Loessje1987, 28 jaar, 1e kindje 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje 30. - Devilschase, 29 jaar, 2e kindje - Tann, 29 jaar, 1e kindje 31. - Babs78, 37 jaar, 3e kindje - ennasus, 30 jaar, 1e kindje Januari 2. - Beach, 31 jaar, 1e kindje Datum nog niet bekend: - mamma van J, 27 jaar, 3e kindje - Tooss, 28jaar, 2e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - IH5, ?jaar, 3e kindje - ShallY, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje Vlindertjes: - Veenbaas - Jane1981 - Miekje87 - Bodien - Flower1983 - Croissant - Belony - Shadowcat - Sill123 - jansiepansie Afspraken: 9 juni: - Robijn89: controle verloskundige - MissyC: Termijnecho 10 juni: -mammierdam: controle verloskundige 11 juni: - Sweetprincess screeningsecho 12 juni: - kzh : echo gyn 15 juni: - Lafarina controle vk 17 juni: - elmokoekie: echo / controle gyn - Nathalie1988: geslachtsecho 20 juni: - Mavane: geslachtsecho 23 juni: - NathalieD: pretecho geslachtsbepaling 24 juni: - miss geul controle verloskundige -Robijn89: geslachtsbepalende echo 30 juni: - Devilduckie: controle vk (15wkn) 7 juli: - Loessje1987: controle vk (15+1) 8 juli: - kzh : geslachtsecho 16 juli: - NathalieD: 20 weken echo 17 juli: - elmokoekie: GUO 20 weken EMC
Net bij de masseur geweest, was genieten! En nog veel leuker, de masseuse, een goede kennis van me, is 1 weekje langer zwanger dan mij. En zij had een angelsound! Ik mocht die wel even van haar lenen. Dus thuis gelijk geprobeerd. En binnen 20 seconden had vriendlief het gevonden! Onze kleine stoomtrein!
Wat fijn!! Ik was wel nieuwsgierig of jij het hartje ook vinden kon Heb namelijk zelf van mijn schoonzusje ook één te leen gekregen. En kon 't hartje ook meteen vinden! Heel bijzonder! Wel fijn af en toe te kunnen luisteren tussen de afspraken van de VK door
Wat fijn dat je dit wilt doen fidel! Wil je ook alle cobtroles bij de vk weten? Dan blijf je een hoop aanpassen denk ik
@fidel mijn uitgerekende datum mag naar 13 december ipv 12 december Alle afspraken hoeven van mij niet op de lijst hoor.
Wat iemand zelf wil doorgeven, wat er wordt doorgegeven voeg ik toe maar vooral de belangrijkste, 20 wkn, pretechos geslachtsbepaling Straks denk ik ook het geslacht als t zo ver is, wie t wil doorgeven
Dames, Ik heb al een hele tijd hier niet meer geschreven. Eerlijk gezegd was ik vergeten dat ik hier ook meekletse. Lang leve de hormonen Ik zal alles langzaam weer bijlezen, zolang ik niet op de bank in slaap val! En natuurlijk weer gezellig mee kletsen De uitgerekende datum is aangepast naar 22 december ipv de 25ste. Op 12 juni en 7 juli heb ik weer een afspraak met de gyn