Uitgerekend december 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xMeliisz, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Shally, wat fijn! Ik hoop dat je nu weer even er tegenaan kan.

Ik heb de kleine gisteren echt gevoeld! Hij was volgens mij lekker druk, ik voelde een paar minuten lang allemaal geborrel in mijn buik:D Ik moest er gewoon van huilen, zo mooi! En zo vroeg al! Maar ik kan me niet voorstellen dat het iets anders was. De goede plek en ergens wist ik het gewoon zeker:) Ik moest wel echt in een bepaalde houding zitten om het te voelen, anders was het weer weg. Ik kan niet wachten tot de volgende stoei sessie! Zo bijzonder!!

En die hoofdpijn, wat afschuwelijk lijkt me dat! Ik begin me altijd al aan te stellen als ik ook maar iets voel, dus als je dat de hele dag hebt, lijkt me dat een ramp! Ik heb het nu heel af en toe ook, maar dat hangt voor mij echt samen met te weinig drinken heb ik gemerkt. Eergisteren werd ik wel 's morgens vroeg wakker met behoorlijke hoofdpijn, maar na wat verder uitslapen ging het wel weer. Wat betreft aspirine, mag dat wel? Ik weet dat paracetamol mag, maar aspirine is echt rotzooi. Het verdunt ook je bloed, dus ik dacht dat dat misschien niet mag als je zwanger bent. Maar dit verzin ik zelf hoor! Ik kan ernaast zitten.

2. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Heey! Wat spannend al die geslachtsbepalingen... Wij gaan over een week of 2. Vandaag wel de nekplooimeting gehad en die was perfect. Ze kon ook zien dat het ruggetje mooi gesloten was en alles zag er top uit. Maagje werkte en 10 vingertjes en 10 teentjes :) het was een druktemakertje en sprong lekker rond. Helaas geen uitspraak over het geslacht dus nog even wachten haha.

Hoofdpijn heb ik ook ineens sinds gister. Heel erg. Morgen weer eerste dag werken na vakantie dus hopelijk gaat het dan wat beter.

Iedereen met een echo vanavond veel plezier en succes ik ben heel benieuwd!!

Bijgevoegde bestanden:

3. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames...
    Ik.wil ook gezellig meelezen.
    Vandaag nekplooimeting gehad en alles goed.
    Ik ben 29 dec uitgerekend!
    Ook ik ga graag bij de Facebook groep. Shally heb ik al toegevoegd en dat praat toch fijner!

Bij wie moet ik hiervoor zijn of wie moet ik pb en

Oo ja ze denken dat we een jongen krijgen!! Superrr leuk heb al en ventje van 20 mnd dus dat wordt top..

Oh lijkt me echt leuk op fb kletsen..

4. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Welkom in de club Domiej! Voor fb even een pb naar kzh. Zij voegt je toe.

Wat een mooi plaatje Tann! Fijn dat alles in orde is!

Nog twee weekjes werken en dan heb ik lekker vakantie, kan ik me eindelijk gaan oriënteren op de babyuitzet! Nu al zin in, lekker slenteren langs de baby spulletjes 😃.

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Welkom domiej leuk een knul

Devilduckie ja dat is een leuke tijd orienteren op de babykamer.

Fijn dat alle nekplooimetingen goed zijn

De kleine voelen dat is zo magisch hier nog niet jammer genoeg maar we wachteb af.

Ik ben niet veel anwezig schrijvend maar lees wel alles.

6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jaa kan ook niet wachten tot babyspulletjes kopen.. over 2 weken hebben we de geslachtsbepaling dus dan wordt het ook wat makkelijker.

Helaas ligt mijn placenta wat aan de voor/zijkant waardoor het iets langer kan duren voor ik de beeb voel, maar we wachten geduldig af haha en heel benieuwd weet ook nog niet wat ik moet voelen ;)

7. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Ik ben hier al even niet geweest, maar heb alles bijgelezen en wat een mooie echo's allemaal en goed nieuws!!

Wij hadden vorige week weer controle bij de gyn, prachtig om ons friemeltje weer te zien dansen, maar helaas is hij/zij preuts, want benen bij elkaar en echt niet laten zien of we nou een meisje of jongen krijgen!
    Dus nog even geduld tot 23 juli, dan hebben we de 20 weken echo!

Hier zijn eindelijk ook de ergste kwaaltjes minder aan het worden, de misselijkheid wordt eindelijk minder, joepie! Alleen ik blijf moe!
    Wat ze zeggen dat je je in het tweede trimester beter voelt dan voor je zwangerschap vind ik tot nu toe niet waar, haha!
    Maar alles voor het goede doel!

Dit was mijn 14 weken buik, inmiddels ben ik 16!
    Bekijk bijlage 462608

8. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Mooie foto Totosdawn!

9. Mich1987

Mich1987 Lid

9 apr 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige belly pic! Heel mooi gedaan zo met die zon. Leuk om te lezen dat alles goed gaat met de baby's.

Wij hebben gisteren de geslachtsbepalingsecho gehad en ja hoor, wij krijgen er twee meiden bij. We hebben al twee meiden. Ik vond het super leuk, manlief die moest even wennen aan het idee ;).

Bij het afrekenen van de geslachtsbepalingsecho (normaal €25,-) rekende ze gewoon het dubbele tarief! Dus we moesten €50,- betalen!! Terwijl ze in 5 minn alles al gezien had... Ik vond het niet zo netjes. Mocht ze nu €10 extra gerekend hebben, ok, maar gelijk het dubbele vond ik wel erg naar.

10. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Raar Mich!
    Staat dat niet op de prijslijst vermeld?
    Ik zag dat bij het bureau waar ik een pretecho ga laten maken, dat ze een tweelingtoeslag van € 10,- rekenen. Dat vind ik normaal, maar het dubbele?... dat had ik niet geaccepteerd.

11. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Hallo allemaal! :D
    Ik wil me graag toevoegen aan de lijst.
    Uitgerekende datum 28 December, 26 jaar en 1ste kindje.
    Iedereen nog van harte en geniet ervan :D:D ♥

12. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hey Mich dat vind ik ook raar hoor! Bij ons rekenen zelfs geen meerprijs. Dan nog.. een 10e ok vind het dubbele wel overdreven. Wat zei jij: een tweeling is al duur genoeg ;)

Maar wel leuk 2 meiden! Ben benieuwd bij ons... ik denk nog steeds een jongen haha

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nou, wat stom! Je betaald toch gewoon voor een kort consult, 15 minuten. Ongeacht hoeveek kindjes je in je buik hebt. Echt belachelijk..

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    En voor diegene die nog bij de fb-groep willen ;
    Even mij een pb sturen met naam en woonplaats.
    Dan stuur ik je een vriendverzoek zodat ik je uit kan nodigen

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Is die fb groep wel afgeschermd toch? Mijn vrienden op fb kunnen het niet zien? Want dan wil ik me ook nog wel aanmelden.

Michael, wat leuk 2 meiden erbij!!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, is een geheime groep

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Prachtige foto, TotosDawn. Mooi buikje ook!

Wat leuk, Mich. Vier meiden! Wel belachelijk dat ze het dubbele rekende.
    Wij hebben vanmiddag de geslachtsbepaling.

18. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Veel plezier Robijn!

Vandaag worden de laatste kratjes voor MVM opgehaald!
    Ben er zo klaar mee, na 10 weken in een potje piesen!

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik moet nog anderhalve week plassen voor MvM, maar ben er nu ook wel klaar mee ;).

We krijgen een meisje!

20. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Welkom Juutje89!
    En Robijn wat leuk! Een prinsesje in de buik :).
    Ik vind het ook raar dat ze meteen het dubbele rekenen. Ik ben trouwens ook gezwicht... 13 juli geslachtsbepaling! Dan ben ik 17 weken en wilde het eigenlijk wel heel graag weten voordat ik op vakantie ga. Dan kan ik na de vakantie met de 20 wkn echo nog een keer een bevestiging krijgen dat de geslachtsbepaling klopt (hoezo nieuwsgierig :D).

Deel Deze Pagina