Ik en m'n uk zijn weer gekeurd vandaag . Mijn hartslag mooi laag 120/58 en het hartje klopte mooi. Wat mooi om te zien dat er zoveel namen roze kleuren! Ik moet nog twee weekjes wachten tot ik het ook weet! Kan niet wachten! Rhesus negatief kan geen kwaad. Mijn zusje is dat ook en ik weet dat mijn moeder daar tijdens en na de zwangerschap een injectie voor heeft gehad. Denken alle dames aan genoeg water drinken met deze tropische dagen? Ik vergeet het nog wel eens :O en moet echt met een fles het huis rond lopen
Rhesus D negatief is wat anders dan Rhesus C negatief. Namelijk voor rhesus C bestaat er geen injectie of iets wat je kan helpen
Rhesus c, volgens mijn gyn is dat echt niet nodig je daar druk om te maken omdat de kans ENORM klein is. Wat haar betreft is het een onzinnig onderzoek, wat eigenlijk gewoon echt niet nodig is.
Hier ook C negatief. Rond 27 weken nog een keer bloed prikken en verder is de kans heel klein (minder dan 1 procent) dat je antistoffen aanmaakt. Zo wel dat krijg je extra controles en houden ze het in de gaten. Mijn moeder had er een folder van gevonden op het internet.
En stel het zal toch fout gaan, heeft dat dan gevolgen voor eventueel latere zwangerschappen ? Ik zelf vroeg me af waarom mijn man niet getest word, want als hij Rhesus C negatief is dan is er geen enkel probleem toch ? Of begrijp ik het nou verkeerd
Uitgerekende datum lijst November 29. - Mavane, 29 jaar, tweede kindje - ih5, 35 jaar, 3e kindje december 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? Kindje - isha, ?jaar, ?kindje - miss geul, 27 jaar, 2de kindje 2. - blossom85, 30 jaar, 2e kindje 4. - yvonne82, 32 jaar, 1e kindje - kvinne, 24 jaar, 1e kindje 5. - nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 6. - elin32, ?jaar, 3e kindje - liefjem, 25 jaar, 2e kindje - women1985, 29 jaar, 1e kindje 7. - willabe, 31 jaar, 1e kindje - mammierdam, 30 jaar, 3e kindje 8. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje - nathalied, 24 jaar, 3e kindje - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje - twingia, 24 jaar, 2e kindje - totosdawn,? Jaar, 1e kindje 9. - kymmie, 32 jaar, 1e kindje - elmokoekie, 35 jaar, 3e kindje 10. - ilona88, 26 jaar, 1e kindje 11. - Suzanne, 38, 2e kindje - liane, 34 jaar, 2e kindje - roosz, 31 jaar, 2e kindje 12. - meisje1234, 27 jaar, 1e kindje - xsda, 20 jaar, 1e kindje - dale cooper, 30 jaar, 1e kindje 13. - fidel2010, 30 jaar, 2e kindje - scarlett1985, 29 jaar, 1e kindje 15. - chanan, 32 jaar, 2e kindje - sarina19, 33 jaar, 1e kindje - koekje2015, 33 jaar, 1e kindje - eflorencia, 25 jaar, 2e kindje 16. - robijn89, 25 jaar, 1e kindje - lafarina, 30 jaar, 1e kindje 17. - haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje - toos, 29 jaar, 2e kindje 18. - mamavangend86, ?jaar, 2e en 3e kindje - romylief, 25 jaar, 1e kindje 19. - kzh, 29 jaar, 2e kindje - laurie1, 29 jaar, 1e kindje - maatje83, 32 jaar, 1e kindje - krapje, 31 jaar, 1e kindje - elise 1990, 25 jaar, 3e kindje 20. - mamavanj, 27jr, 3e kindje 21. 22. - mich1987, 28 jaar, 3e & 4e kindje - rietje84, 30 jaar, 2e kindje 23. - devilduckie, 27 jaar, 1e kindje - missyc, 23 jaar, 2e kindje 24. - sweetprincess, 24 jaar, 1e kindje - ummk, 23 jaar, 1e kindje 25 - shally, 30 jaar, 1e kindje - ritoy, 26 jaar, 1e kindje 26 28. - loessje1987, 28 jaar, 1e kindje - juutje89, 26 jaar, 1e kindje 29. - nathalieke83, ?jaar, 4e kindje - tann, 29 jaar, 1e kindje - domiej, .. Jaar, .e kindje 30. - devilschase, 29 jaar, 2e kindje 31. - babs78, 37 jaar, 3e kindje - ennasus, 30 jaar, 1e kindje januari 2. - beach, 31 jaar, 1e kindje datum nog niet bekend: - mamma van j, 27 jaar, 3e kindje - kittyke, ?jaar, ?kindje - nath86, ?jaar, 2e kindje vlindertjes: - veenbaas - jane1981 - miekje87 - bodien - flower1983 - croissant - belony - shadowcat - sill123 - jansiepansie afspraken: 1 juli: - miss geul: Afspraak verzakking 4 juli: - lafarina: geslachtsbepalingsecho 7 juli: - loessje1987: Controle vk (15+1) - rietje84 : Controle gyn - Robijn89: Controle vk 8 juli: - kzh : Geslachtsecho 10 juli: - lafarina: controle vk 11 juli: - Tann: Geslchtsbepaling 13 juli: - devilduckie: geslachtsbepaling - woman1985: GUO 20 weken echo 16 juli: - nathalied: 20 weken echo - xmeliisz: 20 weken echo - Dale Cooper: controle 17 juli: - elmokoekie: Guo 20 weken emc - mavane: 20 weken echo 21 juli: - miss geul: 20 weken echo 27 juli - Dale Cooper: 20 weken echo 28 juli: - xMeliisz: controle vk 5 augustus: - kzh: Guo - miss geul: Controle 7 augustus: - shally: 20 weken echo 12 augustus: - Devilduckie: controle VK 24 augustus: - loessje1987 seo (22 weken)
Ook ik kan jullie melden dat wij een meisje verwachten. Tot nu toe alleen nog maar meisjes, ben benieuwd naar de andere dames(die het willen weten tenminste)
Ik ben steeds meer benieuwd moet nog 3 weken wachten Xmeliisz gefeliciteerd weer een meid in de groep erbij
Morgenochtend 9 uur zijn wij aan de beurt voor geslachtsbepaling! Zo spannend! Ik hou jullie op de hoogte!
Latere zwangerschappen wordt je weer getest en als je eenmaal antistoffen hebt gemaakt dan wordt je die hele zwangerschap in de gaten gehouden. En ik denk dat ze partners niet testen ivm kosten. Want ook al is beebje c + wil niet zeggen dat jij anti stoffen maakt begreep ik. En zoizo gebeurd dat pas bij bloed contact dus bij trauma of evt de bevalling. Maar met de bevalling is de verloskundige erbij natuurlijk. En zoizo is de kans dus heel klein. Ik heb strx mn geslachtsbepaling!!! Spannend
We krijgen een ... Meisje!! Ze ligt hier lekker op het ruggetje met de beentjes omhoog en handje voor het gezichtje. Geweldig was het! Nu lekker weekendje weg
Scartlett, wat leuk!! Ook al!! Oooow, ik kan echt niet meer wachten! nog 3 weken, pfffff... Maar ik ben er nu zo mogelijk nog meer van overtuigd dat onze kleine een jongen is, gewoon voor het balans in deze lijst
Ik heb net mn geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een MEISJE!! Dus ik mag ook in het roze!! Hele nette dame nu al dr beentjes bij elkaar viel niet mee heb lopen hupsen en doen. Ben heeel erg blij! Had wel ook een vermoeden dat t een meisje is maar zo lastig om te uit te spreken want ja straks zit je ernaast!
Weer twee dames erbij!! Wauw! Als de chinese geslachts kalender het goed heeft zou er hier ook een meisje komen.. Nog twee weekjes wachten Het maakt mij, nu met al die berichten, nóg nieuwsgieriger haha
Leuk SweetPrincess! Ons meisje hield in het begin ook steeds haar voetjes er voor, ik denk om het extra spannend te maken . Wij zouden volgens de chineze kalender een jongetje krijgen .
die chinese kalender klopte bij mij ook niet hoor. En bij mijn moeder ook niet want dan had ik een jongen moeten zijn. Welk bakerpraatje wel bij mij klopte is dat ik pukkeltjes kreeg en nog steeds heb. Vooral op mn voorhoofd. Gek genoeg schijnen veel moeders die een dochter krijgen dat toch te hebben oa ook een vriendin van mij. En misselijk ook he. Mijn stiefzus kreeg een jongen en had nergens last van.