Ik heb nog wat foto's van tijdens borstvoeden. Als ik dat zie, smelt ik gewoon! Vind het echt een prachtig gezicht 😍 Spannend Lieke. Geweldig om je kleintje weer te kunnen zien. Fijn dat het zo goed gaat. Ik mag 21 juli weer spieken Ik ben rhesus C negatief Boelie
Ik had zwangerschapsdiabetes. Daardoor nu een hoge kans om het opnieuw te krijgen. Op het einde kreeg mijn zoontje trouwens wel flesvoeding naast de bv, omdat ik het kolven op mijn werk zo zat was. Hij dronk dan nog 's ochtends en 's avonds bij mij. Daardoor heb ik het wel een tijd nog vol kunnen houden.
Zo fijn die momenten voor je zelf d83! En noah zeker mooi ik zou een andere taal ook niet weten. Wij gaan ook in 2e naam vernoemen bij meisje naar de oma's en bij jongen naar de opa's. Morgen weten we gewoon welke naam het mag gaan worden whaaa zo spannend. Ik had hier met 7 & 9 weken echo en met 14 weken eerste controle toen hartje gehoord daar zat voor mijn gevoel ook veel tijd tussen. Termijn echo verviel omdat ze eigenlijk precies weten door behandeling hoe ver ik ben. Morgen dus echo met 16weken op de dag af en dat ziet er vast al heel anders uit dan 7weken geleden!
O veel plz met de echo dat wordt genieten! Ze kunnen al zo veel nu en zijn zo compleet ❤️ Heel veel plz nogmaals en ben heel benieuwd wat t wordt hihi
Jeeeeeeeee hier 18 weken alweer 🤗🎉🎉🎉🎉🎉 Op naar de 20 !!
Ah egt ❤️ Het heeft n mooie betekenis ook he?! Wow 18 wk alweer! Ik as maandag 14... T gaat hard!
Even gauw betekenis opgezocht haha 🙈 Ik kom rust, comfort tegen, dat is hij dus echt niet haha. Wij hebben de naam vanwege zijn religieuze betekenis gekozen
Klopt.. Rust en troost kwam ik tegen en ntl gerelateerd aan Noach ( dat verhaal kennen we allemaal) de naam van m'n vader.. We zijn nu ook uit de voornaam.. Dus zijn naam is compleet ❤️
Wat gaat het opeens hard !! 18 weken alweer lientje!! Ik morgen 17 😱!!! Ik heb niets gehoord eigenlijk over rhesus negatief of wat... Heb wel papiertje mee gekregen van verloskundige daar staat het wel op! Weet alleen nog niet goed wat het ook al weer inhoudt 😂 Maar als het "niet goed" zou zijn, zou verloskundige daar wel al eat over hebben gezegd toch? 😝
Bloedgroep rhesus o Pos Rhesus-c antigeen positief Wat houdt het in? 😜 Is dat juist wel of niet extra prikken?
Haha thanks! Voel me nu beetje een niet-weter haha maar heb me nog niet echt ingelezen in alles eigenlijk 😱 Misschien omdat ik het nog steeds niet helemaal kan bevatten ofzo ☺️
Neejoh! Het is dat ik Rhesus negatief ben haha en me daarom wat heb ingelezen, maar als ik positief was dan zou ik er eerlijk gezegd niet naar omkijken
Ja das ook wel zo! Ik had ook nooit ingelezen over de GUO als ik dit niet had hoeven doen! Dat is opzich met al die "aparte" dingen wel natuurlijk 😀