Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yippieeeee 18 weken alweer!! 🎉🎉

2. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Thanks ladies 😀😀
    Jaa t gaat echt hard hé, weet nog dat we kort na een positieve test hier al kwamen kijken 😍

Ik blijf zo onwijssss moe ... Hebben jullie dat ook ?
    Kan elk moment vd dag weer naar bed en kan overal in slaap vallen ... Dacht dat t wel iets minder zou worden...

Ben tot overmaat van ramp vanmiddag op de bank in slaap gevallen en schoot om 15.15 wakker, precies t moment dat mijn zoontje uit school gaat 😢
    Snel uit bed geschoten, school gebeld dat ze hem in de klas moeten houden en volgas, zwaar onverantwoordelijk overal door rood op de fiets naar school.
    Was zoooo overstuur, hij gaat al 6 jr naar school en ik ben nog nooooit te laat geweest , zat echt te huilen op de fiets :(

Hij vond 't helemaal niet erg, dus echt voor niks volledig doorgestresst...
    Maar goed, nu even op de bank bijkomen .... 😥

3. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jeej jij ook gefeliciteerd met je 18weekjes lieke!!

@lientje;
    Zijn ook deels de hormonen denk ik dat je zo overstuur op de fiets zat!! 😁 Helemaal niet erg en denk dat iedereen het wel begrijpt!! Als zelfs je zoontje het niet erg vond! 😉 Maar snap wel dat je dan wakker schrikt !! En ja die moeheid ik blijf er last van hebben ! Weet niet hoe vij anderen is?

4. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha ja zijn ook hormonen Anne 😂
    Echt een weekdier , kan om de meest stomme dingen huilen 🙈

Ooh dus jij hebt t ook nog , ben ik iig niet de enige 😆

Hoe is t met je nu je thuis bent, gaat 't allemaal wat beter ?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou ook zonder de hormonen had ik waarschijnlijk moeten huilen hoor! Ben 1 x 1 min te laat op de PSZ geweest.. J kan tussen 14.30&14.45 ophalen en was er 14.31 vond ik vreselijk omdat er al aantal mama's binnen Waren en hij zat te zoeken
    Sindsdien Ben ik altijd te vroeg.. Tis eg n klote gevoel!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik dacht dat ik wat neer energie had maar ben me toch weer moe.. Egt walgelijk.. Ga nu ook egt f liggen tot ml terug is van sporten

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @anne dankjewel!! :)

Oja hormonen pffff kan ook ineens janken om nix hoor en dat heb k normaal nooit zo snel hihi

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Bijzonder wat die hormonen met je kunnen doen he!! 😱 Sta er iedere keer weer versteld van! Haha

@lientje;
    Ben nu aardig aan het wennen dat ik niet moet werken en verolichtingsgevoel en schuldgevoel worden gelukkig al wat minder! Heb het wel nog echt nodig want vandaag rustig aan gerommeld in huis na lang te hebben geslapen (11uur pas bed uit) en toen boodschapje gedaan maar daarna was ik eigenlijk alweer bekaf!! Smiddags beetje op babykamer gerommeld door alle losse artikelen in doos te doen en af te vinken!
    Maar dat was het ook wel weer! 😱 Voor de rest lig ik plat of op de bank...gelukkig hebben we een hond die dat ook onwijs goed kan 😂

9. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Vandaag wat heftigs meegemaakt op het werk, niet normaal! En dan heb ik het nog niet eens van het begin meegemaakt ook :O
    M'n collega wilde om 8 uur vanmorgen openen, ze staat met de sleutel in de hand voor de deur om de deur van slot te doen, ziet ze ineens iemand naar beneden vallen, 2 meter voor haar neus komt hij op de straat terecht. Bleek er iemand van een hoog balkon in de flat boven ons pand te zijn gesprongen. Dus ik werd om 8:30 ongeveer gebeld door een collega (ik begin altijd 9:00), dat de buurt dus was afgezet en politie erbij, maar dat ik niet moest schrikken.
    De halve dag de boel dicht gehad, en 's middags toch open want tja, mensen willen toch wel hun medicijnen hebben... Hele ochtend politie en slachtofferhulp over de vloer gehad gelukkig, maar dat was echt zo erg, dat hoop je nooit (meer) mee te maken...

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Heftig catlover!

Lientje ik ben ook nog erg moe. Hangt er ook echt vanaf wat ik op een dag te doen heb en hoe ik rust in bouw. Ik begin vaak in de middag pas met werken dat gaat wel beter dan doe ik ochtend rustig aan, voor t werk nig even rusten en dan werken al ga ik vlak na thuiskomst bed al weer in dus ben nog niet gezellig.
    Snap helemaal dat je schrok van de tijd toen je wakker werd en bent gaan racen. Gelukkig vond zoonlief het niet erg. Denk dat t veel meer moeders overkomt hoor.

Vandaag vrij geweest en nu voel ik me niet zenuwachtig maar ben klaar wakker dus zal tich door kriebels voor echo komen van morgen. Spannend

11. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooo moe hier ook! Vorige zwangerschap ook de hele tijd gehouden, dus ik ga er maar vanuit dat het ook wel zo blijft.
    Op het werk zijn ze gelukkig het probleem van de bezetting (door meerdere zwangeren tegelijk) aan het oppakken. Die last kan ik er namelijk nu echt niet bij hebben. Ben ook zo hormonaal als ik weet niet wat. Humeurig en snel verdrietig. :( Dat is op zich wel iets wat ik van mezelf ken (vooral ook rond menstruaties), dus weet inmiddels hoe ik ermee om moet gaan. Maar het blijft vervelend.

Gisteren voorzichtig aan mijn zoontje vertelt dat er in de winter een baby bij ons komt wonen. Hij begon helemaal te stralen. :) Ik denk niet dat hij het echt helemaal begrijpt, maar toch zo leuk dat hij er positief op reageert! Ik geloof dat hij het vooral ook heel tof vindt dat hij dan een "grote jongenskamer" krijgt. Ze zijn op het kdv net bezig met een thema over familie, dus het sluit wel goed aan, haha.

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @catlover
    Jeetje bah "gelukkig" voor jou dat je niet vanaf begin erbij was!! wat een vreselijke situatie voor je collega ook! Bah bah bah! 😮

@mofantje;
    Hoelaat heb je echo vandaag?! Heel veel plezier!! 😘

@adya;
    Haha wat een lieve reactie benieuwd of hij er straks nog zo over denkt 😜 Het is natuurlijk ook wel onwijs stoer als hij een grote jongens kamer gaat krijgen he!! Haha

@all;
    Ik blijf zo moe.. Kan echt letterlijk heel de dag liggen slapen kf bank hangen! Vandaag niets gepland staan gelukkig ook niet eens boodschappen dus dat geeft een rustig gevoel! (Stom idee he dat je al van planning boodschappen moeilijk kan hebben 😱)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn lieverd, t zal j goed doen.. Alles op t gemakje en gwn aan j moeheid en alles toegeven. Dikke knuffel!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    ah super leuk is dat he! Hier voor de jongste nu ook extra leuk want hij krijgt in okt ook een groot cars bed en komt dan bij de oudste op de kamer
    De kamer vd middelste is gereed als babykamer alles staat r nog, we kopen alleen n smalle kledingkast erbij voor de kleertjes..

15. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Vandaag vol bewondering een half uur naar ons ukje gekeken. Oma's mee en eventjes op de gang omdat ze toen mooi geslacht in beeld kon brengen. We mochten eerst zelf kijken. Ik dacht het goed te zien maar was zo blij dat ik niks zeggen kon. Ik zag het goed in december komt onze dochter op de wereld!

16. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ooooh wat een leuk berichtje mofantje!!!! Gefeliciteerd met je dochtertje!!! 😀😀😍

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !! 💕

18. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ahhh leuk een dochtertje, gefeliciteerd mofantje!

Nog 5 dagen wachten dan weet ik t ook! Spannend!

Wij hebben overigens vandaag een kinderwagen en maxicosi gehaald bij een collega! Pas 2 jaar oud, prima conditie, ff wat dingen uitwassen, zoals maxicosiding en het is zo goed als nieuw, en dat voor een leuk prijsje. Kon t toen helemaal niet laten haha!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Van harte gefeliciteerd 💗 Wat leuk!

20. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Gefeliciteerd! ❤

Deel Deze Pagina