Waren er nog meer meiden hier die het geslacht NIET wilden weten?!! 😱😱 een na de ander heeft geslachtsbepaling hahaha nu krijg ik ook steeds meer kriebels als ik dit hoor en lees 😂 @Boelie; Altijd leuk zon dealtje!!! Mijn ouders kwamen ermee dat ze onze triptrap nog hadden en dat zij jem voor ons willen schuren en schilderen in de kleur die wij willen! 😀 En mogen morgen een box uitzoeken! Super leuk!! En van m'n schoonouders krijgen we kinderwagen die gaan we morgen ook kopen! 😊
Dank je wel. Wachten is zo spannend! Ik ben zo blij vandaag ik hoop dat ik die blijdschap nu blijf voelen. Ouders hebben net cupcake met roze binnenkant gegeten en waren heel verbaasd de oma's dachten echt jongen. Zo leuk. Morgen shoppen denk ik
Goedemorgen lieve dames!! Jeetje wat gaat het snel hé? De 12 weken kropen voorbij en nu gaat het bijna te snel 😱 Ah Lientje! Ik moet aan de ene kant ook wel een beetje lachen. Snap dat je je zo voelde, zeker als het je nooit overkomt. Ik zou dan idd net als D83 ook veel te vroeg komen 😝 Maar je had de slaap toch echt wel nodig! Voortaan ff wekker zetten misschien?! 😉 Ik hoor trouwens zelfs verhalen over moeders die hun kind vergeten. Daar droomde ik vaak over bij mn zoontje 😂 Dat is zeker heftige shit Catlover! Zeker als er iemand vlak voor je neus te pletter valt. Hopelijk zijn jullie goed opgevangen door de politie en slachtofferhulp. Houd elkaar ook goed in de gaten. Zeker jouw collega die het voor dr neus zag gebeuren. Ik ben trouwens ook meestal nog wel moe. En sta in de ochtend ook altijd nog te kokhalzen, maar ja dat zijn ook eigenlijk dé enige klachten dus mag niet klagen. Oh ja, Bandenpijn heb ik wel last van. Ter hoogte van mn schaambeen. Wat super Mofantje! Gefeliciteerd!! ❤ Fijn dat alles goed was! Ik heb mn kinderwagen toen ook tweedehands gekocht Boelie. Prima conditie en het heeft mij 800 euro gescheeld. Ik wilde eerst alles nieuw, maar dacht eigenlijk ben ik gek! De kinderkamer hebben we ook voor de helft van de nieuwprijs en zag er prima uit! Het is nu meer beschadigd dan toen ik het kocht haha. Nieuw was ie ruim 1000 alles met elkaar en ik heb ook een mooie box van InHolland voor de helft. Heb al met al dus behoorlijk wat bespaard 😝 Volgende week zaterdag haal ik een extra ledikantje op waar Tygo dan in kan liggen. We vinden hem nog wat te klein voor een peuterbed. Behalve kleding, dat koop ik niet tweedehands, maar dat is eigenlijk gewoon iets psychisch ofzo haha. Ben deze week trouwens 2x blootgesteld aan ziektes waarvan ik me toch ff afvroeg of het kwaad kon. Mn collega dacht gordelroos te hebben, dat kan gevaarlijk zijn voor je ongeboren kind. Dat was gelukkig geen gordelroos! En mn neefjes hebben hand mond en voetziekte. Had er overigens nog nooit van gehoord, maar omdat ik tegenstrijdige berichten las op internet, toch maar ff de huisarts gebeld. Gelukkig kon dat ook geen kwaad voor mij. Hopelijk waait het Tygo ook voorbij, want de blaasjes die ze krijgen schijnen vrij pijnlijk te zijn las ik. Hoe gaat het verder met jullie? Fijn weekend lieverds 😘
Goedemorgen hoe is t met jullie Na n vreselijke dag avond n nacht hoop ik dat t me vandaag bespaard zal blijven.. Zat er egt f helemaal doorheen.. dan kun je gwn ook even niet blij n dankbaar zijn he? En door dat gevoel voel j j dan nog vreselijker Maar nieuwe dag nieuwe kansen... Dat is f schrikken antje Hopelijk wordt t zl ook bespaard Ik droomde gister dat ik out of The blue in kaap verdie was op vakantie (vorig jaar geweest maar nu is ook daar die stomme zika Mug) en er werd van alles geregeld zodat ik Nie geprikt zou worden Haha was egt vreselijk.. droom zo raar weer en zo levendig dat t soms net egt lijkt
Hier ook de meest rare en verschrikkelijke dromen... miskramen, exen... Echt van alles komt voorbij. Ik lag er maar om als ik wakker word, zullen de hormonen wel zijn! Haha Kan je bandenpijn ook in je rug voelen? Of misschien heeft het een andere oorzaak... Maar ik zit ruim 3 uur per dag in de auto en ik krijg elkekeer last van m'n rug met autorijden. Weten jullie of er misschien iets is om in je auto te leggen of aan te passen om minder last te hebben van je rug? Misschien een kussen ofzo dacht ik?
Vervelend zeg zal daar zeker mee te maken hebben want t is me wel n zit zeg Idd miss n kussen of zo n mat met van die knobbels egt geen idee maar er zal vast iets zijn wat t verlicht
Hello girls, Mofantje, wat leuk ! Gefeliciteerd met je meisje !! Lekker roze gaan shoppen Haha ja Antje, ik was al klunzig voor ik zwanger was, maar is nu echt heel erg ... en dan gewoon in slaap vallen , valt me mee dat t nog niet midden in de supermarkt gebeurd of als ik zit te eten Moet wat meer gaan rusten, dat heb ik wel geleerd Dat was even schrikken van die ziektes .. zou dan ook helemaal panisch worden , gelukkig viel t mee pfoe .... Ik las hier ergens van iemand die de hele zwangerschap moe is gebleven, ik ga daar ook maar van uit .. Mag verder niet klagen, ben geen 1 x ziek geweest of andere dingetjes, dus dan maar 40 weken moe , is voor La Prinsessa Wil onwijs graag mijn roze Bugaboo gaan kopen, maar krijg ineens een rare kronkel dat de geslachtbepaling niet goed is en ik dalijk bij de 20 wk echo hoor dat t toch een jongen is haha. Alle kleertjes enz is dan nog wel bovenop te komen, maar om dan weer de kinderwagen kwijt te raken ( met wat verlies ) vind ik toch wat zonde, dus ik wacht nog even tot de 11e, dan weet ik t zeker Oh jeetje D83, zat je even niet lekker in je vel ? Hoop dat je je nu weer beter voelt lieverd, dikke knuffel ! Hier ook de meest rare dromen, en idd levensecht !! Droom ook vaak dat ik wel zwanger ben, maar seks heb met andere mannen dan mijn vriend ... Terwijl hij van mij nog steeds niet mag, laat staan dat ik met iemand anders zou gaan, vind t zo stom Moedertje & ik gaan zo zoontjelief's kamertje behangen, vriend kan dat niet helaas . Ben benieuwd, zijn we weer een stukje dichterbij zijn kamer die af is en dus ook weer dichterbij zijn oude kamer die we leeg kunnen halen en een Prinsessen kamer van kunnen maken ( na de 20 wk echo dan haha ) !
Gordelroos is volgens mij alleen gevaarlijk als je nog nooit waterpokken hebt gehad (zelfde virus). Pfff, weer zo'n dag dat de trap oplopen al te veel is. Manlief gaat wat opruimen op zolder nu zoontje voor zijn dutje op bed ligt. Had me voorgenomen te helpen, maar dat wordt toch ook een dutje voor mama vrees ik...
@Anne wij willen het wel weten, maar we gaan niet speciaal een geslachtsbepaling doen. Als het bij een volgende echo te zien is, dan willen we het zeker wel weten. En ik heb ook de meest bizarre dromen, laatst dat we hadden laten kijken naar het geslacht, en dat we 13% kans ofzo hadden dat het een jongetje was. Maar vannacht droomde ik weer dat ze met de echo zagen dat het een jongetje was. En nog meer zeer bizarre en idiote dromen, maar die ben ik bijna allemaal weer vergeten haha!
Willen jullie even met me meedenken meiden ? Zoals jullie misschien wel hebben gelezen wil ik graag een Bugaboo, wou ik bij mijn 1e al, maar was toen heel jong en alleenstaand , dus was financieel niet haalbaar. Nu heb ik vanaf begin af aan tegen vriend gezegd dat ik echt droom van een Bugaboo en deze gaat er ook komen. Heb wel gezegd 2ehands, want we hebben nog niet heel veel gespaard, aangezien t al zo snel raak was 😀 Vind ik ook niet erg, let gewoon op dat het een schoon huishouden is en was alles goed. Maar nou begon ik er vanmiddag over dat ik, als de 20 wk echo laat zien dat t echt een meisje is, graag de Bugaboo wil halen. Dat vond ie al overdreven, want "waarom moet alles zo snel " en " 't kamertje hoeft toch ook pas in de laatste maand aan te beginnen" . Mannen ...., zijn ze soms echt zo stom of doen ze net alsof 😑😑 Heb gezegd dat ik alles sowieso met 7 /7.5 mnd in huis wilt hebben en dat t kamertje dan klaar moet zijn. Ik koop niks voor mezelf, geef al mijn geld uit aan mijn kinderen en dat doe ik met alle liefde ❤ Heb ook geen hobby's of wat dan ook, maar vind 't niet erg, ik ben gelukkig als mijn kids alles hebben en gelukkig zijn. Nu heeft mijn vriend wel een hobby , online op voetbalwedstrijden gokken. Niks mis mee, doet ie in t weekend en heb dat liever dan dat ie op stap gaat of weet ik t . Hij zegt altijd dat t niet goed gaat en fout inzet en dus bijna niks wint, maakt niks uit, is voor hem ook een spelletje. Maar nu zag ik vanmiddag toevallig voorbijkomen dat er een paar honderd euro op zijn account staat. Toen ik ernaar vroeg zei ie dat t privé is en ik er niet naar moet vragen, was ik t niet mee eens, maar heb t voor de goeie orde maar gelaten. Maar nou ging t vanmiddag dus over die Bugaboo en t kwam erop neer dat ie t onzin vind dat ik zo'n dure wagen moet , dat er niet veel budget is ( gespaard ) Toen zei ik dus dat ik t belachelijk vind,er is heus voldoende budget, er moet gewoon wat bijgelegd worden vh inkomen en dat is gewoon te doen. Maar hij vind dat alles uit t spaarpotje moet komen en wilt verder niks bijleggen. Toen ik zei dat ie de helft van de wagen al op zijn gokaccount heeft was t hek van de dam ... 😑 Dat is zijn enige hobby, daar moet ik niet aankomen want dan gaat ie weg en is ie der klaar mee !! Heb gezegd dat ik geen enkel iets voor mezelf heb , dat ik wil dat mijn kinderen t goed hebben. Dat hij zijn "hobby" niet hoeft in te leveren, dat ie dan maar op een andere manier de helft bijlegt, maar ik t wel belachelijk vind dat ik in me 1tje krom moet gaan liggen om dingen voor die kleine af te schaffen, terwijl hij t gewoon heeft. Nu is er dus weer ruzie thuis ... Kan wel huilen, dit valt me weer zo onwijs tegen van hem ... Tis toch p*tverdorie ook zijn kindje ! Sorry .. tis een heel verhaal geworden, maar vind dit echt heel naar weer .... 😔 Wat vinden jullie hiervan ??
Poeh lientje ik ken jullie hele verhaal natuurlijk niet en het is alleen war je hier verteld hebt... Maar als vriendin van mij met zo'n verhaal op mij af zou komen (wetende dat jullie ook al paar daagjes break hebben gehad) zou ik der wel echt op hart willen adviseren om goed na te denken wat de lijm van jullie relatie is, wat houdt je bij elkaar en wat zou je juist allemaal willen veranderen! Als er uit komt dat er maar weinig lijm is... Dan zal je toch keuze moeten maken voor de toekomst hoe nu verder! Als ik jouw verhaal nu zo hoor zou ik inderdaad niet af gaan van 2e hands bugaboo omdat her jouw droom is... Vind ik paar honderd euro vergokken veel erger dan een dure wagen! Maar dat is persoonlijk... Mijn man zou alles over hebben tot laatste cent om mij en kleine te verwennen! Maar zo zijn niet alle mannen en ook niet alle vrouwen hetzelfde!! ☺️ Vind moeilijk om er echt een advies op mening op te geven... Maar hierboven een insxhatting al zou ik je beter hebben gekend zeg maar! Maar kan niet achter jullie deurtjes kijken! ☺️ Wel onwijs vervelend dat je weer zo'n ruzie hebt!! Pas je op voor jezelf en de kleine met alle spanningen?!? Veel sterkte en knuf! 😘
@all; Vandaag babykamer, box, kinderwagen (Mutsy evo farmer) en Maxicosi gekocht! ☺️ Helemaal blij! Wordt laatste week van september of eerste week oktober bezorgd!! Kan niet wachten ☺️ Wel onwijs veel last van bandenpijn vandaag.... Iemand tips hiervoor om pijn te verlichten? Ga nog wel even googelen natuurlijk!
Anne Dank je wel voor je mening 💋 Zit me ook regelmatig op te vreten als ik zie wat een geld er elk weekend aan opgaat, maar ok, tis zijn enige hobby. Maar hij weet hoe onwijs graag ik die wagen wil en hoe ik me best doe om alles te halen voor de kleintjes. Vroeger zei ie ook dat zijn kindje nog zijn laatste cent zou krijgen, als ik hem daaraan herinner zegt ie doodleuk ; Ja dat was vroeger .... 😑 Wil even aankijken of dit alleen grootspraak is en of hij dalijk gewoon mee gaat helpen met de grote uitgaven en anders moet ik idd toch maar weer een heel goed gaan nadenken ... 😔 Lig lekker met zoontje op de bank tekenfilms te kijken en chippen te eten, vriend heeft zich met zijn laptop op de slaapkamer teruggetrokken .... gezelliggg! Ga d'r verder idd niet op in, wil geen ruzies en spanningen meer. Wat leuk dat je alles al hebt gekocht !!! Heb je der voorbeeldjes van 😀😀😀 En de bandenpijn ... Ik ga dan altijd op de bank liggen / hangen of lekker warm douchen of in bad ? Hoop dat t snel afzakt !
Ja inderdaad voor zelfde geldt is het zo'n stoere uitspraak van :"no way dat gaat niet gebeuren...." Maar vervolgens dat het zonder mopperen alsnog gebeurd ☺️!! Sterkte ermee! Is lastig lijkt me!! Hier fotootje met de spulletjes 😀
Ah gaaf ben erg benieuwd! Show us! Uhmmmm denk vnml rust... T neemt dan af n na (teveel) inspanning helaas weer toe
Je was me al voor heel mooi Anne! Wordt n prachtige kamer n wat zal beebje heerlijk vertoeven in zo n mooie wagen 😍