ah zo bijzonder he! Herken dat wel.. T is zo anders de tweede, derde keer.. Bij de eerste is alles nu heb je er alle aandacht bij.. Bij de tweede vraagt de eerste ook gwn veel en ben je druk met van alles en nog wat.. Je doet t zwanger zijn er beetje bij ofzo.. Toen was t egt mijn hele wereld!
Hoi dames, Hier alles ze gangetje D Hoe is t bij jou , voel je je weer wat beter ? Spannend zeg Anne ! Gezellig dat je weer meeleest Ummk, gaat t goed ? Wij (lees: vriend) gaan volgende week Zondag het kamertje ophalen, zo leuk !! En Maandag hebben we de 20wk echo .. maar de vk zei , omdat er met de pretecho met 16 wk niks raars te zien was, we wel van een goeie echo kunnen uitgaan Maandag, hoop t, blijft spannend ! De 20 wk echo ... die leek eerst mijlennnnnnverrrrrrrr en nu is t nog 2 nachtjes slapen ... weer naar onze Prinses kijken ... verliefd Hebben jullie er al over nagedacht wie jullie bij de bevalling willen ? Ik wil denk ik alleen mijn eigen moeder erbij, alle vrouwen van de schoonfamilie mogen in de gang of thuis wachten incl. mijn zus en vriend ( die moet wel verplicht op de gang wachten, niet thuis uiteraard ) Vriend mag er sooooooooooooooowieso niet bij, gelukkig wil hij dat ook niet haha
Gaaf Anne! K zie geregeld via fb foto's voorbij komen van een geboorte fotograaf erg bijzonder hoe ze dat doen. Mijn moeder heeft het de vorige keer gedaan en wol haar vragen het dit keer weer te doen Dubbel Gefeliciteerd Boelie! @Lientje groot gelijk hoor dat je je vriend er niet bij laat met wat ie allemaal uitvreet. Ik wil m'n moeder er sowieso bij en manlief..denk dat we m'n schoonouders vragen om op ons Binkie te passen.
Haha nee Lieke, vriend mag sowieso er niet bij, al veranderd ie in de liefste man nog in deze laatste maanden ... dat is een ding van mij, wil ik echt niet Vraag me alleen af als ie op de gang wacht en ze geboren is, hij wel de navelstreng mag doorknippen ? Moet ik maar eens navragen op zo'n infoavond in t ziekenhuis waar ik wil bevallen. Moet ook nog kijken waar ik mijn grote bink laat tijdens de bevalling, denk dat t een vriendin word, want normaal is hij bij mijn moeder als we wat gaan doen, maar ik wil mijn moeder hier echt bij hebben, was er bij de 1e ook bij . Slaat je puffer een beetje aan trouwens, vervelend dat hoesten .. !
Bij ons zullen m'n man en ik alleen aanwezig zijn bij geboorte! Vind het juist echt iets voor mij en m'n man! Geen idee hoe we het doen qua ouders... Denk pas als kleine geboren js bellen dat ze mogen komen maar misschien dat ze al oo de gang zullende wachten haha @lientje wat is reden dat je vriend er verder niet bij wil hebben? Behalve dat hij het zelf ook niet wil natuurlikk 😜 Haha wel leuk kamertje ophalen! En bijna 29weken echo!!! Leuk ik kan nier wachten tot de 21ste!! 😱
Spannend lientje! Succes alvast voor maandag! Ik wil alleen mijn vriend bij de bevalling, moeder woont te ver weg, schoonfam vind ik raar om erbij te hebben haha.
Mijn man is er sowieso bij en verder niemand. Mijn ouders zullen op ons zoontje passen. Verder woont iedereen ver weg, maar al woonden ze in de straat dan kwamen ze er nog niet bij! Ik vind een bevalling daarvoor veel te persoonlijk. En kan dan bovendien ook niet tegen gezeur aan mijn hoofd. Mijn man weet dat hij zijn mond moet houden en zijn hand moet laten fijn knijpen. Haha!
Ben ook benieuwd lientje.. Zou t zelf heel jammer vinden als ml de geboorte van z'n kind zal missen.. Gelukkig was ie er beiden x bij en heeft ie me er ook goed doorheen geloodst Zou t Nie anders willen dan dat ie er bij is en t is ook Nie gebruikelijk dat de man(vader) er niet bij is dus ben errug benieuwd lientje
Ik ben ook benieuwd lientje☺ hier ook alleen vriendlief net als de eerste x en verder niemand ook niet op de gang hoor haha
Haha grappig dat iedereen dat zo apart vind Wou t bij mijn 1e ook niet . Misschien ben ik te ijdel ? Misschien vind ik t een ding voor alleen vrouwen ? Weet niet precies wat het is, maar wil sowieso niet dat hij daar beneden ziet hoe het der op dat moment uitziet, vind ik geen fijne gedachte en ik weet ook zeker dat hij dat niet wilt en dat altijd voor zich blijft zien als we seks willen hebben .. dus ook niet bevoordelijk voor de relatie zeg maar haha. En misschien heb ik t wel overgehouden aan mijn 1e relatie (vader van de 1e), dat was met een zigeunerjongen en bij hun is t echt not done om de man erbij te hebben, women only ! Maar vind t heel mooi dat jullie allemaal je mannetje erbij willen hebben, mooi als je dat kan rijmen met je gevoel
Ja ik zou juist denken als je moment hebt van "binding" met je kind dat het juist bij de bevalling is voor een man! Hij hoeft niet beneden te kijken maar bij je hoofd natuurlikk hahah maar ieder z'n ding natuurlijk!! Heb je het al überhaupt met hem over gehad? Imdat je ni aangeeft "ik denk dat hij het ook niet wil"? Ik zou er niet aan moeten denken om het alleen te doen 😱! Maar inderdaad in sommige culturen is het echt heel normaal om het alleen met vrouwen te doen inderdaad!
Haha nee hij heeft zelf al gezegd dat ie er echt niet bij wilt zijn ... Vind t ook een beetje "ouderwets" van mezelf hoor haha, maar een man erbij hebben voelt niet goed . Maar hij moet wel echt om t hoekje wachten zodat ie direct erbij kan zijn en de navelstreng kan doorknippen Al wilt ie dat volgens mij ook niet, maar dan heeft ie maar even pech
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als je t zo zegt maar heb er nooit zo over nagedacht of de gedachte van "binding" / t ter wereld komen wat Anne beschrijft wint t weer.. Maar dit is voor iedereen ntl anders en vind t wel interessant om te lezen dat t dus niet voor iedereen vanzelfsprekend is t samen met ml/de vader te doen He wat leuk maandag weer een echo! En de 20 wk echo al! Wow Time flies