Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hihi sorry Anne
    Maar was dus ook errug nieuwsgierig

Hoe gaat t met je?

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja haha snap ik hoor! We leven zo met elkaar mee! Vind ik zo leuk aan deze groep 😊!!

Hier gaat het opzich redelijk! Blijf zo vermoeid echt irritant! Vandaag vriendin op bezoek gehad (die zelf ook problemen heeft om zwanger te worden) dus gesprek ging vooral daarover maar dat is toch wel vermoeiend om er steeds over te hebben omdat je het dan weer herbeleeft! Ze was er vanaf 12 tot 16 maar ben gesloopt heb gevoel alsof ze heel de dag bij me was hahaha maar ze is ook wel onwijs druk en praat heel erg veel 😂😂

Met jou?

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    herken ik wel oh, spreek bewust ook minder of niet af n ook egt geen hele dag meer n t liefst Nie eens meer in de avond omdat ik zo moe ben/t zo vermoeiend is

Sneu voor der dat t ni wil lukken, snap dat dat bij jou ook wat losmaakt
    Nu lekker uitrusten :)

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja ik spreek ook echt minder af! Probeer eigenlijk maar door de weeks 1 ding ondanks dat ik thuis zit! En Savonds door de weeks sowieso niet en anders maar 1 ding op vr or weekend hahah oud wijf 😂😂

Daardoor zit m'n agenda al tm september vol geboekt hahahaha maar nu deze week vandaag morgen en donderdag afgesproken met vriendinnen maar die weten dat ik erg moe ben dus morgen zal maart 1-2uurtjes zijn!
    Ben benieuwd hoe ik me vrijdag voel is voor eerst sinds zwangerschap zoveel afspraken in 1 week 😝

Als m'n man zo thuis komt van werken ga ik hem een kis geven en Daarna richting bed ☺️

5. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds een paar minuutjes allerlei vlinders in mijn buik die echt niet mijn darmen zijn. :D

Lientje, wat een knap snoetje heeft jouw meisje! Blij dat alles goed is, maakte me toch ook een beetje zorgen toen je niets liet horen.

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oehh super adya!! En wat vroeg al 😀!! Lekker genieten van die vlindertjes!!! Ben jaloers wil ook wat voelen😂

Zijn er nog meer meiden die nog niets gevoeld hebben?

7. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    @Anne: ze hebben inderdaad een digitale. En ik heb toch best wel vreetbuien de laatste tijd, maar blijkbaar niks overbodige dus! En het kan heel goed gewoon vooral vocht zijn, beetje vollere blaas misschien... Ik ben in elk geval niet meer bang dat ik straks het nieuwe jaar als een olifant in ga. Wat er niet extra aan komt, hoeft er ook niet meer af denk ik maar zo.

@Lientje wat fijn dat alles in orde is! Echt super!

Ik ben vandaag gebeld door de vk naar aanleiding nog van m'n bloedonderzoek met 12 weken. De gynaecoloog zag geen aanleiding om mij te zien, maar met 24 weken dus vervolgonderzoek, en dan hoor ik meer. Die irregulaire antistoffen zijn voor nu geen gevaar werd me nogmaals benadrukt.

8. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anne, bij de eerste voelde ik het ook pas later, hoor.

Heb zooo'n zin in baklava en chocola en brood met kruidenboter... Mijn man lacht me keihard uit.

9. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik voel ook niks.. Of misschien wel maar dan denk ik dat het m'n darmen zijn, haha! M'n buik groeit ook nog niet echt, hopelijk gaat die binnenkort aan z'n groeispurt beginnen. Ik zit me wel zorgen te maken of alles wel goed is omdat ik zo weinig verandering zie.

Wanneer hadden jullie bij de eerste een (beginnend) buikje?

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat heerlijk ❤️❤️❤️

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heeeeeerlijk
    Ik heb brownies in de oven
    En heb me toch van t beslag gesnoept 😋😋😋 kon wel blijven likken hihi
    Vorige x met de cake kon t Nie door die stomme eieren erin maar nu ging k los en heb ook van alles gehaald kwa dropjes salmiak chips
    Dus ja..... I Know what u mean

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb wel wat gevoeld rond de 12/13 wk maar nu ik egt niks meer voel of nauwelijks? heb ik t idee dat ik t dan toch mis had of dat ie anders is gaan liggen
    Ben om die reden nog bij de Gyn geweest vorige week omdat ik er van overtuigd was dat t Nie goed zat
    Maar gwn n mooie hartslag gezien n gehoord
    Ik hoop dat ik t snel duidelijk n regelmatig mag voelen
    Soms denk ik nu is dit m nou maar egt overtuigd ben ik niet....

13. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikje kwam bij de eerste ook pas later, maar weet niet meer precies. Denk zo tegen de 20 weken, terwijl ik nu al niet meer in mijn (strakke) zomerjas pas.

14. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel af en toe wat plopjes dat ik zeker weet dat het kleintje is. Maar mijn placenta ligt voor dus ik voel verder ook nog niet veel helaas.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb m'n mannetje z'n hartje gehoord 💙💙💙
    De eerste x na ruim 15 min t opgegeven
    Ml had t ook geprobeerd
    We hoorden m wek bewegen n schoppen waardoor ik nu denk dat f lastig ging want hij was rond aan t zwemmen ofzo
    Zo leuk om dat de horen en toen later dacht k nou heb nog 1 x proberen n BAM in 1x, daar was t sneltreintje ❤️

16. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ah Anne jij ook al zo lief ... Echt lieve schatten zijn jullie !!
    Goed dat je je rust pakt en dat ook aangeeft.

Gelukkig voorlopig goed nieuws Catlover, super !

Dank je Adya, heel lief, ben ook heel trots ! :D
    We kunnen zo op de echo al zien dat ze t neusje van mijn vriend heeft, zo schattig dat je dat al kan zien !
    Wat heerlijk dat je je kleintje al voelt, onbeschrijfelijk he !

Mini volgens mij voelde ik t bij deze uk voor t eerst rond de 17 weken.
    Voel der nu ook elke dag, maar ik moet er wel echt voor gaan zitten / liggen, anders ben ik echt te druk en voel ik der niet.
    Ik voelde me ook heel onzeker omdat mijn buik bijna niet groeit, of iig niet zo hard als ik zou willen, was bang dat ze een groeiachterstand had, maar ze doet t gewoon perfect, dus dat zegt niks !
    Ik had bij mijn 1e bij rond de 6/6,5 mnd een beginnend buikje ..
    Weet nog dat ik dat heel erg vond, omdat ik zo trots was en zo graag wou showen.
    En dit is wel mijn 2e, maar omdat er 10 jr tussenzit gaat t gewoon net zo (langzaam) als bij een 1e vertelde mijn vk, dus helaaaaaaaaas haha :D

Oohh brownies D, dat is ook mijn zwak haha !
    Hoe waren ze ??
    Wat geweldig dat je kleintje zijn hartslag heb gehoord !
    Was t de 1e keer thuis ?
    Prachtig mooi he !! :D

Wij zijn gister aan de babykamer begonnen .
    Er moet een hoop omgezet worden qua kledingkasten en ruimte enz en ik heb een hoop uit te zoeken en weg te gooien.
    Dus dit zijn nog de minder leuke dingen haha, maar het is wel een aanloop naar :D

17. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Hier voel ik d'r ook nauwelijks. Gister 20w echo gehad en toen voelde ik het duidelijker met beeld erbij 😃 Kleine dame is helemaal goed gekeurd 😍

18. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hee wat goed Ummk , gefeliciteerd !!
    Leuk om te zien he, was ze ook zo lekker druk ?

19. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aah leuk uumk!! 😀 Echo verder allemaal goed geweest?☺️

@lientje;
    Leuk babykamer!! Even tijd erin steken in alles op te ruimen en te selecteren maar dan heb je het ook maar weer gedaan hahah

Ik heb kleine gisteravond denk ik gevoeld!! Vooral tegen mn darmen aan haha echt soort tikjes ofzo en daarna een plopje! Heel apart en dacht dat ik naar wc tie moest maar dat was echt verre van niet zo 😂😂 vandaag ook beetje rommelige buik dus denk wel dat dat kleine is!!
    Vraagje voor diegene die daar ervaring mee hebben... Haha ... Is het zo da the baby ook minder snel voelt als je een vetlaag hebt van jezelf? 😜😂

Hier al welk echt duidelijk babybuik maar omdat ik wat steviger ben zullen veel mensen nog twijfelen of het aangekomen is of baby 😜😂

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat fijn! Gefeliciteerd 😘

Deel Deze Pagina