Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @boelie; nog gefeliciteerd met je huis!! 😀 Leuk om als toezichter toe te kijken hoe rest gaat verhuizen 😜😂

@mini; gaat snel he!! Leuk als je maandag hartje kan horen!

Denk inderdaad dat het navelstreng was hahahaha ik helemaal blij dat ik wat gehoord heb... En nu door jullie reacties kan ik niet wachten tot m'n man thuis komt om het weer te proberen 😂 Stomme navelstreng 😜!!
    Ben er heel bewust van dat mocht ik het niet kunnen vinden of wat... Ik me er niet te druk om ga maken want bij verloskundige duurt het soms ook even voordat ze hem vinden!! Zijn jullie wel eens ongerust of vang mocht je hartje niet vinden?? Man wou eerst geen Angelsound omdat hij bang was dat we er ongerust door zouden worden! Maar dat gevoel heb ik (nog) niet 😁

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Hahahaha oh my god meiden.... Komt m'n man thuis en wil gelijk proberen...

En ja hoor meneer heeft direct heel duidelijk baby hartje 😂😂😂

3. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahh wat leukkk!!
    Zie je dat je t herkent als je t hoort 😀

4. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Boelie, wat fijn om voor de geboorte al in je nieuwe stulpje te kunnen zitten! Veel succes met alle verhuisperikelen (die er ongetwijfeld bij horen).

Lientje, ook al ken ik de details niet, zegt mijn gevoel dat je een goede keuze maakt door allereerst voor je kinderen te kiezen! Ongetwijfeld niet makkelijk. Veel sterkte de komende dagen!

Ik mag een blij dansje doen dat niets (of in ieder geval weinig) met de zwangerschap te maken heeft. Vandaag een heel goede beoordeling van mijn opleidster gehad. We hebben ook besproken hoe lang mijn opleiding wordt verlengd t.g.v. zwangerschapsverlof. Normaal gesproken wordt je opleiding gewoon navenant (dus met 16 weken) verlengd, maar ik krijg ca. anderhalve maand korting. Dat betekent dat ik precies volgend jaar helemaal klaar ben!
    De komende tijd krijg ik ook "rustige" stages, wat sowieso in de planning stond, maar met de zwangerschap mooi meegenomen is.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah super leuk ik ga ook gelijk even luisteren je steekt me aan hihi :D

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Voel me erg moe en heb last van m'n Lies en banden op t moment na een middagje kermis met de kids en nog wat schoonmaken in huis en t aanpakken van n mierenplaag in huis maar wil je even sterkte wensen met de situatie rondom je partner en zoontje
    Dikke knuffel en veel wijsheid gewenst...

7. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Wat een klote situatie voor je Lientje! Heel veel succes ermee in elk geval...

De vk heeft bij mij nu steeds ook mij hartslag te pakken van een buikader van mezelf, en dat klinkt zo anders als de hartslag van die kleine! Van mezelf klinkt als een stoomtrein die op gang probeert te komen. Van garnaaltjes klinkt als een stoomtrein op snelheid haha!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier een kuurtje gekregen klonk niet helemaal schoon allemaal. Hopelijk ben k er van de week beetje vanaf

9. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jeetje lieke je blijft bezig he!! Hopen dat kuurtje inderdaad nu gaat aanslaan voor je! 😮

10. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Adya Dank je wel !
    Wat een superfijn nieuws voor je en lekker dat t allemaal wat rustiger aan kan 👍

Lieke Wat vervelend zeg, je blijft maar kwakkelen ... beterschap !

Hier is vanmiddag t kamertje opgehaald, zo leuk !
    Het word steeds een beetje "echter" zo vind ik 😀
    En waar ik ook echt onwijssss blij mee ben, ik heb EINDELIJK mijn Bugaboo gevonden en besproken, ga hem volgend weekend ophalen ... Jeeeeeeeee!! 🎉🎉🎉🎉

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaaf lientje! Wat fijn!

Beterschap lieke..

Hier na wat migraine vrije dagen vanmiddag toch weer er mee overvallen
    Gelukkig hielpen m'n meds snel en hebben we toch nog n heerlijke middag gehad met de kinderen

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ah gadsie wat balen D ...
    Gister last van je banden en nu die rot migraine ... 😐
    Lief dat je toch aan me dacht 💋
    Hele dikke knuffel terug en dat je je maar snel weer goed mag voelen lieverd !

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja zou als ik me beter voelde ook uitgebreider reageren op je hoor maar heb niet zoveel puf

14. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Welnee, lekker rustig aan doen jij 💋

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jij ook beterschap en sterkte d83!! Is zo slopend he migraine! Fijn dat medicijnen wel snel werkte maar dan ben je eind vd dag alsnog gesloopt!

Vandaag ook een zware dag! Bijna heel de dag eel geslapen, met m'n man in auto rondje gereden richting z'n werk (ruim 60min rijden) en lekker geslapen in de auto hHaha nu al sinds half 7 op bed en nu even wakker ivm plaspauze maar ga weer imdraaien im te slapen haha m'n lichaam is vandaag erg moe geen idee waardoor! Hopen morgen iets meer energie! 😱

Trusten meiden 😉😜

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou indd hoop ook dat dit wat gaat doen want k blijf aan de gang..heb k geen zin in meer nu..k moet maandag verschil merken zei ie en k ga het sowieso even later checken maandag of die kuur indd wat doet

17. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2277 Adya, 16 jul 2016
    Laatst bewerkt: 16 jul 2016
    Beterschap, Lieke, D en Anne! *knuffels*

Lientje, tof van je Bugaboo! En fijn dat je je gewenste kamertje hebt, meid! Hier gaat alles zo langzaam met zolder opruimen, dat ik af en toe denk dat we er nooit komen. Er zijn ook zo veel andere zaken die ook gewoon doorgaan...
    Vandaag wel heerlijk geshopt met mijn mannen. Een zwangerschapsbroek en shirt, een heel lief grijze setje van Noppies voor de baby (ze hadden ook heel leuke dingen voor jongens en meisjes, maar weet het geslacht nog niet) en toen nog nieuwe slofjes voor mijn zoontje. :)

O ja, en in het kader van lekkere dingen eten (jullie maken mij ook altijd hongerig met verhalen over pannenkoeken en brownies) heb ik me toch een lekkere speculaas-bosvruchten crumble gemaakt vanavond!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oef dat is om te smullen adya!
    Leuk lekker geshopt!

Ah thx Anne, hoe is t nu met je
    Goed geslapen? Beetje opgeladen?

19. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Iedereen is aan het bakken gegaan hahah ik had vrijdag verse appeltaart gemaakt! Zi maar stukje als ontbijt pakken 😂

Ik heb denk ik sinds gisterochtend (9uur wakker) tot vandaag bijna 18uur geslapen overdag dutjes en gisteren al vroeg op bed en geslapen! Echt te bizar! Normaal ben ik ook weinig actief en lig ik veel plat of op de bank maar ben ik wel wakker! Dit was voor eerst dat ik zoveeeel geslapen heb! 😱
    Voel me nu wel uitgerust maar toch al zou ik mij weer omdraaien zou ik weer kunnen slapen haha ga ik niet doen, lekker opstaan douchen en ontbijten en dan zien we wel weer wat rest van de dag ons brengt 😂

Lieke en d83 wat meer opgeknapt??

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dankjulliewel! K merk wel dat de kuur wat doet want hoofdpijn is weg en hoest neemt af net zoals de benauwdheid gelukkig. Nog wel even rustig aan doen paar dagen

Deel Deze Pagina