Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb om half vier de echo! M'n vriend belde net dat hij half vier niet haalt grr had al express kwart over drie gezegd.. ik ben vd trap gevallen twee weken geleden en jaren geleden met skieen er ook al eens op gevallen en echt heel lang last gehad hoe wist je dat t gebroken was dan?

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aaah kan je vriend niet mee?? 😮 Zo mijn man had dan een erg boze hormonale vrouw gehad 😂! Neem je nu iemand anders mee?

Ik had hem al eens zwaar gekneusd in groep 8 en ben toen paar minuten blind geweest toen iemand m'n stoel onder kont vandaan trok! En toen huisarts en ziekenhuis (ook ivm gezichtsverlies) maar toen geen breuk gesignaleerd! Daarna in 2005 in Kroatië van natte marmere trap gevallen en na vakantie gelijk controle gehad en toen stond botje duidelijk scheef! Konden toen der tijd niets mee doen want risico op zenuwbeknelling van sluitspier was te groot! Heb toen jaren pijnbehandelig gehad op de pijnpoli en nu isdus gelukkig weer recht gegroeid maar zenuwen zitten niet helemaal 100% goed en vandaar snel veel pijn bij zitten! Vliegreisjes enz zijn geen pretje! 🤔 Maar tijdens mijn studie heb ik m'n studie vooral staand gedaan zo erg was het toen! Nu kan ik 11 uur in vliegtuig zitten met pijn maar wel uit te houden met af en tie lopen 😁 Dus mij zul je daar niet meer over horen! Haha

Het is onwijs vervelend maar ze kunnen eigenlijk niets met gebroken stuit! Dus geen idee of het dan "zin" heeft om je helemaal te laten checken!! Maar als je echt veel pijn blijft jouden zou ik het wel eens keertje laten checken dan weet je in ieder geval wat er is! ☺️

Zo'n kussen met gat erin helpt wel trouwens!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O Anne dat klinkt heftig en pijnlijk jeetje hopelijk krijg je er Nie al teveel last van deze zwangerschap

Gizmo nog steeds zo n last lieverd
    Weet nog dat je zei dat j vd trap viel, sterkte ermee

Zit in de wachtkamer bij de osteo
    Ik heb m'n afspraak vervroegd want ik kan Nie meer
    Wordt elke dag beroerd en ellendig wakker omdat t Nie goed zit in m'n nek n schouder en blijf t aantal injecties per week zo overschrijven om te functioneren
    Zit ook erg tegen de warmte op en vermijd t zoveel mogelijk
    Heb de grote boodschappen al gedaan vanmiddag toen de kids op de PSZ waren dus hoef er ni vaak uit deze week
    Badje is ook weer bijgepompt dus als de kids morgen na de PSZ niet naar m'n schoonouders gaan (meestal wel di) gaan ze iig eerst f in t bad en als t moet spring ik er ook in :p

O ja succes en veel plz met de 20 wk echo gizmo vergeet ik da gewoon door heel m'n verhaal

4. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah arme jij d83 hopelijk helpt het! En Anne dat klinkt niet best vorige x had ik er maanden last van maar geen jaar hoop nu ook niet! Dokter gaf toen al aan dat er weinig aan te doen was ja.. zit nu te wachten m'n vriend belde weer staat vast.. ff overleggen of t later kan ofzo zal wel niet..

5. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    En gizmo? Hoe is het gegaan? ☺️ Was je vriend nog op tijd?

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ooh Gizmo Spannend!!
    Veel plezier en hopelijk heeft je vriend t gered ✌

Ah leuk he Boelie !
    En heerlijk als je zoveel krijgt, heb ik hier ook, vind 't ideaal, haal alles ertussen uit wat ik leuk vind en de rest gaat in een kledingbak😀

Goed dat je nu naar de osteo gaat D, dit is geen doen zo, laat je even weten hoe t ging ?

Vanmorgen bij de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd 🤗
    Ze zegt dat ons meisje druk & eigenwijs is haha ... dat klinkt net als haar mama & papa 😝
    Over 4 weken weer , voor de laatste x en daarna gaan we alweer om de 3 weken 😃

7. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Haha lientje dat worden flinke blauwe ribben dan over tijdje 😂!
    Nog maar 1 keer voor maandje en daarna alweer 3 weken? Jeetje dat is voor mij dan hetzelfde 😂 Wat gaat het opeens hard he!!
    Wat fijn dat het verder allemaal goed was met de kleine!

Hoe gaat het met je relatie lientje? Maak je je nog erg druk om kf heb je voor jezelf echt keuze gemaakt?

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha ja we bereiden ons voor op de bont & blauwe ribben ja 😂
    Leuk he, daarna om de 3 weken !
    Mag van mij ook wel snel gaan, ik ben heel graag zwanger, vind 't t meest magische dat er bestaat 😍, maar vind de maanden die nu gaan komen de leukste 😀

Ja relatie blijft een moeilijk dingetje, met zoontje over gehad en die wil graag dat vriend blijft ( snap niet waarom, maar ok ? ) .
    Laatste paar dagen gaat t weer goed, op een dingetje van gister na dat ie opeens tekeer tegen me ging vanuit t niks, was ik erg verdrietig om, maar heeft ie ook sorry voor gezegd.

Is nu gewoon zo dat ik t per dag aankijk ( hoe onzeker wil je t hebben ), hoop dat we t redden, maar kids gaan voor en ik heb er een hard hoofd in , maar elke goeie dag is een dag meegenomen denk ik maar .... 😕

9. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Poeh wat een lastige situatie zeg!! Snap dat je dag per dag wil bekijken maar maak jezelf niet gek he?!? Knuf!

Even een heel ander vraagje... Heeft een van jullie tijdens zwangerschap eel eens last gehad van vaginale schimmel? Ik heb kleine vermoeden dat ik er miss eentje heb... Maar heb lange na niet alle symptomen dus twijfel heel erg! Als ik dan lees op internet denk ik haast wel.. En zag dat canesten gyno gewoon gebruikt kan worden tijdens zwangerschap maar denk eerst even jullie kennis aftasten 😂

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Benieuwd hoe t is gegaan gizmo! Hopelijk alles goed! Was j vriend er nog bij?

Ja ging goed lientje had t egt nodig
    Precies gekraakt daar waar k zo n last had en ook behandeld bij m'n borstbeen en ribben zodat k meer ruimte heb om te ademen en hij constateerde veel spanning op m'n banden rechts
    Naja voel me als herboren
    Heb weer ruimte om te bewegen en voel me verlicht
    Hoop dat de migraine nu ook aanzienlijk verminderd
    Ga 12 aug nog n x terug iig

De huisarts heeft n spoed brief naar de neuroloog gestuurd dus daar kan k hopelijk vd week nog heen
    En voor m'n ogen druppels besteld die zijn zo droog vreselijk kan m'n lenzen nauwelijks nog verdragen

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb t bij de tweede op t eind gehad zonder dat ik t door had Anne en kreeg toen iets van de Gyn
    Weet ni meer wat maar n soort eitje denk ik..

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    D83; wat goed dat het geholpen heeft voor nu! Alle beetjes verlichting zijn welkom he! Neuroloog ivm migraine?? 😮
    En van ke ogen ook vervelend! Bijna gedwongen om bril te gaan dragen dus 😜 Doe je dat wel eens? Komt dat door dit weer of..?

13. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was goed zag er mooi uit mooi neusbotje en geen afwijkingen en we krijgen weer een zoon!

Bijgevoegde bestanden:

14. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aaaah mooie echo!!! Gefeliciteerd ook met een zoontje! 😀

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahh wat goed , gefeliciteerd Gizmo !! 🎉🎉🎉🎉
    Word zo blij van al die gezonde beebietjes 😍
    Was t een lekkere druktemaker of een chillerd ?

Anne weet niet meer eigenlijk, volgens mij wel.
    Zou sowieso wel eerst langs je huisarts gaan en t laten onderzoeken, niet "klakkeloos" dingen gaan proberen.
    Ik dacht met 8 weken t ook te hebben, bleek helemaal niet om een schimmel te gaan 😊

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd gizmo! Gezond ventje in je buik! Geweldig 😍😍😍

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja altijd als ik thuis ben en zwz avonds maar ik ga daar egt ni mee over straat want a t staat me Nie b het is ook egt n goedkope thuisbril :p

Ja sta al jaren onder behandeling van de neuroloog maar ben er nu sinds jan niet meer geweest (toen ben ik gestopt met de preventieve medicatie ivm kinderwens)

18. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier was ook alles goed, eindelijk het hartje gehoord.💙

19. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Jeeej! Mooi he 😍