Voorliggend is iets minder mooi zeiden ze tegen mij op dat termijn. K heb er geen ervaring mee omdat t nu voor de 2e keer achter ligt
K heb ook nog wat afspraken staan 5 augustus Controle 29 Augustus Controle 30 september groei echo en controle
Openzetten doet hier helaas Nie veel Zweet me de kolere Beviel me vanmiddag in t bad beter dan nu hier op de bank De jongste heeft moeite met in slaap komen dus egt lekker zit ik nie
Pff wat een muur van warmte toen we buiten kwamen vanmiddag... De airco werkte dus goed op m'n werk haha! Met de lunchpauze was ik snel even naar de groenteboer gelopen en toen was het wel lekker nog buiten. Toch voordelen: werken in zo'n apotheek in een groot winkelcentrum, haha 's Morgens na de koffiepauze heb ik na een tijdje de laatste tijd dat ik me misselijk voel, zo vervelend... Gisteren werkoverleg gehad, en ik had m'n "gewone" kleren aan, en ineens viel het iedereen op hoe ik eigenlijk al gegroeid was haha! En wat leuk die pretecho 26 september! Mijn man ziet wel vaak aanbiedingen ervoor, maar toch doen we het niet.
Wat een goed nieuws allemaal dames! Gezonde beebs! Heerlijk om te horen! Word nu zelf wel een beetje zenuwachtig voor volgende week! Ik zie op tegen morgen, onwijs lange dag werken, en ambulant dus veel buiten of in de auto zonder airco... Pfff pijnstillers al in mijn tas gedaan! Wij gaan trouwens ook nog een 3d echo doen 30 aug, ben dan 25 weken. Dus ben benieuwd hoe het eruit ziet dan.
Haha heerlijk toch sar ze het nu gaan zien!! In apotheek is het altijd wel lekker inderdaad! 😀 Was echt bizar warm vandaag he pffff @boellie; Jeetje dat wordt afzien!!! Veel water mee nemen en misschien af en toe waterijsje ergens scoren??! Succes 😱
Ja wordt heel veel drinken enzo! Blegh! Ijsjes zijn altijd een goed idee haha😝 Kan t proberen haha.
Sterkte morgen boelie! Leuk dat ze t beginnen te zien catlover! Sterkt met de misselijkheid Eet je dan juist wel of niet iets in de pauze? Miss daar een vergend mee? Gelukkig is t lekker koel op je werk!
Goedemorgen mama's! Hebben jullie de nacht overleefd of zijn jullie het bed uitgedreven van het zweet? Vervelend zeg D83 dat je steeds zo'n last hebt van migraine! Heb je dat ook zo vaak als je niet zwanger bent? Bij mn collega ging het juist over tijdens de zwangerschap. Dat was voor jou ook wel fijn geweest 😉 Wat voor lenzen heb jij? Ik ben na mn bevalling overgestapt op daglenzen. Die maandlenzen, kon ik halverwege de maand weggooien, omdat ze vuil waren van de eiwitten. Voor mn zwangerschap nooit last van gehad. En ik ging van -2,25 naar -3,75. Leuk zo'n zwangerschap 😜 Irritant als je van die droge ogen hebt. Heb je geen hooikoorts ofzo? Lees meerder dames hier last van bandenpijn! Vervelend! Mag nog in mn handjes knijpen. Heb het soms wel, maar niet zo erg. Althans niet aan de voorkant. Voel het wel in mn rug. Anne, snap dat de vervelend er een beetje in kruipt. Je hebt het blijkbaar nodig om veel te slapen. Ik merk bij mezelf dat ik me af en toe gewoon tot dingen moet dwingen. Heb er dan absoluut geen zin in, maar nadien voel ik me wel beter. Ik heb tijdens mn zwangerschap geen schimmelinfectie gehad. Wel een keertje daarvoor. Heb toen zo'n canisten tablet gekocht en over was het. Ik had ook niet alle klachten hoor Mini, pfff wat zit je lang in de auto zeg! Misschien knelt door je houding in de auto, zenuwen af waardoor je benen beginnen te tintelen. Rot gevoel! Wat super trouwens dat je het hartje hebt gehoord 😍 Lientje, leuk dat je je buikje begint te zien! Straks gaat die buik je nog in de weg zitten 😝 en top dat jullie weer zijn goedgekeurd. Haha eigenwijs. Dat heeft ze vast van haar vader 😝 Wat leuk dat jullie een kamertje hebben gevonden Boelie en ideaal dat je zoveel spullen hebt gekregen!! Kun je weer ff mee vooruit Gizmo, gefeliciteerd. Wat leuk een zoon!! 💙 Fijn dat hij is goedgekeurd. Irritant dat je nog steeds zo last hebt van je stuit! Maar weet uit ervaring dat dat lang kan duren. Ben een keer van mn pony geflikkerd, zo op mn kont. Heb het een aantal jaren gevoeld als ik te lang zat. Hoop dat het voor jou niet zo lang duurt, maar het is erg vervelend. Sterkte en beterschap. Mofantje, super dat jullie baby is goedgekeurd! Die meningen over je buik toch altijd. De één zegt dit en de ander zegt dat. Oh heerlijk zo'n badje!! Ik moet er ook nodig eentje halen. Voor de kleine man ook leuk. Die doe ik nu gewoon steeds in een baby badje. Vindt hij ook leuk natuurlijk, maar daar kan ik niet bij in 😂 Ik heb sinds een paar dagen een bittere smaak achterop mn tong bij mn keel als ik eet. Irritant, want het eten smaakt er wat minder door. Ik had dit bij mn vorige zwangerschap helemaal int begin. En mn tieten jeuken!! 😂 Gisteren ff in de zon gelegen en een paar minuten in slaap gevallen, maar werd behoorlijk zwetend wakker. Vond het eigenlijk ietsjes te warm om in de zon te liggen. Verder geen last gehad van de warmte. Gewoon rustig houden en we hebben een veranda wat een hele hoop scheelt. We hebben de tuin op het zuiden en er staat geen zuchtje wind dus dan is een veranda echt een uitkomst. Vanmiddag om 14:30 uur 20 weken echo! Zin in, maar ook wel weer spannend. Kleine man breng ik om 09:30 uur bij de gastouder. Kan ik mooi ff sporten en wat voor mezelf doen. Ik moet echt vaker reageren, want dan hoef ik niet zo'n lap tekst te typen haha. Fijne dag lieverds 😘
Succes vandaag, Antje! Pfff, net op mijn werk aangekomen en nu al niet te harden hier. Ons huis was eigenlijk lekker koel. Zolang we alles dicht houden, warmt het niet heel snel op, al ben ik benieuwd of het vanmiddag ook nog zo is. Heb na vorige week kindje niet meer gevoeld, maak me daar een beetje zorgen om. Al is het natuurlijk nog vroeg. Morgen gelukkig controle bij de vk, dus dan gaan we hartje luisteren. Hopen dat alles goed is.
Goedemorgen antje Nee geen hooikoorts zo ver k weet Maar wel egt pijn n een druk achter m'n ogen maar huisarts zei dat alles goed leek alleen wat droog miss Morgen mag k naar de neuroloog dus hoop dat ie me goed kan onderzoeken n er iets is want ik zit er doorheen, wordt er depressief van.. Momenten dat ik t egt nie meer zie zitten.. Heb maandlenzen maar kan ze idd Nie heel lang verdragen dus miss zijn daglenzen n goed idee Zal er eens naar kijken Heerlijk zo n veranda! Geniet vd tijd voor jezelf en veel plz n succes met de echo straks!
Nouja ik heb gebeld met de verloskundige omdat ik niet zeker was van de tijd van morgen voor de 20 weken echo! Zegt ze dat er niets instaat en dat ze hem eruit gehaald hebben ivm de GUO. Aangegeven dat ik het al raar vond dat ze beide zouden zijn zo kort op elkaar maar dat zij dit niet hebben gezegd tegen me en ik daarom Vanuit ging dat die gewoon door zou gaan! Jammer jammer.... Nu mocht ik tegen betaling wel morgen komen voor echo voor geslachtsbepaling! Maar m'n man en ik hebben besloten om geslacht (voorlopig) nog verrassing te houden en mogelijk zelfs te aan bevalling! Haha spannend... Nu pas maandag GUO dus moet nog even geduld hebben 😰😱! Net met buurvrouw naar zwembad geweest met der dochtertje van bijna 4! Was erg lekker maar ben kapot dus wel wat eerder weg gegaan haha van 11 tot 14 weg geweest en nu plat op de bank 😂! @d83; wat heftig dat je je zo voelt!! Zeker bespreekbaar maken morgen met de arts want dit hou je zo nier veel langer vol en is niet goed voor je!! Sterkte morgen en pas op jezelf!! Knuf @adya; snap je zorgen! Fijn dat je morgen terecht kan! Hopelijk valt het allemaal mee! Je bent nog niet heel ver met je 16 weken he dus opzich niet heel raar als je kleine even niet voelt!! Zit vast wel goed!☺️ @antje; spannend je echo!!! Laat je weten hoe het is gegaan?! 😀😀
Adya, ik snap je zorgen wel hoor! Voel kleine hier ook weinig (placenta aan voorkant) dus hoop ook maar dat alles goed is. D83: Wat ontzettend rot dat je je zo voelt zeg, hoop dat neuroloog er iets mee kan! Even vraagje: Hoe lang duurt zo'n 20 weken echo gemiddeld?
Net op de fiets naar m'n schoonouders geweest (ongeveer 10 minuten fietsen), en daarna even bij de Etos de doos opgehaald. Maar ik was blij dat ik weer thuis was! Ik was al nooit zo van deze temperaturen, maar nu is het helemaal afgelopen. Ik hoop dat er vanavond een lekkere donderbui komt om de lucht af te koelen! En dat is echt flink klote voor je D83! Ik hoop dat de neuroloog erachter kan komen wat er nou aan de hand is, maar pijn achter je ogen zou zomaar eens clusterhoofdpijn kunnen zijn ook En wat jammer van de communicatie van de vk Anne, ik kan me voorstellen dat je er al wel naar uit zat te kijken.
Zo ons kleine manneke is goedgekeurd. Alles zag er prima uit 😍 Hij zat heel zoet met zn handje in zn mond Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt D83! Lijkt me ook zwaar k** Hopen dat de neuroloog je kan helpen. Ayda, snap dat je je zorgen maakt. Maar het is niet vreemd dat je de kleine nog niet elke dag voelt, maar ik heb dat ook hoor. Hopelijk is morgen alles goed Anne wat klote zeg! Je verheugt je er toch op en beetje jammer dat ze het niet met jou hebben gecommuniceerd. Boelie, zo'n echo duurt ongeveer 45 minuten.
Wat fijn antje dat je kleine goed gekeurd is!!! 😀 Heb je nog mooi echo fotootje? 😁 Catlover, hier is het al goed donker en bewolkt dus denk wel dat het hier gaat onweren maar weet niet waar je woont haha dus misschien heb jij pech 😜 Hoopvol dat het gaat onweren want dan heb je dat benauwde ervan af! 20weken echo 45mjn! Wauw... GUO ook of nog langer ivm uitgebreidere onderzoek? Ben onwijs benieiwd naar maandag! Heb me er al wel overheen gezet dat ik morgen geen echo heb! Vond her al zo raar 20weken echo en GUO terwijl het eigenlijk hetzelfde js hahah maarja stiekem kijk je er wel erg naar uit natuurlijk 😁!
@Anne: In Overijssel, maar ik zie ook al wat op de buienradar mijn kant op komen. Ik vind het wel spannend da de 20-weken echo dichterbij komt! Ik ben een enorme doemdenker en zie overal beren op de weg. Ik hoop dat ik volgende week nog kan slapen de avond van te voren! Een "gewone" echo duurt dus ongeveer 45 minuten?
Doemdenker? Maak je jezelf alleen maar gek mee!! 😱 Ik heb het een klein beetje dat ik denk zal alles wel goed zijn... Maar maak me niet heel druk omdat vorige echo's nog niets raars te zien was en heb met 16 weken nog eentje gehad! Wanneer was jouw laatste echo? Dat scheelt misschien ook wel beetje! Ik ben om eerlijk te zijn meer doemdenker dat ik denk ben blij als ik de 24 weken bereikt heb imdat baby dan al overlevingskans heeft mocht we wat gebeuren!! Herkennen jullie dat ook? 😜