Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Anne precies dat heb ik ook , maar met 27 weken 😂
    Betrap mezelf erop dat ik niet meer constant "angstig" ben, zijn ook momenten dat ik wat zekerder word, maar de 27 weken is voor mij wel echt een mijlpaal en een geruststelling .
    Wat onwijs balen van je echo zeg, lekker gecommuniceerd ook 😑
    Gelukkig ben je der niet te gaar van .

Jeeee Antje wat supergoed !
    En wat heerlijk , met zijn handje in zijn mondje *smelt smelt* 😍

Maak je niet te druk Adya, volgens mij "moet" je die kleine pas elke dag voelen vanaf 26 weken en lees regelmatig op t forum dat ukkies ineens draaien, heel anders liggen en dan de andere kant op schoppen.
    Maar snap dat je je t toch beetje spannend vind,gelukkig morgen controle 👍

Ik heb vandaag ook de Etos doos opgehaald, leuke dingetjes zitten erin zeg 😍
    Rest van de dag op de bank gehangen met een ventilator op me gezicht, nu nog steeds trouwens 😂
    20 wk echo duurde bij mij maar 15/20 min, ze had t allemaal gecheckt en er waren geen bijzonderheden gelukkig , maar misschien verschilt dat per echoscopiste 😊
    Morgen gelukkig weer wat koeler dames, blij dat we nu niet met een 30+ buik lopen haha 😂👍

2. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, was vandaag niet te doen op mijn werk. Hele dag duizelig geweest, ondanks extra veel drinken. Verpleegkundige kwam me nog een waterijsje brengen tijdens het werk, zo lief!

Dank voor jullie geruststelling! Heb me voorgenomen morgen maar gewoon even af te wachten.

Anne, sterkte. Hopelijk kan de neuroloog morgen een goede behandeling voorstellen.

Antje, fijn, weer een goede echo. Ik zie dat sommige van jullie al met 19 weken mogen. Ik "mag" pas met 20+5 weken, dus baal wel een beetje dat ik nog zo lang moet wachten. Een kleine maand nog.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn Antje! :)

Hier duurde de GUO maar 25 min. Viel nog mee moet k zeggen scheelde dat ze alles goed kon bekijken ook.

Jeetje zeg niet normaal die hitte zeg mag van mij wel wat minder nu bah

4. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Antje wat fijn dat alles goed was! Hier duurde het ook maar 20 minuten en dan rek te ze het nog omdat mijn vriend te laat was De baby lag er ook keurig hoor zei ze dan ben je zo klaar Ik voel ook weinig hoor nog steeds dus geen zorgen!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier mn dieptepunt bereikt dus f geen puf mee te schrijven
    Sorry meiden k heb t wel bijgelezen
    Al m'n hoop is op morgen gericht maar ben bang dat ie Nie veel voor me kan doen nu.. (Neuroloog)
    Wil iig grondig onderzocht worden.. Ben tegelijkertijd zo bang, of er nie iets heel anders is wat m'n klachten veroorzaakt en ben bang voor de 20 wk echo doordat ik over m'n medicatie heen ga...

Fijn dat de 20 wk echo goed was antje!
    Sterkte allemaal met de hitte meiden t gaat als t goed is afkoelen..

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Pff Zo onwijs balen d83!! Hopen dat je morgen toch wat uit het gesprek kan halen!!
    En ook zeker bespreekbaar maken van je medicijnen en wat het kan doenikv zwangerschap! Wanneer heb je 20 weken echo?
    Veel sterkte!!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel Anne, hoop dat er iets uitkomt waar ik wat aan heb

1 aug heb ik de 20 wk echo maar zou er bijna 1 plannen om alvast iets meer te weten kwa groei ed..

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Klote D83! Hoop zo voor je dat de neuroloog wat voor je kan betekenen. Kan me echt wel voorstellen dat je er doorheen zit. Rustig aan meis!

Ayda, wat Lientje zegt dat zegt mijn vk ook voor wat betreft het voelen. Ik heb mijn placenta aan de rugzijde dit keer en eigenlijk sinds vorige week voel ik hem elke dag.

Hier doen ze de 20 weken echo juist expres al met 19 weken. Waarom weet ik ook niet, maar gaf aan dat ik het graag zou willen voordat ik op vakantie zou gaan en toen zeiden ze dat ze het altijd vóór de 20 weken doen.

Behalve dat ik me wel rot zweet, heb ik geen last van de warmte. Heb er altijd wel goed tegen gekund. Vind het alleen zo vervelend dat ik zo onder mn tieten zweet.
    Morgen weer werken. Geen zin in! Ben toe aan vakantie 😜 Haha heb vandaag wel 10 waterijsjes op 😂

Jeetje "maar" 20 minuten echo? Bij Tygo duurde het ook zo lang en in de mail die ik kreeg ook. Ze heeft ook alles gecontroleerd. Van de neus tot aan de aders in het hart die elkaar moeten kruizen ofzo. Ik vond het wel leuk om zo lang naar de kleine man te kijken 😉

9. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Succes D 83, balen dat je je zo rot voelt maar begrijpelijk

Hier in de middag binnen en in ochtend gefiets , was blij dat ik thuis was. Zometeen naar de kapper, heerlijk dat gefriemel aan mijn hoofd

10. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar d83 hoop dat er wat uitkomt! Hier ook wel de aders en neusbotje en zo bekeken hoor maar blijkbaar was alles makkelijk te zien Pff moet vandaag nog werken vet warm en geen airco misschien lekker wat eerder weg

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Haha Antje ik moest zo lachen om jouw " zweten onder de tieten" 😂😂
    Toevallig zei ik gister tegen me vriend ; "Sjooo ze zijn normaal al groot, maar met die warmte is t nog erger ! En ertussen gaat t ook irriteren omdat t tegen mekaar aan schuurt " !
    Dus ik trek me shirtje naar beneden en zeg : "Kijk 's !!".
    Zegt ie: "Jezusss daar ken je zelf wel de tegels mee in de tuin slaan!" ( hij is de tuin aan t tegelen) 😂😂

Oohh lieve D wat een narigheid, op je strepen staan morgen, laat die hormonen maar van pas komen en zeggen dat er iets geregeld moet worden qua medicatie en de dosering , hele dikke knuffel 💋

Adya succes vandaag, je word vast gerustgesteld 👍

Ik voel sinds gister prinses ook bijna niet meer , dus gister in bed wat aan me buik gewiebeld, dan word ze altijd direct wakker en gaat ze schoppen, maar zelfs dat hielp niet.
    Met veel tegenzin gaan slapen en vannacht wakker geschoten, kotsmisselijk van de nachtmerrie van een bevalling van een kindje van 21 weken .
    En toen dacht ik: Oh ik ben zo misselijk omdat ik echt ga bevallen nu , tranen in me ogen ... Ja ben echt een idioot hoor af en toe 😕
    Dus vanmorgen hartje gaan luisteren en ze doet 't gewoon goed en beweegt ook, maar dus waarschijnlijk ook gewoon omgedraaid en trapt nu vrolijk tegen de placenta i.p.v tegen mijn buikwand.

Fijne dag vandaag dames, lees veel over waterijsjes, blijf dat vooral doen, doe ik ook 😀

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bedankt voor jullie lieve woorden en support
    Ik laat jullie wel weten wat eruit komt
    K word vandaag als t goed is ook door de Gyn terug gebeld omdat ik graag n echo wil mbt t checken van de groei n placenta ed
    Ik wil egt heel graag checken of alles wel goed is met beebje

Ayda succes vandaag!

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    En heeft de Gyn al gebeld D83?

14. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Zat er zelf ook aan te denken idd! Hoe was bij neuro en wat zei de gyn?

Hier vandaag bloeddruk gemeten ivm duizeligheid en flinke hoofdpijn' heb meerdere metingen gedaan want dacht eerst dat machine kapot was met z'n 90/48 hahaha dus nog aantal keer gedaan en gemiddeld 100/60 gemeten! Staat op internet veel over warmte en langzamer bloed en daardoor lager bloeddruk bij zwangeren! Dus ik wacht het nog even af maar lig al bijna heel de dag plat! Lang leven Netflix en series kijken haha

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah vervelend Anne hoe gaat t nu?
    Wel lekker dat je je rust kan nemen

Nee ben Nie gebeld maar ben bewust eerder naar t Zhuis gegaan en t heft in eigen handen genomen en naar de afdeling Gyn gegaan tot ik uiteindelijk na diverse mensen te hebben gesproken tussendoor bij de vlos terug mocht en een echo heb gekregen
    Thank god is t kindje gegroeid
    En egt 17 wk 4 dg.. Ze zag zo op t eerste gezicht ook niks geks
    Egt alles aflopen doen ze ntl pas met de 20 wk echo maar ben zo blij dat ie iig wel is gegroeid en t goed lijkt te doen daarbinnen want hij was goed actief en aan t spartelen en hij maakte zo n beweging met z'n mondje en hij leek daar precies op m'n tweede zoon ❤️
    Ben wat dat betreft wel gerust gesteld

Kwa neurologie blijft t gwn lastig dat k zwanger ben
    Preventief zijn er aantal mogelijkheden maar wel met dusdanige risico's die ik liever niet neem.. Hij gaat nu verder onderzoek doen naar de dosering en resultaten door contact op te nemen met mn neuroloog in Amsterdam tevens deskundige in zwangerschap n migraine en hij gaat de fabriek benaderen (die had k zelf gebeld maar egt informatie over onderzoeken ed verstrekken ze alleen aan de behandelaars)
    Ook gaat ie kijken of ik zuurstof medicatie kan krijgen voor de clusterhoofdpijn en verder houdt t op
    Onderzoek van reflexen ed waren verder goed en hoeft ook Nie verder onderzocht te worden...

Heel verhaal 🙈 Nu maar hopen dat deze ellendige fase snel voorbij gaat

16. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Wat goed van je dat je hef in eigen handen hebt genomen!! En wat een fijn resultaat dat je baby gezien hebt en gegroeid is! ☺️ Hoop dat dit nu ook voor ontspanning kan zorgen en daardoor hoofdpijn ook war afneemt!
    Dat met neurolog blijft lastig verhaal dus!! Maar wel fijn dat de verder ik gaan verdiepen!
    Is je gegund dat het weer wat beter zal gaan en je je minder ellendig voelt!!

Hier opzich alles prima hoor! Net als rest van NL warm hahaha maar zodra ik opsta en loop wordt ik duizelig en zie ik soms sterretjes! Heb wel heel de dag al een onwijze hoofdpijn! Maar ook dat kan weer door hitte zijn! Dus morgen nog maar keertje meten en rustig aan doen 😂 Soms denk ik.... Hoe dan? Want voor m'n gevoel doe ik al geen kut hahaha

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah dat is lief van je dankjwel
    Denk dat t zeker al n groot deel vd spanning die ik rondom t zetten vd injecties heb wegneemt

Ah ellendig he hier wel al behoorlijk afgekoeld tov afgelopen dagen en dat zonder onweer
    Heb heel de nacht t raam wagenwijd opengehad en had een lekker windje

Zo nou egt he:p soms vraag k me dat ook af hoe kan ik t nog rustiger aan doen n anderzijds irriteert t me vaak die opmerking want hoe dan met twee jonge kinderen. T gaat toch allemaal door he :p

18. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Anne: m'n laatste echo was de termijn echo, dus ja, dat is al wel even geleden... Maar tegelijk voel ik wel steeds vaker beweging, en was die echo en het luisteren naar het hartje wel goed.

Ik kreeg vandaag op het werk wel enorm last van m'n voeten met dit weer, echt niet fijn... Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk weekeind!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Goed dat je het heft in eigen handen genomen heb en fijn dat ie gegroeid is! Dat is al positief nieuws :)

Pfff hoop echt dat ze wat kunnen doen voor je want zo doorgaan is ook geen doen. Heb je het altijd al zo heftig gehad migraine? K vind hoofdpijn al erg maar dit lijkt me zo slopend zeg..

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wie weet hoe het met Sara is? Is ze op vakantie oid? Misschien heb k dat wel gemist hoor haha

Deel Deze Pagina