Hier ook al 7 kilo erbij en verder niks mis mee hoor Heb t wel alleen in m'n buik gelukkig als je t zo ziet maar dieet lijkt me wat overbodig toch?
@Lientje ja ga je de bugaboo ophalen?? @Mofantje ik ga volgende week ben heel benieuwd hoe k het ga vinden nu op dit termijn. Mag zowat nergens in nu haha en k hou normaalgesproken wel van een achtbaan haha! Hier lekker koel dagje..geen warmte gelukkig heerlijk nu
Anne, heb jij je al eens laten testen op bloedarmoede? Vervelend die lage bloeddruk! Er is idd weinig aan te doen. Lekkere dubbel zoute dropjes eten! Yum. Bij het typen loopt het water me al in de mond 😂 Haha Lientje! Die opmerking van jouw vriend. Die van mij zei bij mn vorige zwangerschap, jezus het lijken wel uiers 😂😂 En bedankt! Vervelend is dat als je de kleine ineens niet voelt. Het maakt je onzeker, maar heel veel bewegingen voel je niet eens. Dat merkte ik ook wel bij de echo. Pff klote droom zeg. Daar zou ik ook beroerd van worden! D83, ik hoop zo dat de zuurstof jou gaat helpen! Fijn dat de baby gegroeid is en dat alles goed is. Sara, jeetje wat schrikken. zeg!! Gelukkig bleek alles goed te zijn. En die opmerking van je baas...tssss! Alsof jij erom vraagt. Beetje jammer hoor 😬 Fijn dat alles goed was Ayda. Mooi buikje Gizmo! Waar zit die 7kg? 😜 Ik vind het eerlijk gezegd maar raar dat een gynaecoloog dat zegt dat je naar een diëtist moet. Zoveel is het niet eens!!! Bij ons wegen ze niet eens. Gewicht hoeft helemaal niks te zeggen. Collega van mij, super smal, was ruim 30kg aangekomen. Je ziet er helemaal niks meer van. Als je maar gezond bent! Hier trouwens ook al 6,5kg Oehhh nog een weekje werken en dan lekker op vakantie!! Zin in 🎉
Haha mn reactie is een beetje van de hak op de tak lees ik nu.. moet ook gewoon gaan slapen rond dit tijdstip 🙈
Hoe gaat nu D met je ? Hopelijk voel je wat beter met die tank zuurstof. Leuk Mofantje een dagje efteling, neem af en toe pauze en ga ff zetten. Veel plezier. Wat leuk lientje dat je de wagen morgen gaat halen, hopelijk heb je het adres al. Gizmo wat een mooi buikje zeg, en idd waar zit die 7 kilos😆?? Ik ga helemaal overstappen naar een verloskundige, die gynaecoloog vind ik echt niets. Ze heeft altijd haast en geeft heel kort antwoorden op mijn vragen. Nooit prettige bij gevoeld. Hier ook nog gelukig 1 week werken daarna 3 weken vakantie. We gaan de laatste week naar Spanje, heb er zin in. Maandag 1/08 heb ik GUO afspraak! Ben echt benieuwd naar. Nu ga ik echt slapen😴😴 slaap lekker allemaal.
Mooie buikje hoor Sara!! Leuk jurkje ook trouwens. Lekker dat je ff een weekje naar Spanje gaat. Snap dat je daar zin in hebt. Mofantje, veel plezier in de Efteling! Zo das lang geleden dat ik daar ben geweest. Zijn er hier al mensen naar die nieuwe dierentuin in Emmen geweest? Die lijkt mij ook gaaf. Hopelijk heb je het adres Lientje. Kun jij vandaag mooi je kinderwagen ophalen die je zo graag wilt! 😊 Vanmiddag lekker bbqen met mn schoonouders. Met dat soort momenten mis ik wel een lekker glaasje prosecco hoor en een sigaret 😜 Zijn jullie tepels ook zo irritant gevoelig. Vind het al irritant gevoel als ik verder geen bh aan heb en mn shirt eroverheen gaat zeg maar. Laat staan dat mn vriend eraan zit 😂
Dankjewel Antje. Lekker bbqen , ik ga vanavond ook bij mijn schoonouders eten toevallig 😉. Oh ja vreezelijk die tepels van mij zijn ook zo gevoelig en soms zo warem en irritant. Heb hetzelfde hoor met mijn man 😂😂. We gaan vandaag shoppen want niets past meer, Vooral mijn bh 's. Moet ook shirtjes halen, broeken heb ik wel al .
Goeiemorgen dames, Oh leuk de Efteling, wij gaan over 2 weken haha 😀 Maar ik ben een schijt bak, word in de simpelste draaimolen al misselijk, ging al nooit ergens in, behalve de droomvlucht 😂😂 Dat k*twijf van me wagen heeft een paar dagen geleden een hoger bod gekregen en daarom doet ze zo vaag tegen me en heeft ook niet meer gereageerd, dus ze gaat me gewoon echt naaien, maar stuur der nog wel een berichtje, zo ga je niet met mensen om 😬 Maaarrr er zit hier in de buurt een zaakje dat in (vooral) 2ehands Bugaboo's doet. Knappen ze helemaal op en poetsen ze mooi enz enz, maar dacht dat ie altijd heel prijzig was. Gister ff gekeken online en degene gezien die ik zoek 😍, dus snel berichtje gestuurd en die gaan we vandaag dus ophalen 😀😀 Ben wel iets meer kwijt, maar krijg dan wel een wagen die helemaal "gekeurd" is, hele schone bekleding, een extra set bekleding die ik wou en 6 maanden garantie die ingaat vanaf de uitgerekende datum 🤗 Eind goed, al goed lijkt me zo 😀🤗 Oohh Gizmo mooie buik zeg, dat is duidelijk zwanger en duidelijk niet te dik !! Haha Antje uiers ja .... Zo voelt t ook af en toe met die giga tepels 😂 Ze zijn hier ook nog steeds gevoelig, maar gelukkig niet zo erg meer als in t begin, toen was t echt heel erg . Ooh ha herken dat missen van die sigaret en wijntje tijdens dat soort dingen heel goed haha ! Verder er geen last van, maar op dat soort momenten wel even, maar dan eet ik 3 extra toetjes ofzo en dan is t weer goed haha 😀 Veel plezier iig ! Wat een lief buikje Sara je gaat t goed zien nu, leuk !! Volgend weekend met me grote bink 4 dagen naar een camping, hopen op mooi weer, want alles is buiten, dus als er alleen regen word voorspeld blijven we thuis, maar ga dat maar 's aan een kind uitleggen 😖🙈 Vriend gaat dan naar een goeie vriend die wat verder weg woont, mannenweekend ofzo ... Fijne dag vandaag lieverds en als t allemaal lukt met de wagen halen kom ik nog even een foto plaatsen ! 💋
@antje wij gaan ook bbqen vanavond. K roep altijd "niet zwart en wel doorbakken" haha! K ben beetje kieskeurig op het moment maar neem geen risico @Lientje meen je niet wat een rot streek zeg! @Sara haha ik pas m'n bh's ook niet meer en heb van die meegroeien bh's van de Hema ideaal ze groeien ineens als kool zeg niet normaal haha 😂 K droomde vannacht dat ze geboren was..voldragen en levens echt..zo bijzonder
Mooie buik Sara daar kun j niet meer om heen! Veel plz in de Efteling Ik was daar in april en toen voelde ik waarschijnlijk de innesteling heel bijzonder, m'n zoontje werd die dag ook 2 Hier ook egt uiers en heel gevoelige tepels Niet aan te raken pijnlijk n gevoelig heb ik normaal niet zo Wat n naaistreek van die wagen Hoop dat die met t hoger bod haar lekker laat zitten Fijn dat j m alsnog hebt gevonden, klinkt erg goed, zo goed als nieuw n ook nog garantie! Top! Hoop dat t weer goed zal zijn dan lientje O ja zulke dromen ken ik lieke Heel bijzonder.. zuurstof nog niet hoeven te gebruiken dus egt geen idee Gaat nu al een dag of drie goed Hoop dat zo blijft
D83: Fijn dat het nu al even goed gaat, hopelijk hoeft het ook niet inderdaad Mofantje, veel plezier vandaag! Antje: wij willen er over 3 weken een keertje heen, dan ben ik weer een weekendje vrij van het werk. Ben heel benieuwd naar de nieuwe dierentuin daar! BBQ ze! Heerlijk weer voor! Bijna vakantie ook, lekker zeg! Ga je nog op vakantie? Lientje: wat een stom mens zeg! Dat meen je niet! Dat zou inderdaad erg asociaal zijn als ze je dat flikt! Maar wel fijn dat je toch je wagen gevonden hebt die je wilde, al is die dan iets duurder. Hoe is het nu trouwens met je vriend en jou? Gizmo: je hebt ook bijna vakantie? Anne: sterkte joh met je lage bloeddruk, hopelijk snel weer voorbij! Sara: wat een mooi buikje zeg! En een goede smaak wat jurkjes betreft! J Wat heb jij een lompe baas zeg, pffff.. waar is het behang als je het nodig hebt hopelijk komt het in orde! En bijna vakantie! Heerlijk genieten! Lieke: ik ben ook op zoek naar die meegroeiBHs maar kon ze niet vinden bij Hema.. misschien toch niet goed gekeken dan.. L Van de week nog maar eens gaan zoeken. Die dromen had ik een paar weken geleden ook, echt bizar als je dan wakker wordt en je beseft dat je nog zwanger bent haha. Hier alles rustig, nu ff kort weekendje vrij, en dan morgen 2 weken non-stop werken. Bleh. Verder voel ik kleintje nog steeds niet aan de buitenkant, placenta ligt dan wel voor enzo, maar maak me stiekem wel wat zorgen. Woensdag 20 weken, dus ben benieuwd of alles oke is.
Ik had nog bh's van de vorige keer. Maat 75E en ze passen alweer keurig 😱😂 Meegroei bh's zijn idd wel ideaal, maar ik vind persoonlijk dat er weinig model in zit. Lientje, wat een k** streek joh!! Je spreekt toch met iemand iets af. Ik heb dat zelf ook een keer gehad. Had het al aan iemand toegewezen en kreeg daarna een hoger bod. Tsja, das jammer maar afspraak is afspraak en zo ga je idd niet met mensen om. Top dat je al wat anders hebt gevonden! Fijn dat het tot zover goed met je gaat D!! Zal voor je duimen dat dat zo blijft 🙏 Heb je er met het benauwde warme weer ook sneller last van? Zeker bijzonder dat je de innesteling hebt gevoeld. Dat had ik bij de eerste waarschijnlijk ook, maar nu niet. Bij de eerste keer ervoor gaan, voelde ik ook keurig mijn eisprong, maar die heb ik nu ook nooit gevoeld. Balen dat je de baby nog niet voelt Boelie, maar niks om je zorgen over te maken hoor. Voel je de baby sowieso nog niet of alleen nog niet aan de buitenkant? Spannend woensdag echo. Wil je het geslacht weten of weet je dat al? 🙈 Best wel zwaar om 2 weken achter elkaar te werken. Heb je dan helemaal geen dag vrij tussendoor? We gaan trouwens naar Toscane. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. We overnachten in Oostenrijk, omdat we de reis anders te ver vonden. Vanmorgen ff een stuk gewandeld met de kinderwagen. Toen vond ik het aardig benauwd al, maar das nu niet zo. Tis bewolkt en er staat een windje. En bij jullie? Hopelijk wordt het in huis ook wat koeler. Thermostaat geeft nog steeds 23,5 graad aan. Fijne zondag allemaal 😘
@antje haha zit indd weinig model in maar 't zit wel beter als M'n gewone bh's haha wij zijn al in Wildlands geweest..is erg groot maar wel erg leuk! Wij gaan volgende week naar de efteling. Zeven mijns zomer doen we elk jaar maar wordt voor mij een rustig dagje als k nergens in mag haha
Dank jullie wel lieverds, hoopt ook! Ja weersveranderingen zijn Nie goed voor mij en die belachelijke hittegolf laatst deed me ook geen goed idd Ik moet ook egt f nieuwe bh's hebben draag nu vaker van die stevige bh tops omdat m'n bh's afknellen en te klein zijn Maar ook die topjes worden te klein 🙈😁 Heerlijk naar Toscane Ben jaloers Wil ook Goed plan om te overnachten zie j ook gelijk wat van Oostenrijk Hier lekker weer Niet te warm maar wel lekker zon n zonder jas Gister was t egt fris Voel de baby ook weinig tot niet en al helemaal niet aan de buitenkant Af en toe een schopje en wat gekronkel maar dat is t wel
Mooi buikje Sara!!! 😮😀 Lientje wat een kutsteeek van die vrouw!! Zo jammer!! Hoop dat je alsnog je droom bugaboo kan vinden! 😀 Fijn dat goed gaat d83!! Inderdaad hopen dat het goed blijft gaan en je de zuurstof niet nodig gaat hebben! Leuk al die leuke daagjes weg!! Wildlands inderdaad ook geweest is leuk geworden! Efteling kan nier wachten tot we kleine hebben!! Gingen wij vroeger ook vaak heen! Super leuk! Wij vandaag aan slag gegaan in kinderkamer! Moesten alles afplakken en voorsteijken want morgenavond komt oom van m'n man om muren te stucen zodat alles op 1 gladde ondergrond komt! Nu hebben we structuurverf maar vind dat voor babykamer niet mooi/handig! 😂 Willen deel behangen en misschien zelf nog muurschildering maken dus dan is gladde ondergrond wel fijn!! Was super warm om te doen maar het is af! Morgen 20 weken echo/GUO..... Ben onwijs benieuwd! Slaap al twee nachten slecht van toch wel spanning dat er misschien iets nietgoed is met kleine dat die daarom niet beweegt!! Hartje horen we nog wel dus daar maak ik me geen zorgen om! Ben benieuwd 😱
Dat wordt dan n mooi kamertje Anne! Leuk die voorbereidingenmaar wel veel werk he Al iets in gedachte kwa schildering? Ah de kleine doet t vast goed Ik maakte me ook zo n zorgen weet precies hoe j j voelt En was zo opgelucht toen als goed bleek laatst Ben gelijk minder gespannen voor de 20 wk echo Die periode tussen die echo's duren gwn zo lang he Komt vast goed denk aan je meid