Ja, slaapzakjes zijn pas later, een pasgeborene verdwijnt er nog in. Met een dekentje het bedje kort opmaken (dus vanaf voeteneinde tot aan schoudertjes van de baby, het kindje ligt dan niet bij het hoofdeinde) gaat de eerste maanden prima. Ze kunnen zich dan toch nog niet echt eronderuit wurmen (wat mijn zoontje later wel ging doen, die kroop gewoon naar het hoofdeinde toe, ook al had hij dan geen dekentje meer over zich heen en was het midden in de winter). Pff... Ik blijf maar moe. Boodschappen doen is me soms al te veel. Probeer mijn rust te pakken, maar met werk en peuter is dat nog niet makkelijk.
Klopt zo hebben we t ook gedaan maar wel vrij snel over op n slaapzak! tegenwoordig heb je ze al in de allerkleinste maatjes dus kan zeker wel! Maar let idd op dat ze dus niet te groot zijn... Er staan vaak maattabels online zodat je de goede maat aanschaft! Herkenbaar ayda Ik ben de laatste dagen ook weer wat sneller moe Maar denk dat de groei van t kindje mee speelt want m'n buik heeft egt n spurt gemaakt
Hoi allemaal weinig gelezen de laatste tijd ben ook erg moe en druk pff dus valt weer ff in! Hier ook na heel snel op slaapzakken over gegaan heb je al in 50 56 inderdaad tot 2.5 jaar in geslapen haha
Ik kan ze zo snel helaas niet kleiner vinden dan 68 (van die 4 seizoenen)... daarom mijn vraag ook. Als iemand ze kan vinden, hoor ik het graag. Ben zelf ook al aan het speuren op internet. Update: Heb ze al gevonden! kom er nu best veel tegen en verschillende merken natuurlijk, dus nu even kijken wat het beste is
Vandaag weer goedgekeurd, 5 september hebben we de volgende controle. Meteen ook papieren meegekregen voor het vervolg bloedonderzoek over 2 weken, en papieren om een afspraak te plannen voor de glucose intolerantie test in week 26.
Fijn dat slaapzakken gevonden hebt. Wij gaan voor dekentjes en als ik merk dat ze meer geborgenheid nodig heeft is slaapzakken zo gekocht dacht ik. Zijn wel veel meningen betreft welke dekentjes niet goed zijn en welke wel. Er worden fleece dekentjes verkocht als babysensor maar vind kantoren toch fijner voor zon kleintje denk ik. Met mijn rug gaat het niet zo goed na een dag werken nogsteeds maar heb het aangegeven dus hopelijk snel oplossing. Zometeen voor eerst naar cursus zwanger en fit. Ik ben benieuwd!
Slaapzakken hebben we bij ons zoontje pas rond de 3-4 maanden Was gedaan omdat ie zich ging afzetten in z'n bed. Lag vaak aan het voeteneind en draaide op z'n buik haha we gebruiken nu gewoon weer dekentjes en lakentjes voorlopig.
♥ December mama's ♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje 7. 8. 9. ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 10. ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje 11. ♥ Sweet84, 31 jaar, 3e kindje 12. ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje 13. 14. ♥ Jiseb, 30 jaar, 1e kindje 15. 16. 17. ♥ Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥ Mofantje, 25 jaar, 1 E kindje 18. 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. 23. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 24. 25. 26. ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 27. 28. 29 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (6) | Meisjes (5) | Verrassing (1) Afspraken: Augustus: 15 Lientje1985 Vk 15 D83 Vk 16 Mini25 Vk 16 AnnevdH 3D echo 16 Mini25 Vk 25 Lientje1985 Pretecho 29 Lieke86 Gyn 30 Boelie88 3D Echo September : 3 Lieke86 3/4D echo 21 Mini25 3D echo 26 D83 Pretecho 30 Lieke86 Groeiecho Gyn Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Goedemorgen t is best stil hier n dat nodigt me dan weer Nie zo uit on te schrijven slaat Ntl nergens op maar zat/zit ook Nie zo lekker in m'n vel laatste dagen en dan heb ik ook geen zin om alleen maar te komen klagen hier Anyhow hoop dat jullie oke zijn allemaal Hoe was de cursus mofantje?! Maandag 21 wk al weer time flies
Yesssssss 24 weken alweer vandaag !! �������� Prinses is paar dagen rustig geweest, maar "viert" t sinds gisteravond mee, hele avond / nacht en ochtend heerlijk druk achter mekaar liggen rollebollen in mijn buik, ik viel in slaap met een vette glimlach op mijn gezicht Wil volgende week gaan beginnen met de meubeltjes verven, ben er bijna uit wat ik met de muren wil, dus dan kan vriend dat daarna gaan doen. Slaapzakjes enz is voor mij al 10 jaar geleden, dus moet eerlijk bekennen dat ik niet goed meer weet hoe of wat Weet wel nog dat ik mijn bink altijd moest inbakeren, hij was zooo druk, dat ie zichzelf altijd wakker hield en wat was ie dan verdrietig ... Gelukkig kwamen we daar snel achter .
Hee lieve D ! Ja jammer dat t een beetje stil is hier he ... Waarom zit je niet lekker in je velletje, vertel maar gewoon , zitten ook hier om mekaar op te beuren en vind t juist lekker dat je hier kan "klagen", dan hoef je je omgeving er niet meer op te zadelen en wij snappen t allemaal heel goed !
Vervelend dat je niet lekker in je vel zit D83! Gewoon lekker zeggen wat je wil hier hoor, daar is de groep voor toch! En leuk Lientje dat je nu verder aan de slag kan met het kamertje. Is het met de kinderwagen nog goed gekomen of heb ik daar overheen gelezen? Sinds gisterenavond krijg ik soms echt behoorlijke trappen, zo hard dat ik ze al buiten m'n buik kan zien! Kan dat al zo snel? Achteraf gezien voel ik de kleine al vanaf een week of 16-17. Maar mijn eigen verloskundige had gezegd dat m'n placenta voor lag, waardoor ik twijfelde. Bij de 20 weken echo was heel duidelijk te zien dat m'n placenta gewoon achter ligt, dus heb nu geen twijfels over wat ik wel/niet voel. Zeker omdat m'n vriend het sinds 2 weekjes ook kan voelen. Zo bijzonder! 💙
Yippieeeee 24 weken dansje vandaag! Mijlpaal! Hier ook al zichtbare trappen te zien vanaf de buitenkant
Gooi het eruit D! Wij snappen je wel. Leuk kamertje beginnen lientje, ben benieuwd welke kleuren je kiest Mini zo heerlijk he dat getrappel, hier ook al sinds 16 weken af en toe gevoeld en afgelopen weekend met 21 weken zag ik een schop aan de buitenkant. Helaas mist manlief het of als zijn hand erop heeft voelt hij het niet, helaas hij vind dat eeg jammer maar geduld word vast beloond. Met mij. Rug gaat t in combi met werk niet goed. Als ik hele dag met de kids op zorgboerderij werk dan kan ik bijna niet slapen omdat ik draai niet kan vinden en volgende dag doet mij. Hele lichaam pijn van de pijn in mij. Rug en bil. Dis wss ga ik voor 50% werken en deels dus ziektewet, vind dat best lastig merk ik. Maar wel beste voor ons meisje en mijn lichaam. Ik ben niet zo goed in thuis zitten vooral niet met al die regen, erg dip gevoelig
Yess lieke ook 24 wk! Vind ik ook egt wel n mijlpaal hoor! Mocht er dan wat zijn weet je dat ze gwn wat gaan doen! Bedankt lieve meiden, zal t onthouden voor als t zo blijft of als t weer terug komt.. Voor nu laat ik t even rusten, t is zo n lang verhaal.. Heb de energie f niet..
Sterkte, D83! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. En Mofantje, sterkte met je rug! Doe wat voor jou goed voelt en zorg goed voor je kleintje! Gefeliciteerd, Lieke en Lientje! 24 weken alweer, wauw! Ik kan bijna niet geloven dat ik a.s. zaterdag al 20 weken ben, formeel op de helft. Ik ben vrij druk met werk, maar wel allemaal onverwachts goede dingen.
M'n man legde gisteren z'n hoofd op m'n buik, en ik voelde de baby bewegen, zo leuk dat hij erop reageert! Ik werd vannacht wakker van kramp in m'n kuit, zo pijnlijk! Had ik voor m'n zwangerschap ook al wel eens, en tijdens ook wel heel licht, maar dit was toch wel een zeer pijnlijke En wat fijn te horen dat de 24-weken mijlpaal behaald wordt! Ik las dat zelfs met 22 weken er tegenwoordig al een redelijke kans bestaat.
Zo lief! Ze komt steeds vaker tegen m'n buik aan liggen! Alleen ik snap niet waarom hij hier ondersteboven staat...