Succes op school en heel veel plezier vanavond! Heb je en 2d of 3d echo? Gooi je vanavond een foto in de groep?
Dank je wel dames 😃😃 Heb een 2D, heb met zoontje 3D gedaan en vond dat heel leuk, maar vond niet echt dat ik hem erin zag, behalve dat ik zag dat hij een smal gezichtje had en dat had ie ook als newborn, dus dat klopte wel 😍 Ik gooi vanavond of morgenochtend uiteraard de foto in de groep 😊😊🤗 Gesprek op school is goed gegaan, we hebben kunnen bereiken wat we wilden voor mijn zoontje en morgen gaat ie weer met extra begeleiding 👍
Vervelende situatie, Sara. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij mijn eerste, alleen waren dat geen mensen die ik dagelijks zag. Desondanks moeilijk hoe je je dan tegenover haar moet gedragen. Maar ook al is het pijnlijk, zij zal (hopelijk) ook begrijpen dat jouw zwangerschap niets te maken heeft met het feit dat het bij haar niet wil lukken. Ik zou uitkijken haar te veel te ontlopen, dan kan het misschien juist "een ding" worden. Sterkte! Lientje, veel plezier met je echo! En fijn dat het op school is opgelost. Die stress heb je nu niet nodig. Gisteren afspraak gehad bij diëtist en diabetesverpleegkundige. Was eigenlijk wel heel fijn. De conclusie is dat ik vooral normaal moet eten met enkele aanpassingen (geen taartjes, etc. en evt koolhydraatarm brood), maar wel goede hoeveelheden. En als dan blijkt dat de suikers te hoog zijn, dan moet ik insuline gaan spuiten, maar dat is dan niet anders. Ben natuurlijk niet blij met de situatie, maar wel dat ik niet nog strenger hoef te gaan diëten, want dat zou me ook echt niet lukken.
Hoi dames, De echo was echt geweldig !! Wat is ze alweer een stuk gegroeid ������ Alles goed op schema en de echoscopiste kon al zien dat ze kleine voetjes heeft ( liefff ) en bolle wangetjes ( ahh �� ) Ze ligt ook al in de goeie positie ( hoofdje voor de uitgang, bips voor mij rechts langs de zijkant en voetjes beetje links en onder ), dus ze is "startklaar" hihi. Ook zei de echoscopiste dat als ze met deze termijn zo liggen, ze vaak zo blijven liggen, omdat dat dan hun favoriete houding is en 't hoofdje gewoon zwaarder is. Ze was lekker wakker en zich goed aan t uitsloven. lekker trappelen. druk mondje open en dicht , een brug maken , zo leuk om te zien wat ze doet als je der voelt �� ! Op deze foto zie je heel goed haar bolle wangetjes �� Bekijk bijlage 511167 Hier zie je haar "snuitje" ; dus haar neusje, neusgaatjes en mondje Bekijk bijlage 511168
Prachtige foto's lientje! Scherp! Dat is n pracht meisje 😍 Fijn ayda dat t iets minder streng kan, al blijft t rot ntl. Knuffel!
Sorry weekje weinig gelezen, zo druk geweest. Nu beetje terug gelezen. Sara ik snap je situatie, jij begrijpt je collega gezien D geschiedenis heel goed net als ik, bedenk dat je ook voor haar he beste wenst. Natuurlijk zou je haar de tip willen geven of het antwoord hoe het wel lukt maar niemand heeft die controle, jij had dat ook niet inde hand! Ik heb nu ook meiden uit groepjes die nog in traject zitten en delen hun verhalen en ik deel indd niet al mijn vreugde maar ontlopen probeer ik ook niet te doen. Mooie echo foto's lientje, blijft bijzonder en heel fijn om naar te kijken. Ik ben inmiddels 24 weken, en eerst vond ik dat geen grens maar met zeggen dat t toch fijn idee is dat mocht er iets gebeuren de artsen voor je kleintje gaan. Fijne zondag allemaal!
Poeh wat is er veel gebeurd in een paar dagen. Bij ons is ook heel veel gebeurd. Ik had ons meisje een paar dagen niet goed meer gevoeld en mijn man heeft de verloskundige gebeld omdat hij zag dat ik me zorgen maakte. Dus gisteren zijn we bij de vk geweest en Gelukkig was alles goed met de kleine. Ze ligt dwars en de placenta ligt voor dus daar zit ze tegen aan te schoppen. We hebben wel 20 minuten gekeken naar ons poppetje en prachtige echo's mee gekregen. Is iedereen de warmte doorgekomen? Hier wel.. lekker rustig aan doen en opsluiten in huis 😂
Thanks lieve D !! Vind der ook zoooo moooiii 😍😍 Mofantje Thanks, blijft elke keer zoo bijzonder ja !! 🤗 Toch een fijn idee die 24 weken hé, vond ik ook. Het is gewoon een stukje geruststelling 😊 Ooh getsie Maroescka eng dat je der even niet goed voelt, 1 dagje kan nog, 1,5 dag ook nog en dan word je ongerust. Fijn dat je man de vk heeft gebeld en dat jullie langs mochten komen ! En wat een top vk, meteen zo'n mooie echo te maken, prachtige plaatjes 🤗 Gelukkig weet je nu dat je placenta vooraan ligt . Ik ben heel erg blij dat de hitte wat minder is, trok t heeeel slecht moet ik zeggen 😂 Hier vandaag de laatste dingetjes van de meubeltjes gedaan die in de grond en witte lak moesten. Nu alleen nog een mooie roze lak vinden die er overheen kan 😍😍
Prachtige foto's M wat ontzettend ddl al ❤️ Hier afgelopen dagen veel migraine gehad dus egt de puf verder ni om veel te schrijven/te reageren Zo moe van alle aanvallen n injecties Erg blij dat t is afgekoeld, kan er egt Nie tegen!
Zooooo Weer goedgekeurd. Ligt in een stuitligging en k moest bloedprikken..standaard ritueel weer..30 september groei echo.
Wat fijn Lieke ! Heerlijk he ... zo naar je wondertje kijken. Ik vind 't echt een verslavend iets Misschien heb ik 't gemist, maar waarvoor moest je bloedprikken ?
Maroescka mooie echo foto's! Migraine niet fijn D hopelijk al minder last! Hier geweekt vandaag en het is maar goed dat ik nu dag van 5 uur geweekt heb want voel t alweer goed in stuitje, schaakboeken en rug helaas Morgen vergadering en zwangerschapscursus Verder bezig met ontwerpen van geboorte kaartje, zo leuk! Ben al heel eind, helemaal zelf ontworpen, nog klein stukje maar wat is t verstrekkend als t er nog met niet uitziet zoals in mijn hoofd hahaha
HB gehalte. Prikken ze standaard en vanwege m'n Coeliakie en Lactose Intolerantie. Dan kunnen m'n waardes zakken nl in een zwangerschap
Gisteren enorm veel pijn gehad van m'n Si-gewricht (m'n man moest me helpen om de trap op te komen, was echt niet leuk meer!), uiteindelijk ondanks de pijn in slaap gevallen, en vandaag was het een heel stuk beter. We hebben lekker rondgelopen in Centro in Oberhausen, niet echt veel leuks gezien, maar kijken kan altijd! Braaf m'n buikband om gehad, en het ging gedurende de dag steeds beter. Gewoon heel rustig aan gedaan. Alleen heeft de kleine vandaag de nieuwe gewoonte om zich tegen m'n blaas af te zetten, wat een enorm irritant gevoel is dat zeg. En hebben jullie ook al dat de baby echt aan één kant gaat liggen, zodat je aan een kant een bult hebt zitten? Ik ben niet echt mager, maar zelfs m'n moeder viel het al op haha