Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    weet niet hoe het komt van de harde buiken,heb wel het gevoel dat dat de laatste dagen weer wat afneemt, donderdag extra controle gehad, en alles was goed gelukkig.. gyn gaf aan dat het ook gewoon erbij kon horen..
    idd heftig om een kindje verloren te zijn maar we zijn erg blij dat het met deze boef goed gaat! dat geeft ons wel weer kracht

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yesssss wij zijn uit de naam!! Wie nog meer inmiddels?

Nog 88 dagen te gaan gaat hard ineens zeg :)

3. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Hallo dames!

Wat een gezellig clubje hebben jullie hier zou ik ook mee mogen praten :) ?

Ik ben vandaag 24 weken dus dat is weer een mijlpaal :)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He owl wij "kennen" elkaar al n beetje van t andere topic :)

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jup wij ook al n tijdje, we hebben ook n tweede naam(hebben de jongens ook- de eerste is vernoemd naar opa, de tweede naar m'n man en de derde naar m'n vader)

Nou egt wow nog drie maanden voor mij iets minder zelfs als ik wordt in geleid

6. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hoi hoi, ik heb je naam volgens mij ook al in een andere topic voorbij zien komen. Maar gezellig als je hier ook mee komt kletsen natuurlijk!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk j weer te lezen antje!

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Fijn dat met de controle alles goed was Regenboog!
    Doe je misschien teveel waardoor je snel een harde buik krijgt? Of je hebt gewoon een gevoelige baarmoeder?

Wij zijn gelukkig ook uit de naam. Eigenlijk al heel snel. We konden het juist niet eens worden over een meisjesnaam 😋
    Zijn jullie er ook al uit hoe de kamer eruit moet gaan zien? Wij doen het in de kleuren mintgroen met wit, grijs en zwart. Beetje zoals op de foto's

Hoe gaat het met je D? Nog veel last van migraine?

Welkom Owl!!

Bijgevoegde bestanden:

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @antje ooohhh je zit ook hier! :) k zit ook in de andere december groep haha :)

Leuk zeg dat er al wat uit de naam zijn weer een stap verder en zo bijzonder :)

10. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Wij zijn ook al een tijdje uit de roepnaam, de tweede naam zijn we nu ook sinds een maandje uit. Praat ook wat makkelijker vind ik haha.

11. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hier zijn we nog niet uit wat er naam betreft😞 ik vind het zoooo moeilijk!!! Maar gelukkig hebb8we nog ff de tijd.

Mooi kleuren Antje! Zou vast een hele mooie kamer worden.

Bij ons zou de kamer zoiets worden, gewoon alles wit met a roze accessories.

Bijgevoegde bestanden:

12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Welkom owl.

Leuk al die kamer ideeën

Hier lagen 2 jongensnamen en 1 meisjesnaam al een tijdje klaar. Was niet zo lastig voor ons om het eens te worden gelukkig.

Ik voel me zo snel gespannen en weet niet waardoor, alsof ik examens heb ofzo wat helemaal niet zo is.

Gister met manlief ook huis schoongemaakt maar ik miet echt nog langzamer merk ik, last van stuitje

13. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Goeiemorgen ladies,

Goed om te lezen dat t zo goed gaat met iedereen en alle beebs :D

Hier vh weekend aan t kamertje behangen begonnen, gesctuucde muur ging top, maar de andere muur vielen bij t behangen de stukken van de muur ... uch ... zo maar weer de stucadoor bellen, dus beetje vertraging .
    Verder Zaterdag nog wat kleertjes en beddengoed & een matrasje voor t ledikantje gekocht :)

Welkom Owl, leuk dat je er ook bijkomt en gefeliciteerd met je 24 weken !!
    Wanneer ben je uitgerekend en hoeveelste kindje is 't van je ?
    Dan ga ik straks even de lijst bijwerken :)

Lieke hoe was je echo !?
    Ben zo benieuwd, heb je foto's ?? :D

Hee daar is ze weer , goed om weer wat van je te horen Antje :)
    Verschrikkelijk he die stof overal, hadden wij ook na de verbouwing, vond je na een hele tijd nog terug ...
    Leuk dat jullie ook met t kamertje bezig zijn, heel stoer die kleuren !

De naam zijn we ook nog niet uit, hebben allebei onwijs verschillende ideeen, maar laatst noemde hij toevallig mijn #1 naam, maar heb t niet laten merken, moeten er binnenkort maar even voor gaan zitten ;)

14. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Vandaag controle gehad en het was weer in orde. M'n bloedonderzoek was negatief: geen irregulaire antistoffen meer aanwezig. M'n baarmoeder is best wel smal en zit vrij hoog, waardoor de baby regelmatig tegen m'n maag en longen aan drukt.

15. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Lientje ik ben 1e kerstdag uitgerekend en het is ons 1e kindje ❤

Catlover wat fijn dat alles goed is!

Hier ook nog geen naam wel een aantal namen waarop mijn vriend en ik raakvlakken hebben maar DE naam.. het blijft moeilijk.

16. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat met iedereen en iedereen die nieuw is WELKOM.

Hier is het momenteel ff weer druk druk. Kindjes weer naar school... ff weer in het ritme komen... wat natuurlijk iets langzamer gaat dan "normaal". Afgelopen donderdag ons 24 week danste gedaan. Morgen weer naar de VK. Ben benieuwd hoe het met ons meisje gaat. Alhoewel ik me momenteel niet zo druk maak om ons popje. Ze beweegt goed en kan al contact met haar maken. Wat natuurlijk ook wel heel erg leuk is. Ze heeft ook vaak last van de hik... haha grappig gevoel.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Meiden heb bij gelezen maar door wat spanningen thuis en migraine geen puf om hier te schrijven wilde wel even wat van me laten horen.. Schrijf gauw weer mee hoor!

18. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,
    Superleuk om te zien dat er een club is voor de December baby's!;)
    Zelf ben ik op de 18e uitgerekend, dat is een dag na mijn verjaardag. (Babykamer is op gordijnen na klaar nu voor ons meisje)

Vandaag 25 weken + 2 dagen zwanger, zijn er meer die de suikertest hebben gedaan? (Ik heb niks van de VK gehoord, dus het zal allemaal hopelijk oke zijn.)

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! & Struggels..

Liefs :)

19. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Welkom aan alle nieuwe aanstaande mama's! Leuk dat er nog steeds mensen bij komen!

Van mijn kant was het even stil, had echt geen puf om iets te doen. Dieet vanwege de suikers gaat matig, suikers zijn nu wel oké, maar steeds honger en ben bovendien in 3 weken tijd 2 kg afgevallen, dus heb afgelopen middag met de diëtist overlegd en besloten om deze week nog eens naar de diabetesverpleegkundige te gaan om zeer waarschijnlijk insuline te starten. :(

20. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen! 😘

Haha ja Lieke, ik zit hier ook. Had jou allang ontdekt hoor 😝 Ik zat hier eerder dan in die andere groep en vind het persoonlijk ook wat fijner hier. Er wordt wat meer op elkaar gereageerd, omdat het wat kleiner is 😊

Mooie kleuren voor in de kamer Sara!!

Lientje, nou lekker dan dat de stukken van de muur vielen. Vertraging is sowieso ruk! Nog ff doorbijten en het kamertje is klaar. Welke kleuren ga je het doen?

Fijn dat alles goed was Catlover. Lijkt me trouwens erg vervelend dat de kleine zo tegen je maag en longen drukt. Daardoor ook snel een benauwd gevoel denk ik?

Grappig om te voelen hé Maroescka als ze de hik hebben. Dat voelde ik een paar weken terug ook voor het eerst. Kan me trouwens wel herinneren dat ik dat op het einde een beetje irritant vond, want hij kreeg het altijd als ik ging slapen 😂

Sterkte D!! Rustig aan 😘

Welkom Babyboom! Het wordt spannend dus of ze op jouw verjaardag komt! Ik heb ook geen suikertest gehad hoor. Zal de volgende keer eens vragen hoe dat zit. Er wordt met 30 weken ongeveer wel weer bloed afgenomen ivm mn rhesusfactor.

Vervelend Ayda! Hopelijk hoef je geen insuline te spuiten. Sterkte!! 😘

Mofantje, ik herken dat gespannen gevoel wel denk ik. Dan komt er ineens een vlaag omhoog en krijg prompt het zweet tussen mn bilnaad. Beetje gevoel alsof ik zenuwachtig ben ofzo. Ik had dat bij de eerste ook. Heb je dat gevoel continu? Hier dus vlagen soms. Denk dat het hormonaal is.

Ik ben helemaal geen zenuwlijer ofzo, maar ik maak me soms ineens zorgen over de baby. Terwijl er helemaal geen reden voor is. Zo ben ik eigenlijk nooit. Kleine man is best wel druk en zodra ik ff stil zit, begint hij te bewegen. Als hij dat niet doet, denk ik er gelijk aan. Of als ik al ff denk niks gevoeld te hebben, schiet er gelijk een onrustig gevoel te binnen. Vind het vervelend! Dit had ik bij de eerste geloof ik niet. Zijn er meer die dit herkennen?

Deel Deze Pagina