Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    @Sara: zo herkenbaar al die dingen! Ik kan soms met goed fatsoen niks aan mensen aan de balie geven omdat de buik ertussen zit en m'n armen niet zo lang zijn, haha!

@Adya: dank je wel! En ik hoop dat je snel weer in evenwicht bent met je suikers...

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Weer hoop gekletst, gezellig.

Naar lientje de situatie zo, hier kan ik niet veel voor je doen behalve luisteren , dus ga je gang met je hart lichten als je die behoefte voelt.

Hier gister Suikerfeest gehad, zag er tegenop omdat ik zo snel misselijk ben. Het is me wel meegevallen maar de 2 wachttoren werd ik wel steeds misselijker. Had heel kort nachtje geslapen dus smiddags op de bank gelegen en pas savonds voelde ik me weer oké. Ik voel me deze week zoiezo erg moe en futloos.

Jeje de 28 weken dansjes zo leuk!

Geboortekaartje gaat hier ook hele aal goed komen. Heb het zelf gemaakt en laten drukken, nog kleine aanpassing in kleur en dan is t klaar en word t wachten.

Wij moeten echt kijken naar kinderopvang , vind dat zo lastig!

3. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Jeeetje lientje sterkte hoop dat het allemaal goed gaat komen bij jullie. Volgens mij hadden wij gisteren bijna te gelijk gepost dat ik je post niet had gezien. Hoop dat het een beetje rustig is gegaan.

Succes voor iedereen die een suikerttest moet doen vandaag en natuurlijk ook de controles.

4. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    @Adya: wel balen dat je waarschijnlijk insuline moet gaan gebruiken maar aan de anderen kant is het ook fijn dat jij een beetje normaal kan eten. Hopelijk komt het goed allemaal.

@Mofantje: ja vreezelijk vies die drank, en wanneer krijg jij de uitslag?

@Catlover: hhhhh ja echt he! Je kan er gewoon nergens bij! Succes nog vandaag met de test.

Hier is de suikrdrank opgedronken 😣😣😣, erg misselijk ben ik maar moet het wil binnen houden anders moet ik het opnieuw doen en dat zou je echt niet willen.
    Nuchter was mijn suikerwaarde 5! Volgens mij is het goed.

5. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    #2765 Lientje1985, 9 sep 2016
    Laatst bewerkt: 9 sep 2016
    Hello dames,

Bedankt voor jullie lieve woorden !
    Moet ook echt even proberen om om te schakelen, loop momenteel echt met me ziel onder me arm ...
    Maar gelukkig ben ik van mezelf niet zo en ben ik altijd redelijk snel weer opgepept, dus hopen dat dat deze keer ook weer voor mekaar krijg ...

Ooh wat heb je een mooie buik Sara !
    Snap wel dat ie regelmatig in de weg gaat zitten, helemaal met zo'n balie ertussen haha.

Adya, grappig dat t kaartje wat minst favo was online toch HET kaartje is geworden :D
    Wel een hele nare opdracht zeg, dat je meer moet gaan eten haha :p
    Geniet ervan !

Mofantje, gelukkig viel t mee met je suikerfeest !
    Oh lijkt me ook lastig kinderopvang, je vind niks of niemand goed genoeg denk ik ...
    Willen jullie met een gastouder of iets anders ?

Vanmiddag komt de stucadoor voor t andere wandje, kan er Zondag t laatste stukje behangen worden :)
    Gister ook nog een heel tof kaartje helemaal aangepast en proefafdruk besteld, met een beetje geluk komt ie vandaag binnen en dan word t kiezen.
    Vriend laat t aan mij over, dus bekijk t samen met mijn moeder :D
    Heb de laatste paar dagen giga vreetbuien ook, schijnt wel te kunnen kloppen, want prinses komt deze weken erg veel aan (schattig!), jullie al last van ?

6. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Iedereen succes met het suikerfeest..

Hier nog geen proefdrukken besteld wel zijn we er al over uit welke het wordt.

Lientje Wat fijn dat de stucadoor komt kun je verder met het kamertje.

Hier even een klaag momentje vriendlief was ziek en heeft het heel lief :p ook aan mij gegeven. Dus nu mega verkouden en grieperig... heb me vandaag ook maar ziekgemeld aangezien ik nu al voor de 2e nacht niet of nauwelijks geslapen heb.
    Hier liggen de vorderingen met de babykamer dus even op een laag pitje

7. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik had nuchter 4,2 en na 2 uur 5,0, dus hartstikke goed!
    Ik was ook bang dat ik er misselijk van zou worden, maar dat viel erg mee. Alleen heb ik wel koppijn gekregen van al die suiker. En ben ik aan beide kanten geprikt, haha

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Erg druk hier met de kindjes, ons als gezin, mezelf, t huishouden en alles dat ik nie egt actief heb meegeschreven(wel gelezen)

Dikke knuffel voor jou lientje
    T spijt me heel erg om te lezen wat er is gebeurd en hoe t er voor staat voor voorlopig
    Sterkte lieverd
    Hopelijk komen jullie er uit

Succes met de suikertesten dames
    Hopelijk n goede uitslag

Dames in t derde semester welkom, wat n mijlpaal :)

Verder n knuffel voor iedereen die t nodig heeft en tot snel weer

9. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Over 3 of 4 dagen is uitslag pas bekend ik hoor t bij volgende afspraak pas maar ga gewoon eerder bellen ander moet ik 2 weken wachten!

10. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Mofantje: wat gek dat ze bij nou in het ziekenhuis weer anders te werk gaan dan bij mij. Ik hoop in elk geval dat je uitslag gunstig uitpakt!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 met alle suikertesten! Hier niet gehad waarschijnlijk niet nodig blijkbaar.

Heftig allemaal Lientje zal best even schakelen worden nu en strax.

12. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hier ook nog geen uitslag! Pas volgende week via mijn verloskundige. Ben echt benieuwd.

13. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd bij vorige zwangerschap een dag later gebeld dat uitslag van suikertest niet goed was, ook al zou ik normaal gesproken pas bij volgende controle iets gehoord hebben. Weet natuurlijk niet of het bij jullie verloskundige ook zo werkt, maar denk wel dat ze bij een afwijkende uitslag eerder contact opnemen, hoor. Ze willen dan ook dat je op korte termijn alle afspraken in het ziekenhuis krijgt, dus dat zullen ze denk ik niet 2 weken laten liggen.
    Dit keer deden ze het bij ons met vingerprik, waardoor ik direct de uitslag kon zien.

Vandaag eerste dagje volledig zonder dieet en zal je altijd zien... Suikers keurig onder de grens.

Fijn al die meiden die al het derde trimester gehaald hebben, maakt me zo blij! Hier zijn we morgen dan toch 24 weken en dat is natuurlijk ook wel een mijlpaal. Dit weekend is schoonmoeder jarig en als cadeautje gaan we haar het geslacht van de baby vertellen. Zo benieuwd hoe ze reageert!

Owl, beterschap gewenst! Hopelijk is je vriend alweer beter en kan hij je een beetje verzorgen.

14. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lien wat naar om te horen! Hopelijk kun je rustig de zwangerschap uitzitten! En ik hoop echt dat het goed gaat komen, hoe dan ook!

Wat veel suikertesten! Hier hoefde ik ook niet, zal wel goed zijn hoop ik!

Verder alles oke! 27 weken dansje vandaag!!
    Merk wel wat pijn in mijn onderrug/stuitje, hopelijk wordt het geen bekkeninstabiliteit...

Wat betreft onze babykamer: ik wil hem denk ik ook een mooie kleur grijsgroen gaan doen met wit, maar goed, kan helaas pas over 6 weken haha! Komt goed!

Babykaartjes: ook al over uit, moet alleen nog bestellen!

Zijn er nog dames die een zwangerschapsshoot of newbornshoot gaan doen?

15. Gizmo1977

Gizmo1977 Actief lid

25 apr 2016
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames even niet geweest en ook niet alles gelezen erg druk en ok ben erg moe ook helaas.. iemand zei dat je als zwangere recht hebt op een uur pauze extra dus heb deze aangevraagd voor t einde vd werkdag hopelijk mag het.. hier nog 7 weken werken en dan met verlof met 35 weken gaat echt hard nu he! Lijntje wat een narigheid voor jou veel sterkte.. hier ook geen suikertest zal okk wel goed zijn denk ik Welkom ook alle nieuwe dames! Hier geen babykamer helaas wel al proefdrukken bestelt zie alleen zo op tegen t kraambezoek vond ik verschrikkelijk de vorige x best veel plakkers en betweters gehad maar met vriend al afspraken gemaakt erover

16. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Zo Boelie gefeliciteerd met je 27 weken!! Ik heb een fotoshoot gereserveerd 24/09 en een babyshoot wil ik ook doen. Erg zin in maar weet nog niet wat ik ga dragen 😊.

IK ben de vorige keer ook de volgende dag gelijk gebeld omdat het niet goed was en de suiker waarden heel hoog waren!

Zometeen naar behang gaan kijken😄.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij doen dit keer geen fotoshoot k heb er eerlijk gezegt geen puf voor op het moment ;)

18. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Adya hoe reageerde je schoonmoeder? Erg leuke verassing !

Sara leuk naar behang kijken! Hopelijk kunnen jullie het snel eens worden en met een leuk behangetje thuis komen.

Wij willen straks wel een newborn shoot gaan doen, maar dat zien we dan wel weer :p

Hier is baby sinds gister ineens lekker actief (hiervoor voelde ik baby vooral s avonds) maar nu zodra ik ook maar een momentje ga zitten beweegt ze lekker actief en je ziet nu ook mn hele buik bewegen.

19. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Wat bijzonder met die uitslagen, bij mij hebben ze 2x een buisje bloed afgenomen (voor de test een en na de test weer), en die kon ze blijkbaar heel snel ergens mee testen daar, want ze was echt met een paar minuten weer terug met de uitslag.
    Als die niet goed was, kon je gelijk erna door naar een diëtist of diabetesverpleegkundige of waar je dan ook maar heen gaat.
    Lijkt me heel naar om er een paar dagen op te moeten wachten!

20. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

Ah Lientje, wat ontzettend klote zeg!! Sterkte lieverd en een dikke knuffel komt jouw kant op. Hou je taai en als het niet gaat, dan gaat het niet hé?!

Vervelend Catlover dat je er zo van buiten adem kan zijn en ineens vol van het eten. Als het goed is, wordt dat straks iets minder als de baby indaalt.

Niet fijn als je moet gaan spuiten Ayda, maar wat je zegt je kunt dan wel normaler gaan eten.

Fijn dat de suikertesten goed zijn gegaan. De vk heeft het nog nooit over een suikertest gehad. Ook bij de eerste niet. Je krijgt die dus niet standaard ofzo?

Wat een mijlpaal hebben we weer bereikt met zn allen hé!! Sommige gewoon al in hun derde trimester 😱 Gefeliciteerd!!

Wij gaan weer een zwangerschap en newborn shoot doen. Bij de eerste ook gedaan. Foto's zijn zo mooi geworden! Ik wil nu ook een 3D echo doen, maar vriendlief ziet het nut er niet van in. Hij vond het de eerste keer een beetje tegenvallen en je kijkt er toch niet meer naar zegt ie 😬 Maar ik heb een mooie aanbieding gezien op Groupon en aangezien ik nu de placenta aan de rugzijde heb, denk ik dat de foto's wel mooi kunnen worden. Ik moet nog ff iemand overhalen dus haha!

Oh en vreetaanvallen heb ik de hele zwangerschap al 😂😂 Er zit ook alweer 11kg bij.

Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen kraamvisite Gizmo. Ook niet mijn favoriete hobby. Hekel aan betweters!!

Fijne zondag!! 😘

Deel Deze Pagina