Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Top, net heel verhaal getypt, druk ik op een linke toets, alles weer weg :$

Antje haha ja over 2 jaar mogen we weer puberen haha .
    Vriend en ik zijn gewoon nog samen, wonen alleen niet bij mekaar, terwijl we niks liever willen, vooral nu, dus het is echt gedwongen uit mekaar wonen.
    Heb ook echt nog geen vooruitzicht wanneer t gaat veranderen, zoals het er nu naar uitziet niet voor de prinses er is, dus is gewoon kl*te ...
    Gelukkig komt ie vanavond weer even langs, kan ik weer even "opladen" :(

Ooh Adya, zie t helemaal voor me ....
    Die van mij deed t ook weleens op die leeftijd, ik was toen niet zwanger, maar weet wel dat ik t der errug heet van kreeg .... :)

Nouu Sara, sorry maar belachelijk dit, zijn ze helemaal *piep*
    Vind dat je nog geduldig bent geweest, goed dat je gemaild hebt hoor, maar waarom no 8 dagen wachten ?
    Zou ze tot na t weekend geven en dan ben je gewoon ziek, wat Antje zegt, lekker met de bedrijfsarts in gesprek gaan.

Trouwens Antje had t over scheren beneden, ik doe dat tegenwoordig op gevoel, want kan t niet goed meer zien haha.
    Hoe doen jullie dat ?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He dames!

Kan t allemaal Nie bijhouden

Zl was paar dg ziek n heeft voor t eerst in z'n leven gespuugd en had ook diarree
    Vandaag lijkt ie goed op te knapen
    Zelf ook n paar dg erg vermoeid geweest en gister ook heel de dag diarree
    Dat voelt egt Nie lekker in je buik als je zwanger bent
    Vandaag wel wat fitter maar na een stukje fietsen trekt t enorm in m'n buik vooral als ik de kids erin en eruit
    Moet tillen

Scheren doe ik hier idd ook op gevoel
    Kijk uit naar de reünie in december

Sarah zou idd niet langer als morgen wachten
    Dit gaat egt al je grenzen voorbij zou
    Vind t egt Nie kunnen van je werkgever ook
    Als n zwangere vrouw aangeeft dat ze wilt praten moeten ze daar ook gwn tijd voor maken
    Sterkte en succes met t gesprek
    Idd zo nodig ook overleggen met de bedrijf arts

O de peuter pubertijd haha
    Hier soms ook nog wel momentjes oh
    Pfff ben al Nie zo geduldig dus nu valt t me extra zwaar 😅

Wbt z'n bedje kijk t f aan of dit nu avond na avond zo is
    Want dat kan ook n signaal zijn richting een peuterbedje(was hier nl wel) kan ntl ook zomaar een buitje zijn hoor maar denk zeg t even :) mocht t zo blijven

O lientje nog even n dikke knuffel voor jou
    Egt niet tof en helemaal niet nu..
    Fijne avond samen vnv 😘 Hopelijk is de situatie snel beter 😘

3. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ooh bah wat balen D, dikke knuffel voor jou & en je zoon en hopelijk zijn jullie snel weer beter !

Dank je wel lieverd !

4. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    D83 wat een nare situaties allemaal zeg! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Lientje, vervelend dat het zo noodgedwongen is, maar goed, gelukkig zijn jullie nog wel samen en dus steun aan elkaar. Hopelijk kan het snel weer anders worden!

Antje: tja, puur op gevoel idd haha... :p

Sara, wat naar zeg, zsm met je leidinggevende in contact treden hoor!

Nou, ik hoor het al, geweldige tijden wat betreft peuterpuberteit die eraan komen haha :p

Hier gaat overigens alles oke, merk wel de ongemakken komen, Ribben die pijn doen (niet eens van het trappen, maar meer verdrukt worden, kind dat te groot lijkt voor mijn buik haha, dan mijn maag, dan mijn blaas.. Kan bijna mijn veters niet meer strikken, bij het slapen last van pijn aan mijn heupen, normaal ben ik veelal buik of rugslaper, nu kan dat bijna niet meer, dus veel slapen op de zij brengt pijntjes mee, traplopen is vermoeiend, zitten en opstaan is anders :p En oh ja, krijg alleen maar te horen van mensen dat ik al een flinke buik heb, dat ik goed groei, zucht.. waarom moet iedereen daar toch iets over te zeggen hebben...Haha zit ff in klaagmodus met alle ongemakken.
    Ach ja, nog maar 11 weken.. nog maar een maandje werken en dan vakantie/verlof! kijk er naar uit! :p
    Aan de andere kant: ik ben nog steeds superblij dat alles oke is met kleintje en krijg er wat prachtigs voor terug. Dus dat neem ik zeker mee hoor! :)

Met mijn baan wordt het nu wel officieel aflopend contract, kan nog wel in mei, als mijn contract bij andere baan afloopt, met hen in gesprek om te kijken of we dan iets voor elkaar kunnen betekenen, dus deur blijft wel open. Dat is wel fijn, maar ga er niet op wachten, ga ook gewoon lekker solliciteren vanaf januari.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel boelie
    Oh zo herkenbaar die ongemakken die j omschrijft
    Stond net f op, lag eindelijk heerlijk op de bank serietje te kijken
    Nou lijk wel 80, nee 90!
    Benen, billen, m'n botten alles doet zeer
    Slof slof kreun kreun auw auw 😂

Oke fijn dat de deur open blijft boelie
    Hopelijk vind j een baan naar je zin!

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat klinkt toch positief boelie betreft werk.

Ik herken je klachten zeker. Trap oplopen vind ik ook echt pittig!
    Kissen tussen je knieën he als je op zij gaat slapen dan blijven je heupen en bekken ij betere positie. Lang leven slapen met Voedingskussen

En indd veel mensen bemoeien zich met je, te kleine buik, te grote buik, te veel bewegen of te weinig 1 is en of ik niet naar huis koet ok met 2 wekende bevallen enzo , t is nooit goed.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O ja herkenbaar die uitspraken
    Ook hoor ik vaak; "dit is toch zeker wel de laatste" egt op zo n manier van waar begin je aan
    Ja dit is de laatste maar is toch zeker aan ons? Als ik nog n kind wil en t is me gegund wie ben jij dan?!

8. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Betersch D voor jou en je zoontje, gaat het nu beter met jullie?

Boelie is zo herkenbaar al die ongemakken!!! En over je buik hebben mensen altijd wat te zeggen. Ik krijg ook altijd het commentaar dat het te groot is!

Gisteren bij de vk geweest toen ze vroeg en hoe gaat het? Barste ik in tranen en kon niet meer stoppen!!! Ik vond het zo stom en wou het helemaal niet doen maar ging uit handen.
    Haar advies was om ziek te melden en maximaal halve dagen werken. Als ik vandaag niets hoor dan meld ik me ziek. Verder zijn wij weer goedgekeurd! Bloed geprikt voor ijzer maar die was nog beetje laag dus door gaan met tabletten en bloedgroep van de baby hoor ik nog of ik zo'n prik moet krijgen. Over 3 weken weer controle en groeiecho.

Ik slaap zo slecht al 2 dagen word ik s'nachts wakker om naar de wc te gaan maar kan niet meer slapen!

Ff iets leuks: behang en gordijnen zijn gekocht, kroonluchter gisteren besteld 😊😊 en proefdruk van de geboortekaartjes is binnen en die is prachtig.

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Sound like a good plan Sarah!
    Egt aan jezelf denken nu.. Als jij zo weinig betrokkenheid voelt van je werk waarom zou jij dan over je grenzen blijven gaan?
    Dikke Knuffel

Fijn dat beebje t goed doet! En wat leuk van de gordijnen, t behang etc! Ben heel benieuwd hoe t wordt!
    Fijn dat t kaartje ook naar jullie zin is! Zal er ook binnenkort eens naar gaan kijken..

Zl is beter gelukkig
    Ik ben erg moe en heb veel last van m'n spieren en gewrichten
    Kost me allemaal veel moeite om me voort te bewegen

10. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Morgen ladies, hoe gaat het hier met iedereen?

Ik heb gisteren tot 13:00 uur gewerkt daarna kon ik het gewoon niet meer aan door mijn rug en heup! Deed zo zeer. Heb me toch ziek gemeld en toen ik thuis was heb ik een uitgebreide mail naar de 3 apothekers gestuurd.

Nu krijg ik als een reactie: ja dat wisten wij niet en waarom heb je niet eerder gemail!! Terwijl ik het aan 1 van de 3 persoonlijk heb verteld en geprobeerd met de andere 2 een gesprek te plannen maar ze hadden geen tijd voor vanwege de drukte.

Ze stellen voor om volgende week dinsdagochtend met elkaar te gaan zitten en een oplossing voor bedenken.

Morgen heb ik fotoshoot😆 we gaan het buiten in een park doen, wordt toch lekker weer. Heb er echt zin in.

11. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Dankjewel lieverd.

Gelukkig dat het betere gaat ZL. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu extra moeite bent, veel beterschap doe rustig aan.

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoi dames,

Hoe is t hier , iedereen druk met alle voorbereidingen , ik mis een hoop meiden ? Hoop dat alles goed gaat met iedereen :)

Sara, wat goed van je dat je t zo hebt opgelost, en nu is er opeens wel tijd voor een gesprek, apart is dat he ;)

D gelukkig is je zoon weer opgeknapt !
    Hoop dat je ook snel weer wat lekkerder in je velletje zit, dikke knuffel !

*Klaagmodus aan*

Ben sinds een paar dagen echt giga moe ... dacht dat t maar van korte duur zou zijn, maar helaas ... Loop vanaf dat ik me ogen open doe s'ochtends tot ik naar bed ga rond als een zombie.
    Het enige wat ik wil is liggen / slapen & eten ...
    De honger blijft ook maar ... een container is der niks bij ...
    Mijn rug doet zeer, ik loop (zeg maar waggel) als een aangereden pinguin, ik pas niks meer en als klap op de vuurpijl moet ik mensen bijna overtuigen met een zwangerschapsverklaring dat ik echt bijna 7 maanden zwanger ben.
    "Jouw buik is zoooo klein, dat kan echt niet ! / je liegt ! :$ / dat kan nooit goed zijn ! " enz enz ....
    Tel daarbij op ik kleintje weer wat minder voel, waardoor ik weer loop te stressen en me vriend niet bij me heb en t feest is compleet .
    Vind t heel vervelend en wil zo graag genieten voor zolang de zwangerschap nog duurt, maar t gaat echt even niet ... zucht ....

*Klaagmodus uit*

Mijn laatste 10 weken zijn ingegaan !
    Spannend word t en met nog zat te doen hoef ik me gelukkig niet te vervelen !
    Dit weekend gaan we (lees ik) de verf uitzoeken voor t kamertje en vriend gaat t op de muren knallen, zo leuk :D

13. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Goed om te horen dat het allemaal goed gaat met iedereen. Wij zijn gisteren bij de vk geweest ons beebje is goed gekeurd en loopt 4 dagen voor op haar groei. Ze krijgt lange benen zeggen ze steeds😂😂 tja papa is ook 1.96 cm dus dat kan goed. 😂 ik moet a.s dinsdag naar de fysiotherapeut vanwege bekkeninstabiliteit ben benieuwd wat voor oefeningen ik mee krijg. 11 oktober naar de gynaecoloog voor de groeiecho en 26 oktober naar de vk afspraak met groeiecho en dan met 34 week ook nog weer naar de gynaecoloog voor groeiecho. Och ons beebje ligt al vanaf 23 week dwars en nu dus ook nog steeds. Ik hoop dat ze "normaal" gaat liggen voor de 36 week anders kan dat nog wel eens drama worden. Ach nog tijd zat in ieder geval. Nog 13 week te gaan!! Mogen van mij wel om zijn. Ben het zwanger zijn wel zat. Of eigenlijk al die kwaaltjes erom heen. Nog zoiets maagzuur en slecht slapen! Pfffff

14. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort berichtje om te laten weten dat ik nog leef. ;)
    Drukke tijd op werk (red het nog, maar vraag niet hoe), zoontje ziek dus weinig geslapen, etc.

Hoop dat alle meiden met kwalen weer wat opknappen! Knuffels voor iedereen die ze nodig heeft!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    hoe is t nu met j heup n rug lieverd! Lees er meer meiden over, k herken t ook!
    Als ik te lang sta of zit doet t zo n zeer

Hoe was de shoot?! Kun j wat leuks delen (deels afschermd wellicht :))

Succes dinsdag met t gesprek
    Hopelijk kun j j erin vinden wat ze voorstellen of zij in wat jij voorstelt ntl!
    Denk aan jezelf hoor lief!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Sterkte met alles meid! Zl inmiddels opgeknapt?

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah hier volgens mij ook lange beentjes :) zag t op de echo
    4 okt de eerste groei echo dan weten we t zeker
    Hier ook n dwarsligger hopelijk gaat is uiteindelijk keurig liggen want wil ntl bevallen!
    Succes bij de fysio hopelijk heb j er baat bij
    Sterkte met de kwaaltjes!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O herkenbaar die moeheid! Heb even extra vitamine n mineralen rijke voeding toegevoegd n moet zeggen dat wel wat helpt maar er is zeker n nieuwe fase van moeheid aangebroken

Heb j n mooi kleurtje uitgekozen?!
    Benieuwd naar t kamertje straks!

Dikke Knuffel verder voor jou
    Vervelend zulke opmerkingen
    Maar onthou n weet dat jullie meisje t gewoon super doet
    Goeie echo na goeie controle
    She Will b fine
    Ze kunnen heel wat hebben hoor.. Maar leuk is anders
    Ik herken t wel die zorgen die soms opkomen als ik me bedenk hoe vaak k boos verdrietig n teleurgesteld ben geweest deze zwangerschap tov de vorige twee, alle stress, spanningen n medicatie!
    Maar desondanks zal t allemaal vast mee vallen
    Kop op! N probeer j vast te houden aan de goede echo's controles n de leuke momentjes als t kamertje opknappen, t wel voelen van j meisje etc etc

19. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Fijn dat het over het algemeen redelijk goed gaat hier.

Sara hoe is je fotoshoot gegaan ?

Lientje spannend! de laatste 10 weken nu kan het aftellen echt beginnen! gaat snel he.

adya hopelijk is je zoontje weer een beetje opgeknapt en kun je wat rust pakken.

ook even een kort berichtje van mijn kant, hier ook veel last van mn rug en heupen, ben hiervoor bij de fysio geweest heb van haar oefeningen meegekregen.

Verder ook heel erg moe en niet kunnen slapen.. zit er op het moment wel een beetje doorheen.

Dinsdag weer controle met als het goed is een groeiecho dus weer iets om naar uit te kijken :D

20. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoontje is weer beter. Vanochtend hebben we lekker gewinkeld en goed geslaagd (hij is uit al zijn kleding incl. dichte schoenen gegroeid en we moesten ook een dekbedje e.d. halen voor zijn nieuwe kamer). We waren daarna zo moe dat we papa met een lijstje naar de Albert Heijn hebben gestuurd en zelf lekker zijn gaan slapen. Om kwart voor 6 moest ik hem echt wakker maken (was zelf net weer een half uurtje op), anders was hij zo nog een uur doorgeslapen, denk ik. Heeft me wel goed gedaan. Gelukkig maar, want ik moest nog behoorlijk wat administratie wegwerken, wat ik vanavond dus goed heb kunnen doen.

Lientje, hoe je buik er ook uitziet, volgens mij heeft iedereen er altijd wel commentaar op. Niks van aantrekken! Je meisje doet het goed. :)

Owl, sterkte! Hoop dat de oefeningen van de fysio je wat gaan helpen. Een van mijn zwangere collega's heeft er ook veel last van. Echt vervelend als je zo beperkt wordt.

Ik heb dinsdag weer controle, mogelijk met echo, maar de week daarop is in ieder geval een echte groeiecho gepland. Hoop dat alles goed is, omdat mijn suikers soms iets te hoog zijn geweest. Hoef nog steeds niet te spuiten van de diabetesverpleegkundige, gelukkig, omdat het uitschieters zijn en het niet consequent te hoog is. De laatste dagen gaat het gelukkig goed, geen uitschieters meer. Heb wel onwijze behoefte aan chocoladetaart... Probeer nu maar met gerantsoeneerde stukjes 80-85% chocola (hoe hoger het cacao percentage, hoe lager het suikergehalte) de ergste trek te stillen. Na mijn vorige bevalling had ik met mijn man afgesproken dat ik in de 1e week een chocolademousse taart van de AH zou krijgen (zooo lekker!) en die heb ik gekregen ook. Mjam. We hebben die afspraak nu alweer staan, hoor. ;)

Deel Deze Pagina