Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    #2861 Sara87, 25 sep 2016
    Laatst bewerkt: 25 sep 2016
    Morgen liefe mama's,

Hoe is het vandaag met iedereen?

Adya: gelukkig gaat het beter met ZL, wat leuk winkelen! Is mijn groote hopy maar zou ook zo moe van worden.
    Hhhhhh dat afspraken voor na de bevalling hebben we hier ook maar met dadels! Heb zo enorm trek in maar mag helaas niet!!!

owl: sterkte met je rug en heup, hier ook vreezelijk last van! Hopelijk dat de fysiotherapeut wat voor jou kan betekenen.

lientje : lieverd niets van aantrekken, mensen hebben altijd over jouw buik wat te zeggen. Bij mij is het anders om: oh wat enorm buik heb jij voor 27 weken of weet je zeker dat er maar 1 in zit!!!!

Fotoshoot was heel leuk😊, man en dochter vonden het wat minder en na een uur waren het zat. Dochter wou naar de speeltuin en man naar huis om voetbal te kijken 😂😂. Het weer was geweldig Maar wel te zonnig 💥💥 soms was het echt naar een plekje zoeken in de schaduw. Ben erg benieuwd naar de foto's.
    Als ik ze heb ga ik zeker wat delen.

Vandaag babyshower van mijn nicht die 23 weken zwanger is, heb er zin in.

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oef chocolade mousse taart! Die van Ah? Die vind ik zo tasty 😋
    Hier na de bevalling los op stokbroodje kruidenboter filet americain 😍
    Hou er van

Succes met de controle morgen ayda
    Fijn dat j mannetje weer beter is

Sarah veel plz met de shower, leuk!

Verwacht iemand hier zelf nog n shower?
    Ik nie. Nooit gehad ook...

3. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Dankje D.
    Jaaaaa ik verwacht wel een babyshower, heb vorige jaar 5x babyshower moet organiseren voor mijn 3 beste vriendinnen en 2 schoonzuster! Ze waren allemaal bijna tegelijkertijd zwanger.
    Nu weet ik per ongeluk dat ze ook iets voor mij aan het plannen😆 heb ik toevallig gelezen in de app gesprek van me schoonzus en mijn man. Ben erg benieuwd.

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier ook geen babyshower. M'n schoonzus wilde het heel graag organiseren, maar ik hou er zelf niet van. :)

5. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    We zijn gisteren teruggekomen van een weekje in een lekker resort in Duitsland. Elke dag heerlijk zwemmen, het eten dat als buffet voor je klaar staat, gratis openbaar vervoer in de stad waar we zaten. Wat wil je nog meer?
    Ik heb wel gemerkt dat ik, zeker de eerste dagen, teveel had gedaan. Ik moest om de haverklap gaan zitten, omdat verder lopen gewoon te pijnlijk werd, en constant plassen.

Morgen hebben we de groei-echo, altijd leuk om de kleine weer te bewonderen! Hij zit voor mijn gevoel wel heel erg hoog, ik kan soms nauwelijks wat eten. Op vakantie werd ik nog een keer midden in de nacht wakker van een flinke pijn net onder m'n maag, alsof hij er een harde schop tegenaan had gegeven, auw!

Antje: ik zit bij VGZ

6. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hee ladies,

Thanks D voor je lieve woorden.
    Moet ze ook gewoon laten lullen, normaal trek ik me ook helemaal niks aan van wat andere mensen van me vinden of zeggen, maar bijna elke dag je moeten "verantwoorden" omdat je geen joekel bent, word gewoon vervelend ...
    Maar je hebt gelijk, deze zwangerschap is ook erg stressvol, net als die van jou en desondanks doen ze t super, ben ook heel erg trots op der :)

Wat voor soort oefeningen heb je meegekregen Owl ? :D
    Ik moet eigenlijk ook naar de fysio voor mijn bekkeninstabiliteit, maar ik hou der niet van en ga t toch niet doen, dus ben ook niet gegaan, maar ben wel benieuwd :D

Sara ooh pfff ja dus bij jou is t precies omgekeerd, irritant he ....
    Ben heel benieuwd naar je foto's , wat een leuk idee !
    Moest zo lachen om : " Dochter wou naar de speeltuin & man wou voetbal kijken" haha , zie 't helemaal voor me !
    Hoe was de babyshower ? :)

Catlover, oh heerlijk he, lekker weg , hopelijk hebben jullie lekker genoten !
    Veel plezier morgen bij de groei echo !

We hebben vandaag de verf voor de babykamer gehaald :D
    Duurde even, want het was t allemaal net niet haha, maar uiteindelijk zijn we geslaagd , volgend weekend word t geverfd :D

Heb morgen mijn echo voor de placentalokalisatie, aangezien 2 mensen 2 verschillende plekken aangeven, ben ik erg benieuwd wat ze morgen zeggen, want word hier niet heel gerust op , niemand weet waar mijn placenta ligt en aangezien de 1 zegt dat ie voor de uitgang ligt ... tsja ....
    Maar wel lekker weer naar onze prinses kijken, zoooooooveeeel zin in ! :D:D

7. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    ♥ December mama's ♥

29 november
    ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje

1.
    ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje
    ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje

2.

3.

4.

5.

6.
    ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje
    ♥ Regenboog86 , 1e kindje

7.

8.

9.
    ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje

10.
    ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje
    ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje

11.

12.
    ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje

13.

14.

15.

16.

17.
    ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje

18.
    ♥ Babyboom01

19.

20.
    ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje

21.

22.
    ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje

23.
    ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje

24.

25.
    ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje

26.
    ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje

27.

28.

29

30.

31.
    ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje

Jongens (7) | Meisjes (8) | Verrassing (2)

Afspraken:

September :

20 Owl Suikertest
    21 Mini25 3D echo
    26 D83 Pretecho
    26 Lientje1985 Vk
    26 Lientje1985 Echo placentalokalisatie
    26 Catlover groeiecho
    27 Owl Vk
    30 Lieke86 Groeiecho Gyn

Oktober :

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam :)
    Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met

8. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Catlover dat klinkt heerlijk even ontspannen, en niks moeten. Heel veel plezier morgen. :D

Lientje welke kleur verf hebben jullie uitgezocht ? en jij ook heel erg veel plezier bij het kijken naar jullie meisje.

Ik heb 3 soorten oefeningen meegekregen van de fysio, ik ben normaal ook zo iemand die het niet doet, maar deze zijn goed te doen.

2 zijn liggende oefeningen.
    1 je ligt op je rug, en ze benen zijn ''opgetrokken'' gewoon met de voeten op de grond. en deze beweeg je van links naar rechts als een ruitenwisser,
    2 de ligt languit ontspannen, en je maakt 1 voor 1 je been ''langer''

en de 3e oefening (omdat ik moeite heb met opgang komen na lang zitten) je rug tijdens het zitten (heb zittend werk) hol en bol maakt zodat je '' in beweging'' blijft en het minder moeite kost met op gang komen.

Hier verwacht ik overigens ook geen babyshower, al zou ik het wel heel erg leuk vinden.

Ook zijn we vandaag verder gegaan met het schuren van de meubeltjes en eindelijk is alles geschuurd. :)

9. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Oh dat klinkt idd niet heel ingewikkeld Owl :D
    Benieuwd of t je gaat helpen .

Heb een soort babyroze uitgezocht, heb ik heel veel spulletjes & kleertjes van, vind dat zo mooi & lief :)

Lekker dat alles geschuurd is, vind dat altijd zo'n rotklus, blegh !
    Nu kan t leuke werk beginnen !

Hier hopelijk ook geen babyshower ... ik hou totaaaaaal niet van verassingen haha, zou t alleen accepteren als er heeeel veeel lekker eten is :p

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Leuk weer bij te lezen.

Babyshower ja ik heb geroepen dat ik dat wel wil maar dacht dat t niet zou komen maar heb t toch perongeluk gezien app contact tussen vriendinnen die elkaar niet kennen zeg maar en ml die ineens informeerde naar mijn weekenden dus wss aankomend weekend.

Vervelend bekken klachten die heb ik ook.
    Ene moment ben ik heel happy zwanger en andere moment baal ik zo , ik voel me nu fris en midden in t leven door zwangerschap , door mm zolang stil gestaan maar nu lukt t lichamelijk allemaal niet meer zo. Hond geen groot rondje meer, niet meer hele dag huishouden, rust tussen door, gewoon zo weinig kunnen door zeer stuitje en rug.

Ook heb ik best vaak harde buiken merk ik en pas als ik rustig ga liggen sakken die weg dus lig vaak vroeg op bed en slaap best veel ookal doe ik dus overdag niks ik ben elke avond om 21 uur moe of weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten. Herkenbaar?

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Sorry meiden k heb nog niets teruggelezen want was op vakantie ;) ben nog 1 nachtje in cp en morgen weer naar huis en zal blij zijn als k weer in m'n eigen bed lig hoor wat een drama bedden hier blegh.

Van de week ben k weer actiever hoor ;)

12. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik verwacht ook geen babyshower, maar m'n beste vriendin is Amerikaanse en m'n schoonzus is helemaal door het dolle heen dat ze een neefje krijgt, dus je weet het maar nooit haha!

Het was inderdaad heerlijk ontspannen en we hebben er enorm van genoten!

13. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Goeiemorgen,

Wij hebben net de echo gehad en f*ck, wat is ze liefff !!
    Ik was al verliefd, maar nu is het echt heeeeel veeeel :D
    Ze was zoo superschattig met haar handjes bij haar gezichtje aan t spelen, superlief met der mondje bewegingen aan t maken en de echoscopiste zag zelfs haartjes ... Jeeeee, ze heeft niet mijn haar genen haha !
    Alles is perfect, ze weegt nu 1.5 kilo en ze is heeeeeeeeeel knap :D

Ze gaf wel aan dat de placenta omhoog is getrokken, dus dat is heel goed nieuws, we kunnen op de normale manier bevallen, yes !!
    Wel gaf ze aan dat de placenta aan de achterkant ligt, terwijl de gynaecoloog laast aan gaf dat ie aan de voorkant ligt ... ahum ... ok ...
    Vanmiddag naar de vk en dan ga ik dat wel bespreken en ook aangeven dat ik over een paar weken nog een echo wil bij een 3e partij, om zeker te weten waar mijn mysterieuze placenta nou echt uithangt :D

D & Catlover veel plezier vandaag bij jullie echo !

14. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    ♥ December mama's ♥

29 november
    ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje

1.
    ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje
    ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje

2.

3.

4.

5.

6.
    ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje
    ♥ Regenboog86 , 1e kindje

7.

8.

9.
    ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje

10.
    ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje
    ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje

11.

12.
    ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje

13.

14.

15.

16.

17.
    ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje

18.
    ♥ Babyboom01

19.

20.
    ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje

21.

22.
    ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje

23.
    ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje

24.

25.
    ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje

26.
    ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje

27.

28.

29

30.

31.
    ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje

Jongens (7) | Meisjes (8) | Verrassing (2)

Afspraken:

September :

20 Owl Suikertest
    21 Mini25 3D echo
    26 D83 Pretecho
    26 Lientje1985 Vk
    26 Lientje1985 Echo placentalokalisatie
    26 Catlover groeiecho
    27 Owl Vk
    28 Sara87 Glucose dagcurve
    30 Lieke86 Groeiecho Gyn
    30 Sara87 Pretecho

Oktober :

12 Sara87 Vk
    13 Sara87 Groeiecho Vk

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam :)
    Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Aaaah wat lief lientje hoe jij het beschrijft 😍😍. Ik kreeg helemaal de kriebels van dat ik gelijk heb gebeld en een echo afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag. Heb er zo zin in.
    Wat fijn dat het goed gaat met prinsesjes, zeker een geruststelling.

Babyshower van mijn nicht gisteren was heel leuk, wat ik echt grappig vond dat mensen in het restaurant kwamen mij feliciteren die dachten dat het mijn babyshower was😂😂😂.
    Hier een foto van de babyshower, ik ben met zwartwit jurk natuurlijk 😆

Bijgevoegde bestanden:

16. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Mooie buik!

17. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ahhh hahah, jaaaa heerlijk he, heb der ook zo van genoten ... Had nog wel uren naar der willen kijken !
    Haha aanstekelijk he , leuk dat je Vrijdag echo hebt, het is zo genieten vind ik :D

Wat heb jij een mooooie buik ...., prachtig !!
    Lijkt wel zo'n buik die je in de foldertjes ziet hihi, en leuk jurkje ook !!
    Hoever is je nicht ?

18. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    #2878 Lientje1985, 26 sep 2016
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
    Net bij de vk geweest.
    Even de echo besproken, alles goed, maar nog wel even over mijn placenta gehad.
    Zij vind dat ik van de echoscopiste van vanmiddag uit moet gaan, omdat die toch wel heel deskundig zijn en er uitgebreid de tijd voor nemen t.o de gynaecoloog die vaak nog in opleiding zijn en het even snel snel doen.
    Ok, dan gaan we daar maar vanuit ...

Ze heeft mijn ijzer geprikt , bah, dat was een onaangename verassing ;)
    Maar gelukkig was de uitslag goed & mijn bloeddruk ook, dus daar kan de vermoeidheid iig niet vandaan komen.

Ook had ze (voor t eerst) mijn buik opgemeten , gaan ze nu elke keer doen.
    Aankomende afspraak word mijn laatste afspraak van om de 3 weken, daarna gaan we al naar elke 2 weken, leuk !
    En ze zei dat ze me nog graag doorsturen voor een groeiecho rond de 36 weken omdat zoontje's geboortegewicht niet giga was (3205 gram bij 41+1 wk), jaaa dat wil ik wel natuurlijk :D
    Dus daar volgende week nog maar even een afspraak voor maken.

Oh vanmiddag trouwens een lading positiekleding besteld :D
    Ze hebben bij Prenatal op alle jeans 20% korting en bij Miss Etam online hebben ze heel veel leuke dingen met onwijze korting :)

19. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hhhh dankjewel 😊, mijn nicht is 23 weken. Haar babyshower is te vroeg gedaan vind ik maar waarschijnlijk kwamen haar zussen niet uit op een andere datum.

Fijn dat het goed gegaan bij de verloskundige, wat raar dat ze jouw buik nu pas gaan meten!!! Bij mij doen ze dat wel elke keer.
    En wat leuuuuk nog een echo hhhhh dat vind jij vast niet vervelend hihihi.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Prachtige buik in n heel mooi jurkje Sara! Snap wel dat ze jou kwamen feliciteren
    Je bent duidelijk verder! Wel leuk dat ze iig iets hebben georganiseerd maar idd nog wat vroeg!

O lientje wat n goed nieuws! En wat fijn dat je zo hebt genoten van je meisje 😍
    Ik hoop zo dat we vnv ook eindelijk f goed kunnen spieken
    Laatste x lag ie in een stuit en de placenta iets voor z'n gezichtje en de x daarvoor lag ie op z'n buik
    Nu we 3D gaan kijken wil ik wel iets om naar te staren ntl 😝

Voelen jullie de baby ook op zoveel plekken tegelijk?
    Vermoed dan dat door z'n ligging kom maar voel m vaak op 3/4 plekken tegelijk tekeer gaan 😜

Hier vandaag Nie zo lekker
    Iets gegeten vanmorgen wat denk ik Nie meer goed was
    Diarree misselijk onrustige buik nog steeds :(
    Lig eventjes op bed tot eten n echo maar slapen kan ik er ni van

Deel Deze Pagina