Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Sara wat naar dat de een zo reageerde.
    Snap dat je boos bent en verdrietig.
    Zal nu misschien heel vervelend voelen, ik vond ziek melden eerst ook niet fijn voelen maar nu gaat t veel beter met me en daardoor meer genieten van getrappel in mijn buik dus hoop dat het jou ook goed zal doen!

2. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Wooouw D wat een mooi foto's zeg😍 je wordt gelijk verliefd op!

Bedankt lieve meiden voor de reacties. Ik heb idd een hele slechte dag gisteren gehad, zat alleen maar te janken en had vervolgens vreezelijk hoefdpijn en pijnlijke ogen. Ik vond het zo oneerlijk hoe hij tegen mij deed en dat ze mij in zulke situatie hebben geplaatst terwijl ik zwanger ben!
    Maar goed vandaag gaat het beter, heb gisteren mijn collega's ook nog gesproken en die waren hartstikke lief en begripvol. Het deed me goed.

Zit nu in het ziekenhuis voor de glucose dagcurve😣.

En nu ff wat leuks😀 heb de foto's gekregen van de zwangerschap fotoshoot.
    Hierbij een paar fotos:

Bijgevoegde bestanden:

3. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    En hier nog 2 😊😊

Bijgevoegde bestanden:

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@Sara wat een prachtige foto's! Super leuk!

Wordt de glucose dagcurve bij jou ook gedaan omdat je buik "te" snel gegroeid/groot is? Of is er een andere reden?

Ik zit met er toch best zorgen om te maken, krijg vanaf het begin ook al te horen dat ik ook een behoorlijk zwembad aan vruchtwater heb en als ik dan op google kijk ben ik toch bang dat er straks iets ergers aan de hand is.. Ik moet ook niet gaan zoeken op google eigenlijk. :x Op de 20-weken echo was alles goed en met de combincatietest ook, maar toch maakt het me weer onzeker.

5. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie foto's D, lekker koppie ook!

Prachtige foto's Sara!! Wauw zeg! Wij hebben binnenkort zwangerschapsshoot dus ben benieuwd!
    Snap wel dat je zo emotioneel werd hoor, hartstikke balen gewoon! Hopelijk kun je nu wel gewoon genieten van de rust!

Moet nog lachen om dat scheren op gevoel, vooral om jou Antje, haha schaamlip in tweeen hahaha! Hoop dat me dat wel bespaard blijft haha

Lieke geniet ervan vrijdag! Komt ook vast goed!

Vreetschuren: ja zo voel ik me ook soms haha, maar sinds ik iets meer ben gaan opletten met wat ik in mijn kliko gooi, komen de kilo's er niet meer zo snel aan gelukkig haha!

Ik wil op iedereen reageren, maar merk dat de helft alweer weggevlogen is uit mijn hoofd waarop ik wilde reageren haha.. Sorry dames!

Hier overigens alles oke, merk dat ik zeker wat stapjea terug moet doen in mijn werk, werd me afgelopen weekend ff teveel allemaal merkte ik. Had in de ochtend op mijn werk zondag echt wel wat harde buiken, s' middags ging gelukkig beter, maar ook gister en eergister toch een paar nog. Dus ik moet letterlijk gas terugnemen. En dat vind ik best lastig soms merk ik, ben snel geneigd mee te gaan in orde van de dag. Maar goed nog 3,5 week en dan heb ik vakantie/verlof! Ook 7 weken van tevoren dus gelukkig! Jeejjj! En dan begint het verhuizen weer haha.

6. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Dankje Mini, ben ook erg blij met de foto's.
    Nee het is vanwege zwangerschap diabetes, zit nu ruim 2 en half weken aan dieet en de waardes van vandaag moeten bepalen of dieet genoeg is of ik aan de insuline moet beginnen! Ben benieuwd.

Oh meis je moet niet te veel gaan googelen en zoeken, als alles goed was met de echo en combinatietest dan moet je echt geen zorgen over maken en als je twijfelt toch je verloskundige benaderen.
    Waarom zou het iets ernstig zijn als je veel vruchtwater heb???

7. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Dankjewel Boelie, ja ik v8nd het ook erg jammer dat het zo gegaan is. Maar ga nu proberen om van mijn zwangerschap volop te genieten.

Wat een leuke uitzicht zo, lekker vroeg met verlof en verhuizen. Ik zou zeggen zeker rustig aan doen en stap terug nemen wat je moet je energie goed besparen voor de verhuizing en daarna bevalling.
    Succes met alles .

8. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook!

D, wat een lieve fotootjes!
    Heb nu superzin in mijn eigen 3d echo, maar helaas belde het echocentrum vanochtend om het een week te verzetten. De echoscopist was er a.s. zaterdag niet. :( Gelukkig krijg ik a.s. dinsdag ook al een groeiecho, dus hoef niet heel lang te wachten. Mijn man kan dan moeilijk mee, van daar de dubbele afspraak.

Mini, sterkte met prikken. Hopelijk alles in orde!

Sara, verstandig dat je nu bent ziek gemeld, ook al was het gesprek heel vervelend. Sterkte, ook met prikken vandaag! Hoef je dat niet thuis te doen? Ik heb een eigen glucosemeter gekregen en prik zelf curves... Gaat in jouw ziekenhuis blijkbaar weer anders.
    Mooie foto's trouwens!

Antje, donker bloed zegt niet zo veel hoor. Zeker niet als je Hb gewoon goed is.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooie foto's Sara :)

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou dat is t ook hoor Sarah, erg onredelijk and not fair!
    Neem lekker je rust kom tot je zelf n dan komt hopelijk t genieten van je zwangerschap weer vanzelf
    J hebt iig prachtige foto's om te bewonderen! Wat ontzettend leuk gedaan! 😍 Egt heel mooi!

Succes vandaag in t Zhuis hopelijk hoef j niet te prikken!

Ik denk ook egt dat er geen reden is tot zorg mini na zo n goede 20 wk echo n combinatie test
    Maar als dat gevoel eenmaal leeft in j hoofd laat je dat niet snel los
    Ik herken dat wel met m'n medicatie. Gelukkig werd maandag tijdens de 3D bevestigt dat ie goed groeit en dat stelt me enorm gerust
    Hopelijk kan de verloskundige jou ook gerust stellen
    Zou t Egt even overleggen zodat j van die nare gedachten afkomt

Balen dat je echo wordt verzet
    Leef j zo naar toe he
    Maar gelukkig wel al bijna je groeiecho! Toch f lekker spieken :)

Hier rete verkouden
    Neus zit zo verstopt
    Walgelijk

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yippieeeee 31 weken dansje 🎉🎉

12. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat gaat dat hard! Gefeliciteerd!
    Kwam erachter dat ik zelf nog maar 7 weken hoef te werken.
    Dit weekend kamertje van mijn zoon behangen, een week later worden de meubels geleverd. Dan kan ik daarna ook de babykamer op orde gaan maken. :)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeej 31 wk gwn al minder dan 10 wk! 🎉

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier vanmiddag alle kleertjes uitgezocht op zolder
    Heb zelfs nog twee mega grote dozen 80-92 boven staan voor als ie groter is
    Vervolgens alles gesorteerd en aan t wassen geslagen
    Blij dat ik n droger heb 🙏🏽 kan morgen de eerste pakjes al in gaan hangen
    Ook de commode leeggemaakt en zover al mogelijk ingericht voor de beeb
    Met alles wat ik verder nog moest doen hier en t heen en weer fietsen naar de peuterspeelzaal ben ik nu ik kapot maar voldaan 😚

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Beterschap D hoe voel je je nu?
    Wat leuk dat uitzoeken en wassen 😍😍, geniet er van.
    ik heb alles al uitgezocht maar nog niet gewassen, klopt wacht tot dat het kamer klaar is.

Wooouw Lieke 31 weken, het gaat echt hard. Gefeliciteerd!

Leuk uitzicht Adya geniet er lekker van het kamertje inrichten.

Ik ben zoooo benieuwd naar onze meisje, mag vanmiddag om 12:15 uur gaan spieken 😄😄 en daarna afspraak bij de diëtiste.

Morgen gaan we naar de efteling!! Voor mij wordt het zeker een rolstoel 😮. Hopelijk beetje droog weer.

16. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Goodmorning ladies,

Wow Sara, wat een gave foto's, echt leuk gedaan !!
    Ooh ja je hebt vanmiddag een pretje he, heerlijk, geniet ervan, ze zijn zoo leuk :D
    Heel verstandig dat je morgen een rolstoel pakt, ik zou t ook niet meer kunnen .... Hoop ook op droog weer voor jullie !
    Hoe bevalt t thuis zijn je en beetje bijgekomen van de horkirigheid op je werk ?

Ooh heerlijk he D, alles lekker uitzoeken & wassen, zo lief al dat kleine prul :)
    Handig dat je nog zoveel kleertjes in een grotere maat hebt, dat is weer makkelijk met kindjes van hetzelfde geslacht :D
    Hoe gaat t verder met je, is alles een beetje stabiel ??

Ach Mini, wat naar dat je je zo zorgen maakt.
    Hebben ze t vruchtwater opgemeten ? Mag tussen de 2 & de 8 zijn, als alles goed was bij de 20 weken is t top, maar als je er zo over twijfelt zou ik gewoon contact met je verloskundige opnemen, daar zijn ze voor he , dikke knuffel !

Wauw gaan we snel he Lieke, vind t echt leuk , dans met je mee ����

Helaas vierde ik gisteravond mijn 31 weken feestje in t ziekenhuis ...
    Had Prinses weer niet gevoeld sinds s'ochtends en was s'middags even op mijn zij gaan liggen, maar nog melde ze zich niet.
    Rond 4 uur vk gebeld, die adviseerde me om tot 20.00 te wachten.
    Zo gezegd zo gedaan, maar nog vrij weinig beweging, dus terug gebeld, doorgestuurd en hoppa weer aan de ctg en echo gehad.
    Aan de ctg gelukkig wel wat beweging, gewoon zoals ik haar ken en op de echo was ook alles goed.
    Dus na 2,5 uur mochten we gelukkig weer naar huis ...
    Ben blij dat ze het zo serieus nemen.

Oh gister heb ik de box binnen gekregen, leukkk :D

17. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier vandaag 28 weken dansje alweer! Jeej!

Ik heb afgelopen woensdag de verloskundige gebeld en die heeft me gerustgesteld... Vertelde dat ik me niet zorgen hoef te maken om afwijkingen als de 20 weken echo goed was. Ze wilde het alleen i.v.m. bevallen en voor na het bevallen gewoon voor de zekerheid checken. Als het goed is krijg ik vanmiddag de uitslag van de testen, dus ben benieuwd en hou jullie op de hoogte!

@ Sara succes vanmiddag bij dietiste en veel plezier bij de echo en in de Efteling morgen! 3Je hebt ook een 3d echo toch? Stuur je ons een fototje? Ben benieuwd. Wij hebben vanavond ook een 3d echo, zal ook een fototje sturen!

@ Lientje inderdaad fijn dat ze het serieus nemen en dat je langs kon komen! Voor je eigen gemoedstoestand gewoon fijn om weer even te zien dat het allemaal goed gaat met de kleine meid!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ons meisje is goedgekeurd! Alles goed gemiddeld en hoofdje ligt naar beneden. 1705 gram op 31.1 weken 😍

19. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat schrikken Lien! Blij te horen dat alles goed is!

Fijn Lieke, geniet ervan!

Sara veel plezier bij 3d echo en morgen in de Efteling natuurlijk!

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Leuke foto's!

Hoe was echo Sara?

Vervelend he dat onzekere als je ze niet goed voelt bewegen.
    Ik heb nu elke keer last vane en symptoom betreft hoge bloeddruk maar gelukkig zak t toch weg als ik denk oké het miet over gaan anders ga ik bellen. Is wel verwarrend en vervelend merk ik.

Leuk alle kleertjes wassen en uitzoeken en kamertjes.

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina