Fijn dat je gerustgesteld bent mini! Wat fijn dat je meisje ook weer is goedgekeurd Lieke! Veel plz morgen in de Efteling Sarah! O jeetje lientje vervelend dat je weer naar t Zhuis moet Maar fijn dat ze je serieus nemen en j weer gerust bent! Gwn blijven bellen als j twijfelt hoor! Hier nog steeds snotterig / verstopte neus Stof op zolder en de kleertjes uitzoeken helpt ntl ook Nie maar had er mooi f tijd voor Er zit nog 1 was in de droger en dat is tevens m'n laatste strijk! Commode en kast zijn al goed gevuld! Was leuk om te doen, Brings Back memories 😍❤️ En kan tegelijkertijd Nie wachten om t mannetje irl te zien
Hier vanavond een 3d echo gehad, wat een super leuke ervaring zeg! Ze heeft de kleine man ook even gemeten, 1200 gram met 28 weekjes. De metingen kwamen allemaal uit rond m'n uitgerekende datum, dus dat is fijn. Hij lag heel de tijd met z'n voetje voor z'n hoofd en lekker te duimen. 💙
Morgen dames, Lientje wat balen dat je weer naar het ziekenhuis moest en dat je je meisje weer minder voelt. Gelukkig dat het goed gaat met jullie. Mini fijn dat je gerustgesteld bent, en wat een mooi foto's zeg😍 heerlijk om zo naar je baby te kijken. Echo gisteren ging goed, was gewoon 2D maar wat was het onwijs leuk!! Ze lag eerst met haar gezicht naar ons toe te kijken daarna ging ze met de neus naar de bovenkant en heel lief de duim in de mond en met haar pink met haar voetjes spelen. Ze zit nu ongeveer op 1 kg en 35 cm lang. Was echt geweldig 😍😍 . Afspraak bij de diëtiste ging ook goed. Als ik dus goed op wat ik eet let en 6 eet momenten per dag hou dan gaat het prima met me suiker waardes. Wat ik minder vind dat ik om de 2 weken zo een dagcurve in het ziekenhuis moet prikken! Dat wil ik nog bespreken met mijn verloskundige of ik een apparaatje mee mag krijgen en gewoon thuis prikken. Zo eindelijk wordt dinsdag de babykamer behangen dan kan ik leker aan de slag 😄.
dat zou n goede optie zijn Sarah ipv steeds naar t Zhuis Gelukkig doet je meisje t goed! Mooi gewicht! Hier di de groeiecho ben erg benieuwd naar t gewicht ook en de lengte
Gisteren zijn we teruggekomen uit Berlijn, en daar hebben we ons in de Primark heerlijk uitgeleefd voor de baby, zo leuk! Mijn man leek het eerst maar niks, zo druk enzo, maar toen we daar leuke kleertjes vonden voor weinig, vond hij het maar wat mooi. Nog even geduld voor de Primark bij ons in de stad open gaat, maar Voor de kleine worden we vast vaste klanten haha
Lientje wat naar dat je de baby wat minder voelde, maar gelukkig was alles goed. Mini wauw! wat een mooie duidelijke foto's! Sara fijn dat alles goed was bij de diëtiste en altijd leuk toch zo'n echo om even weer te spieken . Catlover heb je een fijne vakantie gehad ? en primarkt is altijd leuk om te shoppen, 2017 toch ? en dan kunnen we los haha Hier een druk weekend maar wel lekker lang. Vandaag hondenshow gehad, morgen misschien nog even kijken op de babybeurs en dan als afsluiter van het weekend naar Nickelback. Hoop dat ik het allemaal een beetje vol kan houden
Goedemorgen! Jeetje Sara, wat een verhaal joh. En wat een reactie 😬 Ik snap helemaal dat je emotioneel was. Daar heb je je dan de hele tijd voor uit gesloofd. Denk aan jezelf meis en aan de baby. Je doet er goed aan om je ziek te melden. Hopelijk kun je zo meer genieten van je zwangerschap. Maaruh, prachtige foto's zeg. Wauw!! 😍 Fijn dat de echo goed was. Mini, je moet zeker niet op Google kijken! Mn schoonzus had ook erg veel vruchtwater. Zat net op t randje van teveel, maar met de baby was alles goed. En als de 20 weken echo goed was, zou ik zeker proberen je niet ongerust te maken. Maar snap je wel hoor! Bij de bevalling zul je waarschijnlijk een halve dijkdoorbraak hebben. Bij mn schoonzus moesten ze gewoon een soort van dam bouwen 😂 En wat de rest ook zegt, bel of bespreek het met de vk. Die kan hopelijk je ongerustheid wegnemen 😘 Mooie echo foto's trouwens. Duidelijk ook 😍 Leuk hé D kleertjes uitzoeken!! Heb ik laatst ook gedaan. Als ik dat kleine spul allemaal weer vasthoud, denk ik echt....oh ja, zo klein was het idd. Hoe is het met je verkoudheid? Lientje, wat klote joh dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen. Geven ze ook aan hoe dat kan of heb je zelf wel een idee? Erg fijn dat ze het zo serieus nemen! Fijn Lieke dat je meissie goedgekeurd is! Vrijdag was mn zoontje jarig. Alweer 2 😱 Wat vliegt de tijd zeg. Gisteren visite gehad. Na de tijd aardig gesloopt. Vandaag komen er nog wat mensen en dan ben ik er klaar mee haha. Hmmm begin steeds meer last te krijgen van CTS. Ff aankijken en anders ga ik weer ff langs de huisarts voor een spuit. Gisteren had ik trouwens mega last van een rusteloze been. Irritant gevoel zeg! Herkennen jullie dit? Dikke knuffel voor iedereen en een fijne zondag 😘
Owl: klopt, nog eeeeeventjes geduld! Gelukkig heb ik een flinke voorraad haha Antje: ik heb geen rusteloze benen, maar wel soms steenkoude voeten en onderbenen als ik wakker wordt. Dacht eerst dat het kwam omdat ze waren "ontsnapt" aan het dekbed, maar dat is niet zo...
@Antje hier ook last van rusteloze benen. Zwaar irritant vooral savonds of snachts en snachts vooral kramp in m'n kuiten. @Lientje toch fijn dat ze je serieus nemen en mag komen. Hopelijk blijft ze nu lekker actief Gisteren dagje weg geweest maar merk echt dat het pittig wordt. Kan niet zo snel en lang meer lopen en moet vaker gaan zitten. Bijna verlof dan beetje rust in de tent
Gefeliciteerd met je zoontje, Antje! Met twee wordt het echt een jongetje, he? Totaal geen baby meer. Vandaag komen schoonouders. (Stief)schoonvader gaat samen met mijn man de kamer van mijn zoon behangen. Was nu mijn werkkamer met heel mooi pipbehang (snik, zal het missen), zilver met roze bloemetjes en vlindertjes... Dus niet zo geschikt voor ons stoere mannetje. Hij krijgt nu wit behang met grijze sterren, dat past bij de meubels die we hebben uitgekozen.
Ah dat wordt n mooi muurtje ayda! Jammer van je behang maar wie weet ooit in een andere kamer nog eens n wandje behangen Nog gefeliciteerd met je zoontje antje Leuke leeftijd! T gaat zo hard nu in maart wordt de oudste alweer 4 n de jongste 3... ? Verkoudheid gaat beter maar smorgens en avonds nog flink verstopt Vanacht hebben de jongens samen op 1 kamer geslapen Bed staat er al n tijdje maar poging toen was geen succes Gister weer geprobeerd en van 19 tot half 8 zonder kick heeft de jongste daar geslapen!🎉 Hopelijk kunnen we dit doorzetten zodat de kamer voor de baby egt vrij is
Ah dat wordt n mooi muurtje ayda! Jammer van je behang maar wie weet ooit in een andere kamer nog eens n wandje behangen Nog gefeliciteerd met je zoontje antje Leuke leeftijd! T gaat zo hard nu in maart wordt de oudste alweer 4 n de jongste 3... ? Verkoudheid gaat beter maar smorgens en avonds nog flink verstopt Vanacht hebben de jongens samen op 1 kamer geslapen Bed staat er al n tijdje maar poging toen was geen succes Gister weer geprobeerd en van 19 tot half 8 zonder kick heeft de jongste daar geslapen!🎉 Hopelijk kunnen we dit doorzetten zodat de kamer voor de baby egt vrij is n hen dat ook zo zisn
Hello ladies, Ach Mini, wat een heerlijk lief ventje, hij heeft een heel schattig gezichtje ! Fijn dat alle metingen goed zijn ! Oh leuk he de Primark Catlover, ik heb er hier 2 redelijk in de buurt zitten en ging sowieso voor mijn zoontje al regelmatig, maar ze hebben idd ook heel leuk babyspul, al aardig wat gehaald voor Prinses Haha Owl, waar haal je de energie vandaan, lekker hoor, allemaal leuke dingen ! Antje gefeliciteerd met je knul ! �� �� Heeft ie t leuk gehad ?? Snap dat je gesloopt bent, die van mij was eind Augustus jarig en dat heb ik al heeeeeeeel klein gehouden, gelukkig snapte ie t wel . En heb idd in t ziekenhuis gevraagd waarom die kleine madame af en toe van zulke buien heeft, schijnt dat ze best veel slapen en de bewegingen veranderen, een schop zal ik niet meer voelen, daar is ze te groot voor, het zijn meer schuifelingen, klopt ook wel, maar blijft t raar vinden, ik ken haar patroon en dat is dan gewoon ineens anders ... maar goed, ik moet altijd bellen als t weer gebeurd, dus zal ik ook zeker doen. Ooh leuk Adya ! Is t mooi geworden ?? Wat top van je jongens dat ze samen hebben geslapen D �� ! Ga je t vanavond weer proberen ? Wij zijn t hele weekend ook weer druk in de weer geweest ( lees ; ik geef instructies en vriend voert ze uit ) 3 muren in t kamertje zijn geverfd, we hebben een badje en een box gekocht en we zijn bijnaaaaa uit de naam (vriend doet nog een btj moeilijk, maar ik druk m der wel doorheen haha ) Verdder nog steeds GIGA moe , echt om 09.30 zit ik alweer te knikkebollen, moet even kijken dat ik zoveel mogelijk ga proberen om s 'middags een uurtje te gaan liggen ofzo. En het eten is ook nog steeds lopende band werk haha Dikke knuffel meiden
Ja Lientje echt heel leuk! Alleen de dichtstbijzijnde is hier een uur rijden... Succes met de naam uitzoeken, meisjesnamen zijn volgens mij sowieso al veel moeilijker dan jongensnamen... Ik merk dat ik wel minder moe ben nu, maar dat zal waarschijnlijk komen door de vakantie, nog een week vrij. Ik heb daardoor ook veel minder lichamelijke klachten verder.
Ja ga dit f doorzetten hoor! Hoop dat t weer zo goed mag gaan! Zo leuk om ze zo samen te zien! Wat fijn dat de muren geverfd zijn en wow bijna uit de naam ook! Leuk leuk leuk. Ben benieuwd naar alle uiteindelijke namen en beebjes Nou als je weer in n periode van heel moe zijn zit (waarschijnlijk door de groei spurt) proberen dan als t kan idd maar smiddags even te rusten! Hier helemaal klaar voor de beeb Hoef niks meer te doen behalve de box en wipper in elkaar zetten en tzt de wagen van zolder halen.. de voetenzak is zelfs al gewassen
♥ December mama's ♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje ♥ Regenboog86 , 1e kindje 7. 8. 9. ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 10. ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje 11. 12. ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 18. ♥ Babyboom01 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje 23. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 24. 25. ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje 26. ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 27. 28. 29 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (7) | Meisjes (8) | Verrassing (2) Afspraken: September : 20 Owl Suikertest 21 Mini25 3D echo 26 D83 Pretecho 26 Lientje1985 Vk 26 Lientje1985 Echo placentalokalisatie 26 Catlover groeiecho 27 Owl Vk 28 Sara87 Glucose dagcurve 30 Lieke86 Groeiecho Gyn 30 Sara87 Pretecho Oktober : 11 Maroescka groeiecho gyn 12 Sara87 Vk 13 Sara87 Groeiecho Vk 26 Maroescka groeiecho + Co Vk Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
Sorry meiden dat ik momenteel niet actief ben. Ik slaap momenteel veel als de andere Kids naar school zijn en als ze thuis zijn dan heb ik het druk druk druk. Ben blij als de uitgerekende datum inzicht is! Ben zo klaar met de klachten van de kwaaltjes tijdens deze zwangerschap! Ik wil het liefst vandaag onze kleine in de armen en lekker van haar genieten. Nog ff geduld... Nog 11 en een halve week. 🎊