Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Jeeeeeeeeee we hebben de naam !!
    Het leek wel een volksberaad, maar we zijn eruit �� ��
    Ik wil eigenlijk ook nog een 2e naam, want die heeft zoontje ook, maar met dat bericht wacht ik maar even een paar weken haha :D
    Net ook de proefdruk vh kaartje nog een beetje gewijzigd inclusief haar definitieve naam, benieuwd hoe ie eruit ziet als ik 'm morgen in de bus krijg :)

Ga denk ik ook de enveloppen van tevoren bestellen en alvast schrijven, heb daar denk ik geen zin in na de geboorte, hoe doen jullie dat ?

Vandaag ook eindelijk haar (naam) sticker voor in haar kamertje bestellen, die levertijd is redelijk lang, vandaar dat ik nu echt uit de naam wou zijn :D

Vervelend als je zo moe bent en last van kwaaltjes hebt he Maroescka.
    Ik hoop dat ze nog wat draagbaarder worden, zodat je toch nog een beetje van de laatste maanden kan genieten.
    Neem lekker je rust, wij gaan nergens heen :p

Hoe is t gegaan met je jongens D ?
    Heerlijk zeg dat je al zoveel gedaan hebt, hoef je je daar niet meer druk over te maken :)

Jaa Catlover, voor een jongen had ik al een naam klaarstaan, maar dacht ook echt dat dit een jongetje zou zijn, dus toen het een meisje bleek moesten we helemaal blanco beginnen zeg maar haha.
    Balen zeg dat de Primark zo ver van jullie af zit, vind t soms ook wel een nadeel dat je (nog) niet online kunt bestellen .

Mijn grote bink gaat tussen de middag met een vriendje mee, dus ik ga zo terug naar bed, ik kan m'n ogen niet meer openhouden.
    Fijne dag ladies !

2. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Heb mijn dag vandaag niet😣😣, behanger heeft het afgezegd morgen en mijn mooi baby klamboe is verbrand tijdens strijken !!!!!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah Superleuk lientje! Fijn dat jullie eruit zijn! Hoop dat t kaartje naar je zin is! Officieel zo met haar naam erop! En leuk een muursticker!

Zoontje heeft weer tot half acht zonder Kick geslapen! Ben blij! De oudste kruipt ergens diep in de nacht nog regelmatig bij ons
    Met m meer moeite m heel de nacht daar te houden nu maar dat hebben we allemaal zelf gedaan ntl
    Bij de jongste nooit "problemen" mee gehad!
    Ach we hebben nog even en anders komt de oplossing tzt :)

Goed idee om de enveloppen vast te schrijven!

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje fijn gevoel he om uit de naam te zijn :) ik ga van de week het naam mutsje bestellen zo leuk en definitief dan :)

@sara das echt flink balen!! :(

@D83 das fijn zeg dat ie lekker lang geslapen heeft :)

Hier ligt ze weer in stuit dus ben heel benieuwd hoe ze gaat liggen de komende weken haha!

Wie heeft er nog meer last van kramp in de kuiten snachts?? Zoooo vervelend krijg haast m'n tenen niet naar omhoog zo erg :(

5. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    30 weken dansje hier!
    En het leek wel oorlog hier vandaag, m'n man haalde de zolder leeg en bouwde daardoor de rest van het huis zo vol, dat ik niks kon uitzoeken. Tot 2x toe ben ik in een enorme huilbui uitgebarsten, ik zag het echt niet meer zitten. Gelukkig kunnen we nu weer de slaapkamer en douche in, alleen nog het bed leegruimen...

Altijd leuk, de zolder leegruimen met iemand zonder (ruimtelijk) inzicht. Hopelijk dinsdag leeg, woensdag komen ze klussen

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ooooo zie t helemaal voor me
    Zou ik ook egt Nie trekken nu! Kan zo niet tegen rommel n viezigheid en Nu al helemaal Nie
    Zou er al helemaal Nie een paar dg ofzo in kunnen zitten!
    Is je bed weer aan kant?!

Wow 30 wk! Gaat toch hard ineens he meiden!
    Hier in t derde semester aangekomen! Morgen de eerste groei echo :) lekker beebje kijken ❤️

Ah ze kan nog draaien lieke pas na 34 of was t 36 wk wordt t moeilijker

Geen kramp in m'n kuit gehad nog
    Wel in m'n vorige zwangerschappen maar niet heel regelmatig
    wel erg pijnlijk :(

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @D83 de gyn was ook best verbaasd nog dat ze weer gedraaid was na vrijdag goed gelegen te hebben haha ze heeft dus nog ruimte genoeg :) jaa zo pijnlijk die kramp in m'n kuiten echt niet fijn heb dit normaal niet zo vaak en nu echt vaak auwie :(

8. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ooh nee Sara, dat was flink vloeken waarschijnlijk !
    Hekel aan dat soort dingen, heb je een nieuwe afspraak kunnen maken ?

D wat goed dat ze 't weer zo goed hebben gedaan vannacht !
    Fijn dat de jongste iig wel lekker in zijn bedje doorslaapt, scheelt 1tje minder te laten wennen, en je oudste komt ook wel, alles op z'n tijd .

Ooh leuk mutsje met naam Lieke, wil je die ook voor direct na de geboorte gebruiken ?
    Ah sinds wanneer ligt ze weer in stuit ?
    Die van mij ligt al een hele tijd in goeie positie en volgens mij is ze begonnen met indalen ook, net een paar dagen erop zitten met hele vervelende steken in mijn liezen en bij me poes, maar dat is een beetje gissen.
    Geen last van mijn kuiten, gelukkig, lijkt me echt een rot gevoel !

�� �� Gefeliciteerd Catlover met je 30 weken , laatste 10 weken alweer, leuk he ! :D
    Oh wat erg zo'n zooitje in huis, zit je nu echt niet meer op te wachten, zou ook gaan zitten huilen denk ik haha !
    Hopelijk alleen morgen nog een dagje en daarna weer btj ruimte om je heen , succes !

9. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Yeah de naam hebben is een fijn gevoel he lientje!

Ohw Sara ik snap het van je rot dag, voel je je wat beter, vandaag stuur ik positieve dingen naar je toe!

Hier een heel vreemd weekend gehad. Voelde me echt niet fijn, last van mijn lichaam, njet slapen, constant twijfelen of dit nou bij hoge bloeddruk hoorde maar wel high tea met familie en mijn babyshower was zaterdag!Dat was heel gezellig en wat zijn we verwend zeg jeetje.

Zometeen 30 weken echo, deze week heel vol met afspraken dus gister dacht ik ineens ohwwwww yes zin in morgen. Zo anders dan de zenuwen die ik in begin voelde voor echo, dagen niet slapen enzo.haha

Gister ook een bevallingen avond gehad bij ons in Zh. Niet echt iets nieuws gehoord maar vond het wel fijn ff alles te horen en te zien aangezien ik medisch in zh ga bevallen.

Fijne dag allemaal!! X

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje ja die willen we voor de geboorte gebruiken als ze aangekleed wordt :) ze ligt sinds gister weer in stuit en indalen doet ze nog niet haha een echte draaikont 😂

11. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Mofantje jaa vind 't een heel speciaal iets om de naam te weten :D
    Veel plezier dalijk bij de echo, leuk !
    Had ook zitten twijfelen over bevallingsinfo avond, maar ben met zoontje daar ook al bevallen en heb het onderhand ook al 2x gezien haha, dus sla 'm ff over :D

Oh leuk ja Lieke, ik moet ook nog een "1e pakje" kopen, is zoveel leuks :D
    Haha oh jullie madame is nog veelste druk met feesten daarbinnen, die denkt voorlopig nog niet aan de startpositie opzoeken of vast gaan liggen :p

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    ♥ December mama's ♥

29 november
    ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje

1.
    ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje
    ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje

2.

3.

4.

5.

6.
    ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje
    ♥ Regenboog86 , 1e kindje

7.

8.

9.
    ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje

10.
    ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje
    ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje

11.

12.
    ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje

13.

14.

15.

16.

17.
    ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje

18.
    ♥ Babyboom01

19.

20.
    ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje

21.

22.
    ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje

23.
    ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje

24.

25.
    ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje

26.
    ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje

27.

28.

29

30.

31.
    ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje

Jongens (7) | Meisjes (8) | Verrassing (2)

Afspraken:

Oktober :

11 Maroescka groeiecho gyn
    12 Sara87 Vk
    13 Sara87 Groeiecho Vk
    17 Lientje1985 Vk
    26 Maroescka groeiecho + Co Vk

November :

7 Lientje1985 Groeiecho

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam :)
    Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje haha indd ze heeft t veels te druk met feesten dan in de goede houding te gaan liggen 😂

Afspraken voor het lijstje:

21 Oktober Controle Gyn
    14 November Controle Gyn

14. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #2954 Boelie88, 4 okt 2016
    Laatst bewerkt: 4 okt 2016
    Lientje, wat fijn dat jullie een naam hebben! Altijd goed als je er samen eindelijk uit bent haha! Wij hebben hem ook al gelukkig :)

Lieke, oeh wat vervelend dat ze in stuit ligt, hoop voor je dat ze nog snel draait! :p

D83: wat goed dat je zoontjes zo goed samen kunnen slapen! Nu nog doorzetten inderdaad haha. Hoop dat het gaat lukken!

Antje, beetje laat maar nog gefeliciteerd met je zoontje!

Sara, vervelende dagen als er niks uit handen komt, hopelijk gaat het beter!

Mofantje: veel plezier bij de echo!

Hier net controles gehad bij verloskundige, kan zijn dat kleintje voorligt op groei, ze had mijn baarmoeder gemeten, en die lag best wel ver boven de gemiddelden die in de computer aangegeven staan.. Dusss... volgende week groeiecho om te kijken of het ook echt zo is, en zo ja hoeveel hij dan voorligt...Het kan natuurlijk ook veel vruchtwater zijn.
    Iemand al eens meegemaakt, dat kleine voorlag, en beval je dan ook eerder ofzo?

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk dat j j shower hebt gehad mofantje! Ben je verwend?! O ja lees t net! Heel leuk!

Voel j j vandaag wat beter dan afgelopen weekend?

Hier heel blij! Groei echo gehad en wat was ie leuk en t allerbelangrijkste is dat t mannetje goed groei! Zelfs iets boven t gemiddelde, niet veel maar wel een beetje en gaat dus min of meer gelijk op met m'n mannen! Mehn wat n opluchting!
    Ze heeft n prachtig schot grmaakt van z'n neusje en mondje waarbij die me n kusje geeft hihi :D ben zo verliefd
    Hij had z'n been weer langs z'n hoofd liggen, weet Nie hoe die dat doet :p en ze liet me ook wat haartjes zien :D😍❤️
    Zal paar foto's spammen!

Voor op de lijst

17 okt controle vlos Zhuis
    1 nov tweede groei echo plus gesprek Gyn

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En nog een van voren:)

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En van opzij

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Mooi D
    Hier ook gezichtje van voor met armen naast haar hoofd, dus zelfs positie van de echo foto hahah
    En ook hier logt ze gemiddeld/ boven gemiddeld maar nog in de curve!
    Ze ord nu rond 1550 gram geschat ik vond dat toch veel, de apps geven ander gemiddelde aan hahaha

19. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier vandaag groeiecho en vrijwel alles was helemaal gemiddeld. Hoofdje lag ook al vrij diep, maar weet niet hoeveel dat zegt op deze termijn.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier rond de 1350.. maar blijft n schatting ntl.. mm verschil maakt al veel uit..

Deel Deze Pagina