Geen idee volgens mij gebeurt egt indalen tussen de 30&36 wk Ze hebben iig nog de ruimte nu om weer te draaien.. maar gelukkig alles oke!
De zolder is leeg, de rest van het huis is inmiddels minder een puinhoop. Vandaag ging redelijk, en we waren ook heel blij met de ondergrondse container. Ik zie dat er zelfs al een controle in november gepland staat, gaat snel zeg!
Goeiemorgen meisjes, Boelie, geen ervaring mee . Mijn 1e lag altijd een beetje achter en deze dame loopt precies op schema. Maar denk niet dat je perse eerder bevalt dan, als je kleintje iets achterloopt op groei beval je ook niet per definitie later Zou me niet te druk maken hoor, zolang je kleintje t goed doet is dat t belangrijkste, die curves zijn allemaal maar gemiddeld genomen. Wel fijn dat je volgende week een echo krijgt Aahh D, wat een super foto's ! Snap dat je verliefd bent, want een lief snoetje heeft ie En wat zie je zijn gezichtje goed op die foto vd voorkant ! Fijn Mofantje & Adya, dat jullie echo's goed waren ! Volgens mij hebben ze nog aardig zat ruimte om te draaien Adya, maar hoeft natuurlijk niet. Onze prinses lag met de echo van 26 weken al met haar hoofdje redelijk diep en naar beneden en dat is , tot nu toe, ook zo gebleven Oeff beter dat t btj gedaan is Catlover ! Jaa vind je t ook niet snel gaan met die controles ! Komt allemaal wel dichtbij nu realiseer ik me zo af en toe haha ! Nou wat mij gister overkwam ... Zou mijn zoontje bij een vriendje gaan ophalen, kom ik daar binnen, staat er een ander vriendinnetje van mij ook bij de deur. Ik niks door, zeg der gedag, loop naar binnen , HELE woonkamer roze en allemaal vriendinnen en familie .... Ooh nee de bitches hebben een babyshower georganiseerd, terwijl ik dat zoooooooo niks vind haha Het was wel echt superleuk en lief gedaan en heb een hoop leuks gekregen, maar ik ben totaal niet vd verrassingen en was echt gesloopt erna, gelukkig zat mijn vriend toevallig thuis op me te wachten met eten haha !
Toch wel heel leuk dat ze t toch hebben gedaan Wat heb je allemaal gehad en wat hebben jullie gedaan?!
Lientje, nee eerder bevallen hoeft niet, maar als hij echt voorligt wat betreft groei kan ik me voorstellen dat ze willen halen, tenminste dat was zo bij mijn neefje wel, omdat hij toen al teveel woog enzo... dus vandaar ook een beetje mijn vraag. Zal wel heel verschillend ook zijn per persoon.. Een babyshower, wel gaaf joh! Ben benieuwd idd wat er georganiseerd en gekregen is!
Ja dat zeker Omdat de eerste dus zo groot was (53 cm 4375 gram) en ik daardoor een zware lange bevalling heb gehad met complicaties (1,5 u persen,ingreep Gyn met als gevolg sleutelbeen gebroken en ei op z'n hoofd) ben ik bij de tweede ingeleid Daarom krijg ik nu ook groeiechos en mag ik er zwz voor kiezen om ingeleid te worden
Morgen ladies, Boelie Ik heb ook geen ervaring mee, dochter is 3200g geboren en nu was ons meisje 1 kg ongeveer met 28,3 weken. Dus allebei niet groot. Maar maak geen zorgen het komt zeker goed. Ahhh D wat lief😍😍😍, echt mooi foto's. Wat goed van je zoontjes dat ze nu samen slapen op 1 kamer, lijkt me ook zoooo gezellig. Gaat het nog goed?? Wat fijn Catlover dat het weer opgeruimd is. Is zeker ook zo'n lekker gevoel dat het gedaan is. Ohhh Lientje wat leuk een babyshower 😃, heb jij het verwacht??? Ik verwacht die mijne ergens volgende week, ben benieuwd of ze iets hebben gewijzigd aan de planning na dat ze achter zijn gekomen dat ik iets erover heb gelezen😆. Ik kan nu niets meer terug vinden in de tel. van mijn man want alle berichten worden gewist tegenwoordig 😂😂😂. Hier druk bezig met het kamertje. Echt heel leuk bezigheid, gisteren is de behanger wel gelukig geweest maar hij moet maandag nog ff terug komen om wat af te maken. Zondag komt zwanger helpen met gordijnen en lamp ophangen, dan zijn wij eigenlijk klaar. Ja nog wel opzoeken naar een andere klamboe maar dat komt wel😊.
Hai ladies, Haha Boelie ja je hebt gelijk, begreep je verkeerd, denk idd dat ze , zoals D ook al zegt, je niet tot 42wk gaan laten doorlopen als je een grote baby verwacht. Je kan t wel volgende keer bespreken bij je vk, maar ik vind altijd dat ze alles zo in t midden laten "omdat er nog van alles kan veranderen" , pff is ook wel fijn om gewoon op alles voorbereid te zijn vind je niet ? Neeee Sara, had t echt totaaaal niet verwacht, ook omdat ze weten dat ik er niet van hou haha. En ben normaal echt wel een FBI spy , ik ben altijd van alles op t spoor en zoek overal wat achter, maar ze hebben t echt heel goed gedaan haha Haha ja jij had t per ongeluk gelezen he haha, ze zullen vast wel iets veranderd hebben denk ik Ze hadden een paar spelletjes bedacht ; - Met een roze lint raden hoe groot mijn (mini) buik is, had niemand goed haha. - Iedereen had iets van zichzelf of haar kids meegenomen uit de babytijd en ik moest dan raden van wie t was . - En iedereen moest op een kaartje 2 namen schrijven waarvan ze denken dat ik Prinses zo ga noemen, mocht thuis pas kijken. Was wel heel leuk om te lezen, hij zat er niet bij, wel 2 vriendinnen hadden de naam opgeschreven die t eerst bijna zou worden, dus ze kennen me wel erg goed Hier een foto'tje van wat ik o.a heb gekregen, zit ook nog heel veel in t badje, lakentjes, hydrofiel luiers enz enz Bekijk bijlage 514613
Wat leuuuuuk zeg. En zo schatig roze badset!!! Had jij nog geen bad? Nou echt heel leuk verzonnen vind ik. Geniet nog van je cadeautjes. Hhhhhh ja ik heb het idd per ongeluk gelezen😆.
Haha ja ik had toevallig vh weekend een badje gehaald hiiii Ze hadden me iets meer moeten uithoren of iets ze weten dat nu ik de laatste weken inga , als een gek aan t inslaan ben haha Maar badje wat ik had gehaald, ga ik bij mijn moeder of schoonmoeder neerzetten, daar zal ze ook vast wel 's in bad moeten . Ik wou dat ik t ook per ongeluk had gelezen haha
Hhhh ja, ik moet nog een baar dingen kopen maar hoe moelijk het ook is wacht ik nog ff hihihihi Ja altijd handig, ik heb al eentje bij mijn schoonouders staan.
Chaha lientje leuk dat ze je toch hebben verrast! Stiekem lezen, Thank had ook te veel rare dingen dus had t ook verwacht maar maakt het niet minder leuk hoor. Heb vandaag te veel boodschappen getild vrees ik. We gaan weekend weg met familie en ik had tijd dus ik boodschappen gedaan nu alleen t idee dat mijn schaambotje aan diggelen ligt en beurs, auww.
@Lientje wat leukkkkkkk!! Haha hebben ze je toch aardig te pakken gehad dus 😂 Hier intake gesprek gehad met de kraamzorg vandaag toch even fijn zown opfrisser haha Sorry meiden kan het hier soms niet bijhouden hoor haha
O egt heel leuk al dat roze! En idd badje ergens anders waar ze regelmatig komt is ook wel handig! Leuk hoor wat jullie hebben gedaan Besefte me vandaag dat t alweer bijna maandag is en dat t dan nog maar zo n 9 wk is voor ons prinsje bij ons komt 😍❤️
Lientje wat super leuk! Toch een babyshower Lieke wat fijn zo'n intake met de kraamzorg wij hebben de 18e de intake. Wat wordt er in zo'n intake ongeveer besproken dan heb ik een beetje een idee en kan ik me voorbereiden Dinsdag groei echo gehad van onze kleine meid, de echoscopiste heeft dit nog maar eens voor ons bevestigd dus dat was wel erg fijn. Ze groeide mooi volgens het schema en was nu 1300 gram. We hebben ook nog mooie foto's gekregen maar weet niet hoe ik ze moet uploaden
Wat fijn owl! Top! Zo heb sinds gisteravond zo n honger in de avond na t avond eten Onverzadigbaar 😜 Lang geleden dit
Oeh das niet zo mooi Mofantje, pas je een beetje op , moet jij eigenlijk niet meer doen he lieverd Lieke haha jaaa, hebben me zeker te pakken gehad Oh leuk de intake, hoe was t ? Is het hetzelfde bureau als bij je 1e ? Ik ben in de herfstvakantie aan de beurt Lief he D, heerlijk al dat roze Ooh nog maar 9 weken, wat spannend !! Welke datum is dat precies ? Haha ik heb dat ook sinds een paar weken, onverzadigbaar, ik eet tot ik naar bed ga Wat goed Owl en wat een mooi gewicht heeft ze al ! Ik kwam net uit de douche en droogde mijn benen af en toen zag ik mijn enkels .... oeps ... Of ik hou vocht vast of ik word gewoon dik haha ... Heb normaal altijd smalle enkels, maar 't loopt nu zowat recht naar beneden hahaha ...
@owl ze nemen een hele vragenlijst met je door en je persoonlijke gegevens. Ook vragen ze naar je wensen etc en of het bv of fv gaat worden. Ze bespreken wat de bedoeling is als de kleine geboren is en wat er daarna ongeveer gebeurd qua zorg. @Lientje we hebben dezelfde indd dus k ben even opgefrist qua dingen wel handig om weer even te weten hoe het ook alweer werkte zoals hoe het ging met de bedklossen bestellen en hoe hoog dat moest. Verder geen gekke dingen. K krijg een kraambezoek boekje erbij als cadeautje. Welk bureau heb je?
Weet t Nie precies wil 1 nov na de groeiecho bespreken of we al n datum kunnen prikken Kraamzorg komt maandag voor intake Had gebeld nav n tip hier op zp Krijg extra uren omdat ik twee kindjes onder de voer jaar heb op t moment dat er n baby komt