Alles oke hier, 31 weken vandaag! En nog maar 12 dagen werken voor ik vakantie-verlof heb Aftellen! Heerlijk! Intake van Kraamzorg hebben we hier ook al gehad, heb gewoon alle uren ingezet, ze zijn er niet voor niks, en ik krijg alles vergoed via zorgverzekering, dus ik denk, ik neem het ervan. Oehh en nog maar twee weken voor we de sleutel krijgen van ons nieuwe huisje! Jeej, dan kan ik eindelijk de babykamer klaar gaan maken! Gelukkig maar!
Wow 31 wk schiet op! En bijna de sleutels 🎉 Leuk vooruitzicht! Goed dat kraamzorg ook maximaal wordt ingezet! Hier maandag de intake Alvast een en ander op papier gezet, tis toch anders als t de eerste is of de derde..
Dinsdag alweer werken, is m'n vakantie voorbij. Hopelijk duidelijkheid ook ober m'n contract, ook nog eens inventarisatie (hebben ze verplaatst omdat het in mijn verlof viel oorspronkelijk), en dan volgende week nog werkoverleg. Pff, gaat en zware week worden!
Boelie wat fijn dat jullie de sleutel krijgen kun je beginnen met de babykamer. Catlover heel veel succes met de drukke week volgende week Lieke heerlijk toch! geniet van je verlof vandaag zijn zusje en vriendlief weer verder gegaan met de baby kamer. zoo lief dat ze dit voor mij doen. want mijn energie level is op dit moment 0.0
Vanochtend hadden we 3d echo, maar kindje had neus in de placenta verborgen, dus het werd niets. We mogen gelukkig over 2 weken nog eens terugkomen voor een (gratis) herkansing. Daarna nog even met man en zoon de stad in geweest en lekker wezen lunchen, dus was al met al wel een leuk uitje. Hopen dat ons eigenwijsje volgende keer wel meewerkt...
Ah wat balen zeg van die 3D-echo! Hopen dat het over 2 weken wel lukt dan! Lieke: al bijna verlof! Wat vliegt de tijd zeg! Succes met je laatste werkdag en geniet van je verlof, wat heerlijk zeg
@adya fijn dat jullie terug mogen komen en hopen dat jullie uk er dan wel zin in heeft @Boelie Gefeliciteerd met het 31 weken dansje Jaaa heerlijk kan echt niet wachten k mag vrijdagochtend ook nog keertje kosteloos 3-4D echo omdat ze vinden dat k een mooie buik ervoor heb zeg ik geen nee tegen haha
Balen als ze Nie meewerken he Was hier ook; egt pas na een half u een paar foto's maar ook daar heeft ze een en ander weg moeten sjoemelen om t beter te zien Hopelijk werkt ie volgende x wel mee!
Goedemorgen! Top dat jullie uit de naam zijn Lientje!! En wat super leuk dat ze een babyshower hebben georganiseerd. Lekker verwend! Fijn dat jullie echo's goed waren dames! Geruststellend gevoel en ff naar de kleine spieken is altijd goed natuurlijk. Ik heb geen kramp in mn kuiten Lieke, wel soms rusteloze benen. Maar ik slik nu magnesium voor het slapen gaan en denk wel dat het helpt, want ik heb het sindsdien niet meer gehad. Misschien ook een tip voor jou? Boelie, als ze een groot kind bij je verwachten, kan ik me niet voorstellen dat ze je langer dan nodig laten doorlopen. Het moet er tenslotte ook nog uit 😉 Hier heeft de kraamzorg gewoon gebeld, maar ik krijg dezelfde als de vorige keer, dus ze wist mn voorkeuren enzo. Bij de eerste doen ze dat nooit. Wat Lieke zegt idd, ze nemen van alles met je door. Voorkeuren en wensen enzo. Fijn dat je nog een keer mag Ayda! Zul je net weer zien natuurlijk dat de baby lekker met zn koppie in je placenta ligt. Hopelijk de volgende keer beter! Sara, hoe gaat het met je? Hoe gaat het verder hier met de dames? Zo zielig, mn zoontje lijkt ineens niet meer te durven poepen ofzo. Als hij aandrang krijgt, wordt hij onrustig, gaat heen en weer dribbelen, komt steeds bij je, begint later wat paniekerig te worden, te huilen en na ruim 3 uren gaat ie poepen. Dikke harde tennisballen komen eruit. Heb van de huisarts Florax junior gekregen. Hopelijk helpt het! Het schijnt dat peuters in een fase kunnen komen dat ze moeite hebben om dingen los te laten. Speelgoed, knuffels, maar dus ook hun poep. Nou als ik op de wc zit, heb ik daar absoluut geen probleem mee haha. Vorige week hing hij aan zn eetstoel, zwaar ding van hout, en klapte natuurlijk achterover met dat ding op zn snufferd. Mega bult op zn kop, dikke bloedneus, bloedlip, dikke lip en een stukje van zn tand. Wat een rauwdouwer is het ook!! Ff een buikfotootje. Gisteren gemaakt. Mn buik hangt laag hé?! Heb daardoor wel minder brandend maagzuur als bij de eerste
Met een pittige week in het vooruitzicht besloot mijn immuunsysteem een verkoudheidskansen virus door te laten... Bagger geslapen dus en een constante loopneus, met lekkere verstopte bijholtes. Geen verhoging gelukkig, maar de paracetamol laat ik nu toch echt niet meer staan. Net als neusspray als het erger wordt. Antje: mooie foto! Inderdaad hangt hij best laag ja. En wat een actie van je zoontje zeg!
Hier ook bagger Kids weer n dag naar opa en oma De piek was vanacht om half zes Wat een ellende Ik moet egt nog f n dagje rust Hopelijk morgen weer de oude (zover dat nog kan) Beterschap catlover O antje wat naar dat ie zo is gevallen Zo zonde om te zien he Hier heeft de oudste ook n paar van die zakjes op toen hij net zindelijk was met plassen maar poepen nog eng vond Gelukkig daarna Nie meer nodig gehad Hopelijk is ie snel uit deze fase Denk dat je kleine is ingedaald zo aan j buik te zien! Succes!
Hoi lieve dames, Heel verhaal getypt, verkeerde knop, alles weer weg ... Ga hier even van "ontzuren" en dan typ ik t later vanmiddag wel weer ...
Oh Lientje, dat is echt kut! 😬 Tot vanmiddag dan 😉 Beterschap Catlover. Hopelijk ben je er snel vanaf! Rustig aan D! Ik hoop dat je vandaag wat meer rust kan pakken. Ff lekker een tukkie doen! Volgens de vk was hij niet ingedaald en zo voelt het eerlijk gezegd ook niet. Bij Tygo voelde ik dan wat meer druk en steken van onderen. Ik moet morgen weer naar de vk. Zal dan gelijk ff vragen
Hoi lieverds, Herkansing ... Lees dat er wat meiden lopen te kwakkelen qua verkoudheid. was vorige week ook een daggie beroerd, schijnt best te heersen, beterschap !! Hoop dat je na vandaag weer beetje bent "opgeladen" D, soms heb je dat echt nodig he .. ! Leuk Boelie, dat jullie bijna de sleutels krijgen ! Eindelijkk aan het kamertje gaan beginnen , moet er nog veel in het huis gebeuren ? Heerlijk bijna je verlof Lieke, kan je lekker gaan rommelen thuis Fijn he Owl als andere wat van je willen overnemen als t even niet meer gaat, hoop dat je je energie snel weer terug hebt ! Die van mij is sinds 30 weken weg en komt ook niet meer terug vrees ik haha , vanaf dat ik me ogen open heb doen ze pijn en wil ik alleen maar terug naar bed ... Ahh wat een kleine ondeugd Adya haha, die ligt wel lekker met zijn gezichtje zo Je hebt t niet in de hand, maar is wel balen natuurlijk als je je erop verheugd om naar je ukkie te spieken, hopelijk werkt ie de volgende keer wel een beetje mee hihi. Ooh Antje, die van jou doet me echt denken aan de mijne .... Had toen ie klein was ook regelmatig zulke dingen, zaten we geregeld bij de 1e hulp en was altijd wel ergens bont & blauw ... Maar troost je, als ze ouder worden, word het wel iets minder haha. En je buik is echt heel mooi ! Ben je vast trots op Hier zijn we vh weekend even flink bezig geweest in der kamertje Nog 2 weekenden en dan is t grootste deel wel af, dan is t alleen nog de aankleding. Ben ondertussen druk bezig met mijn lijstje met laatste spullen kopen af te werken, maar als ik er wat afstreep, bedenk ik me weer iets wat erbij moet haha Over 2 weken ook maar t kinderfeestje van mijn zoontje gepland, is er een beetje bij ingeschoten *schaam schaam* Btr laat dan nooit toch .... ik heb volgende week Dinsdag de intake vd kraamzorg, ze wouden wel eerder, maar ik wou liever in de vakantie, dan is alles wat rustiger hier en heb aardig wat te vragen, want is voor mij allemaal heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden haha. Kunnen jullie ook niet meer gewoon rechtop komen als je hebt geslapen ? Ik moet eerst op mijn zij rollen en dan omhoog komen , zei nog tegen me vriend dat ik wel een schildpad lijk die op zijn rug terecht is gekomen, met spartelende pootjes & al
Haha, Lientje, ja... Spartelende schildpad, herkenbaar. Beterschap aan alle kwakkelaars. Hier heerst het ook, maar mijn man had het erger te pakken dan ik. Mijn zoontje wil 's middags niet meer slapen, terwijl ik zelf zo'n behoefte heb aan een middagdutje! Maar dan staat hij zo schattig in zijn bedje: "Wille niet slapen, wille spelen! Alsjeblieft?" Tja, wat doe je dan? We zijn maar naar de eendjes in het park wezen kijken.
Helaas helaas toch net moeten prikken Jammer genoeg kan je hier geen filmpjes delen Wat ging m'n buik tekeer zeg! Nu had k ook wel wat gedronken met suikers en lig ik net lekker oo de bank na de kids er in te hebben Maar viel me vanmiddag ook op dat ie zo druk is en m'n buik zo tekeer ging Fijn dat t kamertje zo opschiet lientje Balen van t slaapje ayda.. ik kon ook nauwelijks rusten toen De tweede kwam nadat de oudste net een maand 1 was maar hij deed max 1-2 dutjes van 45 min, egt zelden iets langer.. als ik dan net sliep.. Hier een begin gemaakt met de digitale foto albums van de jongens Afdrukken is geen beginnen meer aan en heb besloten jaarboeken te maken Op een of andere manier maalt dit ook steeds door m'n hoofd en heb nu n klein beetje rust nu ik eindelijk ben begonnen.. al ben ik er nog lang Nie want maak er van elk kind per jaar een ntl Wel egt heel leuk om m'n mannetjes zo terug te zien en besef me weer hoe veelste hard t gaat T is echt zo, hoe cliché ook.. Geniet straks maar lekker van jullie kleintjes Ze zijn zo snel baby af 😓 Soms zou ik t weer allemaal over willen doen om t tegelijkertijd ook weer steeds makkelijker te vinden allemaal..
Halloootjes! Ik zal mezelf even voorstellen want ben net nieuw in dit forum! Ik ben Nicole, 30 Jaar en uitgerekend zoals dit forum het al zegt..... In December 2016, om precies te zijn 2 December! Wat een spannend en bijzondere tijd zeg! (L)