Hoi Nicole, Gefeliciteerd & leuk dat je erbij komt !! Hoe gaat t met je ? Even voor de lijst ; Hoe jong ben je , is het je 1e kindje en weet je of het een jongetje of meisje is of is het een verrassing ?
Goedemorgen lieverds! Goed geslapen? Haha Lientje, ik moet soms zo lachen om jouw uitspraken. Ik denk gelijk in plaatjes 😂 Het valt hier nog mee. Maar fijn dat het kamertje bijna af is. Kun je het dan lekker opleuken met assecoires enzo. Ik kijk er ook echt naar uit om het kamertje af te hebben. Er moet nog een kozijn geschilderd worden, radiatorbekleding en Tygo nieuwe meubels zodat zijn meubels naar de kinderkamer kunnen. Ayda, mijn zoontje begint ineens ook met die fratsen. Ze zijn bijna even oud toch? Bij mn ouders wilde hij afgelopen weekend al niet slapen en gisteren ook niet. Maar toen heeft hij wel 1,5 uur stil op bed gelegen. En ik vind het middagdutje juist zo lekker haha. Wat super leuk dat je dat gaat doen D! En idd als je al die oude foto's ziet, besef je ineens hoe hard de tijd gaat. Niet normaal!! 😱 Welkom Nicole!! Gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere en mooie tijd Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Hoe groot is jullie buik eigenlijk. Die van mij "maar" 28cm. Gewoon 1cm kleiner dan bij de eerste rond deze termijn. Verloskundige zei dat het prima was, moet tussen de 27 en 31 zijn, maar toch denk ik er wel aan. Is het niet te klein etc. Misschien als ik straks verlof heb, mn buik wat meer gaat groeien, maar opzich vind ik het ook niet zo erg dat mn buik niet zo groot is 😜
Als de verloskundige zegt dat het prima is, dan hoef je je geen zorgen te maken hoor. M'n buik was 2 weken geleden, met 28 weken, al 34 cm. Heb morgen een extra groeiecho.
Goedemorgen Dames, Lientje, nou er hoeft alleen geverfd te worden gelukkig, dus daar ben ik heel blij mee! D83, superleuk, zoiets wil ik ook gaan doen van onze muppet! Antje, lastige fase die peuter van jou! Hopelijk snel voorbij haha! Mijn buik was trouwens 34 cm, wat betekent dat ie voorloopt op schema geloof ik...heb daarom vandaag ook groeiecho, om even te kijken waar dat aan kan liggen. Ik vond het vooral leuk dat ik weer even naar binnen mag kijken😊 Welkom Nicole en gefeliciteerd natuurlijk! Lieke fijne laatste werkdag vandaag! Catlover, beterschap! Sara hoe gaat het met jou?
Beetje bijgelezen. Fijn te lezen dat kamertjes goed vorderen. Ik ben begonnen met aftellen geloof ik, nu 30 weken en 4 dagen dus nig ff te gaan. Ene moment vind ik dat getrappel heerlijk en andere moment wil ii haar zo graag bij ons, weten hoe ze eruit ziet. Dus dan bedenk ik maar dat ik nog moet genieten van het getrappel want dat komt niet meer terug als ze er eenmaal is! Ook had ik gister met manlief over dat haar naam zo bij ons hoort al. Ik kijk uit naar dat zij(naam) geboren word en niet onze dochter (zonder naam)Snappen jullie me hahaha. Manlief vond dat ok echt al zo voelen.
Hoi lieve mama's, Lientje fijn dat de kamer bijna af is, kan je heerlijk aan de slag. En dat gevoel als je op je rug ligt ken ik ook heel goed hhhhh. Antje goed dat jullie weer goed zijn gekeurd, ik heb vanmiddag een controle afspraak en zal zien hoe groot mijn buik nu is. Was bij 28 weken 25cm dus ben benieuwd. D Oh wat leuk zo een fotoboek! Ben ook van plan om het te gaan doen. Boelie bijna je nieuwe huis in! Spannend en zeker erg leuk. Gelukkig hoeft er niet veel gedaan worden. Veel succes met het verhuizen, en veelplezier met je echo 😆😆. Nicole welkom en gefeliciteerd. Hier is het druk! Kan me niet voorstellen hoe ik het anders vol heb kunnen houden met nog werken erbij!!! Heb echt bijna elke dag een afspraak😥. Kamertje is ook bijna klaar😆😄. Nog alleen goed schoon maken na het behangen en boren en dan kan alles weer in z'n plek. Gelukkig hebben mijn zusjes en schoonzusje hulp aangeboden voor aanstaande vrijdag. Kan niet wachten tot dat het helemaal af is dan loop ik naar binnen om alleen te kijken. Vanmiddag controle bij verloskundige en morgen groeiecho. En wat mijn suikerwaarde betreft moet ik het nog bespreken of ik een apparaatje mee mag krijgen om thuis te prikken anders moet ik weer een hele dag vrij maken om in het ziekenhuis te gaan prikken.
Succes met de controles en echo's dames! Kom vnv wel weer f lezen hoe t is gegaan! Mijn buik is nog nooit gemeten Hoor alleen zoveel vingers boven de navel en dat pastte altijd met de termijn Moet maandag naar de verloskundige dan zal ik t eens vragen! Had k gezegd dat t geboortekaartje af is zover t al kan? Ben er helemaal blij mee Zo leuk zn namen voluit te zien Herken wat je bedoelt hoor, we noemen m hier ook bij naaam en onze zoontjes ook en die plakken er dan nog baby voor Baby ..... zo lief 😍 Ja ben blij dat ik ben begonnen Later als ze groot zijn krijgen ze allebei een harde schijf met alle foto's mee J kan ni alles afdrukken of in n boek plakken gezien t aanralxfotos er elke dag worden gemaakt Maar de allerleukste moeten gwn in een album Vanacht is m'n zp vriendinnetje bevallen van haar tweeling Zo leuk om die mannetjes te zien Kan Nie wachten tot ik m'n eigen mannetje kan bewonderen Zal die veel lijken op de jongens? Of weer helemaal anders? Nog eventjes Vandaag eindelijk wakker zonder hoofdpijn Hoop dat t zo blijft!
Dat zijn flinke buiken Mini en Boelie! Jullie kunnen nog wel normaal bewegen enzo? 😜 Hoe was de groeiecho Boelie? Het aftellen is idd begonnen Mofantje. Ik snap helemaal wat je bedoeld. Sara, pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt? Snap dat je het liefst thuis wilt prikken, want dat scheelt je een hele dag vrij nemen. Hoe was het bij de controle? Wat super dat jullie geboortekaartje af is D. Bij Tygo moest ik gewoon janken toen ik het voorbeeld thuis kreeg haha. Ben je trouwens niet bang dat je zoontjes zich verspreken voor wat betreft de naam? Wat heerlijk dat je wakker bent geworden zonder hoofdpijn. Houden zo! 😉 En gefeliciteerd met je zp vriendin!
Nee eerlijk gezegd maken we er ni egt n geheim van Van de naam.. familie en vrienden mogen t van ons gewoon weten Is ntl Nie gebruikelijk maar voor ons prima en leuk Ja bijzonder he 😍❤️
Ach wat is niet gebruikelijk. Doen wat voor jullie goed voelt en dicht bij jullie staat toch? Het maakt het wel wat gemakkelijker 😂
Hello dames, Pfoee gelukkig hoeft er niet veel te gebeuren Boelie, als dat ook nog allemaal moest gebeuren .... Jaa leuk he Mofantje als je de naam hebt, vinden wij ook Noemen haar nog vaak "Prinses", maar dat zal wel blijven, ook als ze geboren is , maar het is idd veel "echter" dan dat je "baby" zegt . Lief he , die geboortekaartjes D ! Ben blij dat t wat beter met je gaat lieverd ! Mijn buik is ook (nog steeds) klein Antje, zo klein dat ze vorige keer met opmeten niet eens heeft gezegd hoeveel centimeter Als ik sta lijkt t nog wat, maar als ik lig is het nog steeds een teveel gegeten buik .... Ben benieuwd wat ze Maandag zegt bij de controle, maar volgens mij zegt t idd niet veel, want onze dame ligt altijd perfect op schema, soms zelfs paar daagjes voorop. Begin hier weer beetje chagerijnig te worden, omdat me alles niet snel genoeg gaat .... Wil dat het kamertje meer opschiet, ik wil de box in mekaar, ik wil de bedjes gaan opmaken, ik wil gaan wassen & strijken, ik wil dat heel t huis ineens geverfd word ... ik wil ik wil ik willllll hahaha
Zoo mini dan loop je inderdaad flink voor met buik, ben benieuwd of jouw kleine dan ook voor loopt! Sara wat fijn dat de schoonmaak gebeurd met hulp van je familie! Mijn schoonmoeder wil mij gelukkig ook helpen als we de sleutel hebben enzo! Ideaal! Lientje, nee inderdaad, blij toe! Haha ik snap je wel met ik wil ik wil ik wil! Dat heb ik ook zo ontzettend! Maar goed nog even en dan mag ik ook los gaan!! Jeej! Over naam: wij zijn wel bang dat we ons verspreken dus we gebruiken nu vooral nog het koosnaampje haha! Over mijn groeiecho: kleintje loopt ietjes voor, hooguit een kleine week, dus niks om zorgen over te maken, hij heeft dus alleen extra veel ruimte nog haha! Waarschijnlijk wordt hij wel iets langer dan gemiddeld, want hij heeft wel langere benen, te danken aan mijn lange vriend haha! Antje, nou mijn buik begint aardig in de weg te zitten met bukken en schoenen enzo aantrekken! Denk dat ik binnenkort ook een grijpstok nodig heb om dingen op te rapen enzo! Pffff haha
Mijn man heeft zich dus al 1x versproken met de naam, volgens mij hoorde niemand het... Of ze doen alsof ze het niet hoorde. Ach ja, niks aan te doen. M'n buik begint wel behoorlijk in de weg te zitten ja... Op staan gaat lastig, schoenen aan doen, autorijden. Alles eigenlijk haha. Nog maar 4 weekjes en dan ga ik ook al met verlof.
Sorry meiden k heb t beetje druk gehad afgelopen week..schaam schaam haha! Lees dat er al veel kamertjes klaar zijn of zo goed als..fijn gevoel is dat he en dan wordt het pas ECHT Hier gaat m'n buik ook aardig in de weg zitten hoor..hij lijkt weer te groeien nu want voel van alles trekken maar nog geen 1 streep nog zo bizar haha! Geboortekaartje moeten we nog naar kijken. Vorige keer waren we er ook snel uit ben benieuwd of dat dit keer ook zo is hihi Meiden met de groei echo heel veel suc6! Fijn dat iedereen weer goedgekeurd is Heb beetje globaal gedaan hihi maar ik heb nu verlof dus meer tijd om mee te schrijven en te lezen
Hier zijn wij weer goedgekeurd voor de komende 3 weken. Buik was 28cm groot en ze ligt nog steeds met haar hoofd naar beneden, rug rechts en benen links. Morgen groeiecho, zo leuk om weer ff te spieken. Heb 2 lab formulieren nee gekregen, 1 voor de ijzer want die is nog steeds niet helemaal in orde en 1 voor bloedglucose dagcurve. Nou ik krijg dus echt geen apparaatje mee om thuis te prikken, nag wel zelf eentje regelen of lenen via de apotheek. Gisteren en vandaag weer een strees en gedoe met werk!!! Had gisteren afspraak met de arboarts en heb gewoon alles verteld hoe het gegaan is. Ze vond het belachelijk en heel slordig dat ze geen tijd hebben gemaakt voor een gesprek en vervolgens 100% in de ziektewet gegooid! Haar conclusie is dat ik meer vanwege spanning op werk ziek ben dat vanwege mijn zwangerschap klachten en dat heeft ze ook op het rapport gezet. Vandaag heb ik mijn werkgever 3x aan de telefoon gehad en 1x iemand van de personeelszaken 😥😥😥. Ze zijn het niet mee eens dat er spanning is op werk (want dan hangt het boordje zwangerschap niet op en krijgen ze niet via de uwv betaald).!!!! Ik heb gezegd dat ik er helemaal klaar mee ben en wil niet meer door iemand gebeld worden. Na een hele lange telefonisch gesprek ( 40 min.) met de personeelszaken kwamen we er uit dat ze het weer gaan melden als arbeidsongeschikt vanwege zwangerschap!!!!
Jeetje Sara wat doen ze moeilijk met het werk, zo naar! Wel fijn te lezen dat de kamertjes opschieten. En heel herkenbaar te lezen dat de nesteldrang intrede doet hahah, opruimen, wassen, alles moet gereed zijn voor al onze kleine hummeltjes! Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Lieke heerlijk verlof , lekker van genieten, nu echt begonnen !! Boelie, top dat je groeiecho goed was kleintje met zijn mooie lange benen Sara, veel plezier vandaag bij de groeiecho, lekker kleintje kijken Als ik jouw berichtjes over je werk lees gaat mijn bloeddruk steeds de hoogte in geloof ik, wat een ongelofelijke kl**tz*kken ! Heel goed van je dat je gezegd hebt niemand meer te willen spreken, laat ze t maar uitzoeken verder, dikke middelvinger Vanmiddag wil ik de laatste dingetjes aan de meubeltjes verven, dan zitten mijn "taken" wat betreft de kinderkamer erop En na school wil ik samen met zoontje een beginnetje maken met de Halloween versiering Wij hebben altijd heel veel, dus gaat niet in 1x lukken, maar heb der zin in ! Oh ja ennnn 33 weken vandaag alweer, yesss !!!! Fijne dag ladies !
Heerlijk verlof lieke! Geniet er van! He Sara wat naar dat werk nog steeds zoveel invloed op je heeft Heel rot dat t zo moet gaan! Denk lekker aan jezelf hoor! Veel plz met de echo vandaag! Lientje jij met de laatste dingetjes en de versiering! Leuk! Hier weer beter sinds gister! Ben blij!