Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dankjulliewel!! :)

Veel plezier Lientje met de laatste dingetjes! Hier ook 33 weken dansje🎉🎉

2. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Lieke lekker verlof!! Geniet er van en gefeliciteerd met je 33 weken.

Lientje veel succes met het verven en de halloween versiering. En jij ook gefeliciteerd met je 33 weken, wat gaat het hard zeg.

D hou het zo lieverd😊 hopelijk blijft het zo goed gaan.

Net de groeiecho gehad, ze lag erg onhandig met haar rug schuin naar voor en haar gezicht naar mijn rug toe. Meten ging heel lastig, foto was onmogelijk 😕. Verloskundige dacht gelijk van dat wordt niets moeten het maar andere keer doen! Toen ging ze toch proberen en uiteindelijk wel gelukt maar echt met moeite.
    Alles was goed en normaal, ze zit nu op ongeveer 1500g.
    Mijn suikerwaardes zijn vandaag helaas aan de hooge kant dus moet blijven meten en morgen de waardes doorbellen. Misschien wordt ik toch doorverwezen naar de gynaecoloog!!!

3. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hier ook de groei echo gehad, ook met moeite.. Bijna een uur bezig geweest! Hij werd geschat op 1588 gram, als hij deze lijn volgt zal dat met de geboorte 3600 gram zijn... Ik weet niet of dat veel is en welke maat? Zit ook wel ruim met vruchtwater, maar niks om zorgen over te maken.

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Volgens mij is dat wel gemiddeld oh! Mijn kindjes waren met 38 wk al zwaarder dan dat. Fijn dat ie weer is goed gekeurd! Ze zijn lang bezig geweest!

God weet ni wie dat laatst zei over stukjes lopen
    Nou moest gister n vandaag noodgedwongen alles lopend doen
    M'n bekken begeven t, m'n onderrug doet zeer, n ook down unda voel ik steken..

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kan wel merken dat de baby aan t spekken is
    Zo veel meer honger
    Best aardig bord pasta op vnv maar ben alweer pannenkoeken aan t bakken 🙈

6. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier beetje kwakkelen met gezondheid, grieperig. :( Mijn collega's hebben me al aangeraden morgen thuis te blijven, aangezien ik toch alleen voor administratie stond ingedeeld.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Beterschap!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn Sara en Mini dat de echo goed is :) is netjes gemiddeld bij beide :)

Beterschap Adya lekker rustig aan doen hoor.

9. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Beterschap Adya.

Oh D hier ook het zelfde😕. Heb veel meer honger dan normaal en dan zit ik aan dit stomme dieet.

Vandaag weer bloedglucose dagcurve katoen prikken in het zh, gisteren was aan de hooge kant dus ze willen echt voor het weekend beslissen wat ze er mee gaan doen. Ben benieuwd .

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes Sarah. Wat vervelend!

11. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Adya, beterschap!

Sarah, succes vandaag met de curve, hoop dat het mee gaat vallen allemaal!

D83, ik heb ook hongerrrr hele dag door haha! Lekker toch, pannenkoeken! :p

Lieke: Geniet van je verlof!

Lientje, wat leuk dat jullie zoveel doen met Halloween! :D!

Wij gaan dit weekend weer lekker verder met inpakken enzo... moet nog gebeuren, en na vandaag hoef ik volgende week nog maar 5 dagen te werken. Dus ook bezig met overdrachten enzo. Ook fijn te mogen doen, nog maar een week! Yeah!

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoi meiden,

Top Sara, dat de groeiecho goed was, ben je toch weer gerustgesteld vind ik altijd :)
    Weet je al wat meer over je prikken van vandaag ?

Bah ja het heerst hier ook heel erg Adya, hoop dat je lekker rustig aan doet vandaag .

Haha D, moet zo lachen om je vreetkicks :)
    Ik heb volgens mij ook nog nooit zoveel geld gespendeerd aan eten, alles moet ik en meteen en moet ook van alles in me kast hebben voor t geval dat haha.
    Waren ze lekker je pannekoeken :p ?

Dat is netjes hoor Mini, hartstikke goed ! :)
    Zullen de echo's wat lastiger meten worden omdat de kindjes wat groter worden of zijn ze gewoon allemaal eigenwijsjes haha ?

Ik heb net de enveloppen besteld, kan ik die alvast gaan schrijven, leukk :D !

Hoe gaan jullie het trouwens doen met het wassen van de babykleertjes ?
    Kan me van mijn zoontje herinneren dat je alleen bepaalde wasmiddel & verzachter mag gebruiken (Neutral?), want ik had een heleboel Robijn Zwitsal ingeslagen, maar volgens mij "mag" dat helemaal niet haha :D

13. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Bedankt allemaal, tot nu toe is mijn suikerwaarde keurig. Moet nog vanavond een keer prikken.

Lientje Ik heb nu toevallig de eerste wasjes in de wasmachine, heb Vanish en idd Zwitsel gebruikt. Maar heb nu alleen de beddengoed gewassen.
    Ik weet ook nog dat ik bij mij dochter alleen maar neutral heb gebruikt .

Zusjes zijn net weg, babykamer is helemaal klaar😆😆 en de kamer van mijn dochter anders ingericht dan ziet ze ook iets nieuws gedaan. Zolder opgeruimd en baby beddengoed gewassen. Ben echt blij dat ze hebben geholpen.

14. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik heb hier wel Neutral gekocht en ben van plan alleen daarmee te wassen en dan zwitsal geurbuiltjes in de kast erbij te leggen.

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Sara wat goed van je suiker !!
    Supergaaf dat de babykamer af is , wat hebben jullie hard gewerkt :)
    Laat je een foto'tje zien als ie helemaal naar wens is ? :D
    Ga je t deze keer anders doen qua wassen ?

Jaa die Zwitsal geurbuiltjes wil ik ook gaan gebruiken Mini, zijn heerlijk !

Ik zag dat er nu ook "Baby Reus" bestaat, misschien ook eens kijken of dat wat is ....

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lekker bezig meiden! Heerlijk als t zo opschiet he! Fijn dat je hulp had Sarah, en wat Leuk voor je dochter! Beetje verandering in haar kamer! Hoop dat je suiker vnv ook prima was!

Hier ook alles met neutral gewassen
    Zwitsal buideltjes erbij en dan ruikt t toch nog lekker
    Ga als ie wat groter wordt gwn mee wassen met onze was

Hier lekker rustig dagje met ml samen gehad
    Lekker geslapen vanmiddag en erna gelunched in stad, wat geshopt oa kadootjes voor de jongens en nog lekker koffie gedronken, thuis samen gegeten.. beetje ons leven op dagen samen zoals voor de kids hihi :p

Morgen komt m'n wiegje
    Zou die van m'n schoonzus lenen maar ze heeft n nieuwe besteld voor ons :D als kadoo voor de kleine.. we hebben ntl ook egt alles al of nog dus lastig om voor ons iets te vinden
    En zelf n wiegje aanschaffen vond k zonde voor zo n korte tijd omdat ie toch snel (hopelijk) naar z'n eigen kamer gaat..

17. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik heb een hele hectische week achter de rug, zowel qua drukte als emotioneel, dus ik heb niet meegelezen de laatste dagen...

Vorige week is onze bezorger plotseling overleden, die zou volgende maand 10 jaar in dienst zijn. Gisteren hebben we daar de uitvaart van gehad, waardoor wij en onze collega-apotheek (daar bezorgde hij ook) elders in de wijk een paar uur dicht waren. gelukkig waren de mensen allemaal erg begripvol.

Verder moest ik toch snel wat horen over mijn contract dat eind november afloopt, dus daar vroeg ik woensdag over. Toen wisten ze nog niks, en gisteren werd de apotheker gebeld dat ik mag blijven, voor vast! Wat een opluchting is dat zeg!

18. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oh en de verbouwing van de zolder vordert mooi, dus we zijn bijna uit se rotzooi.
    Nog 2 weekjes werken!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gecondoleerd catlover
    Wat verdrietig :(

Fijn dat t opschiet thuis en je verlof in zicht komt! Super nieuws dat je mag blijven voor vast!

20. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd, Catlover. Was hij nog jong? Klinkt wel zo.

Wel fijn dat je een vast contract krijgt! Scheelt een hoop onzekerheid, zeker in deze periode.

Fijn dat de suikers goed blijven, Sara! Hier gelukkig ook.

Lientje, ik heb vorige keer alles met neutral gewassen en ga dat dit keer weer doen (of een soortgelijk middel). Maar mijn moeder heeft aangeboden de eerste keer alles even te wassen, dus dat scheelt een hoop werk. Ben nu al kapot als ik de gewone wassen allemaal gedraaid heb (moet dan steeds 2 trappen op naar zolder).

Griepje nog steeds aanwezig helaas. Vannacht heel slecht geslapen. Ben uiteindelijk maar op de bank gaan liggen en daar uiteindelijk nog 2 uurtjes geslapen. Het is wel balen, want ik heb als verrassing voor mijn man vanavond een chique restaurant gereserveerd, omdat mijn zoontje een nachtje gaat logeren. Denk dat ik maar wat paracetamol erin gooi en alsnog ga, heb me er zo op verheugd. We doen dat tegenwoordig bijna nooit meer.

Baby is afgelopen dagen superactief. Lijkt soms wel een springkussen in mijn buik. Haha.

Deel Deze Pagina