O ayda wat rot dat j uitgerekend nu zo beroerd bent Hopelijk trek je t met de PCM n kunnen jullie toch n beetje genieten Egt Superleuk er samen tussen uit! Hier erg actief geweest vandaag Boven van alles uitgemest en gezogen en gedweild dekbedden buiten luchten etc Speelgoedrek vd jongens naar boven gedaan zodat ik meer ruimte heb voor de box straks en ze spelen ook steeds meer boven dus dan heb ik hier beneden niet steeds zoveel meer op te ruimen Vervolgens de tuin winterproof gemaakt Er kon veel weg maandag kan t grofvuil heel wat ophalen En toen ik net zat werd m'n wiegje bezorgd en die moet ntl vandaag nog in elkaar Maandag lakentjes ed halen want heb dat alleen voor een ledikantje Vnv kan ik dus Nie meer vd bank dat snappen jullie Voel t nu maar kan t ook Nie laten 🙈 Geeft me mentaal meer rust als t gwn allemaal weer is gedaan
D en Adya: dank jullie wel, hij was 60, dus nog best wel jong. We zijn ook ontzettend blij dat ik mag blijven, en het is ook wel bijzonder dat ik een vast contract heb gekregen, aangezien het helemaal niet zo goed gaat met de organisatie waar wij onder vallen. Vandaag met een vriendin uit eten geweest, heerlijk bijgekletst, en ze had nog 2 grote zakken babyspullen voor ons.
Ah ja zeker te jong egt verdrietig... Nou helemaal fijn dat ondanks de situatie je toch een stukje zekerheid hebt gekregen Wat fijn er even tussenuit na afgelopen week En leuk dat je spulletjes hebt gekregen! Good night Ladies!
Heerlijk, lees dat weer kamertje af is. Wat vervelend catlover dat collega is overleden, indd veel te jong. Voor vast blijven werken is wel fijn nieuws. Wassen van kleertjes hier met neutral. En ipv de geurbuiltjes heb ik Zwitsal zeep in de kast, ook dan ruikt je hele kast en het is goedkoper dan de geurbuiltjes.
Wat fijn dat het kamertje af is! Catlover gecondoleerd met je collega en wat fijn dat je een vast contract hebt. Mofantje heb je poeder in de kast staan dan of een bakje vloeibaar ? Hier is gister het kamertje behangen, nu moeten we nog schilderen maar ben eigenlijk kapot.. morgen weer een dag denk ik.. Ohjaa en 30 weken dansje
Ah leuk owl! Wordt t naar j zin? Jeej 30 wk! Hier morgen! Ook controle bij de vlos in t Zhuis dan en intake kraamzorg
Jaa t kamertje begint nu echt mooi te worden. Oeh spannend altijd weer vind ik een controle Hier dinsdag het zelfde controle bij de vlos in het ziekenhuis en daarna intake bij de kraamzorg
Catlover gecondoleerd met je collega, fijn dat je toch meer zekerheid nu hebt met een vaste contract. Mooi uitzicht dat je nog maar 2 weekjes hoeft te werken. Adya hoe gaat het nu met met jou? Hopelijk beter en toch een leuke dag gehad samen met je man. D wat leuk dat je wiegje binnen is. Hier ook speelgoed alles naar de zolder, mooi speelhoek voor mijn dochter gemaakt. Succes morgen met je afspraken. Owl superleuk dat dat het opschiet met het kamertje. En gefeliciteerd met je 30 weken. Ik lees dat bijna iedereen een intake heeft gehad of een afspraak al heeft staan met een kraamzorg. Ik heb nog niet van hun gehoord!! Moet ik anders zelf bellen?? Gisteren ochtend gingen we naar de Ikea. Ik wil een stoel kopen voor in de babykamer, ik twijfelde tussen roze of grijs kleur dus toch nog niet gekocht. En toen we weer thuis waren rond 14:00 uur werd ik verrast door mijn zusjes, schoonzussen en vriendinnen bij mijn thuis. Ze hadden dus babyshower georganiseerd. Wat ben ik verwend zeg! heel veel cadeautje heb ik gekregen en ze hebben lekker eten gemaakt en spelletjes gedaan. Was echt superleuk.
Owl, ik heb gewoon stukken handzeep tussen kleertjes liggen. Sara wat leuk he babyshower met meiden die je dierbaar zijn. Fijn dat je leuk hebt gehad, ziet er leuk uit op foto's Succes met alle controles en intakes. Ik mag woensdag op controle/ bevallingsplan gesprek.
Wat leuk Sarah! Ziet er super leuk uit! Ben je er al uit welke stoel t wordt? Leuk n speelhoek voor j dochter! Succes woensdag mofantje!
Onze kleine en ik zijn weer goedgekeurd, over 3 weken de liggingsecho. Nu hoor ik een aantal van jullie over het wassen van de kleertjes met Neutral, maar wel Zwitsal spullen gebruiken. Maar nou weet ik dat er in Zwitsal best veel parfum zit, waar veel baby's best wel op reageren...
De buideltjes ed komen Nie in aanraking met de kleding T is alleen iets van n beetje geur wat er in trekt Net de intake gehad met kraamzorg Fijn gesprek n nog n kadoo bon gehad van de betere baby zaak hier Me is happy Wacht nu op de verloskundige en dan nog f langs de apotheek n dan kan ik alweer om de kindjes, die zijn nu op de peuterspeelzaal
Hoi meisjes, Druk weekend gehad hier, babykamer is zo goed als af Moet nog even goed schoonmaken, lamp & gordijntjes erin, muursticker opplakken en een vloerkleedje kopen. Echt heel leuk, sta elke keer in het kamertje om me heen te kijken, kan me nog zo niet voorstellen dat over een paar weken ons Prinsesje in 't bedje ligt .... Vanmorgen controle bij de vk gehad, was niet zo super, madametje ligt nog netjes met haar hoofdje naar beneden, dat is fijn, maar mijn bloeddruk was te hoog voor t eerst ... Dus ik moet over 48 uur terug voor nieuwe controle en dan moet ik ook urine inleveren. En als ik me in de tussentijd niet goed voel, hoofdpijn krijg of sterretjes ga zien moet ik meteen contact opnemen. Thanks voor jullie antwoorden m.b.t het wassen vd kleertjes. Ik ga ook voor Neutral, geen wasverzachter en dan de Zwitsal geurbuiltjes in de kast Oohh Sara, je babyshower haha !! Wat ziet het er gaaf uit ! Was er nog iets gewijzigd haha ? En wat heb je allemaal gekregen ? Qua kraamzorg intake zou ik nog heel even wachten, als t goed is moet je rond de 32 weken wel iets horen, zo niet, zou ik wel even bellen of je een beetje vergeten bent . Hoe bevalt je verlof tot nu toe Lieke ? Fijn dat alles weer goed is met ukje Catlover Leuk he D, de intake , oh en een kadobon, dat is helemaal leuk ! Ik heb 'm morgen, heb er veel zin in, wil heeeeel veel weten haha Hoe was t bij de vk ?
♥ December mama's ♥ 29 november ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje 1. ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje 2. 3. 4. 5. 6. ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje ♥ Regenboog86 , 1e kindje 7. 8. 9. ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje 10. ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje 11. 12. ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje 18. ♥ Babyboom01 19. 20. ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje 21. 22. ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje 23. ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje 24. 25. ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje 26. ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje 27. 28. 29 30. 31. ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje Jongens (7) | Meisjes (8) | Verrassing (2) Afspraken: Oktober : 18 Lientje1985 Intake kraamzorg 19 Lientje1985 extra controle vk 21 Lieke86 Controle Gyn 26 Maroescka groeiecho + Co Vk November : 1 D83 Groei echo + gesprek Gyn 7 Lientje1985 Groeiecho 14 Lieke86 Controle Gyn Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met
@Lientje oeiiiiii wel goed in de gaten houden hoor ik had dat ook bij m'n vorige zwangerschap en moest bevallen km het omlaag te krijgen. Was toen al 38 weken dus het mocht. Jaaa heerlijk hoor geen werk verplichting en lekker rustig aan doen zover dat gaat met een peuter haha
Oh jee, dat klinkt niet goed ... Ben er ook niet heel gerustgesteld op moet ik eerlijk zeggen ... Probeer me rustig te houden en laat deze week even zonder afspraken staan, behalve de intake morgen en dan hoop ik echt heel erg dat het Woensdag meevalt . Haha ja die houd je zeker wel bezig he Heb je nog veel op je "to do list" staan ?
Ah fijn dat t kamertje zo goed als af is. Nog f wat kleine dingen en de finishing touch! Goed dat je t zegt we moeten ook nog n andere lamp halen voor de baby kamer! He vervelend van je bloeddruk Eerder gehad in je leven? Hopelijk is ie als je weee gaat weer goed en komen er verder geen symptomen bij! Bij de verloskundige was ook alles goed Had de verloskundige die m'n jongste ter wereld heeft geholpen Leuk om haar weer te zien, ze herkende ons ook nog n hoopt er in december weer bij te zijn!