Morgen dames, hoe gaat het met iedereen? Hier ook matras in de box en een leuke boxkleed erop. Gisteren gesprek gehad bij de verpleegkundige over de bevalling, ik heb aangegeven dat ik weer voor een rugprik ga als het weer zo lang gaat duren net als bij mijn dochter (bevalling heeft toen namelijk 35 uur lang geduurd 😣. Heb deze lijst meegekregen voor de vluchtten, misschien hebben jullie wat aan.
O wat leuk! Goed geslaagd dus lientje! Super! K wacht ook nog op de muziek mobiel van Nijntje, ook daar besteld. Box kwam vanmorgen en staat Ledikantje en wiegje ook opgemaakt wipper in elkaar Im done op die vlucht tas na idd... goeie tip Sara maar kan t Nie goed lezen... kun je t nog x proberen?
Wooouw dus bij jou is ook alles klaar. Fijn zeg. ik moet nog de box, wiegje en wippen aan mekaar zetten. Oeps, het is idd niet te lezen. Als ik thuis ben zal ik het nog een keer posten. Heb net een oliebol op en oooh wat voel ik me nu schuldig 😓.
Hier nog een YouTube filmpje die ik ook handig vond. https://youtu.be/n4SRHhwRGQw En nog een poging voor de lijst.
Jaa zeker goed geslaagd D, thanks Ooh jij hebt dan zeker deze besteld ? : Ik heb dezelfde besteld, maar dan in t roze haha , grappig Fijn dat je je gesprek hebt gehad Sara en een ruggeprik bij zo'n lange bevalling, wauw, ik geef je groot gelijk Thanks voor t lijstje, heb 'm opgeslagen , ga zo even t filmpje bekijken
Ik heb maandag een draaipoging. Als deze niet slaagt dan wordt het een geplande ks. Stuitbevalling wil k niet en daar moet je zelf ook achter staan zei ze.
Duim voor je dat het lukt! Wat leuk, al die dansjes! Hier zijn we bij de 30 weken aanbeland, wat ik ook wel een mijlpaal vind. Vanmiddag hebben we een nieuwe poging voor de 3D echo. Hopen dat kindje nu wel meewerkt. Die Nijntje mobiles zijn echt schattig. Wij hadden er een met olifantjes voor mijn zoontje, maar het muziekdoosje hebben we zo vaak laten vallen, dat de haakjes eraf zijn. Bovendien wil hij het nog elke avond horen als we hem in bed hebben gelegd en de slaapkamer uit lopen. Ik zal dus een nieuwe moeten aanschaffen voor de tweede. Maar tot nu toe vind ik alle muziekjes die ik tegenkom zo vreselijk (vals of gewoon niet mooi). Hebben jullie al gehoord wat voor muziek er bij de Nijntje mobile zit?
Zo snel al.. dacht dat ze tot 36 wk afwachtten Verschilt dit dan ook weer per Zhuis? Hoop dat t lukt meid sterkte en succes maandag Hopelijk kun je tzt gwn ntl bevallen!
Succes met de echo ayda Hopelijk werkt de kleine mee! Geen idee eigenlijk wat voor muziekje erbij zit Moet m nog open maken
D wat fijn dat je alles al klaar hebt! ayda succes en veel plezier bij de echo Lieke spannend! hopelijk lukt de draaipoging
Goodmorning , Heeerlijk weekend dames, vind dat altijd zo heerlijk, lekker door het huis sloffen in je pyjama Jullie nog plannen ? Hier btj pyjamaslof en krijg vandaag het laatste beddengoed binnen, dus daar een plekje voor in der kast maken en vriend komt langs Haha jaaa schattig zijn die Nijntje mobiels he D ! Vond ze meteen de leukste die ik ben tegengekomen Potjandorie Lieke, is ze nog niet gedraaid die kleine dondersteen Zei toch dat ze te druk is met feestjes vieren daarbinnen haha ! Stuitbevalling zou ik ook sowieso niet aan beginnen, aan een draaipoging ook niet, maar dat is heel persoonlijk ! Hoop heel erg voor jullie dat de kleine madame een beetje meewerkt Maandag , anders word het een geplande ks, wel balen. Gefeliciteerd met de 30 weken Adya, zeker een mijlpaal , ook voor jou de laatste 10 weken !! Veel succes vanmiddag met jullie kleine verstopper, hopen dat ie zich vandaag wel wilt showen Ik weet dat dat Nijntje mobieltje het medlodie'tje "Zip-a-Dee-Doo-Dah" heeft , laat dat nou net 1 van mijn favo tunes zijn (Grote Disney fan Hier zojuist de gordijnen besteld voor Prinses der kamer en een schapenvachtje, vind ik zooo schattig Elke dag komen we een stukje dichterbij het einde van het "to do" lijstje, ergens ook wel lekker vind ik . Alles dalijk in huis en af hebben en dan alleen keutelen met de wasjes van die heeerlijke kleine kleertjes
@D83 heerlijk dat alles zo opschiet! @Ayda veel plezier vandaag, hopelijk werkt de kleine mee. @Lieke spannend zeg, ik dacht dat ze altijd pas later een draaipoging deden? Ben benieuwd hoe het afloopt, succes en sterkte! @Lientje heerlijk zo'n rommeldagje toch! Geniet ervan! Ik heb weer een vraagje meiden... Hebben jullie voor de baby's een pyjama gekocht? Of slapen ze gewoon in hun kleertjes omdat die toch ook heel zacht zijn? En vanaf wanneer kun je een slaapzakje gebruiken?
Mini ja ik heb gewoon pyjama'tjes voor die kleine gekocht. Meeste zijn wel van die onesies, maar ook 1 of 2 met een shirtje en een broekje. Hoorde wel van een moeder op school dat je dat niet gebruikt, omdat ze in slaap vallen , waar je blij mee bent, en ze dan niet nog gaat omkleden haha Maar het lijkt mij wel lekker als ze in bad zijn geweest s'avonds om dan een lekker fris pyjama'tje aan te doen. En slaapzakje is volgens mij meestal vanaf maat 70 te krijgen, dus dat zou zijn als ze rond maat 68 zitten ? Volgens mij de 1e periode nog niet dus, maar het is voor mij heeeeeeeeel lang geleden haha
Er zijn zeker wel slaapzakken voor de allerkleinsten maar vaak Nie in de winkel of heel beperkt keuze Hier met tevredenheid voor de jongens slaapzakken besteld Babyslaapzak-shop.nl | Online uw babyslaapzak bestellen. Maten 50cm tot en met 160cm - Babyslaapzak Shop Hier niet vanaf de geboorte gestart maar t kan zeker wel Als j m maar niet te groot neemt Staat n maattabel op de site en hoe j moet meten Hier ook al wel pyamaatjes hoor precies zoals lientje zegt lekker na n badje maar ook vaak gwn in wat ze aan hebben Zeker in t begin heel zacht en comfortabel J kan iig Nie vroeg genoeg starten met t bed ritueel maar zeker de eerste maand/maanden al blij als ze gwn slapen en dan moet je ze Nie gaan wakker maken om om te kleden oh