Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Aah dank je wel lieverd, geniet er ook echt van, weet niet wat '
    me overkomt :)

Jaa nog even geduld ... en dat heb ik nu echt niet (hormonen haha), maar idd ... nog even aftellen, eindelijk weer spieken en dan is het echt niet lang meer voor ik haar vast kan houden ❤️❤️❤️❤️

Hoe is t thuis , weer wat rustiger of ff nog niet ?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ging heel tijd weer goed maar gister is t weer even geëscaleerd tussen ons.. combi van allebei moe hormonen stress etc
    Kan er maar moeilijk mee omgaan t put me zo uit, kan t er gwn Nie bij hebben nu n blijf er meestal paar dg in hangen
    Echt rot.. hoop dat er betere tijden aanbreken maar vraag me af when.. slapeloze nachten gaan en weinig rust overdag gaat vast ook Nie helpen straks en in maart gaat de oudste naar school wat enerzijds ntl minder drukte in huis geeft maar smorgens vroeg is t ntl hectisch
    Hoop dat de beeb dan net als de jongens dan ook al doorslaapt
    Dat scheelt ntl al alles
    Stom he dat ik daar nu al mee bezig ben he
    Bij de eerste maakte t gwn nie uit
    Je sliep met beetje geluk als de beeb sliep maar nu hebben we er ntl al twee rondlopen... :) hormonsssss

3. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Dankjewel meiden, heb vandaag rustig aan gedaan. Gek genoeg niet meer kunnen slapen, terwijl ik zo moe ben. Heb morgen een belangrijke afspraak op m'n werk staan en loop tegen deadlines aan voor m'n verlof. Vind het zo lastig om te kiezen/beslissen of ik zo nog 2,5 week door ga tobben of nu m'n rust ga pakken. Aan de ene kant heb ik straks 6 weken verlof om bij te komen denk ik dan, maar vind het ook wel fijn om mijn verlof "goed" in te gaan in plaats van met de klachten waar ik nu al steeds tegenaan loop.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Lientje fijn zeg dat ie bijgedraaid is! Misschien issie tot inkeer gekomen en gezien wat ie mist?

@boelie geniet van je verlof! :)

Ja ik wil t meer voor m'n eigen gevoel en niet pas op ruim 37 weken horen dat ze toch weer gedraaid is. Dus k bel even van de week om een afspraak.

5. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, D! Hoop voor je dat de sfeer snel weer verbetert tussen jullie. Gebroken nachten helpen daar inderdaad niet bij. Sliepen je eerste twee snel door?

Mini, sterkte met de laatste loodjes op het werk, maar pas wel op jezelf. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Bij mijn vorige zwangerschap liep ik tegen net zoiets aan en was uiteindelijk blij dat ik er toen toch voor gekozen had om wat eerder vrij te nemen.

Lientje, wat fijn dat het nu zo goed gaat met je vriend! :)

Ik ben op het moment niks waard. Een werkdag hou ik nog net vol, maar daarna ben ik echt kapot. Gelukkig is het aftellen begonnen. Nog 4 weekjes werken. Slapen is ook zo vervelend. Niet kunnen draaien, steeds plassen, brandend maagzuuretc. Dromen jullie trouwens ook zo veel? Laatst had ik een verschrikkelijke nachtmerrie dat ik een baby uit een tsunami moest redden...

Schrok me vanavond rot met suikers meten. We hadden soep met een (bruin) broodje. Toch niet al te veel koolhydraten, dacht ik. Zat ik boven de 10, terwijl het onder de 7,8 moet blijven! Hopelijk een eenmalige uitschieter, maar ik zal morgen de diëtist maar weer even mailen.

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja die sliepen al heel snel door dus hoop dit mannetje ook anders gaat t heel zwaar worden want ik ben egt niet te doen als ik weinig slaap n ook overdag niet/weinig kan rusten

O wat naar zulke dromen
    Wel herkenbaar oh.. meest bizarre onsamenhangende dingen
    Sterkte met slapen.. merk dat veel meiden dit met dit termijn wel herkennen.. we zijn er bijna 😅

Balen dat je suiker zo hoog was.. goed om even te overleggen! Heb j zelf last van zo n waarde?

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat fijn lientje dat jullie de draai vinden samen.
    Balen D dat t wat minder gaat.
    Boelie dank je voor update, succes met verder klussen!
    Ayla oeps die suikers schieten indd hoog, gewoon bellen als je je er niet goed over voelt. Zoals ze tegen mij zeggen beter 1 x te veel dan te laat bellen.

Ik heb net via Mp een ooievaar voor in tuin op de koo getikt. Normaal maak ik t graag zelf maar vind t koud buiten klussen en dit was goedkoper dan zelf maken dus ga hem hopelijk vandaag of morgen halen. Mag ie wachten tot ze er eindelijk is!

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Goedemorgen!

Spannend Ummk! Hopelijk is een ingreep niet nodig. Heb je ook veel buikpijn ofzo?

Beterschap Mini!! Ziek is ziek hé?! Idd het werk gaat gewoon door, dus ziek eerst maar ff goed uit.

Lieke, hopelijk blijft ze liggen!! Kun je het verschil ook voelen als je aan je buik voelt? Ik voel bovenin echt duidelijk een soort van punt ofzo. Denk dat het zn billetjes zijn.

Lientje, wat fijn dat je vriend zo bijgedraaid is! Die klap had hij best iets eerder mogen hebben 😝 Geniet ervan en hopelijk blijven jullie in deze goede flow doorgaan.

Boelie, geniet van je verlof! 🎉 en succes met verhuizen.

Catlover, het klinkt wel een beetje als gebroken!! Beterschap!

Klote D dat het ff geëscaleerd is. Hopelijk breken er snel betere tijden aan. Kijk of je misschien nog ff met zn tweetjes weg kan ofzo? Beetje qualitytime. Als je moe bent, kun je ook niet echt helder nadenken.

Vervelend dat je suiker zo hoog was Ayda. Een broodje zou daar niet zo snel de oorzaak van kunnen zijn zou je denken?!

Gisteren de halve dag op de been geweest. Ff stad in. Vriend moest nieuwe kleren hebben voor de bruiloft van mn broer en vervolgens naar de Ikea in Zwolle geweest. Wat een groot ding!! We waren 14:00 uur thuis en ik was echt kapot. Had verkeerde schoenen aan met een hak, dus mn rug was naar de klote en mn heupen deden pijn. Voelde me 's avonds echt een oud wijf haha!

Slapen gaat hier verder goed! Vanmorgen werd ik wakker van mn eigen gesnurk 😂 Ik snurk normaal nooit, maar ik lag op mn rug en ik word wat verkouden denk ik. Als ik op mn rug lig, merk ik idd wel dat ik wat benauwder ben ofzo.

Oh D, de huisarts wilde geen injectie geven omdat ze de baby zo min mogelijk wil belasten in het laatste trimester. Denk dat er dan wat meer risico aan verbonden is. Bij mn vorige zwangerschap had ik er al last met 24 weken en later weer. Toen had ik echt veel pijn en dan moeten ze natuurlijk ook wat, want stress is ook niet goed voor de baby. Nu heb ik niet echt pijn

9. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    #3169 Lientje1985, 26 okt 2016
    Laatst bewerkt: 26 okt 2016
    Hai lieverds,

Ach D wat een narigheid he ....
    Ken t gevoel ... ook dat je dat er echt niet bij kan hebben nu ... alsof ze dat niet snappen he
    Hoop dat het snel weer beter word voor je lieverd !
    Ik kan me ook al druk maken om dingen die nu nog helemaal niet aan de orde zijn, lig er zelfs van wakker ... zal der wel bij horen idd, je hebt t toch niet in de hand , kan t alleen maar op je af laten komen ...

Mini denk echt dat je moet doen wat voor jou goed voelt, niet wat beter is voor je werk of zodat je net nog die paar dingen op werk moet / kan afmaken.

Ahh leuk zeg Mofantje ! :D
    Heb je 'm al opgehaald ??

Haha jaa Antje, had wel paar maanden eerder gemogen he ...
    Maar ben wel heel blij dat t nu zo gaat, vooral voor ons ukje, je wilt dat ze door beide gewenst word .
    Ooh op je hakken door de Ikea haha, ik loop alleen nog maar op Uggs :D
    Btj bijgekomen van gister inmiddels ?

Vandaag nog t verjaardagsfeestje van mijn zoontje gehad.
    Met alle narigheid en geregel onwijs bij in geschoten (schaam) .
    Gelukkig was t erg leuk en heeft ie t goed naar zijn zin gehad met zijn vriendjes , ik ben moeeeeeeeeeeeeee , vroeg naar bed :)

Even nog een vraagje over t wassen van de baby dingetjes
    Hoe doen jullie dat qua kleuren ?
    Ik heb veel wit en roze of roze met wit.
    Denk dat de verschillende tinten roze gewoon bij elkaar kunnen en de dingen die wit zijn en voor t grootste gedeelte wit ook bij elkaar ?
    Maar heb ook wat dingetjes met donkere kleurtjes, daar ook maar een apart wasje voor draaien ?
    Ben een beetje bang , omdat het allemaal nieuw is, de kleuren gaan uitlopen.

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dank jullie wel meiden
    Vandaag was n goede dag, hij was vrij, na eens dag sikkeneuren me dr vandaag overheen gezet en een leuke dag gemaakt vooral voor de kinderen en tis weer gezellig hier

Lekker tv / film avondje hier nu
    Heerlijk als de kids dan eindelijk slapen en j kan lekker ontspannen en iets kijken en iets eten en nog iets en nog iets...

Ah ja begrijp t antje wbt de injectie
    Zoiets dacht ik al..
    Hoe ging t vandaag? Ik heb ook egt last na uitstapjes en veel doen in n rondom huis/met de kids
    Hopelijk heb je er niet al te veel last van!

Leuk mofantje die ooievaar!

Herkenbaar dat wakker liggen door of malende gedachten rondom to do-s (daarom zo druk bezig geweest omdat dat egt rust geeft) maar ook door t ni lekker liggen, steeds plassen etc

Fijn dat t feestje van j zoontje zo geslacht was! Beter laat dan nooit gaat hier egt op!

Zou de was precies zo doen als je zei
    Zeker als t de eerste x is dat je t was
    Zou toch zonde zijn he
    Veel plz met wassen!

Hier lekker onderuit voor de buis nu!

11. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    O meiden, kwam vanavond uit mijn werk thuis en zag onze (oude) kat onder de tafel liggen. Had direct door dat het niet in de haak was. Heb hem opgepakt, helemaal slap en snakkend naar adem. Mijn man geroepen (het is al 17 jaar zijn maatje) en in zijn armen is hij overleden. Even daarvoor had hij nog zitten eten...

12. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Oh nee wat schrikken Adya! Maar een fijne gedachte dat hij bij z'n baasje in de armen is overleden, en dat je verder geen moeilijke keuze voor een spuitje hebt hoeven nemen.
    Veel sterkte, echt vreselijk als je maatje ineens weg is :(

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah daar wordt ik nou egt verdrietig van.. im so sorry honey
    Wat n mooie leeftijd heeft je bereikt, maar weet uit ervaring helaas hoe moeilijk t dan juist is om je vriendje te moeten missen.. zo n groot deel van je leven samen doorgebracht ❤️
    Sterkte voor jullie allebei
    Hij heeft vast n prachtig leven gehad, moet wel met zo n leeftijd 😘

14. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    ♥ December mama's ♥

29 november
    ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje

1.
    ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje
    ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje

2.

3.

4.

5.

6.
    ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje

7.

8.

9.
    ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje

10.
    ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje
    ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje

11.

12.
    ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje

13.

14.

15.

16.

17.
    ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje

18.

19.

20.
    ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje

21.

22.
    ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje

23.
    ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje

24.

25.
    ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje

26.
    ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje

27.

28.

29

30.

31.
    ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje

Jongens (6) | Meisjes (7) | Verrassing (2)

Afspraken:

Oktober :

26 Maroescka groeiecho + Co Vk

November :

1 D83 Groei echo + gesprek Gyn
    1 Lientje1985 Vk
    7 Lientje1985 Groeiecho
    14 Lieke86 Controle Gyn

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam :)
    Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met

15. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Thanks D voor t was advies :D

Ach Adya, wat verdrietig ... :(
    T zijn echt je maatjes ... dikke knuffel !

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Sterkte Adya mooie leeftijd voor een kat zeg.

35 weken dansje!!🎉

17. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Pffff moet ff van me afschrijven. Ik baal zo ontzettend omdat ons prinsesje een dwarsligger is! We hadden gisteren een afspraak bij de VK gelukkig is alles heel goed met de kleine en schatte ze haar op 2113 gram. De vk heeft gezegt dat een draaipoging waarschijnlijk niet gaat helpen omdat de kleine genoeg ruimte heeft in mijn buik. Nu weet ik wel ze heeft nog 4 week de tijd om te draaien maar ben wel bang. Ik heb vanaf het begin gezegt dat deze zwangerschap zwaars wordt een dat heb ik gelijk in gekregen maar nu ben ik dus ook nog eens bang voor een zware bevalling. 😳 ik hoop zo dat ze zichzelf gaat draaien en dat ze dan in blijft liggen maar heb er zelf een hard hoofd in. Wie heeft dit ook al eens meegemaakt.

18. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Sterkte adya. Blijft altijd sneu als een dieet komt te overlijden. 😢

19. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    ♥ December mama's ♥

29 november
    ♥ UmmK, 24 jaar, 2e kindje

1.
    ♥ Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje
    ♥ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje

2.

3.

4.

5.

6.
    ♥ Gizmo1977, 38 jaar, 2e kindje

7.

8.

9.
    ♥ AnnevdH, 27 jaar, 1e kindje

10.
    ♥ Antje88, 27 jaar, 2e kindje
    ♥ Boelie88, 28 jaar, 1e kindje

11.

12.
    ♥ Catlover, 32jaar, 1e kindje

13.

14.

15.

16.

17.
    ♥ Mofantje, 25 jaar, 1e kindje

18.

19.

20.
    ♥ Sara87, 29 jaar, 2e kindje

21.

22.
    ♥ Maroescka. 35 jaar, 5e kindje

23.
    ♥ Mini25, 24 jaar, 1e kindje

24.

25.
    ♥ Owl, 24 jaar, 1e kindje

26.
    ♥ D83, 32 jaar, 3e kindje

27.

28.

29

30.

31.
    ♥ Adya, 31 jaar, 2e kindje

Jongens (6) | Meisjes (7) | Verrassing (2)

Afspraken:

November :

1 D83 Groei echo + gesprek Gyn
    1 Lientje1985 Vk
    7 Lientje1985 Groeiecho
    7 Maroescka groeiecho Gyn
    9 Maroescka Co VK
    14 Lieke86 Controle Gyn

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam :)
    Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht de tekst met

20. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Môguh dames!! 😘

Mooi dat het verjaardagsfeest zo geslaagd was Lientje
    Wat D idd ook zegt, beter laat dan helemaal niet! Als hij maar lekker verwend is 😉 Maar snap dat je daarna naar de klote bent. Ik zou idd het wassen zo doen zoals je al aangaf. Weet je zeker dat het goed gaat!

Fijn dat het gisteren een goede dag was D! Keep it going 😉 Lekker gerelaxed gisteravond? Hoe gaat het met je migraine eigenlijk?

Ah Ayda wat verdrietig zeg!! 😖 Mooie leeftijd, maar je maatje wil je het liefst zo lang mogelijk bij je hebben natuurlijk. Wel een mooie gedachte dat hij in de armen van je man is gestorven. Sterkte lieverd!! 😘

Ik snap je angst Maroescka! Ik zou zeker een draaipoging overwegen. Misschien over 2 weken ofzo? Lieke heeft onlangs een draaipoging gedaan, dus denk dat zij jou wel wat info kan geven? Waarom denk je dat het een zware bevalling gaat worden? Zou je eventueel van een stuitligger willen bevallen?

Ik had er ook al een topic over geplaatst, maar ik voel me soms ineens gewoon raar! Kan het ook niet echt beschrijven. Voelt een beetje zoals een flauwte ofzo. Gewoon een onbehagelijk gevoel. En zo snel het komt, gaat het ook weer. Vaag!!

Deel Deze Pagina