Uitgerekend december 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door UmmK, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, lukt me niet om op iedereen te reageren, vrees ik, maar heb wel alles gelezen. Ik sluit me helemaal aan bij Catlover, fijn dat het op wat kwalen en lichte complicaties na tot nu toe zo goed gaat met alle baby's hier.

Ik durfde vandaag ook niet zo goed meer op de fiets. Het gaat nog, maar ben bang uit te glijden. Dus toch maar de auto gepakt naar het werk.

Ik ben trouwens gisteren voor extra controle bij de klinisch verloskundige geweest, omdat ik me de laatste weken zo rot voelde. Bloed geprikt en ik blijk bloedarmoede te hebben. Dat verklaart een hoop... Nu een recept voor ijzertabletten gekregen. Ik hoop dat ik me daarmee iets beter ga voelen.

In ieder geval nog maar 2 daagjes werken en dan vakantie/verlof!

2. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Hier moet het rijden nog even door gaan, kan wel goed merken dat het zwaarder wordt. Maar het is mijn beroep dus nog even volhouden volgende week donderdag laatste werkdag.

Sarah gelukkig heb je niet hoeven te prikken en is de baby aan het indalen :D

Lientje wat fijn alweer 37 weken! weer een mijlpaal :)

D fijn dat het beter gaat met ML en dat je hebt kunnen rusten

Adya hopelijk helpen de ijzertabletten straks wat, en heerlijk geniet van je verlof na de 2 dagen werken.

Dinsdag controle gehad en bevalling besproken, voor mijn gevoel aan beide weinig gehad... met de kleine was alles gelukkig goed, en lag eindelijk niet meer in stuit :). bloeddruk was wel op het randje hopelijk zakt ie snel weer wat af. volgend week vrijdag weer controle en een uitgebreide echo om te kijken hoe groot ze nu is etc.

3. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn dat tegoed gaat Sara.

Oeh morgen de eerste 37 weken, lientje(tenminste denk dat je eerste bent) wordt spannend komende weken meiden. En natuurlijk hoop ook ik dat er allemaal gezonde kindjes worden geboren en alle mama's goed herstellen!

Bloeddruk wordt vrijdag weer gemeten ik ben benieuwd.voel me niet lekker nog steeds maar lukt me wel beter om toe te geven aan de rust. Vandaag zou ik thee drinken met zwangerschapscursus genoten maar heb afgezegd voelde me njet lekker dus lekker thuis op de bank
    Verder blijft mijn bekkenpijn aanwezig het zakt niet meer echt weg. als ik hele nacht heb gelegen doet eerste stap uit bed al zeer helaas.

Fietsen voelt niet lekker meer en mag ik ook niet meer van gyn.
    Auto rijden merk ik dat ik 130 ineens hard vind gaan terwijl dat nooit probleem was.
    Lang in zelfde houding zitten vind ik niet lekker. We gaan over 1,5 week nog wel naar mijn ouders 160 km rijden maar alle spullen gaan dan en mee op advies van zh

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hopen det je snel opknapt met die ijzerpillen ayda!

Mofantje; ben je wel eens bij de osteopaat geweest? Ik kom daar oa voor m'n migraine maar heeft ook 2 x m'n banden n bekken behandeld en heb er nauwelijks last van nu n dat terwijl ik nu veel verder ben en nog erg actief ben.. je kan er goede resultaten mee boeken, miss ga je dan wat fijner de bevalling in en is je herstel erna ook beter!

Thx owl! Minder dat de controle en t gesprek niet zo bevredigingd waren
    Lag t aan iets specifieks?

Fijn dat beebje volgende week nog goed wordt gecheckt!

Goed plan om alles mee te nemen! T zou maar net beginnen he

Dat staat jog wel op m'n lijstje voor vd week
    M'n tas vast in orde maken
    Je weet maar nooit

Ik mag ma weer terug naar de vlos
    En dan nog twee wk tot de laatste groei echo

5. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Sara: ik heb ook alle bladeren vermeden, dat kon gelukkig! maar ik kijk nu wel uit waar ik fiets, brr!

Adya: wel erg naar met je ijzer, hopelijk werken de tabletten snel genoeg voor je!

Owl: ik hoop voor je dat je bloeddruk nog wat gaat zakken, dit is ook wel stressvol!

Mofantje: brr, 160km rijden, moet er niet meer aan denken nu! En wel verstandig om je spullen mee te nemen, je weet inderdaad maar nooit...

Ik vind het idee om nog ver te rijden ook niet echt fijn. We willen volgende week nog een keer naar Duitsland gaan voor boodschappen, dat is zo'n 70km enkele reis voor ons. Wie weet wat we daar allemaal voor leuke aanbiedingen nog kunnen vinden voor de baby :D en ik denk dat ik dan ook voor de zekerheid m'n vluchtkoffertje maar in de auto leg, je weet maar nooit!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @adya hoop dat je je snel beter voelt met de ijzer pillen. Bijna verlof en dan lekker rustig aan en genieten.

@owl hoe is je bloeddruk?

Hier morgen ook 37 weken. Zo bizar dat het zo dichtbij aant komen is. Maandag controle hoop dat het de laatste controle is haha 😂 ben ook benieuwd naar m'n bloeddruk want vorige zwangerschap ging ie omhoog vanaf 37 weken.

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend lieke!

Duim met je mee!

Hier vnv egt last van m'n onderrug gehad en wat pijnlijke harde buiken.. jullie daar ook last van?

8. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Vluchtkoffer moet ik ook nog inpakken, ben eerst nog bezig met de wasjes. Vluchtkoffer moet vanaf 36 weken klaar staan toch?

Meiden met 37 weken, gefeliciteerd! Wat een mijlpaal weer! 💙❤ Omdat het voor jullie zo dichtbij komt, begint het bij mij ook steeds meer te kriebelen. Vind het best spannend! Lijkt me leuk om daarna ook nog te blijven kletsen op het forum hoor!

@d83 wel last van m'n onderrug en slaap steeds minder. Ribben zijn wel pijnlijk, want sinds gisteren krijg ik er flinke trappen tegen.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @D83 yep heb k ook last van. Die vervelende harde buiken die ineens komen opzetten en trekt door naar m'n rug blegh

Yippieeeee 37 weken dansje 🎉🎉

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd met jullie 37 wk mijlpaal meiden 🙌🏽 🎉
    T aftellen is nu egt begonnen 😁

Ja volgens mij 36/37 wk maar t kan n altijd eerder beginnen en dna is t ook wel handig ntl

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Osteopaat nog iet geweest bedankt voor tip zal eens kijken.

Jeje 37 weken dansjes, kom maar op met gezonde baby's.

Ben indd benieuwd hoe het metde rest gaat betreft bloeddruk?!

Hier is de vluchtkofferinmiddels wel in ordesgelofte ik alleen wat spulletjes op laatste moment pakken zoals onze telefoons en opladers.

Hier in de avond steeds meer harde buiken terwijl ik dus amper wat doe omdat ik rust moet houden

12. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oeeeh wat spannend die 37-weken dansjes!

Ik ga overigens ook vandaag maar eens een vluchttas klaarmaken. Is een keer nodig. Nu wel lekker bezig met de wasjes inderdaad!

Bloeddruk: geen idee, heb volgende week weer controle, dus dan weet ik weer meer. Merk wel dat ik me wat vermoeider/suffer voel, dus denk dat ik weer wat meer moet gaan drinken ivm bloeddruk.

Ikke heb gisteravond overigens liggingsecho gehad. Hij ligt nog steeds zoals hij al weken ligt, netjes licht ingedaald haha. Ze wilde gisteravond nog wel voelen hoe ver indaling was, maar ik had op dat moment net wat menstruatie-achtige krampen, dus dat heb ik even voorbij laten gaan.
    Van echo zelf is niet veel meer te maken haha, kleine alien op het scherm nu ze zo groot worden.

13. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

18 apr 2016
    789
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hoi dames !

Whaaa 37 weken vandaag !! ������������
    Had nooit gedacht dit te halen, ben echt megablij :D:D:D:D
    Zoontje verteld ook aan iedereen die t wilt horen (en die t niet wilt horen haha) dat vanaf vandaag ZIJN zusje mag komen ... zoo zoet ❤
    Druk bezig de laatste dingetjes te wassen en in orde te maken, geboortepakje is vanmorgen de vluchtkoffer ingegaan ❤
    Vh weekend gaan we de klossen ophalen en onder t bed zetten, tenminste vriend dan :), hopen dat t lukt, heb een lastig bed .

Catlover, fijn he, dat alle beebs hier t zo goed doen !
    Ben ook heel benieuwd wie de eerste van ons groepje zal zijn :)
    Vind t ook heel spannend allemaal hoor ;)

Haha nou D, ik trok gister de kast open en zei tegen me vriend "RUIK 'S :D" !
    Zegt ie : Hmm ik ruik Nivea ....
    Ik zeg : Noouuu is Zwitsal hoor !! Mannen ... :) haha
    Hoorde trouwens Maandag van de gyn dat als je harde buiken pijnlijk zijn t niet zo goed is .
    Vind ze zelf altijd wel vervelend, maar pijnlijk zijn ze bij mij (gelukkig) niet.

Goed dat je op extra controle bent geweest Adya, balen vd bloedarmoede, kan je je idd aardig lam van voelen , hopelijk voel je je snel beter meid !

Jij ook gefelicteerd met je 37 weken !! ��
    Benieuwd hoe je bloeddruk Maandag is Lieke, hopelijk blijft ie beetje netjes !
    Was er een reden voor dat ie vanaf 37 wk omhoog ging of niet ?

Mini, als t aan mij ligt blijven we hier ook gewoon doorkletsen, maken we gewoon een nieuwe groep aan met dezelfde meiden :D

Haha Boelie, is bijna niet meer te herkennen op de echo he :)
    Ik moest echt 10 x kijken en de foto's die ik heb meegekregen is bijna niks van te maken haha :D

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Urinekweek was schoon..dus k vermoed dat de harde buiken het voorwerk zijn nu..maandag controle zal gelijk vragen of die verweking al iets meer is dan verweking is :)

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn geen ontsteking lieke!
    Denk ook voorwerk!

Wat superschattig van je zoontje lientje 😍❤️ Egt heel lief
    En j man met z'n nivea haha 😂

Super dat je je tas zo goed als klaar hebt! Benieuwd naar t eerste pakje! Niet voor te stellen dat ze dat straks gwn aan heeft he?!

Hier vanmiddag bij ons nichtje geweest van 9 mnd 😍 En naar de intratuin
    Zo leuk die kerst sfeer ❤️😍
    Wil nog x paar foto's maken van mezelf daar met m'n buikje
    Met kids is t lastig want die grijpgrage handjes
    Heb er wel veel van hen gemaakt ;)

Ga ze f op bed doen
    Fijne avond meiden

16. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oeh spannend Lieke!

17. Adya

Adya Actief lid

25 apr 2016
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie 37 weken! :D

Morgen laatste werkdag! Dan kan ik alles gaan wassen en kamer op orde gaan maken.

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk vooruitzicht meid!

19. Catlover

Catlover Actief lid

4 mei 2016
    365
    67
    28
    Overijssel
    Ik merk dat ik als ik te vlug opsta en naar de keuken loop om snel even wat te drinken te pakken, m'n buik meteen in protest komt. Als ik dan weer ga zitten, is het ook zo weer normaal. Of fietsen over hobbels, oef!

Vanmiddag bij een collega van ml langs geweest, die had nog wat spullen voor ons, onder andere een zo goed als nieuw campingbedje.

Zo fijn al die 37-weken dansjes, doet me weer aan de 12-weken dansjes denken. Echt een enorme mijlpaal!

20. Boelie88

Boelie88 Actief lid

2 mrt 2016
    453
    124
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Adya lekker genieten☺️

Nu kleintje in aan het dalen is merk ik veel menstruatie-achtige krampen onderin, herkenbaar voor jullie? Of zou het meer bandenpijn zijn ivm de andere druk nu, buik die gaat hangen enzo...?

En volgens mij heb ik ook nog een gekneusde rib van het vele hoesten de afgelopen twee weken... pfff auwie

Deel Deze Pagina